abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2004 @ 20:49:54 #1
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_23226315
Football Manager 2005 [Deel 1]
Football Manager 2005 [Deel 2]
quote:
Football Manager 2005, het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive

Een greep uit de mogelijkheden van Football Manager 2005.

Psychologische oorlogsvoering: in Football Manager kan psychologische oorlogsvoering bij elke wedstrijd van essentieel belang zijn. Maak het andere trainers moeilijk met wat leugentjes om bestwil en voer de druk op met vernietigende kritiek op de titelkansen van je tegenstander. Maar pas op: ook jij kunt hiervan het slachtoffer worden!

Ondersteunende staf: als je geen zin hebt om je trainingspak aan te trekken en je in het zweet te werken op het trainingsveld, kun je natuurlijk altijd hulp inhuren. Of het nu een assistent-trainer is of de allerbeste fysiotherapeut, je staf neemt het veldwerk van je over en houdt je op de hoogte over je spelers, zodat je precies weet op wie je kunt rekenen als het erom spant.

De grote wedstrijd: baal je van spelers die steeds weer dezelfde bewegingen gebruiken, terwijl ze daarmee nog geen lantarenpaal zouden kunnen passeren? Football Manager 2005 heeft dertig extra velden voor spelersinformatie, waaronder ‘voorkeursbewegingen’. Elke sterspeler heeft zo zijn eigen kunstjes en daar kun jij nu van profiteren. Op basis van reacties van fans heeft Sports Interactive haar bekroonde spel-engine nog verder verbeterd om je het ideale managementspel te kunnen bieden.

Spelers uitlenen: krijgen de jonge spelers in je ploeg te weinig gelegenheid om wedstrijdervaring op te doen? Dan leen je ze toch uit! Neem contact op met andere clubs en sluit een overeenkomst waaruit een toekomstige sterspeler kan ontstaan.

Internationals: hoe je hun namen ook uitspreekt, met Football Manager 2005 kun je je buitenlandse spelers volgen terwijl ze voor hun land uitkomen.

Toernooi-updates: voel je je te goed om in een bekertoernooi uit te komen tegen de mindere goden van buiten de competitie? Nieuwsoverzichten van alle bekercompetities vertellen je precies wie de gevaarlijke outsiders zijn en wat de verrassingen van het seizoen waren.

Arbeidsbureau: voldoet de derde teamcoach niet aan de verwachtingen? Zet hem op straat, stap het virtuele arbeidsbureau binnen en kijk wie er solliciteren naar vacatures in de ondersteunende staf. Omdat er een realistischer model gebruikt wordt dan in eerdere managementspellen, weet je zeker dat de kandidaten geschikt zijn voor de aangeboden baan. Je kunt ook een oproep plaatsen voor de vacatures bij je club.

Contractbeëindiging: zijn de spelerssalarissen niet meer te betalen? Beheers je budget door contracten te beëindigen en regelingen te treffen voor spelers die niets toevoegen aan het team.

Wedstrijdcommentaar: pas maar op, Evert! Je kunt de wedstrijd niet alleen bekijken met alle nieuwe mogelijkheden van de verbeterde 2D-engine, maar ook helemaal op de hoogte blijven met realistisch radiocommentaar.

Blessures: is een speler zes weken uitgeschakeld door een gebroken middenvoetsbeentje, of gewoon een aansteller de licht is aangetikt? In samenwerking met PhysioRoom.com biedt Football Manager 2005 je ongekend gedetailleerde blessures. En dankzij de overzichten van PhysioRoom.com blijf je volledig op de hoogte van alle blessures in elke competitie.

Scouts: heeft jouw scout de nieuwe Van der Vaart ontdekt? Dankzij het verbeterde scoutsysteem kun je je nu nog beter op de spelersmarkt oriënteren.

Financiën: staat je club aan de rand van de financiële afgrond en is al je hoop gevestigd op een Russische magnaat? Dit spel volgt de voortdurende veranderingen in de financiële voetbalwereld op de voet. Inclusief geldschieters die je het budget van je dromen bieden. Maar voor hoe lang?
Gaan we hier weer lekker verder
pi_23226350
Hebben meer mensen het probleem dat "Pitch" soms heeeeeeeeel langzaam gaat?
pi_23226361
Pitch? Hoebedoelu?
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_23226379
Ik zat net een OP te bouwen

Unspoken words were understood
  woensdag 10 november 2004 @ 20:53:24 #5
65997 Oldbie
pi_23226409
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:52 schreef GF het volgende:
Ik zat net een OP te bouwen

Zorrie, ik heb een paar keer ge-F5'ed, maar er kwam maar niets. Toen begon ik zelf maar.
pi_23226473
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:51 schreef MrJonez het volgende:
Pitch? Hoebedoelu?
Als je het veld dus wilt zien tijdens de wedstrijd, dan duurt 1 seconde bijna 5 seconden .
pi_23226514
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:53 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Zorrie, ik heb een paar keer ge-F5'ed, maar er kwam maar niets. Toen begon ik zelf maar.
Maakt ook niet uit
pi_23226520
Bij highlights bedoel je? Dat de klok langzamer gaat ofzo? Geen last van gehad i.i.g.

Nou ja, wel bij online games, die zijn trager dan Doom III op een oude 386.
pi_23226607
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef MrJonez het volgende:
Bij highlights bedoel je? Dat de klok langzamer gaat ofzo? Geen last van gehad i.i.g.

Nou ja, wel bij online games, die zijn trager dan Doom III op een oude 386.
Ja, Niet alleen de klok maar ook gewoon het hele spel. Vreselijk irritant, nu kijk ik dus alleen replays de rest is de tekst.
pi_23226677
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja, Niet alleen de klok maar ook gewoon het hele spel. Vreselijk irritant, nu kijk ik dus alleen replays de rest is de tekst.
Ook geen last van. Heb je wel een pc die het volgens de specs aan moet kunnen? Anders misschien is je videokaart drivers updaten?
pi_23226730
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:03 schreef GF het volgende:

[..]

Ook geen last van. Heb je wel een pc die het volgens de specs aan moet kunnen? Anders misschien is je videokaart drivers updaten?
Ow mijn PC haalt het wel hoor . Maar het ene moment gaat hij gewoon zoals het hoort, en dan opeens heel erg traag. Misschien omdat ik het spel in een window speel?
pi_23226787
Wie weet...lopen er veel andere apllicaties in Windows? Misschien help het als je die uitzet... (virusscanners, updaters, dat werk...)
pi_23226802
Alhoewel ik me net realiseer dat ik ook in windowed mode speel, en geen vertraging heb, dus dat zal 't wel niet zijn...
pi_23226954
hebben jullie ook het probleem dat je geen goede AMR kan vinden voor weinig geld? En dan bedoel ik onder de 5 miljn.
AML heeft dat probleem niet daar kom je er gigantische veel van tegen in het spel
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_23227002
Definieer "goede"...ik bedoel, voor Real Madrid gelden andere maatstaven dan voor, noem eens een club, Veendam bv.
pi_23227054
Berry Powell kan daar goed spelen
pi_23227060
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef MrJonez het volgende:
Definieer "goede"...ik bedoel, voor Real Madrid gelden andere maatstaven dan voor, noem eens een club, Veendam bv.
Ik speel nu met PSV ben in mn 2de seizoen, vorig seizoen kampioen, kwart finale CL.
pi_23227166
Of Orri Freyr Oskarsson
pi_23227350
zit oskarsson weer in 't spel? hopelijk niet als immense cheat player als de vorige keer...

was effe een testje, maar werkelijk absurd.
pi_23227538
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:26 schreef MrJonez het volgende:
zit oskarsson weer in 't spel? hopelijk niet als immense cheat player als de vorige keer...

[afbeelding]

was effe een testje, maar werkelijk absurd.
Zo absurd heb ik het nog nooit gehad
pi_23227586
Diablo formatie met OFO als CM met pijl tot tussen de twee spitsen.

Garantie voor succes. Niet heel erg spannend alleen.
  woensdag 10 november 2004 @ 21:43:36 #22
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23227863
Ik ben nog steeds niet begonnen met spelen. Heb het veel te druk met GTA San Andreas

(tevens tvp )
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 10 november 2004 @ 22:21:35 #23
82589 S-Two
barba macacu
pi_23229095
Ik het begin vond ik het wat tegenvallen, maar nu na een half seizoen vind ik het wel leuk.
Ik speel met Ajax in een 4-1-3-2 opstelling. Mijn enige aankoop was Dalmat, en ik heb O'Brien verkocht. Het gaat wel lekker, tweede in de hce (in het begin liep het nog niet zo lekker, nu 8 op rij gewonnen). In de CL was het kut. Had 12 punten, en het beste doelsaldo maar toch 3de geworden .

Wel merk ik dat er behoorlijk wat foutjes inzitten (bij de nederlandse taal).

En nog een ding wat mij wel stoort: als je speler alleen op de keeper af komt, schiet ie soms al vanaf 30 meter ofso .

Verder vermaak ik me wel .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_23231393
In het vorige topic zei ik al dat ik Adu zomaar gratis tegenkwam. Staat Barca 2 maanden later op de stoep met 15 miljoen euro. Dat is nog eens goeie mensenhandel.
pi_23231519
Heb Adu net voor een miljoen (dag, dag transferbudget ) weg geplukt uit de VS. Moet alleen nog even kijken waar ie het best tot z'n recht komt; in de spits naast een boomlange target man, of links aanvallend op 't middenveld...
pi_23233171
Ik had Adu voor 500.000 ofzo. Maar mag er in NL geen speler van onder de 16 in het 1e spelen? Ik kon hem niet opstellen iig.
  donderdag 11 november 2004 @ 07:00:49 #27
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_23235179
tvp
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_23235340
Volgens mij komt Adu samen met nog twee talentjes in januari. Anders zal ik hem nog maar even binnenhalen.

Wat me wel meevalt is het op pad sturen van de scouts. Kwamen ze bij CM nog terug met spelers van het niveau Quick Boys, nu valt dat wel mee. Ze geven vrij weinig goede spelers aan, maar wel ontzettend veel jonge talenten. En laat ik die nu vaak zoeken.
pi_23235371
Ik deed met Ajax voor de lol een aanbod aan v. Bommel, die transfervrij is na het seizoen en hij accepteerde het!
Vdv scoort bij mij gemiddeld over het hele seizoen trouwens een 9.4...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 11 november 2004 @ 08:38:38 #30
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23235496
tvp
A.M.A.B
pi_23238434
quote:
Op donderdag 11 november 2004 08:38 schreef Cart_man het volgende:
tvp
wat hij zegt
  donderdag 11 november 2004 @ 12:59:48 #32
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23240070
quote:
Op donderdag 11 november 2004 08:16 schreef Suijk het volgende:
Ik deed met Ajax voor de lol een aanbod aan v. Bommel, die transfervrij is na het seizoen en hij accepteerde het!
Hehe, best handig.

VDV is bij mij ook nog elke wedstrijd Man of the Match geweest, Galasék doet het ook erg goed.
Ik speel trouwens heel wisselvallig Ik won met 7-1 van Utrecht(Koné 4x) Daarna verloor ik met 2-0 van RBC

En daarna in de CL Dinamo Kiev met 2-0 eruit gecounterd
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_23240211
Met Betis kampioen geworden in het eerste seizoen, terwijl het board dacht dat ik hoogstens 6e ging worden . 102 doelpunten gemaakt en 6 punten voorsprong op Real (dat ontzettend goed is in deze versie). Tote, mijn spits, won de zilveren schoen met 30 goals. Overall had ie 48 wedstrijden, 32 goals, 19 assists en 20 mom's.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_23240871
quote:
Op donderdag 11 november 2004 08:16 schreef Suijk het volgende:
bij mij zit Trabelsi nu bij Feyenoord
pi_23241027
tvp
pi_23241575
iemand nog een goede tacktiek voor een clubje dat moet vechten voor lijfsbehoud?
pi_23244298
tvp
pi_23244708
Lees ook ff mijn userreview van FM 2005

http://games.fok.nl/userreview.php?urid=1543
  donderdag 11 november 2004 @ 16:23:57 #39
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_23244928
Ik ben gister begonnen met Levante, Spaanse competitie dus.
Leek me wel leuk om met een echte kutclub iets op te bouwen en dan later gevraagd te worden door Barcelona of een andere club die groter en beter is dan Levante.

Algemeen doel:

Een contract aangeboden krijgen door Barcelona of Real Madrid.

Doel 1e seizoen met Levante:

Niet degraderen en proberen bij de 1e 10 te komen (misschien Europees halen).

Gekochte spelers:

* Frank de Boer (transfervrij)
* Emmanuel Petit (transfervrij)
* Redondo (transfervrij)
* Mustapha Hadji (transfervrij)
* Adu (500.000, komt in December)
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 11 november 2004 @ 16:40:15 #41
25957 Reddiablo
pi_23245195
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:32 schreef AirRaid het volgende:

[..]

bij mij zit Trabelsi nu bij Feyenoord
Wat is daar gek aan?
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 11 november 2004 @ 16:43:02 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_23245252
quote:
Op donderdag 11 november 2004 16:40 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Wat is daar gek aan?
Nou, vaak willen spelers niet naar een rivaliserende club.

Bij mij zit Feyenoord btw in degradatiegevaar .
  donderdag 11 november 2004 @ 16:44:35 #43
89723 RealKnuckles
pi_23245285
quote:
Op donderdag 11 november 2004 16:43 schreef S-Two het volgende:

[..]

.
  donderdag 11 november 2004 @ 17:02:00 #44
25957 Reddiablo
pi_23245673
quote:
Op donderdag 11 november 2004 16:43 schreef S-Two het volgende:

[..]

Nou, vaak willen spelers niet naar een rivaliserende club.

Hij is in het echt ook bij Feyenoord aangeboden.

en het zal een willekeurige Tunesier toch echt aan z'n reet roesten wat Ajax en Feyenoord aan elkaar vinden...
www.3voor12denhaag.nl
pi_23245747
hebben jullie ook last van, dat een spelers soms bij een inworp de bal ergens naar toe gooit waar helemaal geen speler van jouw in de buurt is?
  donderdag 11 november 2004 @ 17:09:37 #46
25957 Reddiablo
pi_23245856
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef AirRaid het volgende:
hebben jullie ook last van, dat een spelers soms bij een inworp de bal ergens naar toe gooit waar helemaal geen speler van jouw in de buurt is?
Dat doen ze in het eggie bij ADO ook, dus dat hoort in het spel
www.3voor12denhaag.nl
pi_23246278
quote:
Nee geen last van. Kerzhakov doet het bij Ajax ook wel goed, loopt 1 op 1.

Wel vind ik dat mijn aanvallers wat vaker naar elkaar mogen overspelen. Dan komen ze met zijn 2en alleen voor de goal en dan probeert degene met de bal te schieten en dat gaat vaak tegen de keeper aan. Is dat afspelen voor de goal te trainen?
Klik dan als je durft
pi_23246436
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wel vind ik dat mijn aanvallers wat vaker naar elkaar mogen overspelen. Dan komen ze met zijn 2en alleen voor de goal en dan probeert degene met de bal te schieten en dat gaat vaak tegen de keeper aan. Is dat afspelen voor de goal te trainen?
Misschien dat ze lage stats hebben voor teamwork? Bij mij heeft Weah Jr. daar namelijk een handje van, en laat die nou net maar '9' hebben bij teamwork.

Ik vind het ook wel erg onwaarschijnlijk hoe buitenlanders altijd zitten te zeuren dat ze niet kunnen aarden in het land. Dat ze een beetje moeten wennen, okee. Maar sommige gasten verschijnen gewoon een keer of 5 per maand niet op de training, omdat ze zo ongelukkig zijn in Italie. Ze heten toch niet allemaal Huilie v/d Meyde?
  donderdag 11 november 2004 @ 17:33:17 #49
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23246455
Tvp
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_23247104
Heb toch een paar fouten kunnen vinden!

- Vitesse Reserves speelt geen Nederlandse beker, moet Feyenoord reserves zijn.
- Als ik kijk bij Jean (Feyenoord) zijn profiel (historie) staan de jaartallen niet op volgorde.
  donderdag 11 november 2004 @ 18:00:01 #51
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23247113
Dit spel is zo ownage niet normaal, wat een spanning speelde toenstraks van willem II met 2-1 lobont knalde de bal op een speler uit een vrijetrap ging die bal over lobont heen 30 meter goal
toen kwam ik 2-0 achter door een wereld goal in de kruising
op het laatst in de 88ste minuut escude uit corner 2-1 en toen begon ajax druk te zetten voor de gelijkmaker.
Laatste seconde van de wedstrijd vd vaart directe vrijetrap 93.59 van richting veranderd keeper kansloos, ik juichte als een kind van 5 die net ze nieuwste ps2 game heeft gekregen
-------------------------------------------------------------------------------------------------
O.k voor de mensen die het niet kunnen begrijpen door mijn opwinding .
Dit spel is zo vet niet normaal.
Wat een spanning, speelde net gelijk tegen willem II.
Lobont maakte een zware blunder door de bal op de tegenstander te knallen uit een vrijetrap voor ajax.
De bal vloog over lobont heen zo het doel in (afstand 30 meter).
Zodoende stond ik dus 1-0 achter.
Hun maakte daarna rond de 60ste minuut 2-0, ik zag het niet meer zitten dacht dat ik de wedstrijd al had verloren.
Tot dat escude in de 88ste minuut door een voorzet van vn Vaart in de doel kopte.
2-1.
Ajax voerde de laatste 6 minuten druk op.
Waardoor het in de 93,59 minuut gelijk spel werd, door een directe vrijetrap van randje 20 door vn vaart in het doel geschoten werd.

[ Bericht 43% gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-11-2004 18:56:01 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 11 november 2004 @ 18:28:25 #52
65997 Oldbie
pi_23247730
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit spel is zo ownage niet normaal, wat een spanning verloor toenstraks van willem II met 2-1 lobont knalde de bal op een speler uit een vrijetrap ging die bal over lobont heen 30 meter goal
toen kwam ik 2-0 achter door een wereld goal in de kruising
op het laatst in de 88ste minuut escude uit corner 2-1 en toen begon ajax druk te zetten voor de gelijkmaker.
Laatste seconde van de wedstrijd vd vaart directe vrijetrap 93.59 van richting veranderd keeper kansloos, ik juichte als een kind van 5 die net ze nieuwste ps2 game heeft gekregen
Volgens mij ben je een heleboel woorden en leestekens vergeten. Het leest niet erg makkelijk meer.
ownage
  donderdag 11 november 2004 @ 18:29:35 #53
89723 RealKnuckles
pi_23247752
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:28 schreef Oldbie het volgende:

[..]

ownage
n00b .
pi_23248765
Ik speel als bondscoach van India. Ik concentreer me vooral op het verdedigen met counteraanvallen. Heb een zeer goeie counterspits die er elke wedstrijd bijna minimaal eentje in legt. Heb vooral oefenwedstrijden gespeeld tegen kleine landjes. Die heb ik bijna allemaal gewonnen. Verder heb ik me ook gekwalificeerd voor de asian cup als 1 van de beste nummers 2 achter Koeweit, maar voor Irak en Malediven. Mijn beste resultaat tegen een groot land is een 1-2 verlies tegen Argentinie, mijn slechtste resultaat is een 0-5 verlies tegen, jawel, Oranje.

Next target is het WK2010.
  donderdag 11 november 2004 @ 20:28:29 #55
82589 S-Two
barba macacu
pi_23250392
quote:
Nee, nog geen last van gehad, waar ik wel last van heb is het volgende.
Bij mijn verdedigers staat passen: short, maar nu geven ze echt noooooit een lange bal, ook niet als ze onder druk staan of iets dergelijks. En nog wat, als mijn verdediger de bal krijgt, blijft hij soms net zo lang wachten tot dat er een tegenstander aan komt, en als ie er bijna is, speelt ie af, ziet er echt heel lomp uit
  donderdag 11 november 2004 @ 20:57:12 #56
25957 Reddiablo
pi_23251049
ik declare interesse in Romeo Castelen (AMR) begint Daniël Rijaard (DR) te piepen

WTF???
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 11 november 2004 @ 21:21:04 #57
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23251636
wat me begint te irriteren is de hoge uitslagen, meer mensen last van?
pi_23251720
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wat me begint te irriteren is de hoge uitslagen, meer mensen last van?
Daar geniet ik altijd van, want het is aan mijn kant .

Waar ik me echt aan erger is dat telkens binnen 1 minuut de 1-0 en de 1-1 enz enz . Of dat ze binnen 2 minuten ineens 2x scoren .
  donderdag 11 november 2004 @ 21:35:57 #59
82589 S-Two
barba macacu
pi_23252035
Ik heb eigenlijk weinig last van hoge uitslagen, net volgens mij mijn grootste overwinning behaald, een 5-0 uit-overwinning op RKC. Van der Vaart is zoooooooo goed

Maar er kan $@# niemand van PSV winnen, ze hebben in dit seizoen (na 18 wedstrijden ofso), alles gewonnen behalve eentje (4-1 verlies van mij ), maar nu loop ik #$#% steeds niet in .

Maar iig wel Van Bommel gehaald straks via de Bosman-Ruling , en waarom kan Adu niet spelen? Is ie te jong?
pi_23252059
quote:
Op donderdag 11 november 2004 20:57 schreef Reddiablo het volgende:
ik declare interesse in Romeo Castelen (AMR) begint Daniël Rijaard (DR) te piepen

WTF???
Had ik al eens aangegeven ja. Had interesse in een spits, begint Heitinga te mekkeren.
  donderdag 11 november 2004 @ 21:38:14 #61
82589 S-Two
barba macacu
pi_23252108
Wat me ook opviel is het volgende: er staat vaak in de titel bijvoorbeeld: Heitinga wil weg. Dus ik denk echt dan van wtf Maar dan blijkt dat er iemand interesse in hem heeft.

Of dat er staat Az of Ajax speelt in de Uefa Cup tegen Ajax.

Er zitten behoorlijk wat fouten in de Nederlandse taal, als ik voorbeelden (screens) moet posten, ok goed .
pi_23252348
Tip: Speel alle spellen (JA ALLE SPELLEN) in het Engels... Scheelt je een hoop frustratie en bovendien 'klinkt' het gewoon niet in het Nederlands.
.
pi_23254708
Zo, mijn eerste seizoen FM2005 zit er op. na een aardige start zakte Haarlem aardig weg, maar na de winterstop hebben we maar 1 of 2 keer verloren. 4e Periode gewonnen, 7e in de eerste divisie, en op een haar na promotie gemist in de nacompetitie, nadat ik de laatste wedtsrijd door 3 penalties met 3-0 van Excelsior verloor.

Mijn naam werd trouwens nog even in verband gebracht met de positie van manager van Fortuna Sittard, maar die heb ik maar even haarfijn uitgelegd dat ik daar toch echt geen trek in had. Ben nu bezig met het samenstellen van mijn elftal voor komend seizoen. Een hoop spelers hebben of geen nieuws contract gekregen, of het aanbod geweigerd. En met een budget van 35.000, richt ik mij dus vooral op de transfervrije spelers.
pi_23258702
nu 12 wedstrijden gespeeld en hier en daar wat puntjes weten te verzamelen

sta nu net boven de degratatiestreep en heb de laatste 5 wedstrijden niet meer verloren *afklopt*
de stijgende lijn is begonnen, nu hopende die vol te houden

en nu wordt het tijd om naar bed te gaan
FM2005 is leuk maar weer iets te verslavend
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:01:15 #65
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23263171
FM is toppie met NEC Gentenaar maar verkocht voor 3.4 wou zn contract niet verlengen en dan kan je er maar beter geld voor vangen.
mn aankopen:
- Evadro Roncatto AMLC
- Maurice Buys AC
- John den Dunnen VL (ja sorry had snel een VL nodig maar hij doet t niet eens slecht)
- Fabian Estoyanoff AC (met een bosmannetje gehaald en voor 5 milj kunnen verkopen )
- Michael Buskermolen (voor 35k wat is die gast goed..)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 12 november 2004 @ 14:32:45 #66
65997 Oldbie
pi_23266820
Daarnet, op de laatste speeldag, kampioen geworden. Zelf gelijkgespeeld tegen Willem II, maar gelukkig verloor Ajax van Heerenveen. Komt ineens dit bericht:

Hoe kan PSV nu nog meestrijden tot de laatste dag terwijl de laatste dag al voorbij is? Trouwens....PSV heeft een achterstand van 11 punten op mij en de competitie is al afgelopen.....beetje vreemd allemaal.
pi_23267068
Winterstop

vind mezelf met Fortuna terug op een 14e plek, , voor een 1ste seizoen in de HCE vind ik dit tot nu toe redelijk

nu even rondkijken voor versterkingen voor het komend seizoen.
heb enkele oudere spelers rondlopen die tegen het einde van hun loopbaan aan hinken. (P. Jansen, Dersken, Hamming (jaja he is back), Hermans en Dassen)

Verder zijn er nog Daemen en v Barneveld die gewild zijn (zijn ze al een tijd maar nog goed aanbod gehad)

Bennu bezig om Djodrjic, ex-manu aan te trekken.
Erik Meijer keert misschien ook terug bij Fortuna, maar dan als trainer.
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:43:28 #68
82589 S-Two
barba macacu
pi_23271709
Het seizoen is bijna afgelopen, maar ik word zo goed als tweede. Best redelijk vind ik zelf.

Maar wat me net opviel, is dat sommige stukken tekst in het engels zijn :S.
pi_23272845
Het zal wel weer een gigantisch domme vraag zijn, maar hoe begin ik in godsnaam daadwerkelijk aan het seizoen?
Of simpel gezegd, hoe ga ik een dag verder?
  Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 18:38:52 #70
42184 crew  DaMart
pi_23272862
Het tweede seizoen staat op het punt van beginnen. Dus ik keek eens wat de topclubs in Nederland allemaal voor spelers hebben aangetrokken: geen enkele dus! Het lijkt wel alsof vooral de kleinere clubs in de Eredivisie en eerste divisie nog wat spelers aantrekken, maar spelers van betere clubs niet. Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ (om een paar clubs te noemen van ongeveer de helft van de eredivisieclubs die geen transfers hebben) hebben geen enkele speler aangetrokken. Is iemand anders dat ook wel eens opgevallen?

Het lijkt me een beetje onrealistisch dat zoveel clubs geen spelers aantrekken. Dit lijkt een beetje op de bug uit CM03/04, waarbij ik ook de enige was die nog eens een aankoop deed.
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:39:12 #71
82589 S-Two
barba macacu
pi_23272872
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:38 schreef KastAllahNova het volgende:
Het zal wel weer een gigantisch domme vraag zijn, maar hoe begin ik in godsnaam daadwerkelijk aan het seizoen?
Door op doorgaan (continue ) te drukken. Staat ergens in het midden boven aan. Boven het nieuws, naast 2 pijltjes, zo duidelijk
  Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 18:39:29 #72
42184 crew  DaMart
pi_23272878
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:38 schreef KastAllahNova het volgende:
Druk eens op 'continue' bovenaan je scherm of rechtsonder
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:40:50 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_23272905
dubbel
pi_23274462
Nou, ik beleef weer heerlijke ouwe CM tijden hoor.
Een groot overwicht hebben in kansen (30 tegen 3) en toch maken ze in de laatste minuut 1-1. En je dan proberen in te houden om je flatscreen niet door midden te slaan. Heerlijk.

Heeft iemand zn exemplaar van Play al binnen trouwens? Of zijn ze daar tegenwoordig gewoon niet zo snel meer?
pi_23274539
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:57 schreef Butra het volgende:
Een groot overwicht hebben in kansen (30 tegen 3) en toch maken ze in de laatste minuut 1-1. En je dan proberen in te houden om je flatscreen niet door midden te slaan. Heerlijk.
Ik heb gelukkig zo'n ouderwets robuust beeldscherm daar kan je lekker tegen aan smijten. En er ligt altijd wel wat in de buurt. Heerlijk om weer een boek tegen je beeldscherm aan te gooien, omdat ze 1-1 scoren in de 94ste minuut waardoor je het kampioenschap misloopt .
  vrijdag 12 november 2004 @ 20:34:23 #76
82589 S-Two
barba macacu
pi_23275276
quote:
idd erg irritant. Heb vaak ook superveel kansen, maar dan scoren, ho maar .
Ben 2de in de competitie geworden en heb de amstel cup gewonnen, volgens seizoen ff 1ste's worden .

Ik heb nog wel een paar vraagjes

Hoe trainen jullie? (ik heb het idee dat ze bij mij niet echt beter worden)
Hoe nemen jullie de corners (ik vind dat er bij mij veels te weinig word gescoort!)
pi_23275515
quote:
idd, heb in de drie laatste wedstijden telkens een 1-0 voorspong weggeven
en het werd niet eens 1-1 nee ik moest ook nog eens verliezen
  Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 21:20:06 #78
42184 crew  DaMart
pi_23276183
Klein bugje gevonden:

Interessant scout rapport... die speler staat namelijk al in de basis bij me...
  Moderator vrijdag 12 november 2004 @ 21:23:15 #79
42184 crew  DaMart
pi_23276264
En is dit ook een bug?

vrijdag 12 november 2004 @ 22:47:58 #80
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_23278141
Vreemde bug ben em zelf nog niet tegen gekomen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  vrijdag 12 november 2004 @ 23:20:33 #81
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23278915
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:59 schreef Knoekie het volgende:
Heb toch een paar fouten kunnen vinden!

- Vitesse Reserves speelt geen Nederlandse beker, moet Feyenoord reserves zijn.
- Als ik kijk bij Jean (Feyenoord) zijn profiel (historie) staan de jaartallen niet op volgorde.
Jij hebt ook altijd iet ste zeuren he

ps: tvp
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_23279062
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 23:20 schreef R_o_N het volgende:

[..]

Jij hebt ook altijd iet ste zeuren he

ps: tvp
Tuurlijk.

Ik vindt het niet zo erg hoor maar waar is Oliver Kahn?
hebben ze hem ontvoerd
pi_23279490
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 21:23 schreef DaMart het volgende:
En is dit ook een bug?

[afbeelding]
volgens mij heeft dat te maken
met de groep waarin de reserve's spelen
zijn 3 competitiegroepen

ajax en vitesse spelen in groep 1
pi_23279501
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 23:26 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Ik vindt het niet zo erg hoor maar waar is Oliver Kahn?
hebben ze hem ontvoerd
die zit er in onder een andere naam
pi_23279946
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 23:45 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Oh
  zaterdag 13 november 2004 @ 13:27:23 #86
65997 Oldbie
pi_23287027
Seizoen 2. Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd tegen Flevo Boys. Met rust sta ik 4-0 voor en ik besluit mijn hele elftal te vervangen. Uiteindelijk win ik met 8-0 maar kijk eens naar de screenshots: Mijn tweede helft elftal wordt niet weergegeven..... Heel vreemd

Nelisse heeft 3 keer gescoord in de tweede helft en Zonneveld één keer, maar dat is niet te zien in de stand bovenaan in beeld. Ook bij de statistieken staan geen cijfers. Vreemde bug
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:02:45 #87
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23287530
Heb nu aardig wat geld binnengekregen voor het kampioenschap (15 miljoen) en de TV rechten voor komend seizoen (12,25 miljoen). Er staat nu dus maar liefst 57 miljoen op de bank. Ik denk, dan krijg ik eindelijk een wat hoger transferbudget. Hebben ze het zelfs met 300k verlaagd naar 3,7 miljoen Stelletje gierigaards
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:07:04 #88
65997 Oldbie
pi_23287595
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:02 schreef Djekko het volgende:
Heb nu aardig wat geld binnengekregen voor het kampioenschap (15 miljoen) en de TV rechten voor komend seizoen (12,25 miljoen). Er staat nu dus maar liefst 57 miljoen op de bank. Ik denk, dan krijg ik eindelijk een wat hoger transferbudget. Hebben ze het zelfs met 300k verlaagd naar 3,7 miljoen Stelletje gierigaards
Dat komt nog wel....ff een maandje wachten. Ik kreeg in eerste instantie 4,2 miljoen. Een maand later werd dat verhoogd naar 19,25 miljoen. Ik ben nu aan het shoppen
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:30:54 #89
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23288002
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:07 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Dat komt nog wel....ff een maandje wachten. Ik kreeg in eerste instantie 4,2 miljoen. Een maand later werd dat verhoogd naar 19,25 miljoen. Ik ben nu aan het shoppen
Het is inmiddels al veranderd. Heb nu 26 miljoen tot mijn beschikking

[ Bericht 8% gewijzigd door Djekko op 13-11-2004 14:41:43 ]
  Moderator zaterdag 13 november 2004 @ 14:40:33 #90
42184 crew  DaMart
pi_23288150
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 13:27 schreef Oldbie het volgende:
Seizoen 2. Ik heb een vriendschappelijke wedstrijd tegen Flevo Boys. Met rust sta ik 4-0 voor en ik besluit mijn hele elftal te vervangen. Uiteindelijk win ik met 8-0 maar kijk eens naar de screenshots: Mijn tweede helft elftal wordt niet weergegeven..... Heel vreemd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nelisse heeft 3 keer gescoord in de tweede helft en Zonneveld één keer, maar dat is niet te zien in de stand bovenaan in beeld. Ook bij de statistieken staan geen cijfers. Vreemde bug
het is mij ook al eens opgevallen dat de statistieken ineens niet meer veranderen. De volgende wedstrijd doen ze het dan ineens weer wel.

Is het andere trouwens ook opgevallen dat clubs als Ajax, PSV en Feyenoord zowel voor als tijdens de eerste 2 seizoenen geen enkele aankoop doen?
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:43:58 #91
65997 Oldbie
pi_23288215
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

het is mij ook al eens opgevallen dat de statistieken ineens niet meer veranderen. De volgende wedstrijd doen ze het dan ineens weer wel.

Is het andere trouwens ook opgevallen dat clubs als Ajax, PSV en Feyenoord zowel voor als tijdens de eerste 2 seizoenen geen enkele aankoop doen?
Nee, Ajax en PSV kopen er lustig op los nu. PSV heeft Kone aangetrokken en Ajax is ook druk op de transfermarkt. Zal wel toeval zijn in jouw geval....denk ik.
pi_23294456
tvp
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23295052
ajax, psv en feyenoord shoppen hier ook maar dan bij elkaar

van bommel en trabelsi zijn naar feyenoord verkast
lee speelt nu voor ajax

en zo zijn er volgens mij nog wat onderlinge aan/verkopen gedaan
  Moderator zondag 14 november 2004 @ 00:30:48 #94
42184 crew  DaMart
pi_23298972
Ik ben zojuist, na opnieuw 7e te zijn geworden, met Haarlem via de nacompetitie gepromoveerd naar de Eredivisie. Ik probeer nu een eredivisiewaardig elftal samen te stellen, maar het bestuur is best gierig. We hadden 30.000 Euro transfer budget. Toen kwamen er tv gelden van ¤ 10 miljoen. Een balans van ruim 8 miljoen, en ik krijg geen cent extra. Hoe willen ze in godsnaam niet degraderen zonder wat nodige versterkingen
pi_23302396
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 23:45 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Nogal vreemd van Oliver Kahn, die speelt nu onder de naam: Jens Mustermann
nogal vreemd..... iemand enig idee waarom dit is?
pi_23302428
quote:
Op zondag 14 november 2004 11:01 schreef Euvermaniac... het volgende:

[..]

Nogal vreemd van Oliver Kahn, die speelt nu onder de naam: Jens Mustermann
nogal vreemd..... iemand enig idee waarom dit is?
zal wel iets met portretrecht te maken hebben
pi_23302819
Spatiebalk kun je ook indrukken om verder te gaan. Kan je teminste even achteruit leunen
  zondag 14 november 2004 @ 11:40:16 #98
82589 S-Two
barba macacu
pi_23302948
quote:
Op zondag 14 november 2004 11:32 schreef Knoekie het volgende:
Spatiebalk kun je ook indrukken om verder te gaan. Kan je teminste even achteruit leunen
Dat is nog eens handy
  Moderator zondag 14 november 2004 @ 12:14:03 #99
42184 crew  DaMart
pi_23303526
Aan het wisselbeleid van Castellon te zien, is het een vrij katholieke club

pi_23303560
quote:
Op zondag 14 november 2004 12:14 schreef DaMart het volgende:
Aan het wisselbeleid van Castellon te zien, is het een vrij katholieke club

[afbeelding]
pi_23303576
Ik ben vandaag begonnen bij Vigor Lamezia in de Serie C2/C.

10k transfergeld, geen rechtsback en linkermiddenvelder, niemand geinteresseerd om te komen....

En volgens de board en de media wordt het dit jaar vechten tegen degradatie.

Dit wordt leuk !!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23304587
Ik ben begonnen met Werder Bremen omdat de Duitse competitie me wel leuk leek (nog nooit gedaan).

Best wel veel topclubs als Bayern, Stuttgart, Leverkussen, Herta, Schalke en Dortmund.

Selectie

Stand

Topscoorders

Assists
  zondag 14 november 2004 @ 14:57:52 #103
82589 S-Two
barba macacu
pi_23306833

Ik dacht dat de jeugdopleiding altijd aan de club en niet aan de speler verbonden was.
  Moderator zondag 14 november 2004 @ 15:10:14 #104
42184 crew  DaMart
pi_23307062
quote:
Op zondag 14 november 2004 14:57 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]

Ik dacht dat de jeugdopleiding altijd aan de club en niet aan de speler verbonden was.
Volgens mij bedoelen ze jeugdspeler...

Ik speel het spel trouwens altijd in het Engels... irriteert dat integratiecursusnederlands me tenminste ook niet
  zondag 14 november 2004 @ 15:49:17 #105
82589 S-Two
barba macacu
pi_23307899
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen ze jeugdspeler...

Ik speel het spel trouwens altijd in het Engels... irriteert dat integratiecursusnederlands me tenminste ook niet
Hij had daarvoor al de prijs: talent van het jaar gewonnen, dus dit is volgens mij wel gewoon voor de jeugdopleind, maar goed..

Ik speel hem in het Nederlands, zitten wel wat foutjes is, maar ik vind het gewoon een stuk makkelijkers spelen (mijn Engels is niet bijster goed )
  zondag 14 november 2004 @ 15:50:59 #106
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23307931
Het valt me op dat ik de laatste tijd zeer vaak redelijk snel met 2-0 voor sta waarna de tegenstander uiteindelijk toch weer 2-2 maakt. Maakt niet uit welke club

En er wil geen enkele goede spits naar PSV komen
pi_23307935
mopperdemopperdemopper, ik kan mijn verlanglijstje niet meer bekijken, als ik er heen ga blijft het spel steeds hangen
pi_23308982
Jammer dat 't niet goed is te spelen met een Huge database (veel te lange laadtijd), met large gaat 't wel lekker
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23309540
Wat een fantastisch spel toch

- 7 wedstrijden achter elkaar elke keer een rode kaart.
- Sinds wanneer is er een FA in Nederland? Volgens mij is het echt KNVB
  zondag 14 november 2004 @ 17:01:53 #110
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23309564
Komt er eigenlijk nog wel een patch (EP )? Ja toch?
pi_23309952
Ik heb mijn eerste aankoop binnen, de broodnodige rechtsback Nicola Dalla Chiara voor 1000 euro overgenomen van Cologna Veneta.
pi_23310987
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:01 schreef Djekko het volgende:
Komt er eigenlijk nog wel een patch (EP )? Ja toch?
Gelukkig wel. Hopelijk de aankomende week al.
pi_23311581
seizoen 3 is afgelopen ben 14e geworden
ben flink wat spelers kwijtgeraakt

van Barneveld, Diego Barreto, wouden hun contract niet verlengen
Dassen, P. Janssen, Hamming, Derksen, Hermans heb ik een free transfer gegeven, met deze oudjes lukte het niet zo lekker
ook Willems en Wegh hebben een free transfer gekregen, ze zaten eeer hun kloten te schuren dna ze aan spelen toe kwamen.
  zondag 14 november 2004 @ 18:39:20 #114
82589 S-Two
barba macacu
pi_23311938
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:58 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Gelukkig wel. Hopelijk de aankomende week al.
Maar dan moet je zeker wel met een nieuw spel beginnen (zodat de patch werkt)?
  zondag 14 november 2004 @ 18:45:33 #115
91306 GF
Kingwood
pi_23312086
Vanmiddag voor het eerst (deze versie dan ) over lan gespeeld. Ik ben Man Utd, de ander Liverpool. Hij heeft de strijd om Adu gewonnen, ik die om Kompany
pi_23312739
mijn team vorig seizoen (2006-2007)

mijn team dit seizoen (2007-2008)
pi_23314320
ik heb in het nieuwe seizoen dus gekozen voor een flinke verjonging
de oudjes konden het hoge niveau niet meer bijbenen, opzich best jammer want Derksen was 2 seizoenen lang mijn topscoorder
maar met Rezek heb ik een nieuwe potentiële topscoorder in huis

Pascal Simons is een jongen die helemaal zelf is opgeleidt en met zijn 17 jaar een talent in pre is
pi_23315593
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:39 schreef S-Two het volgende:

[..]

Maar dan moet je zeker wel met een nieuw spel beginnen (zodat de patch werkt)?
Het heeft er de schijn van dat de patch save game compatible zal zijn, dus dat hoeft dan niet. Maar het wordt wel vaak aangeraden.
  zondag 14 november 2004 @ 21:28:43 #119
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23315948
Deze week ook voor het eerst online gespeeld Ik ben Chelsea, mijn maat Arsenal. 57 miljoen tegen 12 miljoen. Ik wou nog zo'n kutspeler van hem kopen voor veel geld maar dat wou hij niet. Ook geprobeerd om Henry los te weken voor in totaal 40 miljoen + Mutu en Gudjohnsen, maar niet geaccepteerd. Vind het wel vervelend dat je steeds op elkaar moet wachten. Maar het is wel veel en veel leuker dan de gewone versie
  zondag 14 november 2004 @ 21:33:09 #120
82589 S-Two
barba macacu
pi_23316042
Ben net het tweede seizoen begonnen. Tot nu toe alles gewonnen behalve 2 x een gelijk spel. En juist bij die beide gelijke spelen een penal gemist .

Heb nu een mad-ille opstelling
  zondag 14 november 2004 @ 22:31:37 #121
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23317627
yes zit in de finale van de eufa cup eerste jaar bij ajax in de cl eerste groepfase uitgeknikkerd door chelsea en juve.
zit op 29 wedstrijden in hce met psv op 1 ik op 2 met 1 punt verschil dit wordt dus een moeilijke strijd, als ik 1 keer verlies is het al gedaan mits psv wint
pi_23317662
de familie Seedorf heeft goed haar best gedaan

[ Bericht 0% gewijzigd door AirRaid op 14-11-2004 23:15:55 ]
  zondag 14 november 2004 @ 22:36:28 #123
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23317747
LOOOOOL welke jaar speel je
pi_23318646
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
LOOOOOL welke jaar speel je
2007-2008
  maandag 15 november 2004 @ 00:15:59 #125
25957 Reddiablo
pi_23320085
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:49 schreef S-Two het volgende:

[..]

Hij had daarvoor al de prijs: talent van het jaar gewonnen, dus dit is volgens mij wel gewoon voor de jeugdopleind, maar goed..

Ik speel hem in het Nederlands, zitten wel wat foutjes is, maar ik vind het gewoon een stuk makkelijkers spelen (mijn Engels is niet bijster goed )
klopt is een kutbug.
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 15 november 2004 @ 00:17:05 #126
25957 Reddiablo
pi_23320111
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:01 schreef Knoekie het volgende:
Wat een fantastisch spel toch

- 7 wedstrijden achter elkaar elke keer een rode kaart.
- Sinds wanneer is er een FA in Nederland? Volgens mij is het echt KNVB
- toeval
- mag niet wegens legale rechten
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 15 november 2004 @ 00:22:09 #127
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23320192
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:17 schreef Reddiablo het volgende:
legale rechten
Heb je dan ook illegale rechten?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23320225
quote:

[..]

- toeval
toeval my ass

Speel ik met Ajax ook na 10 wedstrijden 4 rood en met Feyenoord ook een paar rood.
pi_23320270
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

pi_23320304
Om die rechten te "omzeilen" zijn er wel patches te downloaden, dus eigenlijk geen probleem. .
Hoi.
pi_23320797
Johann Vogel heeft bij mij al het hele seizoen bij Major Concerns staan: Believes he isn't fully fit
zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Tevens krijgt Marquinho bij mij echt elke wedstrijd een kaart.
pi_23321531
quote:

[..]

- toeval
Bij mij staat er knvb beker
pi_23323035
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:28 schreef Djekko het volgende:
Deze week ook voor het eerst online gespeeld Ik ben Chelsea, mijn maat Arsenal. 57 miljoen tegen 12 miljoen. Ik wou nog zo'n kutspeler van hem kopen voor veel geld maar dat wou hij niet. Ook geprobeerd om Henry los te weken voor in totaal 40 miljoen + Mutu en Gudjohnsen, maar niet geaccepteerd. Vind het wel vervelend dat je steeds op elkaar moet wachten. Maar het is wel veel en veel leuker dan de gewone versie
Ik wist wel dat het spel via LAN te spelen was, maar is FM2005 ook on-line te spelen???????
pi_23323082
Kwas ook als werkloos begonnen,

aangenomen bij Dordrecht nu 1e seizoen gehaald en 2e plaats bereikt.
de na-competitie niet door gekomen, dus nu voor het 2e seizoen in de herkansing
om te promoveren, of naar een beter club te gaan

Mijn elftal is nogal verjongd nu dennis en gerard de nooijer gestopt zijn (36 jaar)
Dennis was vorig seizoen wel goed vor 30 goals
  maandag 15 november 2004 @ 09:44:18 #135
25957 Reddiablo
pi_23323224
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

legal issues dan
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 15 november 2004 @ 09:45:07 #136
25957 Reddiablo
pi_23323237
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:24 schreef Knoekie het volgende:

[..]

toeval my ass

Speel ik met Ajax ook na 10 wedstrijden 4 rood en met Feyenoord ook een paar rood.
Ik heb het niet zoveel...
www.3voor12denhaag.nl
pi_23323246
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:45 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ik heb het niet zoveel...
Zal wel door mij komen dan
pi_23323339
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:28 schreef Euvermaniac... het volgende:

[..]

Ik wist wel dat het spel via LAN te spelen was, maar is FM2005 ook on-line te spelen???????
Ja, als je het ip van iemand hebt, dan kan je daar inloggen. Er is niet een lobby ofzo waar je een game kiest en kunt inloggen.

Ik ben met twee vrienden over internet begonnen met AZ, Heereveen en Feyenoord.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_23323363
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:53 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Ja, als je het ip van iemand hebt, dan kan je daar inloggen. Er is niet een lobby ofzo waar je een game kiest en kunt inloggen.

Ik ben met twee vrienden over internet begonnen met AZ, Heereveen en Feyenoord.
Oke bedankt he! dat ga ik thuis gelijk ff uit proberen!
pi_23323392
Ik heb in een heel seizoen 1 rode kaart gepakt en iets van 60 gele kaarten. Tackelen staat in het midden, sommige spelers apart op minimaal.
Klik dan als je durft
  maandag 15 november 2004 @ 10:13:20 #141
25957 Reddiablo
pi_23323600
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:46 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Zal wel door mij komen dan
Staat je tackling op hard?
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 15 november 2004 @ 10:33:51 #142
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23323997
Ben begonnen met PSV en sta na 15 wedstrijden eerste met 13 overwinningen en 2 verlies-partijen. Ik heb één spits gekocht en voor de rest de spelers gebruikt die al bij PSV zaten. John de Jong speelt achter de twee spitsen en is topscoorder met 12 doelpunten. Leandro heb ik op het middenveld staat en wat speelt die jongen goed zeg, gemm. een 8.42 en al 5 doelpunten.
animal magnetism sexual attractive state
pi_23324912
Ik ben uiteindelijk toch maar weer verder gegaan met mijn FC Utrecht game, was net begonnen aan seizoen 4 en besloot om een andere tactiek te gaan spelen, en had zodoende een goeie spits nodig...

Mensen als Pozzi en Carlton Cole kwamen niet, had nog 1 dag om er eentje te vinden aangezien de transfermarkt zou sluiten, ging ik voor de grap even spelers checken zonder contract, en wie zat daar bij ? Dirkie Kuijt (vorig seizoen 27 goals en 13 assists bij Feyenoord )

Nu dus Hoogendorp en Kuijt in de spits met Boutahar erachter.
pi_23324984
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben uiteindelijk toch maar weer verder gegaan met mijn FC Utrecht game, was net begonnen aan seizoen 4 en besloot om een andere tactiek te gaan spelen, en had zodoende een goeie spits nodig...

Mensen als Pozzi en Carlton Cole kwamen niet, had nog 1 dag om er eentje te vinden aangezien de transfermarkt zou sluiten, ging ik voor de grap even spelers checken zonder contract, en wie zat daar bij ? Dirkie Kuijt (vorig seizoen 27 goals en 13 assists bij Feyenoord )

Nu dus Hoogendorp en Kuijt in de spits met Boutahar erachter.
De Serie C was toch wat te moeilijk?
pi_23325006
Eindelijk heb ik de officiele versie! .

Ga m vanmiddag spelen, en dan natuurlijk iedereen verbazen hoe goed het gaat. . .
Hoi.
pi_23325182
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:25 schreef Euvermaniac... het volgende:

[..]

De Serie C was toch wat te moeilijk?
Zonder patch wel ja, ik had nml. maar 15 selectiespelers, waarvan er op een gegeven moment 7 geschorst waren....

Ik ga wel lower league managen als de patch er is....
pi_23325235
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zonder patch wel ja, ik had nml. maar 15 selectiespelers, waarvan er op een gegeven moment 7 geschorst waren....

Ik ga wel lower league managen als de patch er is....
Wat is er met die patch dan?? heb ik nog nix over gehoord vandaar
is het dan makkelijker om met een lower league team te beginnen?

Eerder met de vorige cm03/04 ben ik wel het Hull City (3e divisie engeland)
opgeklommen naar de Premier League en met Hull tevens de wereldbeker gewonnen!
pi_23325367
De patch (waarvan de releasedate onbekend is) zou er in ieder geval voor zorgen dat er veel minder gele en rode kaarten uitgedeeld worden, dat is nu nml. nogal overdreven veel...

Als ik nou een selectie had van 30 man maakte het niet zoveel uit, maar er waren dus maar 15 selectiespelers bij Vigor Lamezia
pi_23325595
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
De patch (waarvan de releasedate onbekend is) zou er in ieder geval voor zorgen dat er veel minder gele en rode kaarten uitgedeeld worden, dat is nu nml. nogal overdreven veel...

Als ik nou een selectie had van 30 man maakte het niet zoveel uit, maar er waren dus maar 15 selectiespelers bij Vigor Lamezia
Kijk dat is beter, jah dus je kon niet eens 11 man het veld opsturen...
moet SI maar opschieten met die patch
pi_23326069
http://files.filefront.com/fm2005fix/;3676492;;/fileinfo.html --> De patch waarmee je de licensieproblemen (Oliver Kahn bijv.) uit de weg gaat. .
Hoi.
pi_23328261
Ik begin me mateloos te irriteren aan die user-foto's die bij Regens staan....

Zie je 1 of ander supertalent in Argentinië, staat er een foto bij van 1 of andere 50+er met een baard en een bril, nou, hoe hoog zijn attributes dan ook mogen zijn, die komt er bij mij niet in !

Ik hoop dat er een optie bijkomt in de toekomst zodat je die user-foto's uit kan zetten, maar wel de echte speler-foto's blijft zien....
  maandag 15 november 2004 @ 14:20:44 #152
25957 Reddiablo
pi_23328374
dat moet vast ergens kunnen, maar ik zou niet weten hoe - sorry

maar inderdaad zwaar irritant
www.3voor12denhaag.nl
pi_23329642
Je kan alle regen-pics uit de directory verwijjderen, dan komen ze niet meer !

(logisch ook eigenlijk.... )
pi_23330350
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:13 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Staat je tackling op hard?
Nee gewoon op 'zacht'
pi_23332907
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:33 schreef kavorka het volgende:
Ben begonnen met PSV en sta na 15 wedstrijden eerste met 13 overwinningen en 2 verlies-partijen. Ik heb één spits gekocht en voor de rest de spelers gebruikt die al bij PSV zaten. John de Jong speelt achter de twee spitsen en is topscoorder met 12 doelpunten. Leandro heb ik op het middenveld staat en wat speelt die jongen goed zeg, gemm. een 8.42 en al 5 doelpunten.
marquinho al eens geprobeerd op de linkshalf?
pi_23334401
Zit nu halverwege het eerste seizoen met TOP Oss.. Na een wereldstart (won meteen de eerste periode), zakte ik weg naar een plaats rond 7/8. Maar nu na de winterstop loopt mijn selectie weer als een trein en sta ik inmiddels 1e!!

Aankopen: Winston Bogarde (vrij), Patrick Huisman (AZ), Pascal Averdijk (Groningen), Germaine Levant (DOVO, topaankoop!), Diego Fuser (Vrij), Zwinkels (Ajax, gehuurd)
Verkocht: Dijkhuizen (RKC, topspits), Iliohan (Veendam).

Eredivisie here we come!
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  Moderator maandag 15 november 2004 @ 18:58:54 #157
42184 crew  DaMart
pi_23334502
Bogarde heb ik ook gehaald met Haarlem. En een tip voor de eerstedivisiespitsenzoekers: Donny de Groot heb ik via een vrije transfer gehaald bij het begin van het spel, en hij is erg goed! Wordt door vele andere clubs begeerd. Alleen jammer dat hij zijn contract niet wil verlengen.

het gaat trouwens wel erg bergafwaarts in de eredivisie nu met mijn team. ik stond heel lang stabiel 14e-15e, maar ben teruggezakt naar de 17e plek. We kunnen gewoon niet meer winnen. Daarbij komt dat van de 8 miljoen op de bank, ik maar 30.000 mag uitgeven aan nieuwe spelers. Als dit Haarlem degradeert, dan mogen ze van mij een nieuwe trainer gaan zoeken, en zoek ik wel een andere werkgever
pi_23334972
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:54 schreef Michellus het volgende:

Eredivisie here we come!
Zou de eerste prijs worden voor Top
pi_23334984
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:58 schreef DaMart het volgende:
.......

.......... Daarbij komt dat van de 8 miljoen op de bank, ik maar 30.000 mag uitgeven aan nieuwe spelers. Als dit Haarlem degradeert, dan mogen ze van mij een nieuwe trainer gaan zoeken, en zoek ik wel een andere werkgever
is wel realisme. ik bedoel nederlanders zijn nu eenmaal zuinig
pi_23339915
Met PSV na 29 wedstrijden kampioen 27 gewonnen 2 gelijk gespeeld, 82 doelpunten voor en 17 tegen. Champions League tot kwart finale daar uitgeschakeld door Chelsea (0-0 thuis 2-1 uit) Amstel Cup moet ik nog even de Finale spelen tegen Feyenoord.
pi_23340193
ik heb vna het bestuur eindelijk wat extra poen gekregen om spelers te kopen, hoef ik het eindelijk niet meer te doen met afdankertjes
pi_23340707
2e seizoenshelft moest net beginnen met een thuiswedstrijd tegen Feyenoord, zegt Gullit ineens 2 dagen vantevoren dat wij als Utrecht zijnde zeker geen kampioen worden dit jaar, maar met wat aankopen misschien volgend jaar.

Ik antwoorde met iets als dat we het allemaal nog weleens zouden zien, wordt de dag voor de wedstrijd Gullit ontslagen.

(Ik won trouwens met 4-2, en sta nu na 18 wedstrijden 3e, 6 punten achter op nummer 1, Ajax..)
pi_23341287
Wat ik kapot irritant vind is dat als ik een goede tactiek heb en ruim alles win dat dan op een gegeven moment die tactiek het niet meer doet (alleen maar verliezen en gelijk spelen). Dan duurt het weer eeuwen voordat ik een goede heb gemaakt en daardoor verlies ik punten en wordt nooit kampioen.

En hebben jullie ook in Duitsland dat steeds jouw speler Speler v/d Week wordt?
Bij mij worden alleen Micoud en Klasnic speler v/d week en nooit iemand anders (25x achter elkaar zo).

Hetzelfde met speler van de maand.
pi_23341721
Ik ben gisteren ook begonnen, ik speel met twente en sta momenteel 11de, europees voetbal zit er waarschijnlijk niet meer in. In de 4de ronde van de beker moet ik alweer tegen Ajax. Heeft iemand nog wat tips om te spelen tegen een beter team
Цой жив
pi_23341840
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:44 schreef RayMania het volgende:
Wat ik kapot irritant vind is dat als ik een goede tactiek heb en ruim alles win dat dan op een gegeven moment die tactiek het niet meer doet (alleen maar verliezen en gelijk spelen). Dan duurt het weer eeuwen voordat ik een goede heb gemaakt en daardoor verlies ik punten en wordt nooit kampioen.
Na verloop van tijd krijgen ze gewoon je tactiek door. Lijkt me alleen maar realistisch.

In het 3e seizoen ben ik met Napoli 7e geworden in de Serie A. Ik stond een hele tijd 5e, en rekende me al rijk wat betreft europees voetbal. Maar de laatste speeldag verspeel ik gewoon een 0-2 voorsprong, en Lazio en Samp gingen me voorbij. Gek genoeg leverde de 7e plaats ook nog europees voetbal op, dus ik heb me voor niets druk zitten maken.
Voor dit seizoen Bonera, Poulsen en Gilardino gehaald, om de definitieve stap naar de top te maken. Probleem is alleen dat Bonera en Poulsen heeeel toevallig zwaar geblesseerd raakten bij hun club, net nadat ze in januari hun handtekening bij mij hadden gezet. Ik kan ze pas in november gebruiken ben ik bang..
pi_23341993
Tijd voor een 1ste update aan mijn kant. Zit nu in de winterstop van het allereerste seizoen.
Ik ben begonnen met een club die zich 500 meter van m'n huis bevindt, Emmen natuurlijk.

Doelstelling was om een goed mee te draaien in de middenmoot, en momenteel sta ik 12de. M'n transferbudget is 95k. Inmiddels kan ik nog steeds 95k uitgeven.
Aan het begin van het seizoen heb ik 2 spelers transfervrij aangetrokken, nl. Donny de Groot en Mark-Jan Fleddeurs. Laatstgenoemde blijkt een "miskoop", omdat Mark-Jan zelden een voldoende voor z'n wedstrijd haalt. Hij speelt daarom ook in het reserve-team.
Donny de Groot doet het relatief aardig. Met 5 goals en een gemiddelde van 7,08 gaat hij de winterstop in. Tegenslag is wel dat hij jongstleden z'n pols brak.

Andere tegenslagen zijn de schorsingen, en de vele blessures.
Marcio Jungueira is nu nog 2 maanden geblesseerd, vanwege een gescheurde kuitspier. Lesmond Prinsen en Arjan Blaauw zijn ook nog tijdelijk geblesseerd.

Dan de clubprestaties. In de beker ging het aardig lekker. De eerste 2 rondes gingen relatief makkelijk, met simpele overwinningen op Scheveningen en Volendam. In de 3de ronde bleek RBC de sterkste, met een nipte 2-1 verliespartij was het einde oefening. Eervol de beker uit dus.

De competitie verloopt minder. Ik bezet momenteel de 12de plek. Grote verliespartijen tegen Excelsior, Cambuur en Veendam zorgden onder andere daarvoor. Daarnaast wel grote overwinningen op FC Zwolle en titelkanidaat (!) Heracles. Maar hoe langer de net nieuwe tactiek van Emmen werd behouden, hoe slechter het ging. Dus ik ben weer druk op zoek naar een nieuwe tactiek. Ik heb daarvoor 1 maand en 10 dagen de tijd, en daarnaast ga ik, vanwege de vele blessures en schorsingen, weer op zoek naar versterking. Hopelijk kan ik na het volgend halfjaar zeggen dat het seizoen formidabel is geeindigd.
Hoi.
  Moderator maandag 15 november 2004 @ 23:15:55 #167
42184 crew  DaMart
pi_23342226
Laatste update voor vandaag. Ben met Haarlem gedegradeerd. Een na laatste wedstrijd wisten we nog wel te winnen van Ado, maar de laatste ging roemloos verloren tegen PSV. Het bestuur bleef echter blij met me, en gaf me een complimentje dat ik de spelers heb weten te motiveren tijdens het seizoen. Voor het nieuwe seizoen verwachten ze promotie, en eerlijk gezegd neem ik met minder ook geen genoegen. Ik heb nu een transferbudget van ¤ 1,6 miljoen, al is 875.000 Euro al weer uitgegeven aan Brian Pinas, die ik van Zwolle overnam. De fans zijn er in ieder geval blij mee, en verwelkomen hem graag.

Daarnaast ben ik nog op zoek naar een spits, een linkerverdediger en een derde goalkeeper. Donny de Groot wil momenteel zijn contract niet verlengen, dus mogelijk dat ik nog een spits erbij moet hebben. Ik hoop echter Donny de Groot alsnog over te kunnen halen bij de club te blijven, want hij is best belangrijk voor het team.

Helaas hebben sollicitaties bij respectievelijk Feyenoord en Vitesse weinig opgeleverd trouwens, en omdat ik niet clubloos door het leven wil heb ik mijn besluit om bij degradatie Haarlem te verlaten maar herzien. Dat neemt niet weg dat dit bij voorkeur mijn laatste seizoen in Haarlem is, en ik graag eens naar een wat grotere club ga.
pi_23342868
Nadat ik een tijdje met Chel$ki gespeeld heb om een beetje in te komen na lange tijd geen CM, en ook om te wennen aan de nieuwe opties ben ik nu begonnen met Haarlem.

Spelers die ik heb aangetrokken: Jeffrey van As (free), Chima Onyeike (free), Hubert Dijk (free) en Edrissa Sonko (¤60k) ook heb ik nog een aantal spelers gehuurd: Hedwiges Maduro (Ajax), Ruud Bruns (FC Twente) en Leon Hese (PSV).

De resultaten waren goed. De eerste 6 wedstrijden gewonnen (o.a. tegen Eindhoven voor de Amstel Cup). Vervolgens een klein dipje... namelijk 3 wedstrijden op rij gelijk gespeeld (waaronder 0-0 tegen De Graafschap voor de Amstel Cup, maar via pingels toch de volgende ronde gehaald) in de derde ronde moest ik tegen FC Utrecht (1-1) en ook die heb ik mbv penalties gewonnen! Nu staat Heerenveen te wachten in de vierde ronde, dat wordt dus een zware kluif..
Inmiddels sta ik 1e met 17 gespeeld, 12 winst en 5 gelijk (doelsaldo 47-20, krijg nogal wat doelpunten tegen dus) en 5 punten los op de nummer 2: VVV.

In de winterstop komt er nog een nieuwe keeper, Diego Daniel Barreto komt transfervrij over van Cerro Porteno.
pi_23343886
per 1 januari komen Saavedra en Rigters mijn team versterken
pi_23344457
Echt sneu van Oliver Kahn (Jens Mustermann) en de rest van Duitsland.... Begint het WK in Duitsland bestaat het complete duitse elftal uit nep-spelers...

Die pics zijn juist melig, wou dat ik in het begin wist dat de makers dat zouden doen. Ik las laatst dat je ook je eigen foto kon opsturen. Als er dan een nieuwe speler werd gegenereerd dan had je kans dat je eigen foto erbij zou komen!

Ben zelf met Arsenal bezig. Op zich gaat het prima, maar wel veel spelers continu moe. En van Persie kan niet goed op een positie gezet worden. Linkshalf of achter de spitsen zuigt hij... speelt soms wel vieren.. net als andere spelers op de verkeerde plek. Op de spitsenplek doet ie ook niet echt veel. Goede rechtshalven en rechtsbacken zijn moeilijk te vinden, iemand een idee?
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_23344651
Enkele nieuwe spelers aangetrokken:
Winston Bogarde
Jeroen Bergmans (Fortuna)
Jurgen Dirkx
Barry Reijs (Heracles)
Bert Konterman (VVOG)
Marco Roelofsen

Een hele kluif dus. .
Hoi.
pi_23344848
Trouwens,
amateurclub HZVV uit Hoogeveen zit bij mij in de Halve Finale v/d beker. . . .
Hoi.
pi_23345110
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:37 schreef Naggelwauz het volgende:

In de winterstop komt er nog een nieuwe keeper, Diego Daniel Barreto komt transfervrij over van Cerro Porteno.
die is goed
  dinsdag 16 november 2004 @ 01:51:23 #174
25957 Reddiablo
pi_23345156
seizoen met Norwich begonnen - na mijn bezoek aan Charlton - Norwich dit weekend (4-0)

Ook alleen maar omdat Naaarwich in groen-geel speelt eigenlijk
www.3voor12denhaag.nl
pi_23345208
heeft iemand nog tips voor een beginnend psv wat aankopen betreft?
  dinsdag 16 november 2004 @ 09:04:15 #176
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_23346523
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 00:56 schreef pekel het volgende:
Trouwens,

daar moet ik in het echt tegen voetballen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_23346879
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 02:04 schreef cultheld het volgende:
heeft iemand nog tips voor een beginnend psv wat aankopen betreft?
haha je hebt niks nodig. PSV heeft eigenlijk alles al, dus dan houdt het qua aankopen een beetje op eigenlijk. Misschien kan je Cristiano aanschaffen als spits of zo. Ik zelf heb van Beukering gekocht, maar die schijnt het bij een maat van me totaal niet te doen. Ik zelf heb Naast deze 2 ook nog Vagner Love aangeschaft doet et erg goed trouwens evenals mijn opvolger voor van Bommel, Diogo Rincon.
pi_23348181
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:04 schreef Rahl het volgende:

[..]

daar moet ik in het echt tegen voetballen
Ik ook. .
Hoi.
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:04:34 #179
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_23349307
Misschien post ik een beetje laat, maar heb nog maar net FM2005

Mijn brandende vraag is natuurlijk of iemand weet wanneer de patch mogelijk uit zal komen. Ik merk toch een aantal schoonheidsfoutjes in bijvoorbeeld teksten (Ik had bijvoorbeeld een aanbod gedaan om een speler te lenen en wilde een bepaald percentage betalen van het loon. Zodra ik het pull down menu'tje kreeg met de percentages, kreeg ik 2 keer 70% te zien. Echter, als ik de tweede aanklikte werd uiteindelijk wel 80% aangegeven).

Ach ja, misschien is het een beetje muggenzifterij

Anyway. Ben begonnen met de Engelse, Nederlands, Italiaans, Spaanse en Duite competities in full detail. Ben onderaan in engeland begonnen met Notts Co. Heb net de voorbereiding gehad en de eerste wedstrijd van de competitie met 2-3 gewonnen. Een prima revanche op de trainer van de tegenstander die mij uitmaakte voor amateur

Ik heb geen financiën en het bestuur verwacht van mij dat ik promoveer. Al met al een stevige doelstelling met daarin slechts 2 spelers die naar mijn mening echt goed zijn..

Pff.. een zware periode komt mij tegemoet...
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
pi_23349432
derde ronde uit de beker geknikkerd, door nota bene MVV

ik speelde wel met een gehandicapt team, miste Begois, Akerboom, Joosten, Djordich. maar das geen excuus.
pi_23355180
In de winterstop nog even geshopt:
Jaime Riveros, Jhon Jairo Mosquera (voor de toekomst) deze twee zijn per direct tot mijn beschikking en na dit seizoen komen Kenneth Perez, Jannes Wolters en John den Dunnen.

Ik ben door naar de halve finale Amstel Cup, in de 4e ronde van Heerenveen gewonnen met 2-1 en net in de kwartfinale 1-1 tegen Feyenoord en jawel... weer door via pingels! (5-4).. al moet ik er bij zeggen dat Feyenoord een stuk of 5 basisspelers miste door interland verplichtingen, maar ik had er ook last van (Baretto en Jaime Riveros) en ik had 4 spelers welke geschorst/geblesseerd waren.

Nu moet ik tegen FC Twente in de halve finale.. andere halve finale is Fortuna Sittard - ADO.. volgend seizoen Haarlem Europa in?
  dinsdag 16 november 2004 @ 17:29:01 #182
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23356471
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 00:56 schreef pekel het volgende:
Trouwens,
wat dacht je van mij dan.
Haarlem wint amstelcup door feyenoord van de kaart te spelen met 3-1
pi_23357311
Ik heb een tip voor een goede DMC: Mascherano, echt een god gewoon
pi_23357758
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:04 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een tip voor een goede DMC: Mascherano, echt een god gewoon
dat is ook wel te merken aan de prijs of niet?
pi_23357795
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:24 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat is ook wel te merken aan de prijs of niet?
Ik heb 'm na VOH te hebben verkocht kunnen kopen voor 6 miljoen meteen en daarna over 24 maanden nog 4 miljoen. Echt een topper
  Moderator dinsdag 16 november 2004 @ 18:30:46 #186
42184 crew  DaMart
pi_23357883
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:33 schreef Naggelwauz het volgende:
In de winterstop nog even geshopt:
Jaime Riveros, Jhon Jairo Mosquera (voor de toekomst) deze twee zijn per direct tot mijn beschikking en na dit seizoen komen Kenneth Perez, Jannes Wolters en John den Dunnen.

Ik ben door naar de halve finale Amstel Cup, in de 4e ronde van Heerenveen gewonnen met 2-1 en net in de kwartfinale 1-1 tegen Feyenoord en jawel... weer door via pingels! (5-4).. al moet ik er bij zeggen dat Feyenoord een stuk of 5 basisspelers miste door interland verplichtingen, maar ik had er ook last van (Baretto en Jaime Riveros) en ik had 4 spelers welke geschorst/geblesseerd waren.

Nu moet ik tegen FC Twente in de halve finale.. andere halve finale is Fortuna Sittard - ADO.. volgend seizoen Haarlem Europa in?
Wat voor tactiek speel je? Mijn 4-4-2 lijkt niet helemaal meer te werken moet ik zeggen, en ben nu zelf een beetje aan het experimenteren richting 3-1-4-2.
pi_23357915
Ik heb er onwijs veel last van dat bij welke club ik ook speel de tegenstander echt ontzettend veel schoten op doel heeft en ik maar een kans of 4 heb.

Heel vervelend en frustrerend
Ik ben nog niet joint, mag ik nog een stoned?
pi_23358997
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat voor tactiek speel je? Mijn 4-4-2 lijkt niet helemaal meer te werken moet ik zeggen, en ben nu zelf een beetje aan het experimenteren richting 3-1-4-2.
Ik speel met een 4-1-4-1 opstelling (aangepaste sense & supremacy) of met een spits meer ipv een middenvelder

--

Krijg nu een nieuwsbericht dat m'n nieuwe aankoop Riveros al over zijn top is en de media zijn prestaties bekritiseert en hij niet in het eerste van Haarlem zou mogen spelen.. en dat terwijl hij de laatste 5 wedstrijden allemaal 8en heeft behaald bug??
  Moderator dinsdag 16 november 2004 @ 19:29:18 #189
42184 crew  DaMart
pi_23359281
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:19 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Ik speel met een 4-1-4-1 opstelling (aangepaste sense & supremacy) of met een spits meer ipv een middenvelder

--

Krijg nu een nieuwsbericht dat m'n nieuwe aankoop Riveros al over zijn top is en de media zijn prestaties bekritiseert en hij niet in het eerste van Haarlem zou mogen spelen.. en dat terwijl hij de laatste 5 wedstrijden allemaal 8en heeft behaald bug??
Ik besloot vorig seizoen de enige speler die nog 7's haalde te praisen. krijg ik een bericht terug dat de fans vonden dat hij een van de slechtste was, en ik zulke midelmatige spelers niet het hand boven het hoofd moest blijven houden....
pi_23359679
Heb helaas met 0-1 verloren van FC Twente.. kreeg in de 92e minuut een goal tegen na vanaf de 57e minuut met 10 man te hebben gespeeld (rode kaart Ros)
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:29:21 #191
82589 S-Two
barba macacu
pi_23360854
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:32 schreef STEAM het volgende:
Ik heb er onwijs veel last van dat bij welke club ik ook speel de tegenstander echt ontzettend veel schoten op doel heeft en ik maar een kans of 4 heb.

Heel vervelend en frustrerend
Ik heb ALTIJD het tegenovergestelde . Dit seizoen dan ook nog niet gewonnen, en bijna alles win ik met meer dan 2 doelpunten verschil .
  Moderator dinsdag 16 november 2004 @ 21:03:07 #192
42184 crew  DaMart
pi_23361675
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 20:29 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik heb ALTIJD het tegenovergestelde . Dit seizoen dan ook nog niet gewonnen, en bijna alles win ik met meer dan 2 doelpunten verschil .
Dus jij hebt altijd meer kansen dan je tegenstander, wint nooit, maar als je wint win je met meer dan 2 doelpunten verschil? Knap

Mijn 3-1-4-2, ongeveer gelijk aan mijn zo goed als onoverwinnelijke tactiek uit CM01/02, werkt overigens redelijk goed. 3 wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk. Beste start die ik tot nu toe heb gehad in het spel.
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:04:33 #193
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23361707
oke na tijdje niet gespeeld te hebben
1e seizoen feyenoord klaar...

6e of 7e geworden in competitie weet ff niet meer..
maar wel de amstel en uefa cup gewonnen
Who the fuck is ajax ?
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:10:59 #194
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23361863
jaja

1ste met AJAX HCE
AMSTEL CUP
JOHAN CRUYF SCHAAL
1 STE RONDE CL
HALVE FINALE EUFA
ben dus dit seizoen zeer tevreden.
Nieuwste aankopen zijn vn bommel,roncatto,tim janssen, mike zonneveld een turk kom even niet op ze naam is mc bij tranzpor en ben nu bezig voor een goede spits, verkoop babel en sonck en haal daar tevez, en adriano voor terug (als het lukt)
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:44:34 #195
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23362819
ik probeer nu in het begin van het 2e seizoen Hernan Crespo bij chelsea weg te plukken
maar zal die niet doen denk ik bood hem 130.000 per maand ben benieuwd

de selectie, lazovic staat er alleen niet op

erelijst
Who the fuck is ajax ?
pi_23363214
Welke tactiek speelt nou echt goed? Die diablo tactiek is iig waardeloos
pi_23363603
Ouwe tijden herleven in Napels. We staan bovenaan (al heeft Juve nog een wedstrijd te goed) en het stadion zit elke wedstrijd helemaal vol. Levert gewoon 2.4 miljoen euro op per wedstrijd.
pi_23364911
Met Emmen ben ik uiteindelijk 11de geworden.
Ik had na 25 wedstrijden nog erg veel kans op nacompetitie, maar de tactiek kregen de tegenstanders al snel door.
Een heel erg zwak punt in m'n selectie is dat ik geen echte centrale middenvelders heb. Ik moet dus een geheel goed werkend tactiek verzinnen, waarbij geen MC nodig is.
Simpeler is om een MC aan te trekken, maar ik heb geen geld, en voor 60K is er helemaal niks. .
Hoi.
  Moderator dinsdag 16 november 2004 @ 22:48:37 #199
42184 crew  DaMart
pi_23364921
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:59 schreef cultheld het volgende:
Welke tactiek speelt nou echt goed? Die diablo tactiek is iig waardeloos
Ik vind 3-1-4-2 wel lekker op dit moment, maar veel hangt natuurlijk ook af van wat voor spelers je hebt.

Ik kreeg net trouwens de melding dat mijn spelers mijn praising van spelers met een korreltje zout nemen omdat ik dat teveel doe... het was pas de 2e speler in 2 weken
  Moderator dinsdag 16 november 2004 @ 22:49:44 #200
42184 crew  DaMart
pi_23364947
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:48 schreef pekel het volgende:
Met Emmen ben ik uiteindelijk 11de geworden.
Ik had na 25 wedstrijden nog erg veel kans op nacompetitie, maar de tactiek kregen de tegenstanders al snel door.
Een heel erg zwak punt in m'n selectie is dat ik geen echte centrale middenvelders heb. Ik moet dus een geheel goed werkend tactiek verzinnen, waarbij geen MC nodig is.
Simpeler is om een MC aan te trekken, maar ik heb geen geld, en voor 60K is er helemaal niks. .
Tom Jacobs is een aardige MC in het spel. Ik heb hem via een vrije transfer gehaald in mijn eerste seizoen
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:59:49 #201
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_23365292
tvp
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:18:31 #202
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_23365903
ik ben begonnen met Atalanta Bergamo/Seria A ..

Na 20 speeldagen sta ik toch wel verassend 4e(voor een team dat tegen degradatie zou moeten spelen)
Heb alleen Coco(700.00 Euro) overgenomen van Inter en die staat eigenlijk ook wel vaak op de bank..

Als ik punten verlies is het wel tegen Inter/Juve/AC Milan of Roma..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:39:14 #203
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_23366525
Ik ben net (onverwacht) ontslagen bij Southhampton. Zelfs bij Utrecht word ik nu uitgelachen als ik solliciteer.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_23366744
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:39 schreef Everett het volgende:
Ik ben net (onverwacht) ontslagen bij Southhampton. Zelfs bij Utrecht word ik nu uitgelachen als ik solliciteer.
.
Hoi.
pi_23367547
Djordjoc vieze pisnicht, is ie al voor de 5e keer ofzo niet op een training verschenen.
pi_23367617
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:15 schreef AirRaid het volgende:
Djordjoc vieze pisnicht, is ie al voor de 5e keer ofzo niet op een training verschenen.
.

Zoiets heb ik ook gehad, met Oosting. Heb m na de 4de keer bij de reserves gedonderderd, en nu traint ie braaf bij de reserves. .

Wel wat ongelukkig, but who cares?
Hoi.
pi_23367741
Wow, ik sta nu in de finale van de Champions League met PSV, heb de landstitel al binnen en sta in de bekerfinale van de Amstel Cup
pi_23368508
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
Wow, ik sta nu in de finale van de Champions League met PSV, heb de landstitel al binnen en sta in de bekerfinale van de Amstel Cup
Heb je Tevez en Robinho gehaald?
Klik dan als je durft
pi_23368689
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heb je Tevez en Robinho gehaald?
Nee, die kon PSV niet betalen Wel Mascherano en Adu gratis (kan alleen nog niet spelen) Moet nu tegen Milan spelen, finale CL, heeft iemand nog een goede tactiek voor deze wedstrijd?
pi_23377126
quote:
Op woensdag 17 november 2004 01:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, die kon PSV niet betalen Wel Mascherano en Adu gratis (kan alleen nog niet spelen) Moet nu tegen Milan spelen, finale CL, heeft iemand nog een goede tactiek voor deze wedstrijd?
gewoon je eigen systeem spelen, dat werkt vaak het best omdat je spelers daar aan gewend zijn
  woensdag 17 november 2004 @ 16:13:21 #211
82589 S-Two
barba macacu
pi_23379936
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dus jij hebt altijd meer kansen dan je tegenstander, wint nooit, maar als je wint win je met meer dan 2 doelpunten verschil? Knap

Mijn 3-1-4-2, ongeveer gelijk aan mijn zo goed als onoverwinnelijke tactiek uit CM01/02, werkt overigens redelijk goed. 3 wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk. Beste start die ik tot nu toe heb gehad in het spel.
nog niet verloren moet dat natuurlijk zijn
pi_23380613
gvd net de hele middag gespeeld dus ik wil em saven want moet zo werken, sluit ie zonder te saven af en gaat terug naar windows

kutspel
  woensdag 17 november 2004 @ 16:56:42 #213
3485 kavorka
lure of the animal
pi_23380931
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:42 schreef Souljah het volgende:
gvd net de hele middag gespeeld dus ik wil em saven want moet zo werken, sluit ie zonder te saven af en gaat terug naar windows

kutspel
hehe, bij mij vraagt ie altijd netjes of ik nog wil saven voordat ie afsluit.
animal magnetism sexual attractive state
  Moderator woensdag 17 november 2004 @ 18:09:44 #214
42184 crew  DaMart
pi_23382700
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:56 schreef kavorka het volgende:

[..]

hehe, bij mij vraagt ie altijd netjes of ik nog wil saven voordat ie afsluit.
Volgens mij als je vlak voor een wedstrijd zit niet meer... als je al 'go to match' ziet staan.
pi_23383174
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:09 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij als je vlak voor een wedstrijd zit niet meer... als je al 'go to match' ziet staan.
Bij CM kón je dan niet eens 'via de normale weg' het spel afsluiten... Buiten de wedstrijdtijden om kreeg ik in 03-04 de ene keer de vraag of ik het spel echt wilde afsluiten en de andere keer de vraag of ik het spel nog wilde opslaan... Ik weet niet hoe dat bij FM zit.
.
  woensdag 17 november 2004 @ 18:34:25 #216
82589 S-Two
barba macacu
pi_23383230
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:31 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Bij CM kón je dan niet eens 'via de normale weg' het spel afsluiten... Buiten de wedstrijdtijden om kreeg ik in 03-04 de ene keer de vraag of ik het spel echt wilde afsluiten en de andere keer de vraag of ik het spel nog wilde opslaan... Ik weet niet hoe dat bij FM zit.
Bij mij tot nu toe altijd gehad: wil je het spel nog opslaan? Maar voor de zekerheid check ik altijd wel ff wat er nou precies staat. En heb zowiezo altijd een maandelijkse save aanstaan.
pi_23383406
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:34 schreef S-Two het volgende:
Bij mij tot nu toe altijd gehad: wil je het spel nog opslaan? Maar voor de zekerheid check ik altijd wel ff wat er nou precies staat. En heb zowiezo altijd een maandelijkse save aanstaan.
In CM heb ik automatische saves uitstaan en save ik de games handmatig voordat ik het spel sluit.
.
pi_23383470
Weet iemand de minimale system-specs voor FM? Want op de site staat niks
  woensdag 17 november 2004 @ 19:13:21 #219
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23384092

En ik kwam maar tot de kwartfinale
pi_23384278
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:44 schreef Tha_T het volgende:
Weet iemand de minimale system-specs voor FM? Want op de site staat niks
Windows 98SE, 2000 of XP, 600mhz processor, 128mb RAM, 100% DirectX 8.1-compatible geluidskaart, 4x Cdromstation, 1024x728 32 bits kleurenscherm, 650mb schijfruimte.

aanbevolen :

1.8ghz, 256mb RAM, 8x cdrom
pi_23384399
Winterstop

sta op een gedeelde 4e plek samen met Roda JC en Zwolle
sta 17 pnt achter op koploper PSV, 16 pnt op Ajax en 10 pnt op Feyenoord.
pi_23385072
Vette shit, heb nu 29 miljoen euro te besteden met PSV na 1 seizoen en had Podolski al gehaald van m'n vorige budget
pi_23385112

woensdag 17 november 2004 @ 20:12:47 #224
82589 S-Two
barba macacu
pi_23385613
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Djekko het volgende:
[afbeelding]

En ik kwam maar tot de kwartfinale
Bij mij was Rein van Duijnhoven Europian Goalkeeper of the Year
  woensdag 17 november 2004 @ 20:22:55 #225
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_23385881
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:15 schreef AirRaid het volgende:
ik geef mijn spelers dan een disiplinaire waarschuwing voor unprofesional behaviour, die accepteren ze dan en beloven 2 keer zo hard te trainen. Dus het heeft meestal een positief effect als di eniet verschijnt op de training...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_23385943
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef Finkelstein het volgende:

[..]

ik geef mijn spelers dan een disiplinaire waarschuwing voor unprofesional behaviour, die accepteren ze dan en beloven 2 keer zo hard te trainen. Dus het heeft meestal een positief effect als di eniet verschijnt op de training...
Om na 1 week gewoon weer niet te komen
  woensdag 17 november 2004 @ 20:26:23 #227
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_23385961
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:42 schreef Souljah het volgende:

kutspel
klopt heb ik ook een keer gehad, het spel vraagt altijd of je wilt saven ja of nee als je aflsuit, je drukt dan ja. TENZIJ je dit doet als er al staat "go to match" in je scherm staat links onder, dan vraagt hij of je wel wilt exit-en, dan druk je meestal zonder verder na te denken ook ja. Beetje jammer, let er nu extra goed op, maar meestal is het als je snel ergens heen moet en je maar snel ja over op drukt...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
  woensdag 17 november 2004 @ 20:29:37 #228
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_23386046
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:

[..]

Om na 1 week gewoon weer niet te komen
Das bij mij nog niet gebeurt, maar heeft iemand nog trouwens een lijstje van top spelers?

zo niet dan zal ik vast beginnen

Robinho (SC Brazil)
Tevez (FC of SC ook Brazil)
Kompany (in het begin kopen zeker de moeite waard Verdediger Belgie)
Sneijder (AM RCL Nederland)

maar nu nederlands elftal kijken
pi_23386115
Topspelers zijn zo te krijgen, ik heb liever jonge talenten.

Todorov
Adu
Oskarsson
De La Cuesta

Bijvoorbeeld .
pi_23386651
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Windows 98SE, 2000 of XP, 600mhz processor, 128mb RAM, 100% DirectX 8.1-compatible geluidskaart, 4x Cdromstation, 1024x728 32 bits kleurenscherm, 650mb schijfruimte.

aanbevolen :

1.8ghz, 256mb RAM, 8x cdrom
pi_23387810
Enzo Scorza is trouwens ook een heel leuk spitsje uit Uruguay met Italiaans paspoort. Hij heeft nu wat jaartjes in mn jeugdteam gespeeld en heeft zich heel aardig ontwikkeld. Dribbelen en afmaken 19, is aardig snel en kan goed koppen.

En ik heb eindelijk mn officiele versie binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Butra op 17-11-2004 21:46:11 ]
pi_23388377
Ik heb weer wat transfers achter de rug in de zomer van 2008 :

In :

Hugo Viana AMC Free Transfer
Frank Demouge SC Free Transfer
Ferrie Bodde DMC 7m Ado Den Haag

Uit :

Said Boutahar --> Ajax 15m

Bodde moeten halen omdat meneer Tom Daemen naar een grotere club wil. (en dat terwijl clubs als AZ, Willem II en Groningen 'm willen hebben )

edit : Frans Adelaar ontslagen bij ADO, en dat was in de loop der jaren juist een vriend geworden, heb ik 'm nu maar aangenomen als assistent.

Ik sta als enige bij zijn favoured personnel

[ Bericht 23% gewijzigd door PBateman1978 op 17-11-2004 22:12:16 ]
pi_23390397
Djordic kan niet aarden in Nederland is is daarom ongelukkig en komt om de zoveel tijd niet op de training

hij staat nu op eigen verzoek op de transferlijst, kijken of ik he nu kan verpatsen
zijn opvolger voor volgend seizoen is al aangetrokken en zijn naam is Ricky van der Berg.

Righters heb ik toch maar niet aangetrokken, ipv daarvan speelt nu Lim Duan bij Fortuna
pi_23390551
Waarom willen al die buitenlandse spelers niet naar Nederlandse clubs? Bijv. Crespo, Kompany, Bojinov etc. Is de HCE echt zo onaantrekkelijk? :p
pi_23390834
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:08 schreef cultheld het volgende:
Waarom willen al die buitenlandse spelers niet naar Nederlandse clubs? Bijv. Crespo, Kompany, Bojinov etc. Is de HCE echt zo onaantrekkelijk? :p
Toch wel realistisch he?
Ik heb trouwens Kerzhakov aangetrokken, Cambiasso en Vanden Borre.
Klik dan als je durft
  Moderator woensdag 17 november 2004 @ 23:25:58 #236
42184 crew  DaMart
pi_23391046
Na mijn degradatie met Haarlem vorig seizoen, heeft het team dit jaar een kleine metamorfose ondergaan, en zijn we kampioen geworden van de eerste divisie. na een jaartje afwezigheid weer terug op het hoogste niveau dus!

Nu eens kijken of we het team nog kunnen versterken. Een van mijn spitsen staat in de belangstelling van diverse andere clubs, en ik heb maar besloten er een leuk prijskaartje van 5 miljoen aan te hangen. Ineens haken ze allemaal af

Sommige spelers hebben nu trouwens het vertrouwen in mij verloren... en dat ondanks dat we de eerste divisie hebben gewonnen... hadden ze meteen kampioen van Nederland willen worden of zo

Hopelijk werkt deze competitiewinst trouwens positief op mijn FM05 CV. Ik wil wel eens naar een andere club, maar die willen mij steeds niet... al werd ik eerder wel in verband gebracht met Feyenoord. Maar die stelden Menzo aan... nadat hij twee weken eerder was opgestapt
pi_23392045
Vogel speelt nu bij Ajax transfervrij vertrokken voor 26.000 per week terwijl ik hem 40.000 per week had aangeboden en de triple heb gepakt
pi_23396300
Cavenaghi lukt wel met PSV of Ajax na 1 jaartje. Dan kost die ongeveer 11 mil. Doet het echt prima
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  donderdag 18 november 2004 @ 09:40:30 #239
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23396382
Aruna gratis overgenomen en hij doet het erg goed

Alleen vind het belachelijk wat sommige spelers voor loon eisen. Park heeft bij mij utieindelijk bijgetekend voor 240k per maand + 3 miljoen tekengeld, Lucius ook 220k + 1.5 miljoen, Wuytens en Jakobsen (twee jeugdspelers dus) verdienen bij mij 80k per maand.

En kan het zomaar dat een club mijn jeugdspeler gratis overneemt als hij 16 is? Normaal krijg je dan toch nog een paar honderdduizend euro?
pi_23397226
quote:
Op donderdag 18 november 2004 09:40 schreef Djekko het volgende:

Alleen vind het belachelijk wat sommige spelers voor loon eisen.
ik wou Valeev overnemen, zit hier nu bij RBC maar hij vraagt 25.000 per maand. en het bestuur wil niet verder gaan dan 9.000 per maand.
alsof RBC hem dat kan betalen zeker
  donderdag 18 november 2004 @ 11:06:52 #241
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_23397753
Manchester had een bod van 15M uitegebracht op mijn Defoe van Tottenham, ik wilde hem niet kwijt, dus zei ik dat ik 30M wilde hebben, in de veronderstelling dat ze wel op zouden bokken, bieden ze vervolgens ook nog eens 30M. Dus gelijk verkocht, en Sneijder 10M vd Vaart 10M Drogba 3.8M en Garcia 7.5M gekocht, en het bestuur is met de uitbreiding van mijn stadion begonnen, over 10 maandjes 10.000 plaatsen erbij. Nu moet ik toch beter dan mijn 6de plaats en finale FA cup kunnen halen lijkt me zo.

Ik las trouwens dat iemand vanden Borre had gehaald, bij mij heeft hij aanpassings problemen, bij een vriend van mij ook. En hij wilde du zijn jeugd contract niet verlengen, en de CM 0304 tactiek werkt niet meer. Daar kon je dan een speler gratis wegdoen, en vervolgens gelijk weer overnemen alsof er niks was gebeurt. Wekrt dus niet meer...
pi_23398327
Ik was begonnen met Excelsior omdat het gewoon het leukste is om van een kleine club een grote club te maken. Ik trok Numan, de Boer, Drikx en Mensah aan want die hadden nergens een contract. Het eerste seizoen werd ik eerste in de GGD. De laatste paar wedstrijden werd mijn vorm heel slecht en verloor ik een paar keer kansloos. Wat is hier tegen te doen?

Ik heb nu 4 wedstrijden gespeelt, waarvan 3 gewonnen en 1 gelijk gespeeld in de HCE. Terwijl al mijn trainers en managers zeggen dat ik totaal gaan kans maak om degradatie te ontlopen :S
Ik heb Adu, Knol, Mathijsen en Douglass aangetrokken en El Hamdaoi en Olfers zijn vertrokken.

Zijn er trouwens weer lijsten met talenten te vinden op internet, zoals voorheen ook vaak was?
pi_23398383
Zijn er ook goede trainingsschema's te vinden?
pi_23398497
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:43 schreef Aeroxie het volgende:
Ik was begonnen met Excelsior omdat het gewoon het leukste is om van een kleine club een grote club te maken. Ik trok Numan, de Boer, Drikx en Mensah aan want die hadden nergens een contract. Het eerste seizoen werd ik eerste in de GGD. De laatste paar wedstrijden werd mijn vorm heel slecht en verloor ik een paar keer kansloos. Wat is hier tegen te doen?
Als je 't weet, vertel het mij ook ff dan

Ik verlies ook altijd veel in de laatste wedstrijden....
  donderdag 18 november 2004 @ 12:12:50 #245
82589 S-Two
barba macacu
pi_23398797
Kutzooooooooooooooooooooooooooooooooooi .

Ik kom er net achter dat vd Vaart zn contract afloopt en hij wil hem niet verlengen
  donderdag 18 november 2004 @ 12:22:09 #246
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23398948
hebben jullie dat ook dat je helemaal op gaat in het spel
en als je wint met 2-1 in de laatste minuut helemaal los gaat :p
Who the fuck is ajax ?
pi_23399168
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:12 schreef S-Two het volgende:
Kutzooooooooooooooooooooooooooooooooooi .

Ik kom er net achter dat vd Vaart zn contract afloopt en hij wil hem niet verlengen
Ik heb dat met Vanden Borre. Hij is unsettled en wil weg bij Espanyol. Heb m een supersalaris aangeboden en nog wil die niet.
pi_23399194
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef xboxps2 het volgende:
Ik ging helemaal los toen ik in de halve finale Amstel Cup met Haarlem tegen Twente in de 93e minuut een doelpunt tegen kreeg: 0-1 verloren
pi_23399488
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:22 schreef xboxps2 het volgende:
Als ik alleen thuis ben dan betrap ik mezelf er wel eens op dat ik gewoon spelers sta toe te zingen
  donderdag 18 november 2004 @ 13:15:33 #250
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23399943
hier screen van mijn selectie 2005-2006 beetje te groot

Who the fuck is ajax ?
  donderdag 18 november 2004 @ 13:30:42 #251
82589 S-Two
barba macacu
pi_23400231
Ik zit nu in de winterstop van seizoen 2 en heb net mijn eerste wedstrijd verloren (2-1 psv uit).

Ik denk dat ik aan het eind van dit seizoen aan een nieuw elftal moet gaan bouwen. Vd Vaart, vd Sar, Trabelsi willen hun contract niet verlengen en de contracten van Lobont, Galasek, Anastasiouh lopen af die ik niet zal verlengen denk ik. Ook loopt Sneyder's contract bijna af en wil hij hem niet verlengen .

Weet iemand nog leuke spelers? En ik ben ook nog op zoek naar een goede reserve keeper achter Stekelenburg, iemand suggesties?
  donderdag 18 november 2004 @ 13:33:41 #252
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23400299
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef S-Two het volgende:
Ik zit nu in de winterstop van seizoen 2 en heb net mijn eerste wedstrijd verloren (2-1 psv uit).

Ik denk dat ik aan het eind van dit seizoen aan een nieuw elftal moet gaan bouwen. Vd Vaart, vd Sar, Trabelsi willen hun contract niet verlengen en de contracten van Lobont, Galasek, Anastasiouh lopen af die ik niet zal verlengen denk ik. Ook loopt Sneyder's contract bijna af en wil hij hem niet verlengen .

Weet iemand nog leuke spelers? En ik ben ook nog op zoek naar een goede reserve keeper achter Stekelenburg, iemand suggesties?
Schollen ( nac ) en Terol ( utrecht ) leuke keepers...
Is het niet leuker om na 2 jaar er mee te kappen en naar een buitenlandse club te gaan

Ik ga dat wel proberen nu ik in seizoen 2 zit. Even kijken hoe dat moet.. Wil alleen graag nog keertje kampioen worden met Feyenoord
Who the fuck is ajax ?
  donderdag 18 november 2004 @ 13:36:05 #253
82589 S-Two
barba macacu
pi_23400349
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:33 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

Schollen ( nac ) en Terol ( utrecht ) leuke keepers...
Is het niet leuker om na 2 jaar er mee te kappen en naar een buitenlandse club te gaan

Ik ga dat wel proberen nu ik in seizoen 2 zit. Even kijken hoe dat moet.. Wil alleen graag nog keertje kampioen worden met Feyenoord
Mijn comp is niet zo heel snel, dus ik heb alleen de nederlandse comp

Schollen en Terol? Ik zal ff kijken.
  donderdag 18 november 2004 @ 13:37:55 #254
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23400399
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:36 schreef S-Two het volgende:

[..]

Mijn comp is niet zo heel snel, dus ik heb alleen de nederlandse comp

Schollen en Terol? Ik zal ff kijken.
Heb ook alleen de nederlandse competitie gedaan
kan je dan niet naar een buitenlandse club gaan als trainer ?
Who the fuck is ajax ?
pi_23400447
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:52 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Als ik alleen thuis ben dan betrap ik mezelf er wel eens op dat ik gewoon spelers sta toe te zingen
ik ben me mestal zelf aan het intervieuwen

al die stemmen in me hoofd ook
pi_23400489
Reina van Villareal is misschien wel te halen.

Ik ben nu 2 en half seizoen onderweg met MU en dit heb ik op dit moment gewonnen

1x Premiership
1x CL
1x FA Cup
1x Europese supercup
2x Charity shield
1x Wereldbeker

Op dit moment na een wedstrijd of 25 sta ik eerste maar voel ik wel de hete adem van Liverpool en Arse in mijn nek en het zal nog moeilijk worden om de titel te prolongeren.

Mijn team is als volgt

Reina
Howard

Heinze
Silvestre
Mexes
Colocini
Brown
P. Neville
Gallas

Van der Vaart
Sneijder
Ronaldo
Kleberson
Mascerano
Diego
Riquelme

Van nistelrooy
Robinho
Rooney
Smith

Keane is inmiddels mijn coach, Scholes en Giggs heb ik voor een beetje geld verkocht en Carroll, G.Neville, Rio Ferdinand(omdat hij niet wil bijtekenen) en Saha pakken hun geld in het 2e.

Voor volgend seizoen heb ik Fernando Torres al transfervrij gehaald en ik ga Smith dumpen. Het liefst zou ik Ruud dumpen omdat hij al 31 is maar een speler die zoveel scoort kan ik toch niet missen.

Mijn gemiddelde leeftijd is ongeveer 25 dus ik kan nog wel 2 a 3 jaartjes vooruit

Verder ben ik na het WK ook bondscoach geworden van Zweden en ik won dik van Rusland, verloor uit van Israel met 1-0 en won van Litouwen dus dat gaat ook wel redelijk en ik moet me zeker voor het EK plaatsen met dat team.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 18 november 2004 @ 13:43:41 #257
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23400530
Waarom Saha niet bij het 1e team goede speler...

En hoe kan je Giggs weg doen :p
Who the fuck is ajax ?
pi_23400675
Saha is echt wel veel minder dan Robinho, van Nistelrooy, rooney en Smith en presteert in het 2e ook niet echt super.

Giggs presteerde in mijn eerste 2 jaar heel goed(minimaal een keer Engels speler van het jaar en heel veel assist maar hij was al 32 en ik haalde Kabouter Wesley Sneijder dus hij zou toch niet meer aan spelen toekomen. Bij NUFC presteert hij nu niet super dus het lijkt erop dat ik gewoon de goede keus gemaakt heb
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 18 november 2004 @ 13:53:27 #259
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23400765
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Saha is echt wel veel minder dan Robinho, van Nistelrooy, rooney en Smith en presteert in het 2e ook niet echt super.

Giggs presteerde in mijn eerste 2 jaar heel goed(minimaal een keer Engels speler van het jaar en heel veel assist maar hij was al 32 en ik haalde Kabouter Wesley Sneijder dus hij zou toch niet meer aan spelen toekomen. Bij NUFC presteert hij nu niet super dus het lijkt erop dat ik gewoon de goede keus gemaakt heb
Oke dan ik post voortaan om de 5 wedstrijden ff een standje
Echt te leuk om over het spel te praten tactieken, spelers, meningen echt te leuk
Who the fuck is ajax ?
pi_23400833
Wat is je team dan? En wat heb je gewonnen en dergelijke.

Ik heb ook met West Ham, FCDB(onterecht ontslagen ) en PSV niet echt succes gehad en ben ik in alle 3 de gevallen ontslagen. Maar das minder leuk om over te vertelen
  donderdag 18 november 2004 @ 13:59:13 #261
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23400895
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is je team dan? En wat heb je gewonnen en dergelijke.

Ik heb ook met West Ham, FCDB(onterecht ontslagen ) en PSV niet echt succes gehad en ben ik in alle 3 de gevallen ontslagen. Maar das minder leuk om over te vertelen

Is mijn selectie benieuwd hoelang dat goed blijft gaan denk veels te groot

1e Seizoen, Amstel cup en de Uefa cup gewonnen. En 6e geworden in competitie helaas
Who the fuck is ajax ?
pi_23400921
Sta ik 1-3 voor bij ADO, scoren hun 2 x in blessuretijd... 3-3
  donderdag 18 november 2004 @ 14:03:11 #263
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23400991
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:00 schreef Naggelwauz het volgende:
Sta ik 1-3 voor bij ADO, scoren hun 2 x in blessuretijd... 3-3
geen haags kwartiertje maar haagse blesuretijd

net 2e wed van seizoen gewonnen uit bij az 2-5
2x Kuyt, 3 Cruz
Who the fuck is ajax ?
pi_23401188
Ik tel volgens mij 3 keepers, 9 verdedigers,14 middenvelders en 3 spitsen.

Als ik jou was zou ik wat jonge spelers en overbodige spelers naar het 2e schoppen en ze verkopen of verhuren want dan ben jij er ook vanaf.

Spelers die toch niet spelen moet je gewoon in het 2e laten zitten.

Je moet gewoon met een selectie van 19 man gaan werken. Dan heb je altijd voldoende spelers en je houdt het overzicht.

spelers die niet spelen kunnen alleen maar gaan zeiken dus die kun je beter gaan verhuren
pi_23401585
Eerste verlies van dit seizoen, 2-1 bij Ajax..
  donderdag 18 november 2004 @ 14:33:45 #266
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23401652
Ja beetje erg veel spelers :p moet er maar paar te huur gaan zetten... en inderdaad naar het 2e team

na 3 wedstrijden sta ik gedeeld 1e

cruz scoort zoveel
3 wedstrijden 7 goals in de competitie
Who the fuck is ajax ?
pi_23404028
ben op zoek naar een goede en niet al te dure linker verdediger qua salaris
iemand een tip?
pi_23404080
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:19 schreef AirRaid het volgende:
iemand een tip?
De La Cuesta is zeker al te duur? Bogarde al te oud?
pi_23404206
Als je trouwens teveel spelers in je scherm heb en je heb geen zin om te scrollen of als je gewoon (een beetje) zoals het vroeger was moet je bij 'Players'' View en dan Overview
pi_23404378
Even over Vanden Borre, wat iemand zei.
Ik kocht hem en na een halve wedstrijd was ie 9 maanden uitgeschakeld, maar toen ie het volgende seizoen terug was, gebruikte ik hem weer en nu ben ik zijn favoriet personeel. Waarschijnlijk omdat ik hem nooit heb laten vallen.

Als jullie trouwens contracten afsluiten, voor hoe lang sluiten jullie die dan? Ik doe meestal 4 jaar.
Klik dan als je durft
pi_23404493
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:19 schreef AirRaid het volgende:
iemand een tip?
Henny Noyen
  donderdag 18 november 2004 @ 17:48:38 #272
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23406275
linker verdediger...

bosschaart, of mtiliga , basto
Who the fuck is ajax ?
pi_23406338
...eh is er ook een beginners-help-spel? ik snap er geen moer van.

Maar ik heb gisteren wél al mijn wedstrijden gewonnen (met een reserve keeper in de verdediging....)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23406880
quote:
iemand een tip?
John o´Shea. Misschien zit hij op de bank of in het 2e en hij kan ook als linksback uit de voeten
pi_23407039
Filipe is ook wel aardig, maar wel jong.

pi_23407507
Ik heb van Arsenal verloren in de replay.

Ik speelde de eerste wedstrijd thuis met 3-3 gelijk met mijn bankzitters in de basis. Want zij hadden Grazer AK voor de CL met 6-0 op de broek gegeven dus ik dacht dat ze Arsenal ook wel zouden verslaan. Met mijn eerste keus verloor ik de return met 4-2

Dus nu blijft alleen de CL over(kwartfinale tegen Monaco) en nog 7 wedstrijden voor de Premiership(2 punten achter Arse)
pi_23410257
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:52 schreef Isabeau het volgende:
...eh is er ook een beginners-help-spel? ik snap er geen moer van.

Maar ik heb gisteren wél al mijn wedstrijden gewonnen (met een reserve keeper in de verdediging....)
Er zit een boekje bij het spel
  donderdag 18 november 2004 @ 21:24:31 #278
82589 S-Two
barba macacu
pi_23411028
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:37 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

Heb ook alleen de nederlandse competitie gedaan
kan je dan niet naar een buitenlandse club gaan als trainer ?
Dat lijkt me niet nee, toch?
  donderdag 18 november 2004 @ 21:25:58 #279
82589 S-Two
barba macacu
pi_23411074
Ik heb als reserve linksback Joris Mathijssen. Hij tekent een contract dat ie een wisselspeler is en dan gaat ie ff later zeiken dat hij niet in de basis staat, ja duhhhhh

En hoe lang de contracten? meestal gewoon de lengte die ze zelf willen, of die moet heel kort zijn.
pi_23411286
Ik vind het vervelend als spelers ineens gaan zeuren dat ze naar een grotere club willen, dan zet je ze uiteindelijk op de transferlijst omdat ze niet meer happy worden, gaan ze naar een mindere club, waar ze ook nog eens minder salaris verdienen...
  donderdag 18 november 2004 @ 21:38:59 #281
82589 S-Two
barba macacu
pi_23411410
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het vervelend als spelers ineens gaan zeuren dat ze naar een grotere club willen, dan zet je ze uiteindelijk op de transferlijst omdat ze niet meer happy worden, gaan ze naar een mindere club, waar ze ook nog eens minder salaris verdienen...
Trabelsi heeft personele problemen, maar wil wel naar NEC
pi_23412327
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:38 schreef S-Two het volgende:
Trabelsi heeft personele problemen, maar wil wel naar NEC
Als Trabelsi weg is heb jij personeelsproblemen én is hij van z'n persoonlijke problemen af...
.
pi_23413494
Het is nu winterstop in mijn tweede seizoen met Haarlem, in het eerste seizoen directe promotie afgedwongen.

Heb sinds begin van dit seizoen aantal nieuwe spelers transfervrij aangetrokken: Van der Gun, Swerts, Schreuder, Rosalia, Ivic, Kromkamp, Perez, Paul de Lange, Den Dunnen, Wolters en Esquerdinha (¤55.000). Bijna een geheel nieuw team dus

Spelers die zijn vertrokken/verkocht: Van Metelen, Arturo ten Heuvel, Katipana, Cicilia, Witteman, Hooyboer, Krop.

Na zo'n 10 wedstrijden werd Barreto door ADO weggekocht voor 750.000 euro (terwijl hij een transferclausule van 250.000 had maar daar hoor je mij niet over klagen natuurlijk )
In een lange zoektocht naar een nieuwe keeper kwam ik uiteindelijk bij Jevric terecht, die zat zonder club dus dat was een makkelijke prooi.. en zo slecht is hij niet eens.

Nu tijdens te winterstop heb ik alvast een aantal nieuwe spelers voor volgend seizoen gehaald, niet de minsten: Bruggink, Wielaert, Kone, De Vries en Mutarelli. Bij allen loopt het contract af dus het geld blijft in de kas voor een eventuele versterking aan het eind van het seizoen.

Stand tot nu toe:

Selectie:
pi_23415055
seizoen 4 is ten einde
uiteindelijk 6e geworden met Fortuna Sittard in de HCE
maar omdat Nederland naar de 9e plek is gezakt op de UEFAlijst moet ik intertoto spelen
pi_23415134
Ben nu met seizoen 2 bezig, heb afgelopen zomer 37 miljoen uit gegeven met PSV en heb nog iets van 13 miljoen over; In de winterstop komt Scott Parker voor 4,nogwat miljoen terwijl ie 8 waard is
pi_23416783
in de 2de ronde van de inter-toto verloren met 1-0 van het poolse lech
speelde puur aanvallend en had iets van 25 kansen maar of de keeper stond in de weg of mijn spelers schoten over
Lech krijgt 1 kans en doelpunt

nu moet ik zorgen dat ik de return in eigen huis maar zie te winnen
pi_23417172
een tip: als je 4-1-2-1-2 speelt, koop dan Barreto en zet hem neer als rechtshalf: hij is echt SUPER
pi_23418074
Ik heb alle CM series gespeeld, behalve de versie van voor deze FM omdat ik die 2d pitch niet echt zag zitten maar ik moet toch zeggen het er goed uitziet. Enige minpunte is wel dat de bal niet realistisch rolt, als er een harde halfhoge pass wordt gegeven in de diepte ligt de bal na 1 stuitje vrijwel stil. Maar voor de rest uitstekend, ik voel me weer 16/17 toen ik verschrikkelijk verslaafd was aan CM 01/02
pi_23418922
even een vraagje:

Worden de Coefficietie lijst nou ook bijgewerkt? Bij mij halverwege het seizoen staat nog steeds 03/04 als laatste..
  Moderator vrijdag 19 november 2004 @ 08:47:35 #290
42184 crew  DaMart
pi_23418945
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 08:44 schreef Breukink het volgende:
even een vraagje:

Worden de Coefficietie lijst nou ook bijgewerkt? Bij mij halverwege het seizoen staat nog steeds 03/04 als laatste..
VOlgens mij wordt die pas aan het eind van het seizoen bijgewerkt
pi_23418966
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 08:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

VOlgens mij wordt die pas aan het eind van het seizoen bijgewerkt
yup ik sta met Fortuna nu net buiten de top 200
pi_23419618
Ik heb het ff gehad met dit spel, bezig met mijn 5e seizoen, heb allemaal goeie spelers, maar er zit nog steeds geen enkele lijn in de uitslagen....

Voorbeelden :

2e ronde UEFA Cup uit tegen Nantes 5-2 verloren, daarna thuis tegen Celtic 7-0 gewonnen, daarna uit tegen 1 of andere Poolse club met 1-6 gewonnen, in de competitie met 0-4 verliezen van RKC etc.

Het begint er een beetje op te lijken dat alles vast staat, en het geen fuck uitmaakt wie je opstelt of hoe je speelt, want Ajax en PSV worden toch 1e en 2e, en in Europa staan er altijd 2 of 3 engelse ploegen in de halve finales...

Ik wacht op de patch en begin daarna overnieuw...
  vrijdag 19 november 2004 @ 09:45:25 #293
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23419631
Wow, in het 2e seizoen zou ik eigenlijk beginnen met een transferbudget van 6 miljoen, maar dan opeen kwam er een bericht dat vanwege de goede finaciele situatie ik er 18 ! miljoen bij krijg, dus nu totaal 24 miljoen

ff zoeken waar ik versterking nodig heb haha
pi_23420869
't Is me een beetje te realistisch...
Heb ik op de dag van de transfer deadline een goede verdediger gekocht (Maxwell is weg), komt ie niet door de medische keuring...
Klik dan als je durft
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:52:19 #295
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23424313
Tjaa daar hebben ze bij Ajax vaker een handje van he
pi_23425956
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het ff gehad met dit spel, bezig met mijn 5e seizoen, heb allemaal goeie spelers, maar er zit nog steeds geen enkele lijn in de uitslagen....

Voorbeelden :

2e ronde UEFA Cup uit tegen Nantes 5-2 verloren, daarna thuis tegen Celtic 7-0 gewonnen, daarna uit tegen 1 of andere Poolse club met 1-6 gewonnen, in de competitie met 0-4 verliezen van RKC etc.

Het begint er een beetje op te lijken dat alles vast staat, en het geen fuck uitmaakt wie je opstelt of hoe je speelt, want Ajax en PSV worden toch 1e en 2e, en in Europa staan er altijd 2 of 3 engelse ploegen in de halve finales...

Ik wacht op de patch en begin daarna overnieuw...
Hoe kan dat :s Ik heb relatief goedkope sterspelers gehaald en mijn team loopt als een trein. Ik heb alle groepswedstrijden van de CL gewonnen en heb in principe maar een paar sleutelspelers; De rest is heel goed opgevangen in de breedte.

Overigens ff een vraag: Ajax biedt mij 11 miljoen in 24 maanden + Ryan Babel voor Vonlanthen. Doen of niet doen?
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:05:55 #297
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23425980
even voor dat trainingsschema'tje

hij komt wel vanuit 0304 maar werkt ook zeeer goed in fm
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe kan dat :s Ik heb relatief goedkope sterspelers gehaald en mijn team loopt als een trein. Ik heb alle groepswedstrijden van de CL gewonnen en heb in principe maar een paar sleutelspelers; De rest is heel goed opgevangen in de breedte.

Overigens ff een vraag: Ajax biedt mij 11 miljoen in 24 maanden + Ryan Babel voor Vonlanthen. Doen of niet doen?
Ik zou het doen. Babel is de spits voor in de toekomst. En ik weet niet in welk seizoen je zit maar vaak is Crespo voor een mil of 3 te halen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:53:42 #298
82589 S-Two
barba macacu
pi_23426989
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Babel is bij mij in het tweede seizoen juist wat minder (speelt haast nooit meer), terwijl Vonlanthen het heel goed doet bij PSV.
pi_23427167
Ik ben met mijn 2de game bezig nadat ik kampioen ben geworden in mijn eerste seizoen en mijn save om de een of andere reden crashte en later niet meer kon opstarten, was in mijn 1ste game al gesneuveld in de eerste ronde van de CL, werd ingedeeld in een Poule met Real, Chelsea en Roma, over realisme gesproken
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23427218
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:53 schreef S-Two het volgende:

[..]

Babel is bij mij in het tweede seizoen juist wat minder (speelt haast nooit meer), terwijl Vonlanthen het heel goed doet bij PSV.
Ik heb Vonlanthen verkocht voor 11,75 miljoen direct + Babel Heb verder veel transfervrije jongens aan weten te trekken als Tainio, Roma en Koné
pi_23427224
Mijn spitsen willen maar niet scoren.

Tamudo, Roncatto, Dani. Elke wedstrijd staan ze wel één keer oog-in-oog met de keeper, maar hij gaat er vrijwel nooit in.

En nu ben ik daardoor net Europees voetbal misgelopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')