Idd, en dan gaan lopen vragen naar links waar ze de aflevering kunnen downloaden, en dan krijgen wij weer een rel met ThaFreak.quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
Vanavond dus om 20.00 uur nederlandse tijd
* Klonk is benieuwd hoeveel mensen om 21.00 komen vloeken dat topgear er niet op is / dan wel gemist hebben
pfff ben ik even blij dat ik dit leesquote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
Vanavond dus om 20.00 uur nederlandse tijd
* Klonk is benieuwd hoeveel mensen om 21.00 komen vloeken dat topgear er niet op is / dan wel gemist hebben
Het is in 2001 opgenomen geloof ik jaquote:Op zondag 12 december 2004 14:16 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde dat die afleveringen van "Jeremy meets the Neighbours" al van meer dan 3 jaar geleden zijn, klopt dat
damn waarom moet dat nou weer precies als RTL autowereld komtquote:Op zondag 12 december 2004 13:54 schreef Georges het volgende:
Ok dan, ik zag het wel eens op RTL5 maar dat is al een tijdje niet meer daar dacht ik.
Vanavond dus 20 uur op de BBC.
Goh, wat een moeillijke keuze, wat zal ik kijken...quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Joostve het volgende:
[..]
damn waarom moet dat nou weer precies als RTL autowereld komt
quote:Op zondag 12 december 2004 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, dank A.l.e.x. je hebt me een naam gegeven die ik in mijn ignore lijstje kan zetten van mij TV.
God wat heb ik een hekel aan die Bavo, en het soort autoprogramma´s wat hij doet. Altijd alleen maar positief, maar dan ook nog vreselijk slecht gemaakt. Ik bedoel een VW reclamespot doet het zelfde maar is daarentegen leuker om te zien.
Zit je 's nachts eens te zappen, zie je Jeremy met ondertiteling langsflitsen in de Koenigseggquote:Op zondag 12 december 2004 16:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Moeilijke keuze idd, de beste autoprogramma ter wereld (is een export product, bleek toen ik per ongeluk op MBC zapte)
Ook leuk hoe ze elkaar op hun overduidelijke subjectiviteit wijzen, zoals laatst bij de Pagani Zonda Roadster, Richard zo van: "0 to 60... about 3 seconds", toen ze dat onderdeel afsloten in de studio zei JC: "It can not!" "What?" "It can not, as you claimed in the film, do 0 to 60 in 'about' 3 seconds" "Well, okay, 3,7 seconds" "That's more 'about' 4 seconds"quote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
En nooit en te nimmer negatief zijn over een auto. Top Gear is ook niet objectief, maar van hun is het allemaal duidelijk niet altijd even serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |