Niet alleen de stage-lopers...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij zit half stage lopend nederland het grootste deel van de tijd op Fok! hoor
Whoah, Titt'n!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
Eén van de verdachten is te zien op deze foto. Geen idee of deze al geplaatst is. Ik kom net weer kijken.
Oh, dit was nog niet grootschalig genoegquote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optreden
Inderdaad is het wel gebleken dat ze weinig indruk maken.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.
Zie je niet in dat als hij dat eerder had gedaan dat iedereen hem dan een "nazi" had gevonden...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee sukkel.. maar hij mag zich best eens wat harder uitspreken over het moslimfundamentalisme.
Exact, dit was een manier van optreden...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, dit was nog niet grootschalig genoeg
Ach, Spaanse media... Met voetbalnieuws zuigen ze ook altijd van alles uit hun duimquote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef sizzler het volgende:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in een overzicht van de aandacht van buitenlandse journalisten zag je een stukje uit het journaal van een Spaanse zender, en daarin werd gezegd dat deze inval in samenwerking was met de Spaanse politie.
Die informatie ben ik niet meer tegengekomen in Nederlandse berichtgevingen.....
Snel de afhaalchinees in de hens gaan steken jongens!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ze zien er op de foto niet erg Arabisch uit, en op RTL hadden ze het ook al over verdachten met een Aziatisch uiterlijk..
De bovenste heeft tieten.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:08 schreef Orthello het volgende:
Dan hebben we nu dus 2 plaatjes van die gasten.
[afbeelding]
onschuldige omstander foto verwijderd
Overigens m.i. een juiste manier.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Exact, dit was een manier van optreden...
Ze zien er wel goed gevoed uit...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
De bovenste heeft tieten.
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef err het volgende:
-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |