abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2004 @ 18:57:14 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23223223
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Volgens mij zit half stage lopend nederland het grootste deel van de tijd op Fok! hoor
Niet alleen de stage-lopers...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 10 november 2004 @ 18:58:07 #177
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_23223246
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]

Eén van de verdachten is te zien op deze foto. Geen idee of deze al geplaatst is. Ik kom net weer kijken.
Whoah, Titt'n!

Slanke jongemannen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_23223308
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optreden
Oh, dit was nog niet grootschalig genoeg
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_23223363
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.
Inderdaad is het wel gebleken dat ze weinig indruk maken.
Nee,
dan Cohen, die straalt tenminste uit wat hij zegt en bedoeld.
Vond het bijna zielig hoe Balkenende bijna tranen uit zijn ogen perste, bij het school verhaal en met geen woord rept over de andere incidenten.
Het is net of men alles onder een groot vloerkleed wil schuiven en dat schiet toch niet op?
Zoals vandaag, dat niemand weet wat er aan de hand is. En dat er meerdere mensen en kinderen getraumatiseerd zijn door al die cops op de straat.
Ben het nooit eens met geweld op welke wijze dan ook, maar zoals ze er nu mee omgaan?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23223383
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee sukkel.. maar hij mag zich best eens wat harder uitspreken over het moslimfundamentalisme.
Zie je niet in dat als hij dat eerder had gedaan dat iedereen hem dan een "nazi" had gevonden...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23223425
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Oh, dit was nog niet grootschalig genoeg
Exact, dit was een manier van optreden...
pi_23223501
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in een overzicht van de aandacht van buitenlandse journalisten zag je een stukje uit het journaal van een Spaanse zender, en daarin werd gezegd dat deze inval in samenwerking was met de Spaanse politie.

Die informatie ben ik niet meer tegengekomen in Nederlandse berichtgevingen.....
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23223530
Dan hebben we nu dus 2 plaatjes van die gasten.

--dit is dus geen verdachte--

[ Bericht 12% gewijzigd door Dagonet op 10-11-2004 19:22:26 ]
If things don't go right, turn left!
pi_23223538
Op zich kwam het wel goed uit dat ik me had ziek gemeld. Kon ik mooi alles volgen.

woensdag 10 november 2004 @ 19:09:43 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23223557
wel appart dat op het moment dat er rellen uit breken overgegaan word tit inval in de woning
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23223566
Die onderste is geen verdachte.
pi_23223582
Die onderste is toch gewoon van een bewoner van Den Haag....
pi_23223586
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef sizzler het volgende:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in een overzicht van de aandacht van buitenlandse journalisten zag je een stukje uit het journaal van een Spaanse zender, en daarin werd gezegd dat deze inval in samenwerking was met de Spaanse politie.

Die informatie ben ik niet meer tegengekomen in Nederlandse berichtgevingen.....
Ach, Spaanse media... Met voetbalnieuws zuigen ze ook altijd van alles uit hun duim .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 10 november 2004 @ 19:10:58 #189
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_23223591
Ze zien er op de foto niet erg Arabisch uit, en op RTL hadden ze het ook al over verdachten met een Aziatisch uiterlijk..

- hmm, onderste geen verdachte.. ok-
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 10 november 2004 @ 19:11:50 #190
105466 PrintScrn.nl
Koekje d'r bij?
pi_23223621
Waar koop je zulke onderbroeken!?
pi_23223653
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ze zien er op de foto niet erg Arabisch uit, en op RTL hadden ze het ook al over verdachten met een Aziatisch uiterlijk..
Snel de afhaalchinees in de hens gaan steken jongens!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23223663
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:08 schreef Orthello het volgende:
Dan hebben we nu dus 2 plaatjes van die gasten.

[afbeelding]

onschuldige omstander foto verwijderd
De bovenste heeft tieten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dagonet op 10-11-2004 19:25:31 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23223681
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Exact, dit was een manier van optreden...
Overigens m.i. een juiste manier.

Er is n.a.v. onderzoek een inval gedaan in die woning. Daarbij is een misrekening of onderschatting gemaakt, de met explosieven beveiligde deur was totaal niet voorzien. Wanneer dan vervolgens ook nog geschoten wordt, en er een handgranaat naar de politie wordt gegooid kun je maar 1 ding doen: Het 'probleem' isoleren en de veiligheid van je mensen en de buurtbewoners garanderen.

De opschaling die dan volgt is volstrekt logisch. Men had namelijk al 1 misrekening gemaakt, en uiteraard geen zin in nog meer verrassingen. Dus moet je er wel van uitgaan dat de zich in het huis bevindende personen over springstoffen (al dan niet in de vorm van granaten) beschikken, en dat ze zwaar bewapend zijn.

Op dit soort situaties is dan maar 1 response mogelijk: Spierballen laten zien, en lduidelijk maken dat je niet te beroerd bent om ze te gebruiken. Het met explosieven beveiligen van een pand, het gooien van granaten naar en schieten op agenten is namelijk ver over de grens van het toelaatbare.

Ik vermoed dan ook dat er feitelijk weinig onderhandeld is. Er worden gewoon 2 opties aangeboden: Je loopt naar buiten met de handjes in de lucht, of je wordt tussen 6 planken naar buiten gedragen. Een andere weg is er na een dergelijke escalatie simpelweg niet.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_23223695
Ja, , ga even plaatjes van bewoners in hun ondergoed plaatsen. Heel goed.
pi_23223702
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

De bovenste heeft tieten.
Ze zien er wel goed gevoed uit...
pi_23223713
1 verdachte schijnt een Syrier te zijn of zo?
  woensdag 10 november 2004 @ 19:14:56 #197
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23223719
Ik heb nou 's van dichtbij gezien hoe de media een verhaal weet op te blazen met hun zogenaamde "rellen tussen autoch- en allochtonen". Ik stond er bovenop, welgeteld TWEE gasten hadden ruzie, er vielen wat klappen, dat trok bekijks, vervolgens merkte de meute media die al de hele middag uit hun neus stonden te vreten dat er wat onrust was en liepen werkellijk alles ondersteboven om er met de neus bovenop te zitten. Toen was de ruzie al lang weer over. Door het geren van de cameraploegen werd de ME ook wakker en reden met busjes erop af en namen honden mee. Vervolgens werden de onschuldige omstanders die daar al de hele middag stonden met veel machtsvertoon van het plein gedreven. Hevig nerveuze italiaanse en engelse journalisten begrepen er niets van en ondervroegen toekijkende tokkies, die ook al niks hadden gezien. Voila, hevige rellen tussen twee bevolkingsgroepen!
pi_23223745
jullie wisten niet dat die moordenaar op theo en deze knakker via een koran"geleerde" in connectie staan?
die "geleerde" die was inderdaad een syrier
die was eerder al gearresteerd op verdenking van dit, alleen was er toen te weinig bewijs, maar nu zijn ze hard op zoek naar hem
-
  woensdag 10 november 2004 @ 19:16:08 #199
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_23223749
Is er al een persconferentie geweest? Hoe is het afgelopen? Is er wat gevonden of bleek het allemaal wel mee te vallen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_23223757
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef err het volgende:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')