idem hier.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut niet productief geweest vandaag... Nou ja, werken we morgen wel wat harder zeg maar...
ja, dat bouwbedrijf hadden ze geregeld voor DE locatie (neem aan dat ze het terroristenpand bedoelen) het bouwbedrijf mag nog niet naar het pand toe. ik denk dat ze de deuren moeten vergrendelen of herstellen of iets dergelijksquote:Op woensdag 10 november 2004 18:27 schreef marchien het volgende:
[..]
idem hier.
Maar de scanner is nog niet stil nu.... iets over een bouwbedrijf, maar ik volg het niet helemaal
Ik ook totaal niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook absoluut niet productief geweest vandaag... Nou ja, werken we morgen wel wat harder zeg maar...
Ik zeg ook niet dat ik er trots op benquote:Op woensdag 10 november 2004 18:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis ook echt weer typisch Nederlands om "trots" te voelen als we ergens anders op TV zijn..... maar het is iedere keer wel weer met een negatieve boodschap. De vuurwerkramp in Enschede was ook dagenlang op de Duitse televisie.
Dat had ik inderdaad gezien, kopspijkers momentquote:Op woensdag 10 november 2004 18:25 schreef Vieske het volgende:
[..]
Vooral Belgie deed het leuk. Ze beweren dat Vincent van Gogh vorige week is doodgeschoten
Dacht al dat ik op de intercom van een snackbar heel de dag stond ingelogd, maar het waren ttoch de copsquote:Op woensdag 10 november 2004 18:29 schreef marchien het volgende:
en ze willen weer wat eten
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optredenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
Wat moet hij anders zeggen...
Ik vind het een beetje triest dat alles wat Balkie doet op het moment bekritiseerd word.
Net of jullie het beter kunnen![]()
Welcome at the McDrive, How can I help you??quote:Op woensdag 10 november 2004 18:31 schreef My_Way het volgende:
[..]
Dacht al dat ik op de intercom van een snackbar heel de dag stond ingelogd, maar het waren ttoch de cops![]()
Nee, niet HUN knallen theo neer. ÉÉN van hun knalt Theo neer.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optreden
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.
Nou sorry, maar naar al die fucking acties met die marokannen ja, dan generaliseer ik ja! Laten ze het tegen deel maar bewijzenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:34 schreef Orthello het volgende:
[..]
Nee, niet HUN knallen theo neer. ÉÉN van hun knalt Theo neer.
Leren sommige nou nooit wat generaliseren is? (alles over een kam scheren)
En dan fikken de Moslims een kerk op: Ja, maar ZIJ begonnen met de moskeen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optreden
C2000 wordt nog niet gebruikt in Den Haag.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:36 schreef Orthello het volgende:
Zou wel eens met de lege batterijen te maken kunnen hebben.
Geweldige uitvinding dat C2000... NOT
diepe analyse hoor, petje af.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
aaaah, zijn dat noodsignalenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Carport het volgende:
En weer een noodsignaal van één van de porto's...
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
ga je bril poetsen internethooli
Da's niet moeilijk. Ik heb hirshie ali nog niemand neer zien knallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou sorry, maar naar al die fucking acties met die marokannen ja, dan generaliseer ik ja! Laten ze het tegen deel maar bewijzen
hoi Orthello !!!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Orthello het volgende:
Weer noodsignalen... gaat lekker daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |