quote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
Weet iemand meer over de Den haag hooligans die gereld hebben met marrokanen?
Wat is daar eigenlijk gebeurt?
Strakke actiekunnen jullie zegge wat jullie willen :6
Hey, een Ajax supporter.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
Strakke actiekunnen jullie zegge wat jullie willen
Ging het dan om drugsdealers of mensensmokkelaars?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Waaruit concludeer je dat?
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:15 schreef hallo_mensen het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
Al vond ik het ook een anti-climax![]()
ga je bril poetsen internethooliquote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
Dat is altijd wel extreem chillquote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef DaMook het volgende:
Was echt overal op tv. NL, BE, DU, SP, IT, RU, PO en nog meerEn op CNN
ja, hoewel er ook soms wel behoorlijk geklunsd werd, mogen de betrokken afdelingen en eenheden hier wel trots op zijn denk ikquote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd, flinke explosie was spectaculairder geweest. Maar zoals je al zei, erg netjes gedaan.
Eindelijk een goed voorbereide actie.
Ik ben ook absoluut niet productief geweest vandaag... Nou ja, werken we morgen wel wat harder zeg maar...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef tjarie het volgende:
alle comotie om 3 mensjes die geen zin hadden om hun huis uit te komen...
heb ik voor dat de hele dag f5 lopen drukken op me stage![]()
Wat dacht je van die presentatrice, nog nooit heb ik zo'n lelijkerd gezienquote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Om het even over wat anders te hebben, die NOS journalistinnen.
Kunnen die eens naar de kapper en eens wat behoorlijks aantrekken.
Mijn god, die zien er echt zooo belabberd onverzorgt uit.
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef tjarie het volgende:
alle comotie om 3 mensjes die geen zin hadden om hun huis uit te komen...
heb ik voor dat de hele dag f5 lopen drukken op me stage![]()
Tis ook echt weer typisch Nederlands om "trots" te voelen als we ergens anders op TV zijn..... maar het is iedere keer wel weer met een negatieve boodschap. De vuurwerkramp in Enschede was ook dagenlang op de Duitse televisie.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef DaMook het volgende:
morgen weer een dag... scheelde trouwens niet veel van me normale werkzaamhedenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ga es aan het werk joh!
Vooral Belgie deed het leuk. Ze beweren dat Vincent van Gogh vorige week is doodgeschotenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef DaMook het volgende:
Ja knap hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |