"25,000 liters of anthrax ... 38,000 liters of botulinum toxin ... materials to produce as much as 500 tons of sarin, mustard and VX nerve agent ... upwards of 30,000 munitions capable of delivering chemical agents ... several mobile biological weapons labs ..."quote:Op woensdag 10 november 2004 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Als ze opeens 1 van de vermiste atoomkoffers aantreffen of gifgas of bergen met explosieven lijkt het me redelijk verantwoord.
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef Eveli het volgende:
Volgens mij kan iedereen rustig gaan eten.
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben zo blij dat MUUS veilig heeft weten te ontsnappen aan de koppensnellers! We hebben er een heldin bij op Fok!![]()
![]()
Dit is toch een hele andere toon dan ditquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
mijn dag is helemaal niet verpest hoor, vond het reuze interessant en vooral ook gezellig hier
Maar jammer dat het niet nodig was.... Das toch een normale reactie?
Ik kan toch niet gaan leren als ik constant denk: zou er al nieuws zijn?
Kortom dat is nou eenmaal het risico van je vakquote:als dit met een sisser afloopt heb ik me de hele dag voor niets druk gemaakt![]()
![]()
http://212.129.237.28:8210/quote:Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja heeft er iemand een link van die scanner?
das wel heel erg lomp
Stemmingswisseling hè..quote:Op woensdag 10 november 2004 17:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit is toch een hele andere toon dan dit
[..]
Kortom dat is nou eenmaal het risico van je vak
Amen !quote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, het is voorbij hoor! De rust is hier weer aardig terug in de buurt.
En voor iedereen die nota bene teleurgesteld is dat het zo mak afliep: Je zal maar een huis hebben boven of naast het betreffende pand. Denk dat je blij bent dat het er gewoon nog staat![]()
Onvoortstelbaar dat terechte voorzorgsmaatregelen zoals de ME en een voorzichtige benadering, waardoor het zo lang duurde, bij sommigen de verwachting wekten (nee de eis bijna) dat er nu ook daadwerkelijk wel iets had moeten ontploffen.
Gelukkig is dit goed afgelopen. Voor MUUS en andere mensen die vreesden voor hun veiligheid en onderkomen.
San Andreasquote:Op woensdag 10 november 2004 17:59 schreef Eveli het volgende:
Ik denk dat ik maar gta vice city ga spelen. Laters.
Waaruit concludeer je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef maartena het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat een grotere terreurdaad wellicht is voorkomen door deze actie..... [..]
Dan zie ik dit maar als een verkapt excuusquote:Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Stemmingswisseling hè..
Dat lijkt me wat overdreven. Dan hadden ze zichzelf wel opgeblazen of al schietend ten onder gegaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef maartena het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat een grotere terreurdaad wellicht is voorkomen door deze actie.....
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:04 schreef Dark_Killah het volgende:
En die balkenende dan
Het is bijna lachwekkend.quote:"Extremisme komt aan de wortels van onze democratie. [..] Van scholen blijf je af. Van Moskeeën en kerken blijf je af. Van mensen die hun mening geven blijf je af. Iedereen dient goed te beeeffen wat de regels zijn in ons land. Onze wetten en grondrechten zijn de hoekstenen van de democratie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |