abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23221923
Ik ben zo blij dat MUUS veilig heeft weten te ontsnappen aan de koppensnellers! We hebben er een heldin bij op Fok!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_23221928
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]

Als ze opeens 1 van de vermiste atoomkoffers aantreffen of gifgas of bergen met explosieven lijkt het me redelijk verantwoord.
"25,000 liters of anthrax ... 38,000 liters of botulinum toxin ... materials to produce as much as 500 tons of sarin, mustard and VX nerve agent ... upwards of 30,000 munitions capable of delivering chemical agents ... several mobile biological weapons labs ..."
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 10 november 2004 @ 17:57:33 #53
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_23221937
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef Eveli het volgende:
Volgens mij kan iedereen rustig gaan eten.
Dat denk ik ook ja
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  woensdag 10 november 2004 @ 17:58:02 #54
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_23221947
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben zo blij dat MUUS veilig heeft weten te ontsnappen aan de koppensnellers! We hebben er een heldin bij op Fok!

pi_23221949
Ik heb op mijn site (zie sig) een kleine samenvatting van de dag staan, met als thema de incompenties van de mannen-en-vrouwen-van-de-radio.. kan iemand eens kijken of ik de quotes redelijk naar waarheid heb weergegeven?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_23221952
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

mijn dag is helemaal niet verpest hoor, vond het reuze interessant en vooral ook gezellig hier

Maar jammer dat het niet nodig was.... Das toch een normale reactie?
Ik kan toch niet gaan leren als ik constant denk: zou er al nieuws zijn?
Dit is toch een hele andere toon dan dit
quote:
als dit met een sisser afloopt heb ik me de hele dag voor niets druk gemaakt
Kortom dat is nou eenmaal het risico van je vak
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 10 november 2004 @ 17:59:00 #57
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_23221964
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

ja heeft er iemand een link van die scanner?

das wel heel erg lomp
http://212.129.237.28:8210/
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 10 november 2004 @ 17:59:20 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_23221972
Ze blijven volgens de scanner over met de helft personeel (want ja er moet ook gegeten worden he)

maar de druk is van de ketel.

Dus de relschoppertjes kunnen nu toeslaan terwijl de maagjes gevuld worden en de hondjes uitgelaten.
pi_23221986
Ik denk dat ik maar gta vice city ga spelen. Laters.
pi_23222002
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:58 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dit is toch een hele andere toon dan dit
[..]

Kortom dat is nou eenmaal het risico van je vak
Stemmingswisseling hè..

nu maar eens kijken wat ze op het 6 uur journaal erover zeggen.

het "lijkt" voorbij....
"is" nog niet voorbij dus
Life sucks
pi_23222009
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, het is voorbij hoor! De rust is hier weer aardig terug in de buurt.
En voor iedereen die nota bene teleurgesteld is dat het zo mak afliep: Je zal maar een huis hebben boven of naast het betreffende pand. Denk dat je blij bent dat het er gewoon nog staat
Onvoortstelbaar dat terechte voorzorgsmaatregelen zoals de ME en een voorzichtige benadering, waardoor het zo lang duurde, bij sommigen de verwachting wekten (nee de eis bijna) dat er nu ook daadwerkelijk wel iets had moeten ontploffen.
Gelukkig is dit goed afgelopen. Voor MUUS en andere mensen die vreesden voor hun veiligheid en onderkomen.
Amen !

@MUUS
pi_23222020
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:59 schreef Eveli het volgende:
Ik denk dat ik maar gta vice city ga spelen. Laters.
San Andreas

goed plan btw.
Life sucks
  woensdag 10 november 2004 @ 18:01:05 #64
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23222024
Het lijkt er dus sterk op dat een grotere terreurdaad wellicht is voorkomen door deze actie..... en dat is natuurlijk wel goed! Ik heb altijd wel gedacht dat Nederland nog aan de beurt zou komen voor een grote terreurdaad, voornamelijk vanwege de troepen in Irak en Afghanistan, maar met de spanningen van de afgelopen weken is het natuurlijk mogelijk dat plannen vervroegd/aangepast zijn en de politie actie ondernam.

Hoe het ook zij, het zal waarschijnlijk in de komende dagen wel duidelijk worden. Ik hoorde er door het tijdsverschil trouwens pas een uur of 2 geleden voor het eerst iets over toen ik net naar mijn werk wilde gaan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_23222059
tering die ogen van dat wijf bij RTL 4 nu, ide er al heel de dag staat,
volgens mij staat ze strak
pi_23222061
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef maartena het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat een grotere terreurdaad wellicht is voorkomen door deze actie..... [..]
Waaruit concludeer je dat?
pi_23222080
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Stemmingswisseling hè..
Dan zie ik dit maar als een verkapt excuus
pi_23222092
blij dat 't erop lijkt dat 't goed afgelopen is

wel triest dat sommig tuig dan toch weer de gelegenheid aangrijpt om te rellen...
pi_23222094
ik hoor net dat sommigen (waaronder vrienden en partner) weer gewoon de wijk in mogen om naar huis te gaan, alleen het geevacueerde gebied blijft nog leeg.
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_23222098
En die balkenende dan
pi_23222107
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef maartena het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat een grotere terreurdaad wellicht is voorkomen door deze actie.....
Dat lijkt me wat overdreven. Dan hadden ze zichzelf wel opgeblazen of al schietend ten onder gegaan.
pi_23222117
* mr.marcus gaat er maar eens vandoor

dikke kus voor just me en ondeugend
Life sucks
pi_23222122
Ik vond het de hele dag enorm spannend. Bijna de hele ME, BBE en pantserwagens en helikopters. En dan loopt het af met 10 schoten, vind ik toch wel een beetje een tegenvaller

Maar het is gelukkig goed afgelopen.
...drop it like it's hot...
pi_23222127
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:04 schreef Dark_Killah het volgende:
En die balkenende dan
quote:
"Extremisme komt aan de wortels van onze democratie. [..] Van scholen blijf je af. Van Moskeeën en kerken blijf je af. Van mensen die hun mening geven blijf je af. Iedereen dient goed te beeeffen wat de regels zijn in ons land. Onze wetten en grondrechten zijn de hoekstenen van de democratie."
Het is bijna lachwekkend.
pi_23222140
tvptje
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')