Jup.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
ok Hans! maar alleen voor denhaag toch ?
mijn dag is helemaal niet verpest hoor, vond het reuze interessant en vooral ook gezellig hierquote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef ondeugend het volgende:
Natuurlijk zijn we allemaal virtuele ramptoeristen... maar zeik dan ook niet dat je dag verpest is omdat je naar blijkt voor een sisser al je afspraken hebt afgezegd
Duh
Dit is een calamiteitenstream, die zal hopelijk het meeste van de tijd stil zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:49 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
ff vraagje, die politie scanner die iedereen al de hele dag luistertis dat altijd op dat kanaal/ip ??
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Skyclad het volgende:
Wat hebben we vandaag geleerd: Als je een bank wilt overvallen, vlucht dan op een fiets. Die kunnen ze toch niet bijhouden met 10 verschillende corpsen met autos en motoren.
Of doe het in Brabant, die raken de weg kwijt en komen een paar uur te laat.
Ah, iemand uit 't oosten des landsquote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat was er precies met MUUS dan?
zet maar ff een aantekeningetje in mijn persoonlijke notesquote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
mr.marcus.. beetje rustig aan hè
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ... (die verslaggeefster op locatie)quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Om het even over wat anders te hebben, die NOS journalistinnen.
Kunnen die eens naar de kapper en eens wat behoorlijks aantrekken.
Mijn god, die zien er echt zooo belabberd onverzorgt uit.
nah.. hoeft toch niet als we het zo kunnen oplossenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
zet maar ff een aantekeningetje in mijn persoonlijke notes![]()
Daarvoor had je de politiescanner moet luisteren.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
huh leg eens uit ?
Had wel iets weg van Ellen ten Dammequote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ... (die verslaggeefster op locatie)
Wij zijn gewoon wat gemoedelijkerquote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Skyclad het volgende:
Of doe het in Brabant, die raken de weg kwijt en komen een paar uur te laat.
die elk moment zei: het kan niet lang meer duren.... het moet nu zo beginnenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ...
Heb het over de NOS. Zal best een goeie meid zijn, maar dat haar ziet er uit alsof ze zo uit bed komt, en heeft een godvergeten traningspak aan.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ...
Aha, duidelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef My_Way het volgende:
[..]
Ah, iemand uit 't oosten des lands
Aha! ff checken, merci!quote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit is een calamiteitenstream, die zal hopelijk het meeste van de tijd stil zijn.
Hier vind je online scanners http://www.zwolle.org/scanner/index.php
Wat oplossen?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:55 schreef just me het volgende:
[..]
nah.. hoeft toch niet als we het zo kunnen oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |