Yep, Active-X. Is weer zo'n mooi Microsoft appletje....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:36 schreef vdo28 het volgende:
Hmmz misschien moeten we iets aan (of uit) zetten
Nee ze zijn te druk met terroristische kippen eerstquote:Op woensdag 10 november 2004 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
!stalk.
Ga je ook zo een politie korps nu op me af sturen![]()
ha, daar sta ik ook op..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
toennet was er een van die nazi's op tv bij netwerk,
word um gevraag; is dit te vergelijken met het begin van de cristalnacht?
zegt hij: jah, ik hoop het wel.
Wat een mongool, zo iemand vind ik echt te triest voor woorden.
hij staat op deze foto:http://mirror.ghostfield.com:8080/fotos.zapguide.nl/img/16-5011.jpg
linksboven met een grijs-wit legerjasje aan en een groene ado sjaal.
Die kneuzen zijn er gewoon heen gegaan om nog meer onrust te stoken, wat mij betreft zijn die lui geen haar beter als die moslim extremisten.
Waar ligt dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:02 schreef vdo28 het volgende:
De hele boel is idd afgesloten in Schothorst heb ik nu ook uit een andere bron.
Of dat wat met terrorisme heeft te maken is onduidelijk...
Moet ik het aan of uit zetten?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep, Active-X. Is weer zo'n mooi Microsoft appletje....
Amersfoortquote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar ligt dat?
Maar waarom gebeurt daar nu wat?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:07 schreef ondeugend het volgende:
De aanhouding van vanmiddag is dus in Amersfoort gedaan en zou verband houden met de aktie in Den Haag
Ik ook, maar hij is erg stil.... Alleen heeeeeeel af en toe even iemand die heel kort iets zegtquote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef vdo28 het volgende:
Ik heb de scanner van Amersfoort aan iig...
welke link want ik kan hem niet aan de praat krijgen uit al die urlsquote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef vdo28 het volgende:
Ik heb de scanner van Amersfoort aan iig...
http://home.wanadoo.nl/richard033/Amerscan.htmlquote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef Thrillseeka_W1 het volgende:
[..]
welke link want ik kan hem niet aan de praat krijgen uit al die urls
Dat vertellen ze me nou net nietquote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Maar waarom gebeurt daar nu wat?
Waarom mogen ze nou nog de huizen niet in....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef Carport het volgende:
In Den Haag wordt er idd tegen de mensen verteld dat ze de huizen inmogen. De politie wil dit niet hebben en mensen worden hier boos over.
ik weet noet hoe lang je luistert maar rond 9 uur was er even paniek. Omdat het info nummer 0900 van de gemeente vertelde dat je onder politie begeleiding weer terug mocht naar je huis. Iets waar de politie totaal anders over dacht. Die hebben als een speer de gemente weer gebeld om ze te laten stoppen met zeggen dat de bewoners weer terug mochten naar huis!!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef vdo28 het volgende:
Woningen zijn ontruimd, mensen willen terug naar hun woning.
Dit mag absoluut niet van de gemeente.
Dat zeiden ze letterlijk net.
Daar bedoel ik btw Den Haag mee!!
Ik heb 2 scanners aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |