quote:Op woensdag 10 november 2004 20:46 schreef Farao het volgende:
Zei die belgische journalist nu tijdens 't 20:00 uur journaal net dat 't wellicht verband het met "de recente moord op Vincent van Gogh ?![]()
![]()
!stalk.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb niets gehoord, misschien kan iemand de scanner van Amersfoort ff checken?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Omdat ik het niet de moeite waard vind nog om er een topic over te openen, maar hier in Amersfoort in de wijk Schothorst schijnt nu ook wat gaande te zijn.
Ik heb gehoord dat het winkelcentrum aldaar is afgesloten en er een hoop politie staat. Weet iemand meer?
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
Kwam een uurtje geleden of zo langs Leyenburg ziekenhuis waar ook nog 2 busjes ME de ingang blokkeerden, ligt een van die gasten daar ofzo?
Het is in Nederland ook vaak genoeg gebeurd. Alleen knippen ze dat er ff uit. En op de 'straat' is de vergissing ook vele malen gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Kom op zeg, het is een Belg. Dan kan zoiets gebeuren.
Daar moet je gewoon niet al te zwaar aan tillen want die man kan er ook niks aan doen.![]()
ff verrekijker pakken en uit mn raam kijken of ik em kan zienquote:Op woensdag 10 november 2004 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Met schotwond in de schouder geloof ik.
Grote kans ja, werd eerder op de dag al gemeld dat zij bedden vrij hielden voor het geval dat...quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
Kwam een uurtje geleden of zo langs Leyenburg ziekenhuis waar ook nog 2 busjes ME de ingang blokkeerden, ligt een van die gasten daar ofzo?
Oh dus toch wel bewaking. Toen die ambulance wegreedt, reden er alleen 2 motoren (Mike 00 en 020) mee. Vond ik wel een beetje weinig als je eerst bijna de hele Nederlandse ME hebt opgetrommeld.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
Weet niemand meer?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Omdat ik het niet de moeite waard vind nog om er een topic over te openen, maar hier in Amersfoort in de wijk Schothorst schijnt nu ook wat gaande te zijn.
Ik heb gehoord dat het winkelcentrum aldaar is afgesloten en er een hoop politie staat. Weet iemand meer?
Weet niemand meer?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Ik zoek mezelf de tyfes naar die lijst met al die scanners, daar zou ik Amersfoort ook op moeten kunnen vinden lijkt me.... Maar ik kan de lijst nergens meer vindenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:56 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Weet niemand meer?
Waarom ga je zelf niet kijken?
Ik zit in een andere wijk, mijn ma belde mij net op en ik belde daaropvolgend een vriend van mij die daar woont en idd erg veel polisie terplekke.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:56 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Weet niemand meer?
Waarom ga je zelf niet kijken?
www.amersfoortonline.tkquote:Op woensdag 10 november 2004 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zoek mezelf de tyfes naar die lijst met al die scanners, daar zou ik Amersfoort ook op moeten kunnen vinden lijkt me.... Maar ik kan de lijst nergens meer vinden![]()
Weet iemand toevallig hoe die site heet?
De nationale recherche heeft woensdagmiddag een verdachte aangehouden in een woning aan de Sagenlaan in Amersfoort, zo deelde een woordvoerder van de politie in Utrecht woensdagavond mee. De straat is afgezet door politieagenten. Het onderzoek van de nationale recherche is nog in volle gang.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |