Met de tempquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook een thermometer hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met de temp
Oke dan, maar dat vroeg je af toch?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb ook een thermometer hoor.Op 40 meter boven NAP nu 1,5 graden.
Er staat een komma achter dat zinsdeel, geen vraagteken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke dan, maar dat vroeg je af toch?
Ja, inderdaad.quote:Maar bij deze temp kan de sneeuw wel blijfen liggen zolang het maar goed blijft door sneeuwen.
Reken wel, als het ophoud dat die cm's ook binnen uurtje weer weg is
Oke danquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Er staat een komma achter dat zinsdeel, geen vraagteken.![]()
[..]
Ja, inderdaad.
Als je wilt dat je morgen met een witte landschap wakker wilt worden dan moet het nu gaan vriezen en door blijfen sneeuwen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:59 schreef nozem het volgende:
Ow, als het ophoudt is de sneeuw, dat spaarzame beetje dat er nu ligt, binnen no time weg. Daar is weinig voor nodig. Ik heb dan ook niet de illusie dat ik morgen in een wiit landschap wakker word.
Njah, vriezen hoeft niet direct. Een koude bovenlucht + koud aardoppervlak alsmede aanhoudende sneeuwval zorgen echt wel voor een witte wereld. De meeste sneeuw in Nederland, veruit de meeste sneeuw,valt bij temperaturen net boven het vriespunt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je wilt dat je morgen met een witte landschap wakker wilt worden dan moet het nu gaan vriezen en door blijfen sneeuwen.
Maar aangezien het alleen maar buien zijn zal het niet gebeuren.
Daar heb je wel weer gelijk in iddquote:Op vrijdag 19 november 2004 02:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Njah, vriezen hoeft niet direct. Een koude bovenlucht + koud aardoppervlak alsmede aanhoudende sneeuwval zorgen echt wel voor een witte wereld. De meeste sneeuw in Nederland, veruit de meeste sneeuw,valt bij temperaturen net boven het vriespunt.
Vaak levert dat wel een paplaagje op dat binnen de kortste keren weer is weggedooid..
Inmiddels hebben we hier ook weer zon. Vreemd weer vandaagquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:50 schreef Impry het volgende:
Hier in Sprang-Capelle (niet zo ver van Tilburg / Oosterhout) net ook een beetje fijne hagel, niets bijzonders. Verder waait het ook niet hard ofzo. Dus hier is het nogal rustig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |