abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23219643
Beetje dom probleem,

maar ik ben bijna jarig. Ik ben best wel verlegen en daarom weinig vrienden. Ik had opd e middelbare school 3 vriendinnen (door ruzie en andere zaken doet er verder niet toe) Ben ik 2 van hen kwijtgeraakt nu ik ben gaan studeren. Voor de rest heb ik nog 3 jeugdvriendinnetjes die ik al heel lang ken, waarvan 1 een beetje het contact is verwaterd maar waar ik laatst weer mee had afgesproken.
Nou ben ik gaan studeren op de universiteit en zit daar in een werkgroep, allemaal hele leuke meisjes en kan met ze goed opschieten. Maar ik ben er nog niet echt vriendinnen mee. Met sommige ga ik natuurlijk meer mee om dan met anderen. Maarja nu is mijn dilemma, zal ik ze uitnodigen of niet, opzich zo goed ken ik ze nog niet. En ik ben bang dat ze niet komen omdat ze allemaal 1,5 uur reizen van me vandaan wonen en ik bang ben dat ze niet komen. Anderzijds voel ik me wel stom als ik na die 3 maanden dat ik studeer nog niemand heb gevonden die ik kan uitnodigen op me verjaardag. Ik ben bang dat me oude vriendinnen ook zullen denken : huh heeft ze dan niemand leren kennen die tijd in utrecht? Maar dan nog het probleem: de hele werkgroep uitnodigen, maar dat zijn er wel erg veel, of maar een paar, maar wie dan?? Is het niet lullig voor degene die ik niet uitnodig?
Zeg maar me oude vriendinnen zijn er dus 4. Zou ik die dan alleen uitnodigen?
Heb ook nog een vriend in m'n woonplaats, ga ik ook wel goed mee om. Is het niet raar om die uit te nodigen als enige jongen? verder zijn er nog 3 jongens van de vakantie en 1 jongen die ik ken via het internet waar ik goed mee omga, zou ik die uitnodigen?
Sorry dit klinkt heel debiel net of jullie moeten bepalen wie ik uitnodig. Maar ik zit er zo mee in m'n hoofd. Ik ben ook bang als ik teveel mensen uitnodig dat ik dan dichtklap, maar anderzijds ben ik bang als ik alleen die 4 vriendinnen uitnodig, dat die misschien andere dingen te doen hebben of maar heel even langskomen en dat ik dan niet alles uit mn verjaardag heb gehaald.

Hebben jullie dat ook dat jullie weinig vrienden hebben en daardoor jullie verjaardag niet echt gevierd wordt? Wat doen jullie eraan?
Sorry ik voel me gewoon erg eenzaam de laatste tijd, maar ik snap dat het met 4 meisjes ook erg gezellig kan zijn.
  woensdag 10 november 2004 @ 16:03:34 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23219695
Ik zou gewoon die oude vriendinnen alleen uitnodigen en er gewoon wat leuks van maken
(maargoed, dat is mijn mening dus )
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_23219945
Ik zou die mensen van de werkgroep ook gewoon uitnodigen hoor, dan groeit het contact met hun ook weer en das alleen maar gezellig toch? Ik weet niet hoe goed je die mensen van de werkgroep kent, maar als je ze allemaal een (klein) beetje kent, kun je ze best allemaal uitnodigen? Gewoon knallen op je verjaardag, zo leer je de mensen ook beter kennen..! Die jongens kun je denk ik ook best uitnodigen, je ziet vanzelf wel of ze komen.. Nee heb je, ja kan je krijgen
Mooi hè, alles..
pi_23220261
Alleen een verjaardag voor vriendinnen? Waarom niet voor familie
  woensdag 10 november 2004 @ 17:55:19 #5
42555 Tomek
Take on the world!
pi_23221878
Nodig ze gewoon allemaal uit joh. Gezellige party van maken.
Of anders gewoon je verjaardag niet vieren kan natuurlijk ook. Dat doe ik meestal
pi_23221921
Nodig gewoon iedereen uit, niet zo moeilijk doen hoor.
  woensdag 10 november 2004 @ 19:26:40 #7
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_23224014
Gezellig al die mensen uitnodigen en misschien kan je die meiden van je werkgroep wel voorstellen om te blijven slapen (ik neem aan dat je het 'savonds viert). De meeste mensen raken op verjaardagen toch wel aan de praat met mensen die ze niet kennen, zeker met een of twee drankjes gaat dat een stuk sneller.

Mocht je je er toch onzeker over voelen, dan alleen die "echte" vriendinnen. Wat maakt het uit dat er dan weinig mensen zijn, als JIJ het maar leuk hebt (het is immers jouw verjaardag). En zij kennen jou toch lang genoeg om te weten hoe jij bent en dan weten ze toch ook dat jij niet zo snel vriendinnen maakt?! PS: alvast gefeliciteerd
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_23224182
Ik kan me voorstellen dat je het nog een beetje griezelig vindt om je studievriendinnen te vragen. Stel dat er maar een paar komen opdagen, dan voel je je toch een beetje voor lul staan. Is misschien niet terecht, want niet iedereen kan komen en je bent ook niet met iedereen goede vriendinnen, maar zo voelt het dan wel. Het is aan jezelf of je dat risico wil nemen of niet. Je kan ook afwachten met wie je beter op kan schieten en met wie je misschien wel vriendinnen wordt en die mensen volgend jaar uitnodigen. Eventueel kun je iets trakteren op je verjaardag of zo, dat is toch een leuk gebaar dan.

Ik neem aan dat je gewoon nog met je vriendinnen omgaat, het lijkt me niet dat zij er iets van denken dat je nog niemand uit Utrecht hebt gevraagd, je zit daar net. Als je gewoon een etentje organiseert, lekker voor ze kookt of zo, dan is het met vier vriendinnen echt niet leeg.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_23227109
Whhoow! Wat ben jij veel bezig met wat mensen allemaal wel niet van je zullen denken.
Erg lastig lijkt me...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23227272
ik zou er echt al de brui aangeven als ik al die zorgen en problemen die je bedenkt zo lees
( de verjaardagsplannen dus)

is lastig idd zoals je nu denkt want je kan volgens mij nergens van genieten zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 november 2004 @ 21:38:30 #11
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_23227728
Ik ken het helemaal hoor alleen nu is het niet meer zo, maar 1 verjaardag terug had ik precies dat zelfde probleem de verjaardag daarna was wel weer beter want toen had ik de mensen die ik toen nog niet zo goed kende veel beter leren kennen. maar ze uitnodigen kan wel gewoon hoor denk ik, dan leer je ze vast veel sneller kennen is alleen maar beter
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_23228361
ik heb niet het hele bericht gelezen, want ik kan niet zo goed lange verhalen lezen..

Maar mijn ervaringen spreken voor zich. Een verjaardag met 30 man waarbij je jezelf te pletter loopt om iedereen te voorzien van een hapje en drankje is absoluut NIETS aan.

Een verjaardag met mijn zus, 2 vriendinnen en mijn ouders was echt super top!!! Nog nooit zo'n lol gehad!

nu ben ik weer wat jaartje verder en een vriendje rijker, dus de verjaardagen zijn wel wat groter.. Maar toch, die ene verjaardag.. die was echt super!
just be who you want to be
pi_23228797
Ehhh, is het niet handig om je verjaardig een beetje te vieren in Utrecht? Nodig wat oude vriendinnen uit om daar langs te komen, neem wat van die werkgroepgenotes mee en duik de kroeg in of hou een high-tea party. Is wat ontspannender dan iedereen thuis uitnodigen.
pi_23228808
Als je het leuk vindt om al die mensen uit te nodigen: DOEN! Zoals al eerder gezegd: Nee heb je, ja kan je krijgen

Dat etentje klinkt overigens ook gezellig....

Voornaamste is dat je datgene doet waarbij je jezelf prettig voelt!

PS Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hiep hiep hoera!!!
  woensdag 10 november 2004 @ 22:22:10 #15
81237 releaze
best of both worlds
pi_23229136
uitnodigen wie je graag wilt uitnodigen, wie je graag op je feest erbij wilt hebben. maakt niet uit wat zij ervan vinden joh, als jullie straks met zn zessen, zevenen op de bank zitten, zullen ze misschien iets hebben van "joh, knus" ofzo.. aardig dat ze ons heeft uitgenodigd.. kan je ook wat quality time met elkaar doorbrengen enzo, beter contact maken eventueel.

en als ze niet kunnen komen dan heb je gewoon een beetje lege verjaardag maar ga je iets leuks doen met die paar die dan wel komen. is niet zo'n probleem toch, zeggen dat andere mensen niet konden komen ofzo? en dat je geen zin hebt in een groot feest? dan zit je er toch een beetje voor jan lul bij, want iedereen klept met degene die ze kennen en als het contact met jou niet ZO goed is, dan zit je alsnog alleen bij die ene jeugdvriendin van je...

serieus, niet te lang bij stilstaan, nodig uit wie je uit wilt nodigen en doe het daarmee, wordt leuk!

ik ken zelf wel het idee met weinig vrienden hebben en verjaardagen. ik heb redelijk oppervlakkig contact met iedereen die ooit "vrienden" met mij was, en ik ga ze niet uitnodigen op mn verjaardag. ze mogen eens langskomen als ze mn verjaardag willen vieren en dan gaan we iets leuks doen of gewoon gezellig op de bank hangen (vind ik ook plezierig) maar ga geen feest geven.
heb de persoon waarmee ik tegenwoordig het meeste contact heb uitgenodigd om langs te komen gewoon voor de lol, en daar houdt het bij op. (ga natuurlijk ook nog langs mn ouders en misschien dat mn zusje en dr vriendje er ook wel zijn)
pi_23229236
Is er gratis bier?
slettebak [@] gmail.com
pi_23232168
ik stem vóór een fok!meet op jouw verjaardag
  donderdag 11 november 2004 @ 00:09:02 #18
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_23232586
Ja nodig een stuk of 10 fokkers uit op je verjaardag. Kun je lachen
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_23232709
Bedenk hoe goed je tegen teleurstellingen kan en nodig dan eventuueel iedereen uit.
Nodig sowieso uit wie je wilt en dan de rest waar je niet echt op rekent.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 11 november 2004 @ 00:21:20 #20
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_23232904
Zit je op kamers in Utrecht?
als dat zo is kan je daar een feestje voor je beste vriendinnen van daar geven (of gewoon heel die groep), en daarna met zijn allen uit in Utrecht...

En thuis gewoon een feestje geven met je vriendinnen van bij je uit de buurt.
Zo niet, dan toch...
pi_23243696
Nee ik woon nog nie op kamers, dat is het probleem
pi_23246437
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhh, is het niet handig om je verjaardig een beetje te vieren in Utrecht? Nodig wat oude vriendinnen uit om daar langs te komen, neem wat van die werkgroepgenotes mee en duik de kroeg in of hou een high-tea party. Is wat ontspannender dan iedereen thuis uitnodigen.
Kijk, dát is nou een goed idee.
Evt vier je je verjaardag in twee keer. Een etentje met je oude vriendinnen een middagje/avondje in de kroeg met de werkgroepmeiden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23248372
Ik vier mijn verjaardag niet eens meer :s.. Niemand kan toch ooit op dezelfde dag. Ik moet het wel weet ik hoe vaak houden anders.
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:42:42 #24
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23259574
Ik zou gewoon NIEMAND uitnodigen en m'n verjaardag niet vieren. Op die manier bespaar je je cash, een avond met mogelijk oncomfortable stiltes en de zooi die je s'morgens op moet ruimen.
Als je er toch op staat, zou ik met iemand anders iets organiseren. Kijk wie er binnenkort jarig is en plan met die persoon een feestje bij die persoon thuis. Op die manier ben je weinig geld kwijt, ontmoet je nieuwe mensen en je hebt dat gezeik achteraf niet.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:50:19 #25
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_23259600
pfff... je kan overal wel een probleem van maken
als je besluit je verjaardag te vieren, dan nodig je gewoon iedereen uit
en wie er komt dan moet je dan maar afwachten (of je vraagt ff)

alvast gefeliciteerd
(oja, ik kom niet )
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:55:43 #26
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23261668
Allemaal uitnodigen. Alleen die vriend even op de hoogte stellen dat hij de enige jongen zal zijn. Dan weet je gelijk wie allemaal met jou bevriend willen worden.

PS feli!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:22:28 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23262219
Je kunt ook tegen die jongen zeggen dat hij de enige jongen is, en dat hij evt. iemand mee kan nemen als hij het een probleem zou vinden.
Succes.
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:07:43 #28
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_23263307
* misterikke heeft een hekel aan verjaardagen. Een verjaardag is een moment waarop je mensen ziet die de rest van het jaar niks van zich laten horen.
er word teveel abstract gedingest
  vrijdag 12 november 2004 @ 12:08:20 #29
100654 Ket_Ais
"I'm not a toy"
pi_23263323
Hoe graag ik er ook helemaal vanaf wil, ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik maak me veel te druk om wat anderen zouden kunnen denken. Terwijl je dat toch nooit kunt weten. Mijn verjaardagen zijn altijd wel klein (tevens kleine familie) maar eigenlijk kies ik daarvoor. Ik hoef geen veel goede vrienden te hebben. Dan moet je steeds weer naar andere verjaardagen toe, krijg je gezeik als je even niets meer van je hebt laten horen enz. Ik vind dit veel fijner, heb ik meer vrijheid zeg maar. Ik vermaak me prima met mijn vriend, beste vriendin en nog een handjevol vrienden. Maar aan de andere kant maak ik me er weer druk om of mensen mij niet erg zielig/eenzaam etc vinden.
De laatste tijd heb ik meer iets van: Nou en! Daar zou jij ook eens moeten proberen aan te gaan werken, TS. Je maakt je druk om wat jouw oude vriendinnen gaan vinden als er geen nieuwe vriendinnen op jouw verjaardag zijn. Het zouden toch geen goede vriendinnen zijn als ze zich daar zo mee bezig houden? Het is toch juist leuk, nog gezellig met het oude clubbie. Dan heb je intensiever contact dan dat er een hele zooi mensen zit. En zoals eerder gezegd: jij rent je rot om iedereen van drank en hapjes te voorzien en misschien kun je niet eens met iedereen praten dan.
Wil je toch graag nieuwe vriendinnen op de verjaardag: trakteer alvast op je studie, maak duidelijk dat je binnenkort jarig bent, misschien nodigen ze zichzelf wel al uit.

Ik hoop dat je hoe dan ook een leuke verjaardag hebt! Alvast gefeliciteerd ook.
I used to be a schizofrenic but we're OK now
pi_23270065
Ja ik ben er over uit dat ik nog maar even wacht met die nieuwe studiegenootjes uitnodigen. Ik kan het ook gezellig hebben met m'n oude vrienden en dit voorkomt teleurstellingen
pi_23270357
Ik vier m'n verjaardag ook niet meer. Heb er een hekel aan Verplicht gezellig gaan zitten doen.
Unspoken words were understood
pi_23271253
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Salie het volgende:
Ja ik ben er over uit dat ik nog maar even wacht met die nieuwe studiegenootjes uitnodigen. Ik kan het ook gezellig hebben met m'n oude vrienden en dit voorkomt teleurstellingen
Waarom ga je ervan uit dat je verjaardag vieren met (leuke) studiegenootjes uitloopt op een teleurstelling?!?
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:49:01 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23271836
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Salie het volgende:
Waarom zou je niet met je studiegenootjes je verjaardag vieren? Je wilt toch nieuwe mensen leren kennen? Als ik jou was zou ik gewoon tegen ze zeggen dat je binnenkort jarig bent, en of ze het leuk vinden om na schooltijd wat te gaan drinken om dat te vieren?! Geef je een rondje, ga je gezellig in een kroegje zitten, no strings attached, je voelt je achteraf niet rot omdat je die nieuwe meiden niet hebt uitgenodigd, je kunt tegen je oude vriendinnen zeggen dat je in Utrecht al je verjaardag met klasgenootjes gevierd hebt, en je hebt nog een beetje kans dat een aantal van die studiemeiden uit je klas leuke vriendinnen kunnen worden
pi_23272629
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 17:49 schreef Christine het volgende:

[..]

Waarom zou je niet met je studiegenootjes je verjaardag vieren? Je wilt toch nieuwe mensen leren kennen? Als ik jou was zou ik gewoon tegen ze zeggen dat je binnenkort jarig bent, en of ze het leuk vinden om na schooltijd wat te gaan drinken om dat te vieren?! Geef je een rondje, ga je gezellig in een kroegje zitten, no strings attached, je voelt je achteraf niet rot omdat je die nieuwe meiden niet hebt uitgenodigd, je kunt tegen je oude vriendinnen zeggen dat je in Utrecht al je verjaardag met klasgenootjes gevierd hebt, en je hebt nog een beetje kans dat een aantal van die studiemeiden uit je klas leuke vriendinnen kunnen worden
hmm ja dat zou nog kunnen, maar ben deze week vrij en heb volgende week tentamens en weet ook niet hoe ik iedereen moet benaderen (verlegenheid)
maar als ik een feestje geef ben ik bang dat niemand komt omdat ik zo ver weg woon en ze me nog niet goed genoeg kennen
pi_23272645
bovendien zijn er al een paar meisjes van m'n werkgroep jarig geweest maar niemand heeft andere werkgroepgenootjes uitgenodigd. We zijn wel 1x wat gaan drinken ter ere van de verjaardag van een meisje
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:42:45 #36
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_23272941
Ik vier mijn verjaardag nooit. Misschien een ideetje?
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_23273601
ik wil wel komen.
pi_23273622
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:26 schreef Salie het volgende:

[..]

hmm ja dat zou nog kunnen, maar ben deze week vrij en heb volgende week tentamens en weet ook niet hoe ik iedereen moet benaderen (verlegenheid)
maar als ik een feestje geef ben ik bang dat niemand komt omdat ik zo ver weg woon en ze me nog niet goed genoeg kennen
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:27 schreef Salie het volgende:
bovendien zijn er al een paar meisjes van m'n werkgroep jarig geweest maar niemand heeft andere werkgroepgenootjes uitgenodigd. We zijn wel 1x wat gaan drinken ter ere van de verjaardag van een meisje
Je kunt toch zeggen/mailen: "hee, trouwens, ik ben trouwens jarig [geweest] en a.s. zaterdag geef ik een feestje om het te vieren. Het lijkt me leuk als je/jullie langskomen. Even iets drinken en daarna eventueel de stad in". Ze zullen het in ieder geval een leuk idee vinden! Of ze kunnen, dat is natuurlijk niet iets wat je in de hand hebt natuurlijk, maar de meeste mensen zijn wel te porren voor een feestje . Leer je mensen ook buiten de collegezaal kennen!

Bovendien zal het je niet misstaan om als eerste een goede traditie op te starten door studiegenootjes uit te nodigen!
pi_23275842
ja maar mijn probleem is dat ik helemaal in Zwolle woon en zij allemaal in Zuid Holland, Utrecht enzo :S

Ik heb trouwens net gehoord dat me beste vriendin niet kan komen en 2 jongens ook niet :S Maar heb ook geen zin meer om het te verplaatsen omdat ik geen zin heb om het nog later te vieren na me verjaardag en omdat ik dan net me tentamens achter de rug heb enzo, ff lekker feesten
pi_23276023
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 21:06 schreef Salie het volgende:
ja maar mijn probleem is dat ik helemaal in Zwolle woon en zij allemaal in Zuid Holland, Utrecht enzo :S

Nee, da's niet bepaald om de hoek inderdaad
quote:
Ik heb trouwens net gehoord dat me beste vriendin niet kan komen en 2 jongens ook niet :S Maar heb ook geen zin meer om het te verplaatsen omdat ik geen zin heb om het nog later te vieren na me verjaardag en omdat ik dan net me tentamens achter de rug heb enzo, ff lekker feesten
Als je het nog op de geplande avond gaat vieren, maak er in ieder geval een leuke avond van! En het feesten haal je wel op een ander moment in, lees ik
pi_23320497
Waarom ga je dan niet bij een studentenvereniging........ UVSV (je bent een meisje toch?), Veritas, Unitas, Biton. Keuze zat.
pi_23321425
wat een kloteprobleem lijkt me dat.
maar ik denk dat het volgende wel een oplossing is.
nodig echt gewoon iedereen uit voor een enorm feest,
zeg dat je echt 40 mensen hebt uitgenodigd ofzo maar
nodig gewoon iedereen uit die je vaag kent.

als ik alleen goede vrienden uit zou nodigen zou ik op 8
komen denk ik. maar als ik iedereen uitnodig die ik mag
komt het echt op 35 mensen ofzo.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_23321944
Je kan je best vergissen in hoeveel mensen het echt wel leuk vinden om op je verjaardag te komen, zijn er vaak meer dan je van te voren denkt. Maar als jij jezelf daar erg druk om maakt dan haal je misschien zelf al aardig de sfeer uit het feestje.

Ik zou het gewoon klein houden, dat is voor jezelf het leukst en als je het ongemakkelijk vindt om met zo'n klein groepje een verjaardag bij je thuis te hebben (omdat het misschien saai lijkt of om een andere reden oncomfortabel voelt om een klein feestje te houden) dan kan je het best met een paar mensen iets apparts gaan doen op je verjaardag (dwz iets dat je niet ieder weekend doet). Nodig ze dus niet gewoon thuis uit maar ga iets leuks doen: casino, theater, comedyclub, karten, bungeejumpen enz. Dan hou je het leuk intiem, terwijl te toch iets bijzonders doet zodat het bijna gegarandeerd een succes is
pi_23322094
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:43 schreef maertz het volgende:
Waarom ga je dan niet bij een studentenvereniging........ UVSV (je bent een meisje toch?), Veritas, Unitas, Biton. Keuze zat.
of bij Delta Iota Kappa.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 15 november 2004 @ 09:05:42 #45
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23322756
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:27 schreef Salie het volgende:
Dan ga je dát dit keer ook doen
De eerst volgende keer dat je samen met je groepje werkt, nodig je ze uit om wat te gaan drinken na schooltijd. Niks engs aan, en het geeft niet dat je verjaardag dan weer één of twee weken geleden is.
Succes en gewoon doen hoor!
pi_23339285
Ik ben zelf in de zomervakantie jarig en meestal is het gewoon een feest voor mijn beste vrienden, familie en wat buren (klinkt misschien saai maar het is altijd erg gezellig). Dus jouw probleem heb ik zelf niet, maar ik begrijp precies wat je bedoelt, ik ben zelf ook wel zo dat ik me veel te druk maak om wat andere mensen zouden denken en verlegen ben in het benaderen van mensen.
Maar één ding: ik vind het NIET stom als je na drie maanden nog geen echte vriendinnen hebt gemaakt. Drie maanden is echt nog niet lang en soms duurt het gewoon wat langer voor je mensen goed genoeg leert kennen. Schaam je daar niet voor. Die oude vriendinnen van je zouden je daar ook niet op moeten aankijken, als het vriendinnen zijn accepteren ze je wel.
Ik zou zelf mijn oude vriendinnen uitnodigen op mijn verjaardag en met de werkgroep een keertje iets gaan drinken. Lijkt me in dit geval de beste oplossing.
pi_23349535
ik zou gewoon de mensen uitnodigen waar jeje helemaal op je gemak voelt. T gaat er namelijk echt niet om hoeveel mensen je uitnodigt, maar of je het met die mensen gezellig hebt die er zijn.

Mijn leukste verjaardag die ik heb gevierd was 1 jaar geleden. Overdag de hele dag met mijn moeder naar zeeland, lekker naar t strand, lunchen etc en savonds met mijn exvriend uit eten geweest. Nou dat zijn niet veel mensen volgens mij, maar ik vond het met hen gewoon geweldig. Bij hun voelde ik me gewoon helemaal op mijn gemak.
pi_23362091
hihi thanks voor de *lieve* tips

Ik heb gewoon m'n beste vrienden uitgenodigd en er hebben een paar afgezegd omdat het wel een beetje kort dag was (1 week van te voren gezegd dat ik feestje zou geven) Voelde me daar eerst wel rottig over, maar al die vrienden hebben gezegd dat ze sowieso nog snel een x iets met me willen afspreken om iets leuks te gaan voor m'n verjaardag en dan ook echt iets speciaals.
verder gaan we volgende week met de werkgroep uit in Utrecht en we hebben daar al afgesproken om ook een beetje mijn verjaardag te vieren

@ marjonijntje: thanks voor je lieve woorden!
pi_23362180
Hoi!

Ik zou gewoon de werkgroep uitnodigen etc! hoe meer zielen hoe meer vreugd, je hoeft echt niet bang te zijn dat iedereen een beetje voor zich uit zit te staren! Ze zullen heus wel aanknopingspunten hebben!

Fijne verjaardag!
pi_23362590
Hebbie Bier?!?!
pi_23362646
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef Salie het volgende:
hihi thanks voor de *lieve* tips

Ik heb gewoon m'n beste vrienden uitgenodigd en er hebben een paar afgezegd omdat het wel een beetje kort dag was (1 week van te voren gezegd dat ik feestje zou geven) Voelde me daar eerst wel rottig over, maar al die vrienden hebben gezegd dat ze sowieso nog snel een x iets met me willen afspreken om iets leuks te gaan voor m'n verjaardag en dan ook echt iets speciaals.
verder gaan we volgende week met de werkgroep uit in Utrecht en we hebben daar al afgesproken om ook een beetje mijn verjaardag te vieren

@ marjonijntje: thanks voor je lieve woorden!
Een week vantevoren en toch zegden ze nog af? Nou jaaah, ze weten toch dat je ieder jaar jarig bent rond deze tijd?

Nou ja, onze defenities van vriendschap zullen wel verschillen

Big dick.
pi_23362701
zo wanneer is het ik kom zo langs doe net alsof ik je erg goed ken enzo, word best gezellig
pi_23363087
i join the club
  woensdag 17 november 2004 @ 08:51:57 #54
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_23370653
Klinkt leuk, Salie! Zo zie je, het komt allemaal goed en je hebt je voor niks druk gemaakt
Fijne verjaardag!
pi_23371457
dat hoeft helemaal niet erg te zijn dat je weinig vrienden hebt, de kleinste feestjes zijn soms juist de gezelligste.

je zou met een kleine groep vrienden iets leuks kunnen gaan doen, ergens naartoe, uit eten, karten, bowlen of whatever.

als je niet met een kleine groep je verjaardag wilt vieren, kun je ook samen met 1 van je vrienden een feest geven, dan komen er meer mensen, en dan worden de vrienden van jou en die van je vriend(in) misschien ook wel vrienden van elkaar
pi_23371645
Heb je geen familie dan?Anders kun je het daarmee vieren Doet ik ook
pi_23371705
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria
in de gloria, in de gloria
Hieperderpiep hoera
Hieperderpiep hoera
Hieperderpiep hoera

Er is er één jarig, hoera, hoera.
Dat kun je wel zien dat is Renee.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja.
En daarom zingen wij blij.
Zij leve lang hoera, hoera.

.... en nog één!

Twee violen en een trommel en een fluit,
Want Renee die is jarig en de vlaggen hangen uit.
Ei, ei ei, we zijn zo blij
Want Renee die is jarig en dan vieren wij.
Hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar
Nee, nee, nee, nee, geef dan maar een kopje thee
Zij le-ee-ve, Zij le-ee-ve, zij leve honderd jaar.
Honderd jaar in leven, honderd jaar in leven,
Honderd jaar in leven, in de gloria.
In de glo-o-ria, in de glo-o-ria.
Hieperderpiep HOERA!

VAN HARTE GEFELICITEERD met je 19e VERJAARDAG !!!
pi_23371910
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:02 schreef Dymphy het volgende:

[...]

Sluit ik me graag bij aan! Van harte gefeliciteerd!!!
pi_23372025
Zeg maar waar en wanneer dan kom ik ook
pi_23444709
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 21:39 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Een week vantevoren en toch zegden ze nog af? Nou jaaah, ze weten toch dat je ieder jaar jarig bent rond deze tijd?

Nou ja, onze defenities van vriendschap zullen wel verschillen

tja, nou zie je wel weer wat voor leuke vrienden ik heb
pi_23444728
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:02 schreef Dymphy het volgende:
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria
in de gloria, in de gloria
Hieperderpiep hoera
Hieperderpiep hoera
Hieperderpiep hoera

Er is er één jarig, hoera, hoera.
Dat kun je wel zien dat is Renee.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja.
En daarom zingen wij blij.

.... en nog één!

Twee violen en een trommel en een fluit,
Want Renee die is jarig en de vlaggen hangen uit.
Ei, ei ei, we zijn zo blij
Want Renee die is jarig en dan vieren wij.
Hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar
Nee, nee, nee, nee, geef dan maar een kopje thee
Zij le-ee-ve, Zij le-ee-ve, zij leve honderd jaar.
Honderd jaar in leven, honderd jaar in leven,
Honderd jaar in leven, in de gloria.
In de glo-o-ria, in de glo-o-ria.
Hieperderpiep HOERA!

thanks!
pi_23444734
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:15 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Sluit ik me graag bij aan! Van harte gefeliciteerd!!!
thanks!
pi_23444856
pff ja beetje laat maar gefeliciteerd alsnog, oh enne wanneer was dat feestje nou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')