Kijk, dát is nou een goed idee.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhh, is het niet handig om je verjaardig een beetje te vieren in Utrecht? Nodig wat oude vriendinnen uit om daar langs te komen, neem wat van die werkgroepgenotes mee en duik de kroeg in of hou een high-tea party. Is wat ontspannender dan iedereen thuis uitnodigen.
Waarom ga je ervan uit dat je verjaardag vieren met (leuke) studiegenootjes uitloopt op een teleurstelling?!?quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Salie het volgende:
Ja ik ben er over uit dat ik nog maar even wacht met die nieuwe studiegenootjes uitnodigen. Ik kan het ook gezellig hebben met m'n oude vrienden en dit voorkomt teleurstellingen
Waarom zou je niet met je studiegenootjes je verjaardag vieren? Je wilt toch nieuwe mensen leren kennen? Als ik jou was zou ik gewoon tegen ze zeggen dat je binnenkort jarig bent, en of ze het leuk vinden om na schooltijd wat te gaan drinken om dat te vieren?! Geef je een rondje, ga je gezellig in een kroegje zitten, no strings attached, je voelt je achteraf niet rot omdat je die nieuwe meiden niet hebt uitgenodigd, je kunt tegen je oude vriendinnen zeggen dat je in Utrecht al je verjaardag met klasgenootjes gevierd hebt, en je hebt nog een beetje kans dat een aantal van die studiemeiden uit je klas leuke vriendinnen kunnen wordenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Salie het volgende:
Ja ik ben er over uit dat ik nog maar even wacht met die nieuwe studiegenootjes uitnodigen. Ik kan het ook gezellig hebben met m'n oude vrienden en dit voorkomt teleurstellingen
hmm ja dat zou nog kunnen, maar ben deze week vrij en heb volgende week tentamens en weet ook niet hoe ik iedereen moet benaderen (verlegenheid)quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met je studiegenootjes je verjaardag vieren? Je wilt toch nieuwe mensen leren kennen? Als ik jou was zou ik gewoon tegen ze zeggen dat je binnenkort jarig bent, en of ze het leuk vinden om na schooltijd wat te gaan drinken om dat te vieren?! Geef je een rondje, ga je gezellig in een kroegje zitten, no strings attached, je voelt je achteraf niet rot omdat je die nieuwe meiden niet hebt uitgenodigd, je kunt tegen je oude vriendinnen zeggen dat je in Utrecht al je verjaardag met klasgenootjes gevierd hebt, en je hebt nog een beetje kans dat een aantal van die studiemeiden uit je klas leuke vriendinnen kunnen worden
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:26 schreef Salie het volgende:
[..]
hmm ja dat zou nog kunnen, maar ben deze week vrij en heb volgende week tentamens en weet ook niet hoe ik iedereen moet benaderen (verlegenheid)
maar als ik een feestje geef ben ik bang dat niemand komt omdat ik zo ver weg woon en ze me nog niet goed genoeg kennen
Je kunt toch zeggen/mailen: "hee, trouwens, ik ben trouwens jarig [geweest] en a.s. zaterdag geef ik een feestje om het te vieren. Het lijkt me leuk als je/jullie langskomen. Even iets drinken en daarna eventueel de stad in". Ze zullen het in ieder geval een leuk idee vinden! Of ze kunnen, dat is natuurlijk niet iets wat je in de hand hebt natuurlijk, maar de meeste mensen zijn wel te porren voor een feestjequote:Op vrijdag 12 november 2004 18:27 schreef Salie het volgende:
bovendien zijn er al een paar meisjes van m'n werkgroep jarig geweest maar niemand heeft andere werkgroepgenootjes uitgenodigd. We zijn wel 1x wat gaan drinken ter ere van de verjaardag van een meisje
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:06 schreef Salie het volgende:
ja maar mijn probleem is dat ik helemaal in Zwolle woon en zij allemaal in Zuid Holland, Utrecht enzo :S
Als je het nog op de geplande avond gaat vieren, maak er in ieder geval een leuke avond van! En het feesten haal je wel op een ander moment in, lees ikquote:Ik heb trouwens net gehoord dat me beste vriendin niet kan komen en 2 jongens ook niet :S Maar heb ook geen zin meer om het te verplaatsen omdat ik geen zin heb om het nog later te vieren na me verjaardag en omdat ik dan net me tentamens achter de rug heb enzo, ff lekker feesten
of bij Delta Iota Kappa.quote:Op maandag 15 november 2004 00:43 schreef maertz het volgende:
Waarom ga je dan niet bij een studentenvereniging........ UVSV (je bent een meisje toch?), Veritas, Unitas, Biton. Keuze zat.
Dan ga je dát dit keer ook doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:27 schreef Salie het volgende:
bovendien zijn er al een paar meisjes van m'n werkgroep jarig geweest maar niemand heeft andere werkgroepgenootjes uitgenodigd. We zijn wel 1x wat gaan drinken ter ere van de verjaardag van een meisje
Een week vantevoren en toch zegden ze nog af? Nou jaaah, ze weten toch dat je ieder jaar jarig bent rond deze tijd?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef Salie het volgende:
hihi thanks voor de *lieve* tips
Ik heb gewoon m'n beste vrienden uitgenodigd en er hebben een paar afgezegd omdat het wel een beetje kort dag was (1 week van te voren gezegd dat ik feestje zou geven) Voelde me daar eerst wel rottig over, maar al die vrienden hebben gezegd dat ze sowieso nog snel een x iets met me willen afspreken om iets leuks te gaan voor m'n verjaardag en dan ook echt iets speciaals.
verder gaan we volgende week met de werkgroep uit in Utrecht en we hebben daar al afgesproken om ook een beetje mijn verjaardag te vieren
@ marjonijntje: thanks voor je lieve woorden!
Sluit ik me graag bij aan! Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:02 schreef Dymphy het volgende:
[...]
VAN HARTE GEFELICITEERD met je 19e VERJAARDAG !!!
tja, nou zie je wel weer wat voor leuke vrienden ik hebquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Een week vantevoren en toch zegden ze nog af? Nou jaaah, ze weten toch dat je ieder jaar jarig bent rond deze tijd?
Nou ja, onze defenities van vriendschap zullen wel verschillen
thanks!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:02 schreef Dymphy het volgende:
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria
in de gloria, in de gloria
Hieperderpiep hoera
Hieperderpiep hoera
Hieperderpiep hoera
Er is er één jarig, hoera, hoera.
Dat kun je wel zien dat is Renee.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja.
En daarom zingen wij blij.
Zij leve lang hoera, hoera.
.... en nog één!
Twee violen en een trommel en een fluit,
Want Renee die is jarig en de vlaggen hangen uit.
Ei, ei ei, we zijn zo blij
Want Renee die is jarig en dan vieren wij.
Hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar
Nee, nee, nee, nee, geef dan maar een kopje thee
Zij le-ee-ve, Zij le-ee-ve, zij leve honderd jaar.
Honderd jaar in leven, honderd jaar in leven,
Honderd jaar in leven, in de gloria.
In de glo-o-ria, in de glo-o-ria.
Hieperderpiep HOERA!
VAN HARTE GEFELICITEERD met je 19e VERJAARDAG !!!
thanks!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:15 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Sluit ik me graag bij aan! Van harte gefeliciteerd!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |