abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 11:50:21 #101
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23775089
unseen zijn de uitgebreide afl. van de eerste seizoenen die maar 23 min duurde.
Dit zijn dezelfde afleveringen maar dan ook van 45 min.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23775174
quote:
Op zondag 5 december 2004 02:32 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Misschien zijn het daarom unseen afleveringen ?
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2004 @ 02:02:21 #103
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23825829
Ik struikel normaal over De Rails als ik in de trein zit (en ja dat zit ik vaak) . Nu kan ik hem nergens vinden
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23826873
De 5 dvd-box met het volledige eerste seizoen (met unseen stukken) is uit.(lees:geript en op torrent gedumpt )

Jammer dat seizoen 1 eigenlijk relatief saai is, bij de meeste night visuals blijft de groep nog samen dus de activiteit is meestal redelijk beperkt.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  woensdag 8 december 2004 @ 11:24:00 #105
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23829014
Mja als we de lijn doortrekken dan vliegen de tafels door de ramen in seizoen 8,raken er 3 mensen tegelijk bezeten en liggen ze aan het eind van elke aflevering op de intensive care

[ Bericht 2% gewijzigd door livEliveD op 08-12-2004 13:45:03 ]
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23830703
Na de live at halloween afleveringen zou ik daar niet van opkijken
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  woensdag 8 december 2004 @ 13:33:58 #107
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_23831416
Zojuist de unseen dvd 1 bekeken. Wat een amateurs nog zeg, in vergelijking met latere seizoens. Ik ben er willekeurig in gevallen in seizoen vier geloof ik ergens. Ik heb ze ook niet op volgorde gekeken. Ik vond derek daarin op zich wel geloofwaardig overkomen, maar die dvd begint met volgens mij de allereerste die ze ooit gemaakt hebben, daarin komt hij toch wel als een nepper over. Loopt een beetje rond te acteren als lord of the manor (athelhampton). In latere afleveringen is ie veel sterker.

Maar goed, hoe dan ook weer een leuke downl...aankoop. (waarom kosten dual layer dvd's meer dan bespeelde, heel typisch) (ja, beperkt aanbod, maar ik zie ze binnenkort nog geen 2 euro worden).
pi_23843370
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:02 schreef livEliveD het volgende:
Ik struikel normaal over De Rails als ik in de trein zit (en ja dat zit ik vaak) . Nu kan ik hem nergens vinden
Ik zie hem nu ook nergens meer Bijzonder boeiend was het niet, ze gingen langs een paar haunted locations in NL, waaronder Doorwerth, waarbij ze die Lomax vermelden (niet dat dat n onderdeel van Blaggers was) en dat de crew van Most Haunted langs was geweest, plus een gedeelte van de tabletipping sessie die ook op de radio geweest was, en ze spreke even met een medewerkster die aanwezig was.
En loeigroot die zgn spookfoto die daar genomen is, waar ik echt niets bijzonders op zie eigenlijk.
Ook gaan ze even langs een locatie in Den Haag; Westeinde 12, waar het al eeuwen lijkt te spoken, en Kasteel nemerlaer, omgeving Tilburg, waar het ook niet helemaal pluis zou zijn en er een witte jonkvrouw ronddwaalt.

En dan verder van die quasi interessante mode reportages en andere vage zooi zoals we van de Rails gewend zijn
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2004 @ 23:01:30 #109
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23843964
Oh gelukkig. Was ff bang dat ik megaveel aan het missen was. Soms staan er best aardige artikelen in dat blad (of ik vind het aardig overkomen omdat ik me de pleuris verveel in die trein)

Iemand nog een mooie aflevering gezien?
  donderdag 9 december 2004 @ 11:47:25 #110
64831 2NutZ
pi_23851471
ik weet dat dit topic niet erover gaat maar wat vinden jullie van 'Dead Famous' als ik vragen mag?
Ik persoonlijk vind t stuk minder geloofwaardig, wel leuk dat je dingen te weten komt over die beroemdheid en over zijn voormalige omgeving e.d.

Gail Porter <3 :x
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23896827
Woeiiiiiii, er is weer een Most Haunted Live!
quote:
Blackpool: December 12th - 14th

Blackpool is a city of contradictions. It has ancient history and yet it is stunningly new. It has buildings of incredible beauty, and it is wonderfully shabby. It is a place of great paranormal significance, and also a superficial holiday pleasure dome. It’s a town of amazing stories, of love and death, of ambition and obsession, of rivalry and murder. Blackpool is a city of extremes.

From December 12 – December 14, the Most Haunted Live team will investigate what lies beneath Blackpool’s terrifying, paranormal underbelly. Join us from 9pm to see what Yvette, Derek and the crew uncover!

http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
ik weet dat dit topic niet erover gaat maar wat vinden jullie van 'Dead Famous' als ik vragen mag?
Ik persoonlijk vind t stuk minder geloofwaardig, wel leuk dat je dingen te weten komt over die beroemdheid en over zijn voormalige omgeving e.d.

Gail Porter <3 :x
Ja, ik denk er 't zelfde over. Af en toe niet echt geloofwaardig mede door, naar het lijkt, ingestudeerde coversaties. Maar de dingetjes die je over die beroemdheden te weten komt zijn wel leuk. Al vergeet ik dat wel weer snel...

En ik was wel gecharmeerd van Gail Porter, al is dat wat minder nadat ze zich geloof ik irriteerde aan Chris Fleming. En ze is écht veel te bang.
pi_23915571
Wauw, die klok in Annesley Hall was geweldig
  zondag 12 december 2004 @ 11:20:26 #113
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23915751
Spoilers! Nu!
  zondag 12 december 2004 @ 12:25:09 #114
64831 2NutZ
pi_23916562
quote:
Op zondag 12 december 2004 10:58 schreef De_Schaduw het volgende:
Wauw, die klok in Annesley Hall was geweldig
Heb em gister gezien, geweldig! 2x zelfs nie?
Ben benieuwd naar de live afl.

wat je zei over Dead Famous vind ik dus ook maar dat is nog maar seizoen 1 eh dus mss wordt ze nog minder bang.
  zondag 12 december 2004 @ 13:09:30 #115
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23917498
Maar waar blijven me spoilers nu
Gebruik anders gewoon spoiler tags
pi_23924546
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:09 schreef livEliveD het volgende:
Maar waar blijven me spoilers nu
Gebruik anders gewoon spoiler tags
Alsof je je in kan houden als je dat witte vlakje ziet En het waren geen spoilers, je weet nu nog niet wat er gebeurd is toch?
  maandag 13 december 2004 @ 01:45:07 #117
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23928836
Ja maar ik wil het juist weten.
Pleasuhhhhhh. Die spoiler tags zijn voor die tig miljoenen mensen die dit topic dagelijks checken
pi_23928852
De live uitzending van vanavond was niet boeiend, behalve dat dat t op 1 moment leek alsof Yvette aan Karl's broek zat te sjorren en ik me steeds rot schrok als iemand ineens van de trap kwam zetten. Ik ben benieuwd naar de uitzending zelf.
Tap tap tap
pi_23954547
ja, ik zag ook niks boeiends, ik ben ook maar snel gestopt. Nadat ik mij ook lam was geschrokken van iemand die de trap afkwam

Ik zie dat vanavond de Ballroom Balcony webcam geluid heeft en een tafel. Ik hoop dat de stream ons niet in de steek laat.
pi_23955068
Oeh, ik hoorde iemand fire, fire! Schreeuwen op de cam. Klonk als een bezeten Derek
pi_23955472
En daar zijn ze

Edit: en daar gaat de stream ook weer...
pi_23957241
Schiet Yvette alleen in paniek als er een camera op d'r gericht staat ofzo?
Tap tap tap
  dinsdag 14 december 2004 @ 00:13:14 #123
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23957277
Grrrrrrr Spoilers Grrrrrrr Ik wil ze lezen Grrrrrrr
pi_23957919
Tap tap tap
pi_23962454
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Schiet Yvette alleen in paniek als er een camera op d'r gericht staat ofzo?
Ik heb d'r niet in paniek gezien op de cam, maar zag wel dat ze iets waarnam tijdens de commercialbreak.
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:13 schreef livEliveD het volgende:
Grrrrrrr Spoilers Grrrrrrr Ik wil ze lezen Grrrrrrr

En David Wells was weer met een spiegel bezig maar niet zo lang en de spiegel is ook nog heel. Al vrij snel gingen ze over op table tilting/tipping. De tafel bewoog lekker, legde ook wel wat afstanden af en dat was mooi volledig in beeld op de cam. Alleen jammer dat die streams zo matig zijn.
O ja, en voordat ze on air gingen vanuit de ballroom werden geesten aangemoedigd om zich te laten zien aangezien ze dat al zo vaak hadden gedaan bij anderen
Voor de rest niks wijzer en ik moet dag 1 nog kijken. Inmiddels is er ook een Most Haunted Access All Areas en deel 1 van dag 2. Alleen de levering neemt wat tijd in beslag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')