abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23637831
Ik ken het helemaal niet. .

Na jullie verhalen en zelf wat opgezocht te hebben, ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig geworden.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 29 november 2004 @ 10:53:46 #77
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23638919
Er zijn creatieve manieren om eraan te komen. Ik wil je best een mailtje erover sturen
Of als je meegaat naar het Solse gat wil ik ook wel paar ceeeeedeeeetjes (spelling dipje) branden
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 29 november 2004 @ 11:02:21 #78
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23639077
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:47 schreef De_Schaduw het volgende:
Zoals de vaak bange Stuart
Dat ben ik niet met je eens, Stuart is juist 1 van de weinige die in zn 1tje erges een half uur tot een uur blijft hangen, voor de rest doet alleen Karl dat soms.

Dus wat jij zegt klopt nie helemaal
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23644459
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, Stuart is juist 1 van de weinige die in zn 1tje erges een half uur tot een uur blijft hangen, voor de rest doet alleen Karl dat soms.

Dus wat jij zegt klopt nie helemaal
Ja ik weet het, hij durft wel vaak in z'n eentje ergens lang te gaan zitten zoals ook in de Oldham aflevering werd beweerd, maar als ie dan uiteindelijk bang wordt dan is het toch meestal "fuckin'/flippin' hell" en als er iets gebeurd dat aanhoudt, dan is ie weg . En bij die laatste live uitzending zei ie dat ie het niet meer trok en weg wou gaan ( http://www.engeltje.net/Stuart.mp3 ). Dus hij komt echt niet alle uitzendingen onverschrokken/ongeschrokken door hoor.
  maandag 29 november 2004 @ 20:13:28 #80
64831 2NutZ
pi_23652220
nee maar dat moet ook nie
ff wat anders trouwens, ik heb een aflevering gezien van Dead Famous.
Dit is echt bijna hetzelfde als Most Hautned maar dan in Amerika met een man en een vrouw die opzoek zijn naar dode bekenden. Nu heb ik afl.2 gezien van Frank Sinatra en ik moet zeggen ik vind dat ook erg leuk om naar te kijken maar het ziet er al een heel stuk minder geloofwaardiger uit. Wel interessant om wat dingen te weten te komen uit zijn leven, erg leuk echt.

Maar kent iemand dit ook? Is ook van Living TV.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23652911
Een maand geleden in het vorige topic:
quote:
Een maand geleden in het vorige topic schreef De_Schaduw het volgende:

[..]
Net de Sinatra aflevering gezien. Is ook met vigils (nachtwakes met nachtvisie camera) en de "sensitive" die 'overgenomen' lijkt te worden net als Derek. Maar voor de rest word je niet veel wijzer van 'm. Tenminste, niet deze aflevering. Ach, Derek heeft ook zo af en toe z'n mindere momenten, dus wie weet
Het stoort me alleen dat de spontane conversaties tussen Gail Porter en Chris Fleming er behoorlijk geacteerd en dus niet zo spontaan overkomen. Maar toch wil ik wel meer zien
pi_23654926
Maar goed, toch leuk. Ik moet van de 8 afleveringen alleen nog 1, 7 en 8 kijken.
Heb je al eens Ghost Hunters (plumbers by day, ghost hunters by night) gezien? Deed me in het begin sterk denken aan Most Haunted, maar het is toch wel ietsie anders. Lijkt ook meer op een real-life/docu-soap omdat je ze ook regelmatig ziet ruziën. Maar het heeft wel wat Ze hebben ook al wel wat leuke dingen op video vastgelegd. Vooral wat ze in aflevering 5 hebben gefilmd is gaaf.
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:28:56 #83
64831 2NutZ
pi_23664800
nee ken ik ook niet, mja ik ga toch twijfelen nu overal van die shows vandaan komen.
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:32:09 #84
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23664860
Ik stuur Derek en de show wel ff een mailtje of ie nog naar nederland komt en of ie op de een of andere manier een bericht hier achter wil laten (met bewijs )
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23667669
Waar kan ik Ghosthunters vandaan toveren?

Over verwondingen toegebracht door geesten; ik weet niet of jullie vroeger weleens het programma Sightings keken op RTL5 op zondagochtend, maar daar hebben ze eens een aflevering gehad over the Heartland Mysteries; de geest van een meisje spookte ergens rond in een huis (Sally heette ze geloof ik) en ze terroriseerde voornamelijk de vader. De crew kwam eens langs om onderzoek te doen en de oorzaken vast te stellen etc, toen de man weer werd aangevallen en voor het oog van de camera echt allemaal bloedende schrammen kreeg, uit het niets! De man zei iets van; 'ze begint weer' en voor de camera zie je op de eerst nog ongeschonden buik allemaal striemen en krassen verschijnen die ook zijn gaan bloeden.
Later vonden ze geloof ik ook nog een roos waarvan 1 helft verbrand was en de andere helft niet.
Er is ook nog een slechte tv-film van gemaakt later, maar ik zou er wel wat voor overhebben om die aflevering van Sightings weer eens te zien Is al weer aardig wat jaartjes geleden.
Tap tap tap
pi_23672700
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef CherryLips het volgende:

Over verwondingen toegebracht door geesten; ik weet niet of jullie vroeger weleens het programma Sightings keken op RTL5 op zondagochtend, maar daar hebben ze eens een aflevering gehad over the Heartland Mysteries; de geest van een meisje spookte ergens rond in een huis (Sally heette ze geloof ik) en ze terroriseerde voornamelijk de vader. De crew kwam eens langs om onderzoek te doen en de oorzaken vast te stellen etc, toen de man weer werd aangevallen en voor het oog van de camera echt allemaal bloedende schrammen kreeg, uit het niets! De man zei iets van; 'ze begint weer' en voor de camera zie je op de eerst nog ongeschonden buik allemaal striemen en krassen verschijnen die ook zijn gaan bloeden.
Later vonden ze geloof ik ook nog een roos waarvan 1 helft verbrand was en de andere helft niet.
Er is ook nog een slechte tv-film van gemaakt later, maar ik zou er wel wat voor overhebben om die aflevering van Sightings weer eens te zien Is al weer aardig wat jaartjes geleden.
Jaaaaaaaaa, dat weet ik nog! Pfoe, da's idd wel lang geleden, maar ik kan het me nog heel goed herinneren. Maakte veel indruk op me. .

Ik wist helemaal niet dat daar een film van is gemaakt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23687026
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef CherryLips het volgende:
CherryLips, kijk eens goed rond in 't chatkanaal En welcome back

En zo te zien zijn er een paar ex-Most Haunted mensen onder leiding van Jason Karl een media bedrijfje gestart: http://www.puretelevision.tv/staff.html

Die site over Jason Karl:
quote:
He has performed in live theatre nationwide and numerous TV roles including Presenting on 'Tineke & The Paranormal World' for RTL4 - Holland, <KNIP>, 'Ghost Hunters' for The Discovery Channel, <KNIP>, co-presenting 'Most Haunted' for Living TV
He? Presenting on Tineke & The Paranormal World? Volgens mij heb ik al die afleveringen gezien en ik kan hem me toch echt niet herinneren. Ik kan me ook niet herinneren dat ik 'm in Discovery Channel's Ghost Hunters heb gezien. En in Most Haunted is ie de parapsycholoog en niet een presentator, al probeerde hij wel zo veel mogelijk te lullen.
  woensdag 1 december 2004 @ 09:39:55 #88
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23688159
Ik weet dat Jomanda helaas wel te zien was in die para show van 1,2,3,4,5,6,7,8,9, tineke
pi_23691690
Ik was toen 10 ofzo; ik kan me alleen de aflevering over Chingle Hall herinneren...
Tap tap tap
pi_23692147
Ik dacht me te herinneren dat Most Haunted wel eens uitgzonden was op het toenmalige TV 10 Gold, maar ben er niet zeker van. Heeft me interesses wel gewekt, zal es ff op i-net gaan neuzen
Rammstein Nummer Eins!
Requiem le chevalier vampire
  woensdag 1 december 2004 @ 14:13:35 #91
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23693597
Volgens mij is het een hele recente serie dus het zou me verbazen. Maar mss zit ik ernaast
pi_23697912
Seizoen 1 was 2002 ofzo?
pi_23728893
In de Rail staat ee stukje over Kasteel Doorwerth
Tap tap tap
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:47:51 #94
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23728930
Wow morgen ff treinreizen (je bedoeld toch dat treinblad?)
pi_23730161
Die tafel Bodelwynddan Castle (nieuwe aflevering) is geweldig
pi_23740621
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:47 schreef livEliveD het volgende:
Wow morgen ff treinreizen (je bedoeld toch dat treinblad?)

Yup Is volgens mij net uit.

En idd, de nieuwe MH is vrij heftig
Tap tap tap
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:18:18 #97
64831 2NutZ
pi_23761750
Bodelwynddan Castle heb ik net gezien : WOW! dit is egt de vetste afl. die ik heb gezien van MH!
En ik heb ze nu allemaal gezien

Jammer dat die 45 min zo snel om is
pi_23763990
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:18 schreef 2NutZ het volgende:
Bodelwynddan Castle heb ik net gezien : WOW! dit is egt de vetste afl. die ik heb gezien van MH!
En ik heb ze nu allemaal gezien

Jammer dat die 45 min zo snel om is
Ik ben ff de extra aan t bekijken, die is meestal saai vind ik, hopelijk nu even niet.
Er worden ook weleens 'unseen' afleveringen gemaakt, ik weet niet precies wat daar de bedoeling van is want ik zie ze nergens.
Tap tap tap
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:37:14 #99
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23767107
Misschien voor de dvd. Ze zijn te downloaden (heb ik me laten vertellen ) dus ze moeten ergens vandaan komen. Anders mss uitgezonden op speciale feestdagen ofzo
pi_23771899
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 19:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben ff de extra aan t bekijken, die is meestal saai vind ik, hopelijk nu even niet.
Er worden ook weleens 'unseen' afleveringen gemaakt, ik weet niet precies wat daar de bedoeling van is want ik zie ze nergens.
Misschien zijn het daarom unseen afleveringen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')