abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:27:49 #51
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23515963
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef dapluiz het volgende:
Beste qua activiteit of qua Derek activiteiten ?
En als het het eerste is, wat gebeurt er dan allemaal ?
qua Derek activiteit vind ik RAF nogwat het beste. Het was in ieder geval op een vliegveld. Tja er gebeurd redelijk wat qua geluiden die je hoort en op een gegeven moment gaat er iemand in zijn eentje op pad met camera en ziet dan een bierton voorbij rollen. Die dingen doen dat niet uit zichzelf dus dat was wel ok om te zien. Geen idee of het echt is helaas
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:32:03 #52
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23516067
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
In deze aflevering vind derrek in een kamer een ziel en een groep zielen van buitenaardsen :\
Die niet op de aarde zijn geboren maar hier wel zijn gestorven.... hij noemt ze ook aliens en 'a higher live-form'.
Kijk, in geesten wil ik best geloven maar die info die Derek verteld heb ik soms wel erg me vraagtekens bij. Daarnaast is het ergens zinloos om een beeld te krijgen van de geesteswereld en wat daar allemaal rondloopt omdat je er voorlopig nog niet aankomt Sowieso maakt ie fouten in sommige afleveringen. Nu is het mss heel moeilijk om te filteren wat zijn gids zegt en wat ze fantasie doet maar bij Derek heb ik altijd het idee dat ie in de Sahara nog tegen 50 entiteiten zou aanlopen. Mss heeft ie wel een gave maar werkt het niet op commando en is ie dus deels aangewezen op logica om zijn naam goed te houden? Zou kunnen toch
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23520745
Ik heb nog een zooi afleveringen die ik nog kijken moet. Vanavond maar is een paar doen

De reden dat het me minder begon te boeien is vrij simpel. Ik kreeg steeds meer het idee dat ik keihard genept werd. Het is ook zo makkelijk om de kijkers voor de gek te houden. Toen ik m'n 1e aflevering zag dacht ik dat Derek een LSD trip had ofzo Vaak noemt ie ook maar een paar voornamen, wat ik ook zou kunnen doen. Is verder niet te checken. En als ie met meer achtergrond info komt is dat wel te checken. Alleen dat zou je ook andersom kunnen doen, eerst de info checken en dan faken dat je die ter plekke krijgt.
Unspoken words were understood
pi_23521176
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef GF het volgende:
Alleen dat zou je ook andersom kunnen doen, eerst de info checken en dan faken dat je die ter plekke krijgt.
Dat dacht ik dus op een gegeven moment ook. Misschien zoekt die Derek het een en ander uit en gaat daarna net doen of ie die info binnen krijgt. Zo weet zelfs de maker van het programma niet dat hij het faked.

Maar na het zien van stuk of 10 afleveringen weet ik niet meer wat ik er van moet denken. Vooral als een entiteit gebruik maakt van zijn lichaam vind ik nie geloofwaardig. Maar ja wie weet........
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:02:09 #55
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23521268
Je kan de aflevering RAF kijken. Daarin is Derek erg goed. Daarnaast is hier iemand op fok die beweerd dat derek echt is omdat degene contact met hem heeft gehad en hij dingen vertelde die hij niet kon weten
pi_23521616
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:02 schreef livEliveD het volgende:
Je kan de aflevering RAF kijken. Daarin is Derek erg goed. Daarnaast is hier iemand op fok die beweerd dat derek echt is omdat degene contact met hem heeft gehad en hij dingen vertelde die hij niet kon weten
Tja je weet het toch niet. Ik denk dat je er echt bij moet zijn. Maar dan ben je sowieso erg bang omdat je van alles DENKT te horen en te voelen. Ik denk dat je zelf echt iets concreets moet mee maken wil je er 100% ingeloven. Neemt niet weg dat het vermakelijk blijft om die afleveringen te kijken.
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:22:34 #57
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23521746
Bang voor de adrenaline klap idd. Eigenlijk heel dom om bang te zijn zonder dat er nog iets gebeurd is. Daarnaast betaal je vaak veel poen voor een vergelijkbare adrenaline stoot in een pretpark
pi_23521768
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:22 schreef livEliveD het volgende:
Bang voor de adrenaline klap idd. Eigenlijk heel dom om bang te zijn zonder dat er nog iets gebeurd is. Daarnaast betaal je vaak veel poen voor een vergelijkbare adrenaline stoot in een pretpark
Ze moeten een of andere prijsvraag doen dat een aantal kijkers een keertje mee mag gaan met Most Haunted onderzoek.

Dan valt er ook weinig te faken.
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:33:27 #59
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23521998
Misschien is het wel echt. Er zijn veel meer verhalen bekend van 'geesten' die mensen aanvallen en verwond achterlaten.
Be careful what you wish for
pi_23522122
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef livEliveD het volgende:
Misschien is het wel echt. Er zijn veel meer verhalen bekend van 'geesten' die mensen aanvallen en verwond achterlaten.
Be careful what you wish for
Hehe dus jij zou niet mee willen??
pi_23523187
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:02 schreef livEliveD het volgende:

Ik kwam er ook pas later achter bij navraag bij m'n familie dat ie het over m'n opa's had. Let wel, het was dus geen vage beschrijving, het waren namen, uiterlijk, vroegere werkzaamheden en ook een beschrijving van waaraan ze overleden waren.
Maar ik heb ondanks dat toch ook wel af en toe mijn twijfels hoor. Soms als ie overgenomen wordt en met een vrouwenstemmetje praat ofzo. Ik denk juist dat als ik hem als ziel zou gebruiken om te communiceren, dat ik dan misschien een beetje onverstaanbaar zou mompelen, maar dat het verder niet de stem compleet zou verdraaien.
Maar ach, misschien is het ook te vreemd en te onbekend en dat het daarom af en toe voor twijfel zorgt.

Btw, wel jammer dat Mist Haunted nou nooit eens duidelijke EVP's ('bandstemmen' heet dat in Nederland) heeft. Ik kijk ook Ghost Hunters (Sci Fi channel, niet dat programma van Discovery) en daar hebben ze een paar mooie gehad. En Country's Most Shocking Ghost had goed verstaanbare, maar die klonken weer te erg als normale stemmen. En dan geloof ik dat ook weer niet zo
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:34:55 #62
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23528634
Eigenlijk is het maf. Het mag niet te geloofwaardig worden want dan zal het wel fake zijn
Ergens is het wel zo. Zelf geloof ik dat Derek het een en ander heft meegemaakt en ook echt wel talent heeft voor dit soort dingen. Zodra je echter conclusies gaat trekken dan begeef je je op glad ijs omdat je maar zo weinig kan weten en dan heb je al snel dat je misschien hele logische psychologische dingen toe gaat wijden aan het paranormale. Neemt niet weg dat Derek blijkbaar onvoorstelbare dingen kan. Daarnaast is het leuk om ernaar te kijken.

Zelf geloof ik sowieso dat dit soort dingen kunnen omdat ik ze zelf heb gezien. Alleen derek is wel uber erin. Char het medium is een prutser vergeleken bij hem
  woensdag 24 november 2004 @ 11:58:40 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23537981
Voor veel aktiviteit moet je zeker Pendle Hill gaan kijken!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 24 november 2004 @ 12:18:05 #64
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23538370
Wat gebeurd er? Ik heb namelijk voorlopig geen internet s'avonds en kan hem dus niet kijken (ik bedoel uiteraard bestellen via play.com )
  woensdag 24 november 2004 @ 15:27:52 #65
64831 2NutZ
pi_23542498
ok ik ben op het moment deel 3 aant kijken van 3 delen van most haunted live die ieder 2 uur nog wat duren. Is in Leincasthire ( als je t zo schrijft ) bij een berg Pendle Hill waar volgens geschiedenis boeken en legendes een groep heksen woonde, waarvan namen bekend waren die opgehangen zijn in 1500/1600.

Derrek heeft ze gevonden op een heide in een dal van pendlehill waar er boerderijtes stonden allemaal een paar honderd meter van elkaar waarvan 1 erg leek op t huisje in het bos uit Blair witch En dat is op de 2e avond en vanaf dan gebeuren ook de ergste dingen.

paar voorbeelden:

-tafel vliegt omhoog en schud hevig
-glas valt op den duur stuk met glaasje draaien en schiet heen en weer
-derrek 4x of meer bezeten foor verschillende kwaardaardige vrouwen van de familie die daar woonden, die volgens de legendes dus heksen waren en bezig waren met black magic en dus erg slecht waren.
-bijna alle teamleden gaan KO
-yvette zo hysterisch gezien als nooit tevoren
-en dan nog de extra berichten van kijkers en mensen die psychic art sturen enzo

erg leuk en scary allemaal, dus ik zal em zeker een keer kijken
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 24 november 2004 @ 16:13:12 #66
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23543780
Holy shit. Vanvond tap ik de internet verbinding van me buren zodat ik naar play.com kan
  woensdag 24 november 2004 @ 18:43:09 #67
64831 2NutZ
pi_23547416
oh nog een leuk stukje wat ik ff moet vertellen.... egt serieus freakte ik ff om het volgende:

David Wells ( geloof ik ) die paranormale man, beetje gezet en is een beetje zon softie.
Hij zit in zn 1tje in een kelder met een zwarte speigel waardoor hij zn gezicht kan manipuleren in de spiegel om zo het gezicht te zien van de geest die die wil contacteren ( in dit geval de vorige eigenaar van het huis).
Op den duur hoor je hem ook praten ( let wel hijs helemaal in zn 1tje met een geprepareerde webcam die op afstand wordt bestuurd ) en hij zegt dus ook na het voorval dat ie in dialect was met de geest van de vorige bewoner die niet erg kwaad was o.i.d.
In ene hoor je hem rare geluiden maken en 2x vragen 'Who Are You?' en dan pakt hie heel snel die spiegel op en slaat em stuk in zn gezicht waarna die gaat schreeuwen en in 1 zakt en ineen gedoken yvette oproept op de portofoon, hij vertelde dus dat ie de stem van de man hoorde en met em communiceerde en dat daarna binnen een sec tijd hij een vrouwenstem hoorde en toen gebeurde het.
Hiervoor had die geest van die man gezegd dat ie de spiegel moest bedekken en dat had ie ook gedaan maar hij bleek dus overvallen zijn door 1 van die heks vrouwen, die volgen hun nu naar elke locatie ;\ ik vertel hier niet alles van wat er mee te maken heeft want alles past in elkaar bij die afleveringen over de geschiedenis e.d. erg interessant en het slaat pas egt aan als je alles in die aflevering ziet.
pi_23547678
Nou, dat lijkt me dan de geboorte van het eerste FOK! TEEVEE programma. Jammer dat nederland geen spookhuizen traditie heeft. Meer dan 1 seizoen pers je daar niet uit. Fok! goes haunting.
  woensdag 24 november 2004 @ 19:04:02 #69
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23547917
Ik zag laatst een boek liggen over spookhuizen in Amsterdam. Zijn er echt wel veel in Nederland hoor
  zaterdag 27 november 2004 @ 14:58:04 #70
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23607224
Zijn er nog meer mensen die weleens een aflevering hebben gezien?
pi_23615025
quote:
Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef stigchel het volgende:
Nou, dat lijkt me dan de geboorte van het eerste FOK! TEEVEE programma. Jammer dat nederland geen spookhuizen traditie heeft. Meer dan 1 seizoen pers je daar niet uit. Fok! goes haunting
Dát lijkt me wel wat! Count me in Ik zou het zelf ook weleens willen onderzoeken of iig verblijven op een plaats waar het spookt. En dan zonder glaasje draaien en table tipping/tilting (geen idee of daar een Nederlands woord voor is). En ja, dan mag SunChaser mee
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:04 schreef livEliveD het volgende:
Ik zag laatst een boek liggen over spookhuizen in Amsterdam. Zijn er echt wel veel in Nederland hoor
Ah, zie je nou. Tóch. Ik vroeg me al af waarom ik niks over spookhuizen in Nederland kon vinden op Internet. En als ik door een stad als Amsterdam of Leiden loop dan zegt m'n gevoel dat er echt op diverse locaties iets moet zijn. Het moet gewoon, maar je hoort er echt nooit wat over. Op wat onderzoeken vroeger in het radio programma Het Zwarte Gat van Veronica na.
Het enige dat ik op Internet tegenkwam was http://www.theghosthunter.nl/ met een paar interessante locaties.
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef livEliveD het volgende:
Zijn er nog meer mensen die weleens een aflevering hebben gezien?
Of een aflevering van Ghost Hunters (Sci Fi Channel) ofzo. Ook leuk
Van de week vond ik trouwens aflevering 10 van seizoen 5 van Most Haunted (Oldham Coliseum Theatre) leuk. Met Stuart in de ruimte onder euh the stage die duidelijke reacties kreeg op z'n vragen
  zondag 28 november 2004 @ 12:35:31 #72
64831 2NutZ
pi_23626056
Die aflevering vond ik egt niks aan ( Oldham Coliseum Theatre)
  zondag 28 november 2004 @ 15:56:25 #73
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23627949
Wat vinden jullie de leukste dingen die er kunnen gebeuren?
Als ze antwoord lijken te krijgen op vragen?
Als er dingen bewegen terwijl dat eigenlijk niet zou moeten?
Geluiden?
Derek die veel feitjes verteld?
Getuigen verklaringen?
Geesten oproepen?
Emotie op de gezichten van die lui?
Derek die lijkt te worden overgenomen door een geest?
High tec apparatuur die afgaat?
Orbs?
Anders?
pi_23630448
hmmmm... ja... 'leuk'. Het spannendst is toch wel Derek. En dan als ie wordt overgenomen of als ie verhalen verteld. Mocht het niet echt zijn, dan is ie nog altijd een groot verhalenverteller
En de stukken met directe reacties/antwoorden op vragen en crewleden die het echt even niet meer trekken Zoals de vaak bange Stuart
Hmmm... en nu denk ik toch weer aan Derek. Die ervoor zorgde dat ik mij zeer ongemakkelijk ging voelen bij het zien van de aflevering over Clerkenwell House of Detention
  zondag 28 november 2004 @ 19:05:27 #75
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23630943
Ik vind het wel ok als zo'n parapsycholoog naar buiten rent uit angst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')