qua Derek activiteit vind ik RAF nogwat het beste. Het was in ieder geval op een vliegveld. Tja er gebeurd redelijk wat qua geluiden die je hoort en op een gegeven moment gaat er iemand in zijn eentje op pad met camera en ziet dan een bierton voorbij rollen. Die dingen doen dat niet uit zichzelf dus dat was wel ok om te zien. Geen idee of het echt is helaasquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:29 schreef dapluiz het volgende:
Beste qua activiteit of qua Derek activiteiten ?
En als het het eerste is, wat gebeurt er dan allemaal ?
Kijk, in geesten wil ik best geloven maar die info die Derek verteld heb ik soms wel erg me vraagtekens bij. Daarnaast is het ergens zinloos om een beeld te krijgen van de geesteswereld en wat daar allemaal rondloopt omdat je er voorlopig nog niet aankomtquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
In deze aflevering vind derrek in een kamer een ziel en een groep zielen van buitenaardsen :\
Die niet op de aarde zijn geboren maar hier wel zijn gestorven.... hij noemt ze ook aliens en 'a higher live-form'.
Dat dacht ik dus op een gegeven moment ook. Misschien zoekt die Derek het een en ander uit en gaat daarna net doen of ie die info binnen krijgt. Zo weet zelfs de maker van het programma niet dat hij het faked.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef GF het volgende:
Alleen dat zou je ook andersom kunnen doen, eerst de info checken en dan faken dat je die ter plekke krijgt.
Tja je weet het toch niet. Ik denk dat je er echt bij moet zijn. Maar dan ben je sowieso erg bang omdat je van alles DENKT te horen en te voelen. Ik denk dat je zelf echt iets concreets moet mee maken wil je er 100% ingeloven. Neemt niet weg dat het vermakelijk blijft om die afleveringen te kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:02 schreef livEliveD het volgende:
Je kan de aflevering RAF kijken. Daarin is Derek erg goed. Daarnaast is hier iemand op fok die beweerd dat derek echt is omdat degene contact met hem heeft gehad en hij dingen vertelde die hij niet kon weten
Ze moeten een of andere prijsvraag doen dat een aantal kijkers een keertje mee mag gaan met Most Haunted onderzoek.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:22 schreef livEliveD het volgende:
Bang voor de adrenaline klap idd. Eigenlijk heel dom om bang te zijn zonder dat er nog iets gebeurd is. Daarnaast betaal je vaak veel poen voor een vergelijkbare adrenaline stoot in een pretpark
Hehe dus jij zou niet mee willen??quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:33 schreef livEliveD het volgende:
Misschien is het wel echt. Er zijn veel meer verhalen bekend van 'geesten' die mensen aanvallen en verwond achterlaten.
Be careful what you wish for![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:02 schreef livEliveD het volgende:
Je kan de aflevering RAF kijken. Daarin is Derek erg goed. Daarnaast is hier iemand op fok die beweerd dat derek echt is omdat degene contact met hem heeft gehad en hij dingen vertelde die hij niet kon weten
Dát lijkt me wel wat! Count me inquote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef stigchel het volgende:
Nou, dat lijkt me dan de geboorte van het eerste FOK! TEEVEE programma. Jammer dat nederland geen spookhuizen traditie heeft. Meer dan 1 seizoen pers je daar niet uit. Fok! goes haunting
Ah, zie je nou. Tóch. Ik vroeg me al af waarom ik niks over spookhuizen in Nederland kon vinden op Internet. En als ik door een stad als Amsterdam of Leiden loop dan zegt m'n gevoel dat er echt op diverse locaties iets moet zijn. Het moet gewoon, maar je hoort er echt nooit wat over. Op wat onderzoeken vroeger in het radio programma Het Zwarte Gat van Veronica na.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:04 schreef livEliveD het volgende:
Ik zag laatst een boek liggen over spookhuizen in Amsterdam. Zijn er echt wel veel in Nederland hoor
Of een aflevering van Ghost Hunters (Sci Fi Channel) ofzo. Ook leukquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:58 schreef livEliveD het volgende:
Zijn er nog meer mensen die weleens een aflevering hebben gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |