Heb je gemaild!!quote:Op maandag 15 november 2004 14:11 schreef livEliveD het volgende:
Op de nieuwe plek waar ik ben gaan wonen als anti-kraker(oud kantoor gebouw) hoorde ik dat het spookt in de kelder. Ff een webcam ophangen daar
Misschien leuk om een paar fotootjes te maken van de betreffende plek??quote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef livEliveD het volgende:
Ik woon er pas sinds gisteren. Volgens mij is het gebouw heul niet oud. Een bewoner vertelde dat ie gisteravond op onderzoek uitging en er een creepy sfeer hing. Hij had gehoord dat het er spookte. Gisteren avond is er niks gebeurd maar hij wil er toch nooit meer naar toe. Te eng.
Uiteraard was me interesse meteen gewekt
Ik heb je mail ontvangen dank daarvoor.quote:Op maandag 15 november 2004 15:18 schreef livEliveD het volgende:
Yep en terug gestuurd wat ik had.
Wie weet maak ik wel wat foto's maar tja dan zie je een kelder en dan? (tenzij er iets raars op staat natuurlijk).
Ik ga wel kijken of ik er een webcam met bewegingsdetectie kan ophangen
Nog nieuws over de kelder?quote:Op maandag 15 november 2004 15:38 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben er nog niet geweest maar ik zal vanavond wel even de kelder bezoeken
Hoe heette die aflevering?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb nog geen tijd gehad om de kelder te bekijken. Bezig met uitpakken enzo.
Verder zag ik gisteren nog een toffe most haunted aflevering waarin de camera door 'iets' werd verplaatst en deuren werden dichtgesmeten. Verder ging het brandalarm af zonder aantoonbare oorzaak en de aflevering moest daardoor midden in de nacht stoppen.
Ik ben er nog hoor, maar gluur af en toe gewoon een beetje meequote:Op donderdag 18 november 2004 10:47 schreef dapluiz het volgende:
Tis wel minder populair geworden lijkt het wel, komen steeds minder vaak mensen hier
Nou, nee. Het volgende programma moest op tijd beginnen, dus de uitzending stopte die dag middenin 't spannende gebeuren.quote:Hoe was het nou eigenlijk afgelopen met die Halloween aflevering, die moest ook gestopt worden toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |