abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:52:04 #276
91306 GF
Kingwood
pi_24993196
Ik wil wel mee, maar ik weet nog niet of ik kan
Unspoken words were understood
pi_24993537
Weet je trouwens, livEliveD, dat het de weekend is van MH live uitzending?
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_24993666
Xalopalyps en lunamoon, zouden jullie alsjeblieft overal een beetje on-topic willen blijven? Ik zie hier nu weer posts over de webcams en het Solse Gat (neem ik aan) en daar zijn aparte topics voor.

En nog een dringend verzoek: post niet elke 'haha' of 'oke' die in je opkomt, want op deze manier wordt elk topic een één-tweetje tussen jullie. Bovendien is voor dat soort dingen MSN uitgevonden.

Bvd. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24993722
no comment.....sigh

[ Bericht 89% gewijzigd door lunamoon op 08-02-2005 23:17:07 ]
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_24994650
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 22:16 schreef MUUS het volgende:
Xalopalyps en lunamoon, zouden jullie alsjeblieft overal een beetje on-topic willen blijven? Ik zie hier nu weer posts over de webcams en het Solse Gat (neem ik aan) en daar zijn aparte topics voor.

En nog een dringend verzoek: post niet elke 'haha' of 'oke' die in je opkomt, want op deze manier wordt elk topic een één-tweetje tussen jullie. Bovendien is voor dat soort dingen MSN uitgevonden.

Bvd. .
No problem, maar we hebben al ene tijdje een ander topic
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:59:48 #281
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24995660
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef lunamoon het volgende:
Weet je trouwens, livEliveD, dat het de weekend is van MH live uitzending?
Is dat aanstaand weekend?
Het ging trouwens over een Most Haunted meet
@GF: Zou leuk zijn als je mee kon. Als het tegenvalt kunnen we altijd nog een cafe in duiken

Wat is jullie beste tv moment van Most Haunted?
Bij mij toen er in zo'n kamer (met videobewaking) niks aan de hand leek maar bij terugkijken bleken de meubels heel langzaam te verplaatsen (duurde 6 minuten). Toen ze die 6 minuten versnelden kon je het mooi zien. Was wel bizar.
Ik zag trouwens laatst dat The Osbornes compleet in scène was gezet en sindsdien vertrouw ik deze serie ook minder daardoor
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24995766
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:

[..]

@GF: Zou leuk zijn als je mee kon. Als het tegenvalt kunnen we altijd nog een cafe in duiken
Nee het weekend als wij op onze ghost hunt gaan... de weekend van de 12e (maart) Wanneer is die meet dan? En waar? Klinkt wel erg leuk!
pi_24995900
hmm favorite MH moment.... ik vond het wel cool toen ze in uhmm waar was dat nu weer? Een van de laatste afleveringen.. Zaten Stu, Carl en die historian.. ben ff zijn naam kwijt.. en toen sprong de tafel tegen de historian op...En oh ja! House of detention! met het kruis wat zich verplaatste... die was ook erg cool
pi_24995915
quote:

[..]

Hou er rekening mee dat de SG meet ook misschien de 12e is. Ik meen me te herinneren dat je daar naartoe wilde en dat loopt al een tijdje. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:52:40 #285
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24997714
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:03 schreef lunamoon het volgende:
Nee het weekend als wij op onze ghost hunt gaan... de weekend van de 12e (maart) Wanneer is die meet dan? En waar? Klinkt wel erg leuk!
Eehhh, wij hebben het over de Most Haunted meet! 12e maart in Dordrecht. Althans dat leek me de meest logische naam. Verder heb je de Solse Gat meet maar die is heel anders ergens en heeft ook een eigen topic.

Dat bewegende kruis was idd raar en het was natuurlijk cool om een test van die parapsycholoog te zien werken. Vooral de opmerking "wedden dat er weer eens niks op film staat" van hem en dan blijkt het toch gelukt. Aan de andere kant stond de camera echt zo enorm fout waardoor het zo makkelijk te faken was. Daar krijg ik dan toch kriebels van. Ik moet echt een keer mee met die show.

Kan ik direct tegen Derec Acorah zeggen dat ie zijn mail mot beantwoorden
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25007375
Ohhhhhh... dacht al! wist niet dat je hem zo hebt genoemd... hahaa..mooi ben ik ook ff op de hoogte gezet Ja dat over Acorah... LOL en je hebt groot gelijk over de kamera... ze hadden er beter twee kunnen zetten zodat je het beter had kunnen zien Wat is de volgende aaflevering? Weet je dat al?
pi_25007414
Maar ff een noob vraagje: Hoe en waar kijken jullie Most Haunted? Via satteliet oid?

* Xalopalyps voelt zich noob
  woensdag 9 februari 2005 @ 16:01:28 #288
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25007650
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:37 schreef Xalopalyps het volgende:
Maar ff een noob vraagje: Hoe en waar kijken jullie Most Haunted? Via satteliet oid?
Ehhh *slik*. Via een niet al te legale weg ben ik bang (lees: downloaden)
Alhoewel ik laatst wel de dvd heb zien staan op internet en als ik wat meer tijd heb bestel ik hem denk ik wel
pi_25007717
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Alhoewel ik laatst wel de dvd heb zien staan op internet en als ik wat meer tijd heb bestel ik hem denk ik wel
- succes -

[ Bericht 7% gewijzigd door Xalopalyps op 09-02-2005 16:53:06 ]
pi_25012018
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Sorry...ff off-topic... weer...
Uhmmm just so you know... Ik ga van de zomer 7 weken naar VS als je wilt dat ik naar dat andere programma gaat kijken...de ghost thingie dingie? Misschien hebben ze wel Most haunted daar ook... hmm ff kijken :p
pi_25012752
Nee dat hebben ze daar niet... is alleen op LivingTV

Ghost Hunters was dat
pi_25013117
oh ja..dat was het programma... jammer zeg.. mijn vader heeft wel satellite dus hij krijgt allemaal kanalen van engeland ook... ik zal ff kijken als ik er ben... zou wel cool zijn als ze dan een live uitzending hebben.. maar ja.. .zit ik wel een beetje met het tijdverschil...hmmm... voor MH blijf ik wel de hele nacht wakker!!!
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:13:09 #293
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25023275
quote:

[..]

Wat is jullie beste tv moment van Most Haunted?
Bij mij toen er in zo'n kamer (met videobewaking) niks aan de hand leek maar bij terugkijken bleken de meubels heel langzaam te verplaatsen (duurde 6 minuten). Toen ze die 6 minuten versnelden kon je het mooi zien. Was wel bizar.
Ik zag trouwens laatst dat The Osbornes compleet in scène was gezet en sindsdien vertrouw ik deze serie ook minder daardoor
osbounres? wat heeft dat met MH te maken enzo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:20:47 #294
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25024207
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
osbounres? wat heeft dat met MH te maken enzo?
Nou niks. Maar ik dacht eerst dat die serie in grote lijnen echt was en dit bleek niet het geval. Ditzelfde heb ik met MH dus ik twijfel daardoor extra aan de echtheid.
pi_25024483
Ik vraag me wel af af-en-toe of de tabletipping en daat ding met het glas of dat wel echt is of niet
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:13:06 #296
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25024795
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 15:38 schreef lunamoon het volgende:
Ik vraag me wel af af-en-toe of de tabletipping en daat ding met het glas of dat wel echt is of niet
Ja idd. Tabbletipping heb ik vaak het idee bij dat het ongemerkt aan Derec ligt. Alhoewel er veel meer verhalen zijn waarbij het echt lijkt te werken. Of je het dan ongemerkt zelf doet kan ik niet bepalen want ik heb het zelf nooit gedaan.
pi_25025547
Ik hoor het al! Tafel mee naar Dordrecht... *check*
pi_25025593
Het glas in Pendle Hill dan? Die opeens afvloog? Maar idd.. ik keek er goed na, en zag dat Derek nooit zijn vingers afhalen...Heb je ooit automatic writing geprobeerd?
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:24:29 #299
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25027850
Ahzo LiveLived ik snap em dat van osbournes wist ik ook nie maar das idd wel heel nep dan ja, en dus zie je maar hoe makkelijk het is om de mensen te faken vor wat kijkcijfers (geld).

Voor de mensen die aan tabletipping bijv. twijfelen ( wat ik dus ook doe ) en eigenlijk dat hele MH twijfel ik nu aan, heb ik wel een tip; ga es wat van Derren Brown kijken.
Ik heb nog geen 1 afl. gezien van MH met tabletipping dat iedereen de hand van het glas heeft en dat het glas beweegt. Altijd wel iemand die zn hand er nog op heeft.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25043953
nah ik twijfel niet aan hele MH want ik weet niet of je kan acteren hoe Yvette soms doet.... ik denk wel dat veel in scene is gezet maar de orbs denk ik wel zijn echt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')