No problem, maar we hebben al ene tijdje een ander topicquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:16 schreef MUUS het volgende:
Xalopalyps en lunamoon, zouden jullie alsjeblieft overal een beetje on-topic willen blijven? Ik zie hier nu weer posts over de webcams en het Solse Gat (neem ik aan) en daar zijn aparte topics voor.
En nog een dringend verzoek: post niet elke 'haha' of 'oke' die in je opkomt, want op deze manier wordt elk topic een één-tweetje tussen jullie. Bovendien is voor dat soort dingen MSN uitgevonden.
Bvd..
Is dat aanstaand weekend?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef lunamoon het volgende:
Weet je trouwens, livEliveD, dat het de weekend is van MH live uitzending?
Nee het weekend als wij op onze ghost hunt gaan... de weekend van de 12e (maart) Wanneer is die meet dan? En waar? Klinkt wel erg leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dat aanstaand weekend?
Het ging trouwens over een Most Haunted meet![]()
@GF: Zou leuk zijn als je mee kon. Als het tegenvalt kunnen we altijd nog een cafe in duiken
Hou er rekening mee dat de SG meet ook misschien de 12e is. Ik meen me te herinneren dat je daar naartoe wilde en dat loopt al een tijdje.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eehhh, wij hebben het over de Most Haunted meet! 12e maart in Dordrecht. Althans dat leek me de meest logische naam.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:03 schreef lunamoon het volgende:
Nee het weekend als wij op onze ghost hunt gaan... de weekend van de 12e (maart) Wanneer is die meet dan? En waar? Klinkt wel erg leuk!![]()
![]()
Verder heb je de Solse Gat meet maar die is heel anders ergens en heeft ook een eigen topic.
Ehhh *slik*. Via een niet al te legale weg ben ik bang (lees: downloaden)quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:37 schreef Xalopalyps het volgende:
Maar ff een noob vraagje: Hoe en waar kijken jullie Most Haunted? Via satteliet oid?
- succes -quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ehhh *slik*. Via een niet al te legale weg ben ik bang (lees: downloaden)![]()
Alhoewel ik laatst wel de dvd heb zien staan op internet en als ik wat meer tijd heb bestel ik hem denk ik wel
Sorry...ff off-topic... weer...quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ehhh *slik*. Via een niet al te legale weg ben ik bang (lees: downloaden)![]()
Alhoewel ik laatst wel de dvd heb zien staan op internet en als ik wat meer tijd heb bestel ik hem denk ik wel
osbounres? wat heeft dat met MH te maken enzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dat aanstaand weekend?
@GF: Zou leuk zijn als je mee kon. Als het tegenvalt kunnen we altijd nog een cafe in duiken
Wat is jullie beste tv moment van Most Haunted?
Bij mij toen er in zo'n kamer (met videobewaking) niks aan de hand leek maar bij terugkijken bleken de meubels heel langzaam te verplaatsen (duurde 6 minuten). Toen ze die 6 minuten versnelden kon je het mooi zien. Was wel bizar.
Ik zag trouwens laatst dat The Osbornes compleet in scène was gezet en sindsdien vertrouw ik deze serie ook minder daardoor
Nou niks. Maar ik dacht eerst dat die serie in grote lijnen echt was en dit bleek niet het geval. Ditzelfde heb ik met MH dus ik twijfel daardoor extra aan de echtheid.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
osbounres? wat heeft dat met MH te maken enzo?
Ja idd. Tabbletipping heb ik vaak het idee bij dat het ongemerkt aan Derec ligt. Alhoewel er veel meer verhalen zijn waarbij het echt lijkt te werken. Of je het dan ongemerkt zelf doet kan ik niet bepalen want ik heb het zelf nooit gedaan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:38 schreef lunamoon het volgende:
Ik vraag me wel af af-en-toe of de tabletipping en daat ding met het glas of dat wel echt is of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |