Ja, vooral omdat t geen bagger wasquote:Op zondag 14 november 2004 16:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, jammer hè?
Je schrijft er zelf toch ook in?quote:Op zondag 14 november 2004 21:41 schreef SpeedyRich het volgende:
Cynix, jij spelbreker!!! kan dit gewoon in onZ
Het is wel een leuk topic, je hebt er ook behoorlijk moeite voor gedaan. Als er wat leuks uit vloeit (een van de voorwaarden voor een TTT) zou het wel eens in aanmerking kunnen komen.quote:Op zondag 14 november 2004 22:41 schreef cygnusx het volgende:
[..]
voor op de TTT o.i.d.?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is wel een leuk topic, je hebt er ook behoorlijk moeite voor gedaan. Als er wat leuks uit vloeit (een van de voorwaarden voor een TTT) zou het wel eens in aanmerking kunnen komen.
Okay?
Ik bedoel dat het wettelijk verboden is omdatquote:Op zondag 14 november 2004 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je schrijft er zelf toch ook in?
Maar ja, het kan wel in Onz. imo.
mwah, ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 14 november 2004 23:51 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het wettelijk verboden is omdat
je niet iemand op zijn geloof mag beledigen (is wettelijk)
en dat is dit![]()
Als jij het zegt dan vindt ik het goedquote:Op maandag 15 november 2004 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
mwah, ik denk dat dat wel meevalt.
Katten moeten dood, TTT moet dood, oprotten dus.quote:Op maandag 15 november 2004 16:53 schreef cygnusx het volgende:
Zeg dirk, De Anti-fok kat is nu af... nu mag hij zeker wel als sticky of op de TTT he!!?![]()
Even in de herhaling, aangezien onze newbie Dirkh oostindisch blind is.quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
Zou ik er een topic over moeten openen denk je?quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
Je hebt al voor minder topics geopend, dus ik zou zeggen, go your gang.quote:Op maandag 15 november 2004 20:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zou ik er een topic over moeten openen denk je?
Gebruik de quote knop eens...quote:Op maandag 15 november 2004 20:10 schreef NiNi het volgende:
Vond je het zelf grappig?
Misschien moet je die lamlul even bedreigen dan.quote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Gebruik de quote knop eens....
Ik had het grappiger gevonden mits bedreigingen...
Niet op die van mij. Anders had hij een ram voor z'n bakkes gekregen!quote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Misschien moet je die lamlul even bedreigen dan.
Maar zit hij niet op de radio nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |