Tja, zonder jouw hulp raken de modjes hun controle een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:wat hebben jullie vele back gefeed toen ik weg was!
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:59 schreef cerror het volgende:
TTT voor Post hier toffe ziektes. vind ik
Ik heb hem al gemaild en gewaarschuwd. Volgende keer als ie zich niet gedraagt kan ie afkoelen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer gaat deze user zich eens gedragen?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer gaat deze user zich eens gedragen?
Wat loopt er dan echt zo speciaal de spuigaten uit?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:dank je! Ik kan best wat hebben, maar wat die flikt loopt echt de spuigaten uit
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:35 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat loopt er dan echt zo speciaal de spuigaten uit?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:dank je! Ik kan best wat hebben, maar wat die flikt loopt echt de spuigaten uit
donequote:Op zaterdag 13 november 2004 21:38 schreef Qwea het volgende:
inso, of dirkhkan iemand ff de titel van: Neuk hier purple_rose wijzigen in neuk hier purplerose ? thnx
Ja, met als OP alleen maar Fok! smiley's en de rest is ook lekker creatief. Niet dus.quote:Op zondag 14 november 2004 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
dirkh waarom heb je mijn 'zeg het met smiletjes gesloten' ? ik zie zo vaak leuke creatieve smiletjes dat er wel een verhaaltje uit zou kunnen komen.
die begintekst was nodig. verder bestaat het topic pas kort en vind ik het dus nog wat te vroeg om te oordelen, wie weet waar wakker fok straks mee aankomt.quote:Op zondag 14 november 2004 11:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, met als OP alleen maar Fok! smiley's en de rest is ook lekker creatief. Niet dus.
Het is dus gewoon een smiley opsom topic.
Hij is al open, met een medje.quote:Op zondag 14 november 2004 11:51 schreef Dos37 het volgende:
Hej waarom is het "post hier zovaak mogelijk om 11:11 topic" dicht gegaan en gaat het 22:22 nou ook dicht![]()
Met een slotje wordt de uitdaging gewoon wat groter.quote:Op zondag 14 november 2004 11:51 schreef Dos37 het volgende:
Hej waarom is het "post hier zovaak mogelijk om 11:11 topic" dicht gegaan en gaat het 22:22 nou ook dicht![]()
Ja, ik begrijp dat je dat vindt. Toch is het een smiley opsom topic die, net als ieder opsom topic (uitzondering daar gelaten) op slot gaat. Dertien in een dozijn....quote:Op zondag 14 november 2004 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die begintekst was nodig. verder bestaat het topic pas kort en vind ik het dus nog wat te vroeg om te oordelen, wie weet waar wakker fok straks mee aankomt.
wat jij wilt, jij bepaalt hier de regels immers.quote:Op zondag 14 november 2004 12:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je dat vindt. Toch is het een smiley opsom topic die, net als ieder opsom topic (uitzondering daar gelaten) op slot gaat. Dertien in een dozijn....
Dankje voor je begrip.quote:Op zondag 14 november 2004 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jij wilt, jij bepaalt hier de regels immers.
geen dank, geen dank.quote:Op zondag 14 november 2004 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dankje voor je begrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |