Ik reed er in alle vroegte langs, alles afgezet, veel ambulances etc. Volgens het journaal is tenminste één agent er slecht aan toe. Het zou gaan om verdachten van Noord Afrikaanse afkomst, mogelijk ivm Terrorisme.quote:DEN HAAG Drie agenten zijn vanochtend
vroeg gewond geraakt bij een explosie
in de Haagse Antheunisstraat.De agenten
behoorden tot een arrestatieteam,dat in
actie kwam op verzoek van de Nationale
Recherche.
De politie heeft na de ontploffing de
wijde omgeving van het betrokken pand
afgezet.Behalve politie is ook een
anti-terreureenheid van het korps
mariniers aanwezig.Of er mensen zijn
gearresteerd,is nog niet bekend.
In de woning zouden nog mensen zijn.De
politie is nog niet binnen geweest.Een
buurtbewoner zegt verschillende knallen
en ook schoten te hebben gehoord.
quote:Drie agenten zijn vanochtend vroeg gewond geraakt bij een explosie in de Haagse Antheunisstraat, achter station Hollands Spoor, in het Laakkwartier.
De agenten behoorden tot een arrestatieteam, dat in actie kwam op verzoek van de Nationale Recherrche.
Buurtbewoners hoorden rond half drie een eerste harde knal, om drie uur volgde een tweede. Rond half vier hoorden ze dat er werd geschoten.
Omgeving afgezet
De politie heeft het Laakkwartier grotendeels afgezet. Buurtbewoners mogen de wijk wel uit, maar er mag niemand meer in.
Behalve politie is ook een anti-terreureenheid van het korps mariniers aanwezig. Of er mensen zijn gearresteerd, is nog niet bekend. Mensen met een mediterraan uiterlijk worden staande gehouden.
In de woning zouden nog mensen zijn. De politie is nog niet binnen geweest. Een buurtbewoner zegt verschillende knallen en ook schoten te hebben gehoord.
Pers liep op de Beursstraat ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:27 schreef Youssef het volgende:
Pers wordt weggestuurd maar probeert het verderop in de wijk, er is een persvak ingericht op de Lorentzstraat (?). Nu al een tijdje stil.
Alleen als je vrouw bent, knap en single. Anders kruip ik niet bij je onder de douchequote:Op woensdag 10 november 2004 07:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn WinAmp crasht iedere keer, kunnen jullie me op de hoogte houden terwijl ik onder de douche spring?
Check, yep ik ben een vrouw!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:32 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je vrouw bent, knap en single. Anders kruip ik niet bij je onder de douche.
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Check, yep ik ben een vrouw!
Gouverneurlaanquote:Op woensdag 10 november 2004 07:35 schreef Calella het volgende:
Bij het Stadsdeelkantoor wordtennog steeds mensen afgezet die doorgewezen worden, DAT IS NIET DE BEDOELING
Mensen moeten gelijk naarr de Haagse Hogeschool..
Ik denk dat ik gewoon de auto pak naar Gouda toe...quote:Op woensdag 10 november 2004 07:35 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ga maar even ontbijten. Heb helaas vanochtend een belangrijk gesprek, dus kan het ook niet continu volgen. Tijd voor een doucheradio misschien? Heb ik ook, is ideaal.
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
GouverneurlaanIk wil meer actie, is leuk om af te luisteren
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:37 schreef Calella het volgende:
Zeg het maar..
Ale posten worden overgenomen door de ME
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio, het eerste wat ik dacht: ik hoop niet dat ze onze onschuldige broeders van de Sounnah Moskee in Den Haag willen gaan aanpakkenquote:Op woensdag 10 november 2004 07:20 schreef Youssef het volgende:
Explosie, waren die explosies soms voor een aanslag bedoelt?![]()
PS. Ik verheug me op de ochtendkliek, zouden ze er zijn?![]()
bron: fokquote:Update 07:33
Het NOS Journaal meldt dat betrouwbare bronnen hebben gezegd dat de actie in verband staat met een onderzoek naar terrorisme. De hele buurt is nu afgezet. Alle tramverkeer door de wijk wordt omgeleid. Buurtbewoners mogen de wijk wel verlaten maar van buiten mag niemand de buurt meer in. In de Goeverneurlaan, die evenwijdig loopt aan de Antheunisstraat, is veel politie op de been.
Intussen is een politieonderhandelaar gearriveerd, wat er op duidt dat de gezochte mensen nog in het pand aanwezig zijn. Eerder vannacht is er ook geschoten melden buurtbewoners.
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:48 schreef Youssef het volgende:
Camera vraagt toestemming om Atheneus straat oid in te mogen filmen.
Antwoord: Nee, hij mag sowieso al helemaal niet al op de gouverneurstraat oid zijn![]()
Hele kleine criminaliteit, want dan wordt meestal het Korps Mariniers erbij geroepenquote:Op woensdag 10 november 2004 07:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al bekend of het om terroristische redenen gaat ? Of is het gewoon iets in de kleine criminaliteit ?
Nou, dat is wel spectaculaire kleine criminaliteit dan...quote:Op woensdag 10 november 2004 07:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al bekend of het om terroristische redenen gaat ? Of is het gewoon iets in de kleine criminaliteit ?
Net iets over auto's die nog rustig door de afgezette zone reden.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:48 schreef Calella het volgende:
Hebben een journalist binnen de 'beschermde' cirkel ontdekt, gaan hem nu weer buiten die cirkelbrengen....
Ja, zijn volgens mij de auto's die er al geparkeerd stonden. Die mogen wel weg, hebben ze zelfs liever. Het mysterie van de verschijnende auto's was daarmee opgelost.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Net iets over auto's die nog rustig door de afgezette zone reden.
't Blijft gelukkig Nederland.
Da's toch jammer, want van mij zijn er in één week twee fietsen gestolen daar. Ben gelukkig net verhuisd.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:32 schreef nexcro het volgende:
Hmm anti-terreureenheid van het korps mariniers. Dat zal de BBE wel wezen. Die komen ook niet voor een gestolen fiets.
nee dat zal toch niet? hoe kan dat nou? we hebben toch immers nooit last gehad van terreur? dus deze keer ook niet!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah okee. :')quote:Op woensdag 10 november 2004 07:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, zijn volgens mij de auto's die er al geparkeerd stonden. Die mogen wel weg, hebben ze zelfs liever. Het mysterie van de verschijnende auto's was daarmee opgelost.
Ja, en een vriend van me woont op de Kalverstraat,quote:Op woensdag 10 november 2004 07:59 schreef Reddiablo het volgende:
fijn - een vriendin van mij woont in de Capadosestraat
Whehehehehequote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef Youssef het volgende:
Pratende goudvis gevonden in de woning
Ik denk eerlijk gezegd dat het hier om vrienden of bekenden van Mohammed B. gaat. Of de AIVD is dusdanig geschrokken van de moord op wijlen Theo van G. dat ze nergens meer voor terugdeinzen en alles keihard aanpakkenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef RATMEN het volgende:
Mensen uit de ontruimende huizen worden opgevangen op de Haagse Hogeschool. Daar werk ik en een collega van me is vannochtend om 05:00 uit haar bed gebeld om de opvang hier te regelen. Ik zal zo eens op de 5de etage gaan staan, kijk ik zo uit over het laakkwartier ...
Laten we het hopenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
dat ze nergens meer voor terugdeinzen en alles keihard aanpakken
Wisten we al om 8.01quote:Op woensdag 10 november 2004 08:10 schreef milagro het volgende:
er is 1 iemand gearresteerd of tenminste meegenomen in een politiebusje
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, en een vriend van me woont op de Kalverstraat,
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:14 schreef Youssef het volgende:
Een meneer werkt in een garage en wil graag zijn werkzaamheden beginnen. De garage bevindt zich in de beruchte straat. Er wordt nagevraagd, maar ze vrezen voor een slechte dag voor de man![]()
Weer de snelstequote:Op woensdag 10 november 2004 08:14 schreef Youssef het volgende:
Een meneer werkt in een garage en wil graag zijn werkzaamheden beginnen. De garage bevindt zich in de beruchte straat. Er wordt nagevraagd, maar ze vrezen voor een slechte dag voor de man![]()
hij was naakt, wist je dat al?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:11 schreef Calella het volgende:
[..]
Wisten we al om 8.01![]()
Ik vraag me af hoe zij dan aan staatsgeheimen kunnen komenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:14 schreef Balthar het volgende:
En als het al iets met terreur te maken heeft, wat dan?
Die terrorist uit Utrecht loopt ook weer vrij rond omdat ze de explosieven niet konden vinden. hij had wel staatsgeheimen bij zich.
Je dochtertje naar school brengen zit er niet in, MUUS, je komt je huis niet meer in danquote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef MUUS het volgende:
En ik woon dus IN het gebied wat is afgezet. Ik zit naar busjes en heel veel figuren in kogelvrije vesten te kijken. Een zijstraat direct hiernaast (Johan Gramstraat) is extra afgezet met linten. Blijkbaar is er daar ook iets bijzonders aan de hand.
Als jullie dat leuke afgezette gebied op het nieuws zien, zwaai dan even naar me..
Vrijheid van meningsuiting, die man wilde graag uitslapenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:16 schreef Perrin het volgende:
Weer echt nederlands. De politie doet een inval, er is tegenstand, en ze rennen weer hard naar buiten om bibberend te wachten op het leger. Echt, onze politie kan enkel en alleen parkeerbonnen uitdelen en snelheidscontroles houden. 6 uur na de inval zit meneer de terrorist nog rustig binnen, of erger nog, heeft het pand al weten te verlaten. *diepe zucht*
Als je het overleeft kom ik je vast nog eens stalkenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef MUUS het volgende:
En ik woon dus IN het gebied wat is afgezet. Ik zit naar busjes en heel veel figuren in kogelvrije vesten te kijken. Een zijstraat direct hiernaast (Johan Gramstraat) is extra afgezet met linten. Blijkbaar is er daar ook iets bijzonders aan de hand.
Als jullie dat leuke afgezette gebied op het nieuws zien, zwaai dan even naar me..
Tell me about it. Ze staat hier te stampvoeten dat ze naar school wil en ik moet de pliesies gaan vertellen dat wij geen boeven zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Je dochtertje naar school brengen zit er niet in, MUUS, je komt je huis niet meer in dan
Het is nog waar ook. Toen Fortuyn vermoord was, woonde ik in het centrum. Wij liepen naar huis, en we kwamen een busje politiemensen tegen. Eerst stonden ze naast het busje, toen zei er een: "Ze komen er aan! Snel snel, instappen!" Ze gingen snel in het busje en reden weg.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:16 schreef Perrin het volgende:
Weer echt nederlands. De politie doet een inval, er is tegenstand, en ze rennen weer hard naar buiten om bibberend te wachten op het leger. Echt, onze politie kan enkel en alleen parkeerbonnen uitdelen en snelheidscontroles houden. 6 uur na de inval zit meneer de terrorist nog rustig binnen, of erger nog, heeft het pand al weten te verlaten. *diepe zucht*
Je vergeet er 2...quote:Op woensdag 10 november 2004 08:16 schreef Perrin het volgende:
kan je haar niet thuis houden vandaag?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tell me about it. Ze staat hier te stampvoeten dat ze naar school wil en ik moet de pliesies gaan vertellen dat wij geen boeven zijn.
Had hij ook die pratende goudvis bij zich?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:16 schreef milagro het volgende:
[..]
hij was naakt, wist je dat al?
nee, wel een stokjes en een wok.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:21 schreef Calella het volgende:
[..]
Had hij ook die pratende goudvis bij zich?
Het is erger :quote:Op woensdag 10 november 2004 08:21 schreef Youssef het volgende:
Eenheid van alpha zou gebelt worden, maar ze moeten zich melden bij de centrale commandopost op de Gouverneurlaand/piersonlaan?![]()
32051 wordt eruit gehaald, die gaat retour basis :')
Bejje gek, ik meld haar uiteraard gewoon af voor vandaag. Ze gaat maar lekker hier kleuren!quote:Op woensdag 10 november 2004 08:20 schreef milagro het volgende:
[..]
kan je haar niet thuis houden vandaag?
of je nu over straat wil met je kindje... en je kan danniet meer terug voorlopig
En ik maar denken dat ik het verkeerd hoordequote:Op woensdag 10 november 2004 08:23 schreef Calella het volgende:
[..]
Het is erger :
Hij zei: "Basis Snurk"
Wat een humor....
[afbeelding]
Gelukkig slaapt het Nederlandse journaile nog, het enige wat ik op TV heb zijn babbelprogramma´s en het nieuws van gisteren.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef MUUS het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Gelukkig slaapt het Nederlandse journaile nog, het enige wat ik op TV heb zijn babbelprogramma´s en het nieuws van gisteren.
Journaal heeft verslaggeefster ter plekke..quote:Op woensdag 10 november 2004 08:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Gelukkig slaapt het Nederlandse journaile nog, het enige wat ik op TV heb zijn babbelprogramma´s en het nieuws van gisteren.
RTL4 is er al hoor. Eerst (na 7 uur) een journaliste aan de telefoon en net de eerste beelden gezien. (Lorentzplein/snackbar Zandvliet)quote:Op woensdag 10 november 2004 08:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou ook twijelen hoor MUUS...quote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tell me about it. Ze staat hier te stampvoeten dat ze naar school wil en ik moet de pliesies gaan vertellen dat wij geen boeven zijn.
Die van mij werkt wel, maar ik zit helaaserwijs op mijn werkquote:Op woensdag 10 november 2004 08:26 schreef Youssef het volgende:
Damn, net nu werkt mijn TV-Kaart niet. Iemand screenies![]()
de beelden heb ik gemist. ik zit op m'n werk, dus moet het met Fok! en de radio doen.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
RTL4 is er al hoor. Eerst (na 7 uur) een journaliste aan de telefoon en net de eerste beelden gezien. (Lorentzplein/snackbar Zandvliet)
En een operatie van deze omvang in het regeringscentrum is niet de moeite waard van een live verslaggeving?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:26 schreef err het volgende:
[..]
Journaal heeft verslaggeefster ter plekke..
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die van mij werkt wel, maar ik zit helaaserwijs op mijn werk
werd je niet opgepakt?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:27 schreef Xiance het volgende:
ik kan dus gewoon mn huis niet meer uit
zal zo even een vage foto posten, woon net buiten de gouveneurlaan en heb een vage foto kunnen maken
Goeie actie! Het is dat ik zelf moet werken, anders was ik even een stukje om gefiets om ook wat foto's te schieten voor Fok.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:27 schreef Xiance het volgende:
ik kan dus gewoon mn huis niet meer uit
zal zo even een vage foto posten, woon net buiten de gouveneurlaan en heb een vage foto kunnen maken
Fietsen lukt denk ik niet, foto's zou je alleen vanaf het afgezette gebied kunnen maken. Niemand met wat lef die toevallig tijdens de inval ook zicht heeft op het gebeuren? Fotooo'squote:Op woensdag 10 november 2004 08:29 schreef freud het volgende:
[..]
Goeie actie! Het is dat ik zelf moet werken, anders was ik even een stukje om gefiets om ook wat foto's te schieten voor Fok.
ik kan dus gewoon echt mn huis niet uit heh, omdat ik hier officieel niet woonquote:Op woensdag 10 november 2004 08:29 schreef freud het volgende:
[..]
Goeie actie! Het is dat ik zelf moet werken, anders was ik even een stukje om gefiets om ook wat foto's te schieten voor Fok.
dus je wordt zo ook afgevoerd? De groeten dan!quote:Op woensdag 10 november 2004 08:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kan dus gewoon echt mn huis niet uit heh, omdat ik hier officieel niet woon
Een 'begin bij jezelf' actie zou beter zijn. En tja, het is toch te triest voor woorden dat je gezond verstand moet gaan propageren als iets nieuws...quote:Op woensdag 10 november 2004 08:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Inderdaad, misschien moeten we namens Fok! een platform starten dat ca. 30.000 mensen vertegenwoordigd die zich duidelijk uitspreekt over de extremen, zowel de extremistische 150 Moslims als de extreem-rechtse 1000den In Nederland. Ik ben de eerste die zich dan aanmeldt als lid van dat platform, het moet nu eens afgelopen zijn met deze zotheid
denk ik niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus je wordt zo ook afgevoerd? De groeten dan!
*phew* anders hadden we een reporter minderquote:Op woensdag 10 november 2004 08:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
denk ik niet hoor
ik kan wel aantonen dat ik ben wie ik ben en dat ik er recht op heb om hier te zijn
't is Jonckbloetpleinquote:Op woensdag 10 november 2004 08:39 schreef Calella het volgende:
Op het parkeer-terreintje van het Jongbloedplein kunnen mensen gewoon in en uitlopen, misschien kunnen daar wat collega's gaan staan........
ONGELOOFLIJK
gewoon met scherp schieten op alles wat niet luisteren wil.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:37 schreef Calella het volgende:
- Ja hallo we hebben weer wat fotografen "ontdekt"
- We gaan nogmaals de posten mededelen dat er echt niemand maar dan ook niemand meer doorheen mag
Tsjonge jonge wat een amateurs![]()
Posten danquote:Op woensdag 10 november 2004 08:41 schreef Papa_Eend het volgende:
GOD DAMN!!! ik word wakkergebeld hier!!
Ik hou jullie op de hoogte met fotos. want ik heb hier echt een mega uitzicht op
Alpha, verdacht figuur achter een raam, toestemming om te vuren ?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:41 schreef Papa_Eend het volgende:
GOD DAMN!!! ik word wakkergebeld hier!!
Ik hou jullie op de hoogte met fotos. want ik heb hier echt een mega uitzicht op
dat zijn betere foto's dan de mijnequote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef FokSpy het volgende:
http://fotos.zapguide.nl/terroristen/
dankzij Papa_Eend op de frontpage gepost.
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:42 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Alpha, verdacht figuur achter een raam, toestemming om te vuren ?
kutkneus.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, en een vriend van me woont op de Kalverstraat,
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:42 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Alpha, verdacht figuur achter een raam, toestemming om te vuren ?
Ik zit er net buiten (woon op 't Lorentzplein) *zwaait*quote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef MUUS het volgende:
Je kan overdrijven.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:49 schreef Finchy het volgende:
Luchtruim boven Den Haag is ook afgesloten.
uiteraard. Beetje gezag kan geen kwaad. Desnoods doen ze dit de komende weken iedere dag, om her en der wat rotte appels uit de samenleving te verwijderen.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:48 schreef xFriendx het volgende:
Met dit soort acties krijg ik toch wel weer wat ontzag voor de politie. Geen bonnetjes schrijven maar hard optreden. Alleen te hopen dat het niet gebaseerd is op onjuiste informatie zoals die inval bij dat Marokkaanse gezin kortgeleden.
en waar hoor je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:49 schreef Finchy het volgende:
Ik vraag me af of er hard wordt opgetreden of dat later blijkt dat de AIVD informatie heeft laten lekken, danwel te laat heeft ingegrepen, dan wel deze mensen onschuldig heeft aangepakt etc. etc.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:48 schreef xFriendx het volgende:
Met dit soort acties krijg ik toch wel weer wat ontzag voor de politie. Geen bonnetjes schrijven maar hard optreden. Alleen te hopen dat het niet gebaseerd is op onjuiste informatie zoals die inval bij dat Marokkaanse gezin kortgeleden.
iik beken.. heb met mn supersonische pebnis gescoten...quote:Op woensdag 10 november 2004 08:47 schreef nikao het volgende:
he Xiance..kzou maar bij het raam weggaan.. ze hebben je gezien
hou volquote:Op woensdag 10 november 2004 08:49 schreef Finchy het volgende:
er is geschoten op 3 agenten of iig ze zijn gewond waarvan 1 ernstig.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:48 schreef xFriendx het volgende:
zeiden ze ook op de radio.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en waar hoor je dat?
Op BussinessNieuws Radio hoorde ik dat het luchtruim is afgesloten.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en waar hoor je dat?
Daarom had ik het ook nog even kort over dat Marokkaanse gezin waarbij het halve huis kapot ging, ten onrechte. (alleen is dat vaak achteraf gepraat)quote:Op woensdag 10 november 2004 08:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er hard wordt opgetreden of dat later blijkt dat de AIVD informatie heeft laten lekken, danwel te laat heeft ingegrepen, dan wel deze mensen onschuldig heeft aangepakt etc. etc.
woow... ik luister andere radio geloof ikquote:Op woensdag 10 november 2004 08:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
zeiden ze ook op de radio.
Wel goed quoten hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 08:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
inderdaad, want er is ook reeds ME aanwezigquote:Op woensdag 10 november 2004 08:52 schreef martijnvds2 het volgende:
Ik luister nu de steam... ME uit Amsterdam is opgeroepen en onderweg. Krijgen nu uitvoeginstructies op de snelweg waar ze er af moeten..... Dit is huge, ze hebben wel heel veel backup nodig!?
o jeee...quote:Op woensdag 10 november 2004 08:52 schreef Finchy het volgende:
[..]
Op BussinessNieuws Radio hoorde ik dat het luchtruim is afgesloten.
En op de scanner doen wel erg veel op die ME uit A'dam binnen te leiden.
Goede foto's.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:36 schreef FokSpy het volgende:
http://fotos.zapguide.nl/terroristen/
dankzij Papa_Eend op de frontpage gepost.
Dat kind zit toch thuis of niet? En wat heeft die man ermee te maken die door wilde lopenquote:Op woensdag 10 november 2004 08:53 schreef Finchy het volgende:
Vrouw met kind is overstuur.
Ik geef alleen door wat ik hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:54 schreef jp84 het volgende:
kom op het luchtruim biven den haag is echt niet afgesloten hoor
jawelquote:Op woensdag 10 november 2004 08:54 schreef jp84 het volgende:
Nu.nl meldt dit nu ook...quote:Op woensdag 10 november 2004 08:54 schreef jp84 het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=438959&c=14quote:Inmiddels is het luchtruim boven Den Haag op last van de autoriteiten tot nader order afgesloten. Dat meldde een woordvoerder van de politie woensdagmorgen.
ik heb nog niks gehoord, kijk strax wel naar het nieuwe journaal,quote:Op woensdag 10 november 2004 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel
HÉRgeposisionewrdquote:Op woensdag 10 november 2004 08:56 schreef Calella het volgende:
Je mot ff hergepositioneerd worden....
Zo ongeveer jaquote:Op woensdag 10 november 2004 08:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
HÉRgeposisionewrd
Ik zit nu op de Haagse Hogeschool, hij is wel open alleen de tramlijnen worden omgeleid.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:57 schreef raistlin6 het volgende:
welke scanner zitten jullie??? hoorden jullie net ook de 7 maanden zwangere vrouw?? (dit om te controleren of ik dezelfde scanner aan heb)
weet 1 van jullie of ik straks met lijn 17 op de haagse hogeschool kan komen?
haagse hogeschool is gewoon bereikbaar met openbaar vervoer, of je er heen kan met de lijn 17 lijkt me sterk, de hele gouveneurlaan is afgezetquote:Op woensdag 10 november 2004 08:57 schreef raistlin6 het volgende:
welke scanner zitten jullie??? hoorden jullie net ook de 7 maanden zwangere vrouw?? (dit om te controleren of ik dezelfde scanner aan heb)
stopt er dan een tram in de buurt of is het handiger te komen lopen?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik zit nu op de Haagse Hogeschool, hij is wel open alleen de tramlijnen worden omgeleid.
Hej...quote:Op woensdag 10 november 2004 08:57 schreef raistlin6 het volgende:
woei....quote:Op woensdag 10 november 2004 08:56 schreef err het volgende:
De nationale Driehoek is ook ingelicht, dus ook Donner, mogelijk ivm landsbelang.
kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 08:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik zit nu op de Haagse Hogeschool, hij is wel open alleen de tramlijnen worden omgeleid.
http://212.129.237.28:8210/listen.plsquote:Op woensdag 10 november 2004 08:57 schreef raistlin6 het volgende:
weet niet waar je woont, maar het zal niet meer dan 20-30 minuten lopen zijn, denk ikquote:Op woensdag 10 november 2004 08:59 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
stopt er dan een tram in de buurt of is het handiger te komen lopen?
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Lorentzplein is open. Ik zie wel trams rijden. Ik zou overigens in het zwart gekleed gaan en hard rennen, dan komt het wel goed !quote:Op woensdag 10 november 2004 08:59 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
stopt er dan een tram in de buurt of is het handiger te komen lopen?
Goh, en er hangen ook nog geen Apaches?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Er zijn trouwens nog geen F16's vanaf Eindhoven opgestegen trouwens. (ik heb uitzicht op het vliegveld alhier.)
nope, nog geen bewegingen alhier. ik zal ze zo ff wakker bellen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goh, en er hangen ook nog geen Apaches?
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Lorentzplein is open. Ik zie wel trams rijden. Ik zou overigens in het zwart gekleed gaan en hard rennen, dan komt het wel goed !
misschien standaard maatregell ivm politiehelicopters die ze willen inzetten wellicht?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef 907 het volgende:
als ze ook het luchtruim hebben afgesloten, lijkt me dit heel erg serieus?
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nope, nog geen bewegingen alhier. ik zal ze zo ff wakker bellen.
of B-52 bommenwerpers.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:02 schreef nikao het volgende:
[..]
misschien standaard maatregell ivm politiehelicopters die ze willen inzetten wellicht?
lol... dat mag ik hopen jah... of misschien een 2e handsje van de motoragent van vorige weekquote:Op woensdag 10 november 2004 09:03 schreef Youssef het volgende:
Een van de agenten wil ook graag een kogelwerend vest. (ze zeiden vrij, mja, meeste vesten zullen wel kogelvriij zijn)
nog wel ja.. wie weet wat er nog gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:03 schreef Youssef het volgende:
Een van de agenten wil ook graag een kogelwerend vest. (ze zeiden vrij, mja, meeste vesten zullen wel kogelvriij zijn)
Kunnen de foto's even weggehaald worden, zo een refresh topic dat telkens zo breed uitvalt en weer verkleind is wel irritantquote:Op woensdag 10 november 2004 08:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goede foto's.
Even twee op de fok!server gezet (voor de OP)
[afbeelding]
[afbeelding]
officieel zijn het kogelwerende vesten, namelijk vesten die kogels weren. Elk vest is namelijk kogelvrij, want er zitten geen kogels in ...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:03 schreef Youssef het volgende:
zeg ik..quote:Op woensdag 10 november 2004 09:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
officieel zijn het kogelwerende vesten, namelijk vesten die kogels weren. Elk vest is namelijk kogelvrij, want er zitten geen kogels in ...![]()
heeft daar niets mee te maken, is een standaard omschrijving al sinds mijn opa agent was.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:05 schreef Ballebek het volgende:
"platte pette"
Tss lekker respect voor je collega's
Ik heb ook maar een bakkie gezet, al is het hier 2 uur 's nachts (mexico).quote:Op woensdag 10 november 2004 08:55 schreef nikao het volgende:
nikao pakt er nog es een kop koffie bij
Chuck Norris was helaas onbereikbaar.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:03 schreef Disorder het volgende:
"A-TEAM en McGuyver ter plekke.."
Weet ik ook welquote:Op woensdag 10 november 2004 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heeft daar niets mee te maken, is een standaard omschrijving al sinds mijn opa agent was.
no shit! ga slapen man, het is nederland maar hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:06 schreef FokSpy het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een bakkie gezet, al is het hier 2 uur 's nachts (mexico).
Die is op vakantie in Skøpje.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Chuck Norris was helaas onbereikbaar.
ok danquote:Op woensdag 10 november 2004 09:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Weet ik ook wel
Klinkt alleen nog steeds nogal stom...
je moet koffie gaan uitdelen, die mensen zijn al uren aan het werk.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:07 schreef Papa_Eend het volgende:
't wordt best druk hier nu... staat best vol...
meer fotos onderweg
Die maakt momenteel gebruik van zijn zwijgrecht.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:06 schreef Youssef het volgende:
Waar is broeder Bansheeboy? Ik denk dat het forum momenteel zijn inbreng wel nodig heeft
Daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:07 schreef xFriendx het volgende:
Zelf moest ik meteen denken aan die Syrier die in verband staat met Samir A. en Mohammed B![]()
zou kunnen.. alles kan geloof ik op dit moment.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:07 schreef xFriendx het volgende:
Zelf moest ik meteen denken aan die Syrier die in verband staat met Samir A. en Mohammed B![]()
moet straks mp3 luisteren... hoop dat me batterij niet op isquote:Op woensdag 10 november 2004 09:07 schreef jp84 het volgende:
moet straks naar school, via laakhaven... hoop dat ik er langs kan
he thanks, die is wel makkelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef Calella het volgende:
[..]
http://212.129.237.28:8210/listen.pls
09:30 volgens de radio zonet.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:09 schreef Libris het volgende:
Volgens Radio is het arrestatieteam klaar om actie te ondernemen, later ook een persconferentie (zeiden niet wanneer)
kgeloof dat er een eend ofzo foto's maakt.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:09 schreef DonGorgon het volgende:
verdomme
ik hoor het net pas ... hebben we een Fok! correspondent daar in de buurt?
wat is er allemaal gaande?
slechts 10 ofzoquote:Op woensdag 10 november 2004 09:09 schreef DonGorgon het volgende:
ik hoor het net pas ... hebben we een Fok! correspondent daar in de buurt?
Of die lossen A'dam weer af misschien.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:11 schreef Finchy het volgende:
Er komen zelfs ME busjes van over de Afsluitdijk er naar toe.
ik kom vanaf de elandstraat, dus echt een idee hoe ik op school ga komen weet ik nog nietquote:Op woensdag 10 november 2004 09:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
weet niet waar je woont, maar het zal niet meer dan 20-30 minuten lopen zijn, denk ik
denk teveel mensen .. hier doet ie tquote:Op woensdag 10 november 2004 09:11 schreef Logician het volgende:
http://212.129.237.28:8210/listen.pls doet het bij mij niet
Zojuist heeft de mededeling me bereiktquote:Op woensdag 10 november 2004 09:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die maakt momenteel gebruik van zijn zwijgrecht.
Ik heb geen andere, iemand anders wel?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:10 schreef 907 het volgende:
[..]
he thanks, die is wel makkelijk
nog meer scanners toevallig ?![]()
![]()
Jat je een fiets of een auto - er is nu toch geen pliesiequote:Op woensdag 10 november 2004 09:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik kom vanaf de elandstraat, dus echt een idee hoe ik op school ga komen weet ik nog niet
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zojuist heeft de mededeling me bereiktGecondeleerd met dit verlies iig
Nah niet zo dramatic. Vanavond mag ie het weer 'proberen'.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:12 schreef Youssef het volgende:Gecondeleerd met dit verlies iig
Moeten helaas allemaal binnen blijven met de gordijnen dichtquote:Op woensdag 10 november 2004 09:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
slechts 10 ofzo
ik maakte gebruik van de scanner haaglanden, maar die meldt hier niets overquote:Op woensdag 10 november 2004 09:13 schreef Calella het volgende:
[..]
Ik heb geen andere, iemand anders wel?
bron?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:15 schreef Finchy het volgende:
9:30 persconferentie
Ons pakketje...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:14 schreef Eibertje het volgende:
Waar bevind Ons pakketje zich?
waar hebben ze het over?
Nu je het zegt. Terreurpieten?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:16 schreef Kreator het volgende:
Bijna sinterklaas hè. Dan gaan de pakketjes weer de ronde...
Ik kom net van de 5de van de slinger, maar het ligt aan de verkeerde kant van het gebouw, dus 1. de HHS zelf staat er tussen en 2. er staan teveel panden tussen ...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:16 schreef Marjan1985 het volgende:
@ Ratmen: Is er iets te zien op de 7e of 8ste verdieping van de Slinger???
Denk dat je daar dan wel redelijk wat kan zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |