gefrustreerde moeder van koorknaapjes...?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:08 schreef pekel het volgende:
Ik speculeer niet..
Nee, steen en marmer zijn niet zo vatbaar voor vlammen dan schoolboekjes.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:09 schreef Mr_Knoxville het volgende:
zal wel meevallen... kerken fikken over het algemeen niet zo goed als scholen
Tis weereens wat anders dan verkopen aan een kledingszaakquote:Op woensdag 10 november 2004 00:09 schreef Verbal het volgende:
My god... de ontkerkelijking gaat zo wel erg hard
V.
die lopen altijd voor zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
[Ulx mode]
Opvallend: altijd weer die Brabanders....eerst Eindhoven, toen Uden, nu Boxmeer.
[/Ulx mode]
Uit de hand gelopen pre-carnavals feestje ?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
[Ulx mode]
Opvallend: altijd weer die Brabanders....eerst Eindhoven, toen Uden, nu Boxmeer.
[/Ulx mode]
Uh, 'k woon ook in Brabant, zoals ik al zei: hoop dat mijn kinderen morgen nog naar school kunnen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:11 schreef golfer het volgende:
[Ulx mode]
[/Ulx mode]
jaaaaa massahisterie!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, 'k woon ook in Brabant, zoals ik al zei: hoop dat mijn kinderen morgen nog naar school kunnen.
Weet trouwens niet of het wellicht verstandiger is om ze ziek te melden.
Hoeveel kerken en moslimgebouwen zijn er in Nederland?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef ondeugend het volgende:
En zo zal het nog wel even doorgaan ben ik bang
Ik woon van zowel Uden als Boxmeer zo'n 15km.... Zou er opzich zo heen kunnen rijden, maarja dan kan ik jullie niet op de hoogte houden. En ik ga zo pitten denk ikquote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef nikky het volgende:
Woond iemand in boxmeer?
Of kent iemand daar iemand in boxmeer met een inet verbinding?
Bel um zijn nest uit
zondagsschool?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, 'k woon ook in Brabant, zoals ik al zei: hoop dat mijn kinderen morgen nog naar school kunnen.
Weet trouwens niet of het wellicht verstandiger is om ze ziek te melden.
Ja....quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Wat ik al eerder vreesde dit is pas het begin.
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef nikky het volgende:
Woond
Ik hoop eigenlijk nog steeds stiekem dat dit het einde is, maar dat is maar een vage droom.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Wat ik al eerder vreesde dit is pas het begin.
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Knoekie het volgende:
Nou wanneer beginnen ze nou in Rotterdam zit hier al klaar met sleutels en digitale cammera
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Tasma het volgende:
hmm, mijn andere broer komt net terug van het werken in de EMI (fabriek)
er werken daar veel islamitische mensen, en er gaan nu dreigementen uit als
"branden wij hun school af, MET kinderen!"
erg frustrerend allemaal.
Helemaal mee eens maar ik kan het enigsins is dit wel nodig om de poliek wakker te schuddenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:17 schreef Tasma het volgende:
ik insunueer nu NIETS met mijn vorige post, maar vindt -iedereen- die een dergelijk iets doet idioot en slecht nederlander of moslim.
ff niet zo politiek correct nu, daar zit niemand op te wachten, durf eens voor je mening uit te komen man.,,quote:Op woensdag 10 november 2004 00:17 schreef Tasma het volgende:
ik insunueer nu NIETS met mijn vorige post, maar vindt -iedereen- die een dergelijk iets doet idioot en slecht nederlander of moslim.
Heb je behoefte aan gezelschap?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef nozem het volgende:
Actie-reactie. Terug naar de pre-historie die lui.
Op woensdag?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zondagsschool?
Ik zal binnenkort mijn ondertitel weer eens veranderen. Dan snap je me welquote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
ahum? ik kan niet duidelijker voor mijn mening uit komen!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:18 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
ff niet zo politiek correct nu, daar zit niemand op te wachten, durf eens voor je mening uit te komen man.,,
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Ik woon tegenover een moskee
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Die in mijn straat is al in de fik gezet...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Woont met een d typen heeft weinig met dyslexie te makenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort mijn ondertitel weer eens veranderen. Dan snap je me wel
Hou je camera maar alvast in de aanslag, want er zijn vast wel genoeg idioten te vinden die hun kans nu schoon zien.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Dan heb jij gewonnenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef pekel het volgende:
[..].
Ik woon er 250 meter van af..
edit: laat maar, dadelijk heb ik ook geen kerk en school meer in de buurt staanquote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
Ik woon tegenover een moskee :')
In Helmond wonen helemaal geen idiotenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou je camera maar alvast in de aanslag, want er zijn vast wel genoeg idioten te vinden die hun kans nu schoon zien.
Jij kunt een mooie coverfoto maken voor de Telegraaf.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan heb jij gewonnen
Ik zou zeggen: Open er een topic over!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Woont met een d typen heeft weinig met dyslexie te maken :')
In Rotterdam kunnen ze nog wel even.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef Kastaartnova het volgende:
[..]
Die in mijn straat is al in de fik gezet...
Ik ontken overigens alles...
Ah, alweer Brabant.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:21 schreef Conflict het volgende:
In Helmond wonen helemaal geen idioten
Gepost in het andere topic:quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
jaaaaa massahisterie!!!
quote:hmm, mijn andere broer komt net terug van het werken in de EMI (fabriek)
er werken daar veel islamitische mensen, en er gaan nu dreigementen uit als
"branden wij hun school af, MET kinderen!"
in een dorp is het rustiger. Ik reed zonet nog in Eindhoven rond bijvoorbeeld. (Nee, niet op weg van de moskee naar huis in welke vorm dan ook.)quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wel opvallend dat het in van dit soort plaatsen is. ik weet niet zoveel van de lokale situatie, maar je zou dit soort dingen sneller in de grote stad verwachten. Toch? Of juist niet omdat men elkaar toch beter kent/ accepteerd?
en hellmondunited danquote:Op woensdag 10 november 2004 00:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
In Helmond wonen helemaal geen idioten
dat was inderdaad een oplossing geweest voor de problemenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef nozem het volgende:
Die Theo toch, was ie maar gewoon thuisgebleven..
Ik ook zo ongeveer.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef pekel het volgende:
[..].
Ik woon er 250 meter van af..
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef Knoekie het volgende:
Nou wanneer beginnen ze nou in Rotterdam zit hier al klaar met sleutels en digitale cammera
Sorry voor mijn sarcasme. Ik word er gewoon heel erg moe van en dan krijg ik last van een inktzwart gevoel voor humor.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
dat was inderdaad een oplossing geweest voor de problemen![]()
Inderdaad, ik hoop maar dat de grote groepen dit als afschuwlijke incidenten zien en dat de kleine groepen die hiervoor verantwoordelijk zijn gepakt worden. Dat we maar snel een echt dialoog en een beleid mogen hebben.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin me helemaal gek te laten maken, tot nu toe gaat het om doelwitten op tijdstippen waarbij geen mensen in gevaar komen, en heb ik alleen nog maar prettige en normale ervaringen gehad met moslims de afgelopen week.
Daar hou ik me dan nog maar aan vast.
Nee, dat ligt momenteel nogal gevoeligquote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef nikky het volgende:
Zullen we niet gaan crossposten mensen..
ik moest stiekum lachen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, dat ligt momenteel nogal gevoelig
Het maffe is is dat ik in een wijk woon met veelal moslims, en werk met een aantal moslimvrouwen, en ik merk helemaal niets van negatieve sferen onderling oid.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef ThE_ED het volgende:
Wel opvallend dat het in van dit soort plaatsen is. ik weet niet zoveel van de lokale situatie, maar je zou dit soort dingen sneller in de grote stad verwachten. Toch? Of juist niet omdat men elkaar toch beter kent/ accepteerd?
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:25 schreef Conflict het volgende:
Ik ga een brandbrief schrijven aan de iman van de Helmondse moskee! Ik begin meteen, dan gooi ik 'm vannacht nog in de bus
de Kolenkit in Amsterdam vraagt er natuurlijk met zo'n naam ook om.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef Re het volgende:
zolang ze maar van de westertoren afblijven
En de Erasmusbrugquote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef Re het volgende:
zolang ze maar van de westertoren afblijven
Oh, ik woon juist wel in een beetje rustige oudere wijk, veel allochtonen die ik tegenkom zijn geen moslim. Maar van degene die ik wel ontmoet heb ik nog niets opgevangen, dat is natuurlijk ook een stuk moeilijker in een kleine omgeveing en op een universiteit misschien nog erger, maar toch. Ik put hoop uit het feit dat iedereen nog normaal lijkt te doen hier. Of is dat juist een ignorance die je gaat opbreken?...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het maffe is is dat ik in een wijk woon met veelal moslims, en werk met een aantal moslimvrouwen, en ik merk helemaal niets van negatieve sferen onderling oid.
Dat ding is spuuglelijk, van mij mogen ze.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
de Kolenkit in Amsterdam vraagt er natuurlijk met zo'n naam ook om.
...dus als we die extremisten mekaar nou effe lekker laten uitroeien, blijven de gezelligerds over!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het maffe is is dat ik in een wijk woon met veelal moslims, en werk met een aantal moslimvrouwen, en ik merk helemaal niets van negatieve sferen onderling oid.
Nog maffer is dat ik als ik langs een andere moskee fiets om naar m'n werk te komen, er opeens sprake is van oogcontact tussen mij en sommige van de mannen die er net uitkomen of binnengaan.
Geen onverschilligheid of desinteresse meer, maar een soort van blik dat je elkaar gezien hebt, hebt zien staan, en zonder enige negativiteit.
Ik weet het niet, voor mezelf sprekend: ik ben niet bang nu, wel ongerust.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oh, ik woon juist wel in een beetje rustige oudere wijk, veel allochtonen die ik tegenkom zijn geen moslim. Maar van degene die ik wel ontmoet heb ik nog niets opgevangen, dat is natuurlijk ook een stuk moeilijker in een kleine omgeveing en op een universiteit misschien nog erger, maar toch. Ik put hoop uit het feit dat iedereen nog normaal lijkt te doen hier. Of is dat juist een ignorance die je gaat opbreken?...
Ja, maar hoe reguleer je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dus als we die extremisten mekaar nou effe lekker laten uitroeien, blijven de gezelligerds over!
V.
Nee, bang ben ik ook niet, wel ongerust, ook een beetje benieuwd.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, voor mezelf sprekend: ik ben niet bang nu, wel ongerust.
en de domquote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En de Erasmusbrug![]()
Plan!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dus als we die extremisten mekaar nou effe lekker laten uitroeien, blijven de gezelligerds over!
V.
Is dat zo erg danquote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
en de dom![]()
ik ook, maar de ongerustheid komt vast als er in je eigen buurt was mis gaat, toch? (Menselijke reactie trouwens, en ik zal zonder meer toegeven dat dit bij mij het geval is.) De islamitische school in Eindhoven is vlakbij, maar was toch totaal niet aangrijpend voor mij. We hebben hier vlakbij wat Turkse zaakjes zitten (cafeetje, resto ect.. ) als daarmee iets fout gaat, dan ga ik maar een tijdje op vakantie of zo... dat ga ik dus niet afwachtenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, voor mezelf sprekend: ik ben niet bang nu, wel ongerust.
De dommen gaan het eerst.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar hoe reguleer je dat?
benieuwd ja, luguber maar waar.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, bang ben ik ook niet, wel ongerust, ook een beetje benieuwd.
Extremisten vallen ook normale mensen aan, die vervolgens zelf extremist worden, oftewel, het zal dan nooit stoppen.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Vaak maken ze ook eerst een zooi intellectuelen af ..quote:Op woensdag 10 november 2004 00:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
De dommen gaan het eerst.
Natuurwet.
V.
Grasveld bij Beverwijk ?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, bang ben ik ook niet, wel ongerust, ook een beetje benieuwd.
Intellectuelen worden dan ook overschat. Zijn meestal ook best dom.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vaak maken ze ook eerst een zooi intellectuelen af ..
laat ze lekker onder de rivieren blijvenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Grasveld bij Beverwijk ?
Ja je denkt toch; zal dit ooit de geschiednis ingaan als het begin van.. of blijkt het niets voor te stellen. ( Dat laatste hopen we dan maar...)quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
benieuwd ja, luguber maar waar.
Op de pief paf pof, zeker.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef tong80 het volgende:
Er zitten ook gezelligerds onder de extremisten hoor.
Kan je goed een pilsje mee drinken. Afrekenen doen ze later.
Weilandje, Heras hekwerken bellen...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar hoe reguleer je dat?
Ik ben alleen bang dat het te klein is.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Grasveld bij Beverwijk ?
Precies, laat ze lekker in hun eigen reservaat blijven.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:35 schreef Re het volgende:
laat ze lekker onder de rivieren blijven
ik hoop met je, maar vrees ook met je.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja je denkt toch; zal dit ooit de geschiednis ingaan als het begin van.. of blijkt het niets voor te stellen. ( Dat laatste hopen we dan maar...)
precies, maar ook niet in mijn straat dan, da's een enclavequote:Op woensdag 10 november 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, laat ze lekker in hun eigen reservaat blijven.
Waar tegen?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:38 schreef ThE_ED het volgende:
Wordt het dan toch tijd voor een gezamenlijke demonstratie?
Maar ja, waarvoor dan? ..
Ik kom dagelijks langs een moskee; mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Conflict het volgende:
brabanders zijn wel erg raar.. woon hier nu al 20 jaar en ben NOG niet ingeburgerd en wordt als westerling niet geaccepteerquote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar tegen?
Brabanders!
Ik zeg niks meerquote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
En ook nog 2 kerken in Rotterdam waar geprobeerd is brand te stichten![]()
Er zijn een aantal mensen flink aan het doordraaien![]()
Nee vals Alarm. Bleek een Belg te zijn die een LOI school in brand wilde steken.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Tasma het volgende:
IS ER NU BRAND IN DIE KERK of is dit topic nutteloos
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik kom dagelijks langs een moskee; mag ik je nu aanraken?
niet meer.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Tasma het volgende:
Vertel jij mij ff waarom ik dit topic zomaar zou aanmaken? Er is wel degelijk brand in die kerk...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Tasma het volgende:
niet overdrijvenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:41 schreef zakjapannertje het volgende:
het begint net Irak te lijken hier
waar?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Nyluzzz het volgende:
En ook nog 2 kerken in Rotterdam waar geprobeerd is brand te stichten![]()
er is anders geen duidelijkheid over. die mensen in boxmeer zijn ook lui niet eens ff foto's posten!quote:Op woensdag 10 november 2004 00:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Vertel jij mij ff waarom ik dit topic zomaar zou aanmaken? Er is wel degelijk brand in die kerk...
vologens mij was dat gisterennacht al.. (lang geleden inmiddels in de huidige omstandigheden)quote:Op woensdag 10 november 2004 00:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
waar?
het wordt elke dag wat minder dusquote:[b
Oh, ik schrok al..quote:Op woensdag 10 november 2004 00:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vologens mij was dat gisterennacht al.. (lang geleden inmiddels in de huidige omstandigheden)
gelukkig kon anders niet slapenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:45 schreef DJ_Fritz het volgende:
Oke ik weet iets meer. We hebben in ieder geval niet te maken met een hele grote brand. De brand is al geblust, hoor ik net via via. Het rookt nog wel steeds...das ook niet gek natuurlijk
In de Pauluskerk aan de Kardinaal Tooropstraat in Boxmeer heeft dinsdagavond brand gewoed. Dat heeft de politie bevestigd. De brand is inmiddels geblust. Over de oorzaak, schade en omvang van de brand is nog niets bekend.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:45 schreef DJ_Fritz het volgende:
Oke ik weet iets meer. We hebben in ieder geval niet te maken met een hele grote brand. De brand is al geblust, hoor ik net via via. Het rookt nog wel steeds...das ook niet gek natuurlijk
Een mislukte grap kan iedereen een keer gebeuren. Maar om hem dan meteen in twee forums te posten....quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
Brabrand.
De bronnen van het extremisme aanpakken en de huidige extremisten oppakken. De niet extremisten moet je juist naar onze samenleving toe proberen te trekken.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:47 schreef ThE_ED het volgende:
Wat moet je nu doen? Stil zijn en er voor zorgen dat alles straks met een sisser afloopt? Of moet je je juist hard uitspreken? Met eventueel het risicio dat je mensen verder polariseert.
Nee, da's de wekker van de buurman.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:52 schreef D-Licious het volgende:
Hoorde ik nu de brandweer voorbij komen?
Sorryquote:Op woensdag 10 november 2004 00:52 schreef Knoekie het volgende:
Waarom bericht wijzigen?
Ik bedoelde mooi in de trant van dat de brand over was.
kan gebeurenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef nikky het volgende:
[..]
SorryIn the heat of the moment zeg maar..
Ik dacht even dat je wat anders bedoelde
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef nikky het volgende:
In the heat of the moment zeg maar..
Ik denk niet dat men bij een aanslag op personen aan jou gaat vragen wat voor godsdienst je aanhangt. Men zal eerder kijken naar hoe je er uit ziet.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef dVTB het volgende:
Mijn verontrusting en woede begint zo onderhand plaats te maken voor een soort trots. Trots dat ik geen enkele geloofsovertuiging of extremistisch gedachtengoed aanhang. Hoe veel kerken, scholen of moskeeën er ook in de hens mogen gaan, mij hoeven ze er in elk geval niet voor aan te kijken. - Klinkt egoïstisch? Inderdaad. In een individualistische samenleving als de onze is het toch alleen ikke, ikke, ikke, dus waarom zou ik dan nog sociaal zijn en me druk maken over anderen.
Gaat hopeloos uit de hand lopen, dit gedonder... - Succes allemaal.
Kan het nu even wat serieuzer?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry..heat..
Topic openen en (foto's erin)?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, toch maar weer de fotocamera opladen, je weet immers maar nooit wat je tegenkomt. Naar welk adres moet ik mailen als ik een primeur zou hebben?
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:57 schreef shmoopy het volgende:
Kan het nu even wat serieuzer?
En de groeten aan de fles whisky en Ulx.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit topic blijft gewoon open, hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Iedereen verhuizen:
[Centraal] Kerken & Moskees in de fik.
Hoe wrang en misschien hoe toepasselijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:07 schreef Barcelona het volgende:
[afbeelding]
Vandaag, 66 jaar geleden...
-knip-
De politiek had veel eerder wakker moeten worden.... dan was dit allemaal misschien te voorkomen geweest.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar ik kan het enigsins is dit wel nodig om de poliek wakker te schudden
idd. hebben we nou in 66 jaar helemaal niets geleerdquote:Op woensdag 10 november 2004 01:10 schreef golfer het volgende:
Hoe wrang en misschien hoe toepasselijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |