Ja, maar ik ga het vandaag niet meer meemaken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik?
Z'n naam klinkt Duitser dan goed voor 'm is.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:07 schreef Gajus het volgende:
Geen idee !!! (tvp)
Volgens mij ben jij een liefhebber van cryptogrammen.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Z'n naam klinkt Duitser dan goed voor 'm is.
Ik word nog wel eens gebeld door m'n moeder, als ze er écht niet meer uitkomt.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:01 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een liefhebber van cryptogrammen.![]()
Daar valt he-le-maal niets op af te dingen, Gajus.quote:Het betreft dus Adolph Gottlieb met een schilderwerk 'The Rape of Persephone'.
quote:Lang geleden, in het vorige topic schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja?!
Nou,
ik mis AR toevallig altijd 1 keer méér dan jou....
quote:..., mét zonder terugzegs!!
quote:Op woensdag 10 november 2004 15:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
en daarbij zit ik met een groot kunstdilemaprobleemschoolgeval![]()
...tja
Kop op, AR!quote:Op woensdag 10 november 2004 15:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Sorry dat ik deze dagen een beetje afwezig ben. Heb een beetje de November blues volgens mij. Plus daarbij zit het financeel niet echt mee..,
en daarbij zit ik met een groot kunstdilemaprobleemschoolgeval![]()
...tja
Dat was slechts een extra aanwijzing, Gajus.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Eerst allerlei raadselachtigheden over (de verblijfplaats van) AR, dan de songtekst over NY. Waarop ik de conclusie trok dat AR in NY verbleef. Niks daarvan ... he has the automn blues. AR, één troost, eens maakt de herfst weer plaats voor de lente. Sterkte met het overwinnen jouw herfst.
Ik moet 'm wel héél slecht gevonden hebben,quote:Door de songtekst dwaalden mijn gedachten af naar de keren dat ik daar vertoefde. Dit schilderij geeft een treffende impressie van mijn beleving. Het is van een jonge vrouw die - gelet op haar familienaam - wellicht de dochter is van de 'volksschilder' die Do2 deed walgen.
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kop op, AR!
Hier, een plaatje om je een beetje op te monteren. ( Be the cat. )
[afbeelding]
--
En wat is in vredesnaam een "kunstdilemmaprobleemschoolgeval"?
Ja, wist ik het maar.quote:Ontopic:
Van welke "volksschilder" walg jij Do2??
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet 'm wel héél slecht gevonden hebben,
want ik kan me hem niet eens meer herinneren..
cheers matequote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zoveel drink ik nu ook weer niet!.
Ben even bier halen...
Yep, ben ik weer!!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ook de stilte kent zo haar grenzen, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |