abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:35:13 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_23200806
Het Speeltuinbankje deel 159 (OUD slowchattopic)

Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin…

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dan kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lois op 09-11-2004 20:39:24 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator dinsdag 9 november 2004 @ 20:40:59 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23200966
Livelink staat dat ballending niet op marktplaats ofzo, zodat je hem voor veel minder kan kopen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:42:57 #3
37150 livelink
pi_23201023
Ja, daar ga ik nog even naar kijken. Hetzelfde geldt ook voor een keukentje. Maar heel stiekem vind ik het toch leuker om het nieuw te geven, maar ja met dit soort prijzen kan dat gewoon niet meer.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 20:49:22 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23201227
ik weet dat ik het hier niet mag vragen maar ik kan er toch moeilijk een mailtje aan wagen:

beefcake, heb je mijn mail ontvangen?
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 20:50:30 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23201260
goh wat jammer livelink, had ik het maar eerder geweten, hier hebben we een paar maanden geleden zo'n berchet keukentje zo bij het vuil gezet, compleet met de hele zooi.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 november 2004 @ 21:04:50 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23201654
livelink, kijk eens hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 november 2004 @ 21:23:36 #7
37150 livelink
pi_23202224
Inderdaad jammer lady-wrb. Hopelijk heeft iemand hem nog weggesleept bij het groot vuil en heeft een ander kindje er nu plezier van.

Rewimo, dit keukentje van die madeliefsite is eigenlijk precies wat ik zoek. Misschien kan mijn vriend wel zelf zoiets maken. Hij is er handig genoeg voor. Het is inderdaad de bedoeling dat wij haar keukentje bij onze eigen keuken plaatsen, zodat het echt net echt voelt.

pi_23202542
Hahahaha, wat erg zeg die Danny de leugenaar, hahahahahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 21:39:06 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23202718
wat is het hier toch stil, waar is iedereen?
pi_23202889
Melonovy, ik heb het net ook gezien! Ik vind het maar een raar einde hoor!
pi_23202968
Dinsdagavond is toch zo'n vrouwenavond op net5 ofzo, ik heb een kennis die ik neit mag bellen op dinsdagavond, want dat is haar avond en brengt ze in bed door met een pot thee en veel chocolade en dan maar zwijmelen bij al die series. HAHAHA
Volgens mij zitten er hier meer van die dames die op dinsdagavond even niet aan fok denken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 november 2004 @ 21:49:14 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23203019
Ik ben er hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23203082
Ik ben dr ook hoor
En pffff die Danny. Maar toch heeft die wel een lekker koppie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 9 november 2004 @ 21:52:27 #14
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23203098
Ik ben er weer!!! (vanaf thuis)

sorry was een beetje blij dat ik weer thuis kan internetten en computeren
patat ftw :)
pi_23203117
Ik ben er ook, zit cleb bootcamp te kijken, das best funzei zij op een gniepige manier
pi_23203172
He Daniman welkom terug!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel dinsdag 9 november 2004 @ 21:58:29 #17
2628 Karin
pi_23203310
Rena wat fijn dat het zo leuk was op je stage

Daniman welkom terug

Wij hebben zomaar spontaan een zaterdagavond oppas
Mijn schoonouders kwamen langs om Peet een bloemetje brengen voor het slagen van zijn motorrijbewijs. Ze hadden ook heel lief een kadootje meegenomen voor Sint Maarten voor Bram (zakje chips die hij zo lekker vind en een heel leuk boekje). Ze kwamen net rond badjestijd en Bram was helemaal onder de indruk van al die aandacht en liet al zijn kunstjes zien Mijn schoonouders waren zo onder de indruk en "konden niet wachten tot het vrijdag was want dan konden ze weer een dagje tuttelen". Toen zei Peet dat als ze er zo'n lol in hadden ze hem ook best een nachtje mochten hebben, zaterdagavond ofzo? En daar had iedereen wel zin in

Nu nog verzinnen wat we gaan doen. Ik wil eigenlijk wel naar de nieuwe Bridget Jonesfilm, even naar de kroeg daarna. Heb er helemaal zin in Tijd geleden dat Peet en ik samen een avondje uit waren.
pi_23203616
Oeh dat is lekker Karin!!!
pi_23203793
Ik ben er ook hoor. Beetje druk enzo, en TV-Makelaar gekeken en ja..Ik heb ook een stukje Danny de leugenaar gezien. Volgende week nog een aflevering over hoe het met ze is afgelopen enzo!

Leuk Karin!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:12:53 #20
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23203794
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:58 schreef Karin het volgende:
Rena wat fijn dat het zo leuk was op je stage

Daniman welkom terug

Wij hebben zomaar spontaan een zaterdagavond oppas
Mijn schoonouders kwamen langs om Peet een bloemetje brengen voor het slagen van zijn motorrijbewijs. Ze hadden ook heel lief een kadootje meegenomen voor Sint Maarten voor Bram (zakje chips die hij zo lekker vind en een heel leuk boekje). Ze kwamen net rond badjestijd en Bram was helemaal onder de indruk van al die aandacht en liet al zijn kunstjes zien Mijn schoonouders waren zo onder de indruk en "konden niet wachten tot het vrijdag was want dan konden ze weer een dagje tuttelen". Toen zei Peet dat als ze er zo'n lol in hadden ze hem ook best een nachtje mochten hebben, zaterdagavond ofzo? En daar had iedereen wel zin in

Nu nog verzinnen wat we gaan doen. Ik wil eigenlijk wel naar de nieuwe Bridget Jonesfilm, even naar de kroeg daarna. Heb er helemaal zin in Tijd geleden dat Peet en ik samen een avondje uit waren.
lekker daarvan gaan genieten vrijdag, Karin!!!
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:13:36 #21
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23203817
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
He Daniman welkom terug!!!!!
ha die Jessie!! Het gaat nog steeds prima met de poesies hoor
pi_23203870
Ja doe me weer is wat foto's mailen als je tijd heb daniman!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:17:19 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23203957
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:33 schreef melonovy het volgende:
Hahahaha, wat erg zeg die Danny de leugenaar, hahahahahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuckaduck heb ik die hele serie gekeken behalve vanavond Maar ja, minj vader werd vandaag weer gecatheteriseerd en ik moest even op bezoek in het ziekenhuis. Alles is gelukkig goed verlopen dus ik ben allang blij.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:17:21 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23203960
he jessie, heb je mijn berichtje nog gezien? (in het vorige deel geloof ik)
pi_23203982
Dat is wel weer eens lekker he Karin, een avondje uit. Veel plezier alvast!

Daniman, welkom terug!

Slaapmeisje, fijn dat het goed is verlopen voor je vader, ben het even kwijt maar wat had hij ook alweer?

Die keukentjes zijn leuk, ze kunnen er zo lang mee frummelen en mee spelen

Volgens mij heb ik mijn rug bezeerd door het optillen van een zware baby Het was sowieso geen lichtgewicht, maar ik wist niet dat mijn lichaam zo kleinzerig is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')