De eerste generatie Espace is echt TÉ cool.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef Scheepschroef het volgende:
Of z'on oerlelijke eerste generatie Espace, heb je ook nog eens ruimte!
[afbeelding]
Dit alles voor maar 650 Euro!
't is net alsof de bestuurder van dat ding één keer per ongeluk iets te hard het gaspedaal heeft ingedouwd...quote:Op woensdag 10 november 2004 12:19 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik vind de BX dus echt geen hippie auto hoor... maar goed, als 't dan toch een citroën moet zijn, dan zou ik de Ami eerder aanraden dan een 2cv:
[afbeelding]
Ja, das tenminste originele styling. Ye love it or hate it. I love it.quote:Op vrijdag 12 november 2004 06:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is net alsof de bestuurder van dat ding één keer per ongeluk iets te hard het gaspedaal heeft ingedouwd...
Die taxi is een Citroen CX en een godin op de weg en grappig genoeg zie je veel krakers en hippies er in, ook al kosten ze bakken aan onderhoud, en zijn gewoon erg duur in gebruik. Ik durf er geen te kopen. De meeste CX rijders zijn welgestelde dertigers en veertigers, en excentriekelingen zoals Jules Deelder.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:30 schreef Sjaeck het volgende:
DOe mij maar die taxi er achter!![]()
fiat Pandaquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:37 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Die taxi is een Citroen CX en een godin op de weg en grappig genoeg zie je veel krakers en hippies er in, ook al kosten ze bakken aan onderhoud, en zijn gewoon erg duur in gebruik. Ik durf er geen te kopen. De meeste CX rijders zijn welgestelde dertigers en veertigers, en excentriekelingen zoals Jules Deelder.
Een van de mooiste auto's aller tijden, auto van het jaar, 15 jaar in produktie geweest (hoeveel auto's doen dat na), geweldige vering en ontegenzeggelijk een klassieker. Helaas roestgevoelig en veel elektrische problemen. Motoren onverslijtbaar.
Dashboard 1979 model:
[afbeelding]
Oh ja zeker. Hoe lang de kever? 50 jaar? De Citroen DS 20 jaar, de 2CV 40 jaar, voor de rest zijn er niet zo heel veel modellen die lang hebben gelopen. Wacht ik open wel ff een nieuw topic over levensduur van modellen.quote:Op zondag 14 november 2004 00:21 schreef GiSH het volgende:
[..]
fiat Panda
Hoef je mij niet uit te leggen hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:37 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Die taxi is een Citroen CX en een godin op de weg
Ik geloof dat de tijden van appels en eieren voorbij zijn. De meeste CXen die ik zie zijn stevig geprijsd (zeker de belastingvrije) en die auto's zijn zo zwaar dat je geen diesel wil of je betaalt je scheel aan wegenbelasting, maar ook geen benzine wil want dat betaal je je scheel aan benzine (want zuinig zijn ze ook niet).quote:Op maandag 15 november 2004 09:13 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Hoef je mij niet uit te leggen hoor, groot liefhebber.
En dat er krakers en hippie's in rijden komt gewoon omdat ze voor een appel en een ei aan te schaffen zijn, zulke mensen rijden ze gewoon helemaal op en dan kopen ze een nieuwe. Wel jammer op zich, maar ook begrijpelijk. Als ik een beperkt budget zou hebben voor een auto zou ik die optie ook open houden.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:37 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Die taxi is een Citroen CX en een godin op de weg en grappig genoeg zie je veel krakers en hippies er in, ook al kosten ze bakken aan onderhoud, en zijn gewoon erg duur in gebruik. Ik durf er geen te kopen. De meeste CX rijders zijn welgestelde dertigers en veertigers, en excentriekelingen zoals Jules Deelder.
Een van de mooiste auto's aller tijden, auto van het jaar, 15 jaar in produktie geweest (hoeveel auto's doen dat na),...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |