Nostalgiequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:06 schreef FlowDesign het volgende:
Zow, die is oud
Heej blieb, er is een duidelijk verschil tussen typefouten en spellingsfouten hè
Ja gelukkig klaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:20 schreef Blueman het volgende:
Hey daar is PG weer en ze is klaar met haar tentamens..
en wat gaat PG nou doen?
Nope, geen zin/tijd/geld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:19 schreef Inu het volgende:
Ik mocht er toch geen maken van jullie?
En kheb het nu te druk met leren
Gaat een van jullie computertiepjes nog naar de hcc eigenlijk?
*kuch*quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:20 schreef blieblie het volgende:
Het gaat om kwaliteit kib, niet kwantiteit..
Het gaat niet om het plezier wat zij beleeft maar wat jij beleeft.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:21 schreef kib het volgende:
[..]
*kuch*
ik denk dat mijn kwaliteit ook wel iets hoger lag blieb .. ik ben gewoon al wat langer bezig
Dat vrouwen tussen de 17 en de 71 gemiddeld 8 verschillende bedpartners hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:22 schreef Inu het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezen...vat eens ff samen iemand![]()
aah ok...heb ik er nog wat te gaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat vrouwen tussen de 17 en de 71 gemiddeld 8 verschillende bedpartners hebben.
Dat plaatje is van voor jouw tijd danpyquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:37 schreef daNpy het volgende:
*meldt.
Waar is mijn RAM-AIR plaatje?
daar ging het overquote:
Studie: neus speelt grote rol bij seks
Uitgegeven: 9 november 2004 11:26
BERLIJN - De geur van een man is voor de vrouw het belangrijkste bij het bedrijven van de liefde. Op de tweede plaats staat 'de juiste stemming', gevolgd door 'hygiëne'. Aantrekkelijkheid, verliefdheid of de ervaring van de partner spelen veel minder een rol. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek van een Berlijns ziekenhuis onder bijna zeshonderd vrouwen tussen de 17 en 71 jaar.
Ook vertrouwen en openheid werden veel genoemd. De lengte van het mannelijk geslacht speelt volgens de ondervraagde vrouwen geen belangrijke rol. Bijna 90 procent gaf aan weleens een orgasme te hebben gesimuleerd, 10 procent deed dat wel vaker.
Volgens de onderzoekers, onder leiding van psychologen, gaat het om een van de diepgravendste studies over het vrouwelijke seksleven die ooit in Duitsland zijn gedaan. Uit de nationale studie van de Charité-universiteitskliniek in Berlijn blijkt ook dat 19 procent van de vrouwen ooit seksueel is misbruikt. Bijna 5 procent gaf aan te zijn verkracht. De ondervraagde vrouwen hadden gemiddeld acht seksuele partners gehad.
Welkom anno 2004quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat plaatje is van voor jouw tijd danpy.
Topic 101 om psies te zijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Welkom anno 2004![]()
Niet, want dan geloofde niemand hem en dacht iedereen dat hij een zwetsende oplichter was.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef gazylady2 het volgende:
je kon beter stiekem in het geheim een eigen handeltje beginnen, goud, bergen goud!
Om precies te zijn:quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:46 schreef kib het volgende:
ouwe mensen denk ik
Blijkt maar weer dat je Commerciële Economie had moeten doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet, want dan geloofde niemand hem en dacht iedereen dat hij een zwetsende oplichter was.
Nu is dalijk alles uitverkocht en haalt hij z'n handel tevoorschijn. DAT is pas goud!
Die "Wanted - Beaver" is van mij (hoe kan het ook anders?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Om precies te zijn:
Febster - Arcee - ??? - NaRRaToR
_Mal_ - ArTiC - Barb - Hrun
blieblie - ikke_ook - Crazaay - MrWilliams
??? - JustMe - ??? - Julekes
Was der rond die tijd niet een "giga" rel?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die "Wanted - Beaver" is van mij (hoe kan het ook anders?)
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet, want dan geloofde niemand hem en dacht iedereen dat hij een zwetsende oplichter was.
Nu is dalijk alles uitverkocht en haalt hij z'n handel tevoorschijn. DAT is pas goud!
Nee kijk het zit zo:quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat je Commerciële Economie had moeten doen![]()
Ja luister, ik heb wel wát geleerd die 2 jaar Bestuurlijke Informatiekunde op de UvTquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:51 schreef kib het volgende:
dat klinkt veel te veel als een combinatie tussen MKS en BI
Dat werkt alleen wanneer je zeker weet dat het goed gaat verkopen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Nee kijk het zit zo:
Kib had het als eerste op de markt moeten brengen voor een hele hoge prijs.
Dan kopen de early adopters voor die hoge prijs zijn product.
Zodra de vraag begint te dalen, laat je de prijs een beetje zakken, zodat de vraag weer een beetje toeneemt etc. Op deze manier maximaliseer je je winst.
Daar gingen we idd van uit...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:55 schreef blieblie het volgende:
Dat werkt alleen wanneer je zeker weet dat het goed gaat verkopen.
Hoiquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:58 schreef Juup© het volgende:
spierpijn in je tong .. dat is pas kutquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:28 schreef r8ality het volgende:
al heb ik wel spierpijn.
neequote:Op dinsdag 9 november 2004 20:35 schreef kib het volgende:
[..]
spierpijn in je tong .. dat is pas kut
Misschien komt het wel door een k....quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nee, da's spierpijn in je tong
Dat was de American Pie 2 quote jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef _DeBje_ het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar was het niet zo dat je het aantal bedpartners bij mannen moest delen door 3, en bij vrouwen maal 3?
Sommige zijn idd té klefquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ijsje?![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sommige zijn idd té klef
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:28 schreef Inu het volgende:
Ok...nog 93 woordjes van de 407 en dan heb ik die geleerd...nou hopen dat ze zijn blijven plakken
En voor de rest moeten ze ophouden met dat gebrand, want hiernaast staat ook een basisschool met bijna alleen maar islamitische kinderen en ik heb mn nachtrust echt ff hard nodig jah!
Hmmm dan hou ik helemaal niets meer overquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef _DeBje_ het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar was het niet zo dat je het aantal bedpartners bij mannen moest delen door 3, en bij vrouwen maal 3?
er zit toch wel een verband tussen ...quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
*rekent even* dan heb ik ongeveer 10 bedpartners gehadquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef _DeBje_ het volgende:
Maal 3, das echt ongezondquote:Op woensdag 10 november 2004 00:58 schreef kib het volgende:
[..]
*rekent even* dan heb ik ongeveer 10 bedpartners gehad
Vandaar dat de verlichting van het Circus nu al volop brandquote:Op woensdag 10 november 2004 07:33 schreef Partygurl het volgende:
ik ga naar circus renz in helmond, wiiiiiii
Heb ik hele fout herinneringen aan, aan dat circusquote:Op woensdag 10 november 2004 07:33 schreef Partygurl het volgende:
ik ga naar circus renz in helmond, wiiiiiii
Nu je deze hint geeft, kun je eigenlijk net zo goed het hele verhaal vertellenquote:Op woensdag 10 november 2004 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ik hele fout herinneringen aan, aan dat circus
Tis een btje bahquote:Op woensdag 10 november 2004 10:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nu je deze hint geeft, kun je eigenlijk net zo goed het hele verhaal vertellen![]()
Vaak zijn de meest gruwelijke verhalen de mooiste!quote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef Inu het volgende:
Tis een btje bahMet kots ensow
sinds wanneer is sex ongezond ?quote:Op woensdag 10 november 2004 07:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Maal 3, das echt ongezond
Nja, ik was dus een jaar of 7 fso en wij gingen naar het circus...helemaal blij natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 10:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vaak zijn de meest gruwelijke verhalen de mooiste!
Ghehe...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:11 schreef Inu het volgende:
Kotsverhaal van Inu
Btje bahMaar onthoud, ik was 7!!
Geniet maar eet met mate!quote:Op woensdag 10 november 2004 11:15 schreef Inu het volgende:
Ik hou nu ook niet meer zo van kaneelkussentjes![]()
Lol, het is een luipaardprintje ofzoietsquote:Op woensdag 10 november 2004 12:17 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Shit man, nu weet heel Nederland dat je 1 keer per maand een schone onderbroek aan doet.
Ok, dan ben jij dus een ontzettende sletquote:Op woensdag 10 november 2004 00:58 schreef kib het volgende:
[..]
*rekent even* dan heb ik ongeveer 10 bedpartners gehad
Daar had ik afgelopen vrijdagavond nog last vanquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat is precies de nieuwswaarde hiervan ?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, dan ben jij dus een ontzettende slet![]()
Voor mij is het geen nieuwswaarde, voor anderen mss wel...quote:Op woensdag 10 november 2004 12:38 schreef kib het volgende:
[..]
en wat is precies de nieuwswaarde hiervan ?
Kun je nou nog steeds geen 'officieeeeeeeele' schrijven!quote:Op woensdag 10 november 2004 12:52 schreef daNpy het volgende:
Omdat ik stage wil gaan lopen in het buitenland bij een autofabrikant, heb ik diverse bedrijven ge-emaild, waaronder McLaren Cars en McLaren Electronics. Dit had ik vorige week al eens gezegd
Van de laatste kreeg ik netjes een mailtje terug dat ze geen plaatsen hadden.
Vandaag kreeg ik echter een officieele brief in de brieven bus van McLaren Cars (uit de UK)! Weliswaar met ook een afwijzingen (zelfde als bij Electronics), maar wel uber netjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat is nu precies de reden waarom hij niet mag komenquote:Op woensdag 10 november 2004 13:27 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Kun je nou nog steeds geen 'officieeeeeeeele' schrijven!
Wat was dat nou gister op MSN?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:27 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Die achterste is volgens mij een vrouw, politiemannen hebben niet van die modieuze broekenquote:Op woensdag 10 november 2004 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lol, het is een luipaardprintje ofzoiets
Maar check die gasten van het arrestatieteam, ze hebben gewoon spijkerbroeken aan.
Ze moet je niequote:Op woensdag 10 november 2004 13:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wat was dat nou gister op MSN?
"waarom heb je mij nog niet toegevoegd?"
Nee ik heb mn toetsenbord niet op NL staan en derhalve doet de -"e- combo het nietquote:Op woensdag 10 november 2004 13:27 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Want Volvo is goed, nooit problemen, start altijdquote:Op woensdag 10 november 2004 14:19 schreef r8ality het volgende:
Wat is dat toch altijd fun met m'n Volvo. "Ja maar, ik heb 3 dagen stilgestaan, dan hoef ik niet te starten, ben je wel helemaal lekker ofzo".
Persoonlijke wegenwacht is onderweg.
leer lezen nerdquote:Op woensdag 10 november 2004 13:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze moet je nie![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:36 schreef komrad het volgende:
[..]
en dat is nu precies de reden waarom hij niet mag komen![]()
Dat van dat starten heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want Volvo is goed, nooit problemen, start altijd
Mis alleen de puntneuzen en de hakken op die schoenenquote:Op woensdag 10 november 2004 13:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die achterste is volgens mij een vrouw, politiemannen hebben niet van die modieuze broeken.
Ik wist niet dat ik van die mooie sandalen hadquote:
Koop je mamsie altijd alles voor je dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 15:19 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik van die mooie sandalen had![]()
leg uit ...quote:Op woensdag 10 november 2004 15:23 schreef blieblie het volgende:
Wat een heikneuters zeg.
Die Nederlandse Politie.
mee hoor daar heb ik een PA voorquote:Op woensdag 10 november 2004 15:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Koop je mamsie altijd alles voor je dan?
quote:The Times
Six suspects, believed to be members of a terrorist group, remain in custody, including the alleged killer, Dutch-Moroccan Mohammed Bouyeri, 26.
quote:Op woensdag 10 november 2004 15:42 schreef Blueman het volgende:
Ey, er loopt iemand op het dak
Is Sinterklaas al in Nederland?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 15:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mis alleen de puntneuzen en de hakken op die schoenen![]()
Ik vind het eigenlijk dieptriest dat dit nu in ons koude kikkerlandje gebeurd.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:50 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
kan er tenminste nog mee gelachen worden!
Preciesquote:Op woensdag 10 november 2004 16:05 schreef gazylady2 het volgende:
ja is wel dieptriest, maar je kan er zelf toch geen ene flikker aan doen, en een beetje humor op z'n tijd.. daar is nog niemand dood van gegaan toch?
Het feit dat ze een uur nodig hadden om met +/- 400 man een persoon te pakken te krijgen die op zijn fietsje binnen een afgezet gebied rondfietste.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:36 schreef kib het volgende:
[..]
leg uit ...
ik bedoel het is algemeen bekend dat de nederlandse politie een stelletje heikneuters zijn. Op de strabrechtse heide zie je ook vaak een aantal agenten rustig grazen, maar welke gebeurtenis in het specifiek was aanleiding voor jou om je nuttige tijd te verdoen met het typen van bovenstaand bericht ?
Ruud de Wild?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef daNpy het volgende:
Tatjana aan de lijn hebben (op de radio) en hem erop ketsen als ze zegt dat ze 40 is![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef FlowDesign het volgende:
Of vanmiddag op Radio 1 bij Stand.nl een gast aan de lijn hebben (iets met een stelling)
- Ja, ze moeten gewoon alle militairen uit Irak halen en die Turken en Marokkanen hier het land uitzetten!
- Ja bedankt meneer. Klik.
SCH werkt voor stand.nl op de radio, as in hij schijnt regelmatig hoorbaar te zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef FlowDesign het volgende:
Of vanmiddag op Radio 1 bij Stand.nl een gast aan de lijn hebben (iets met een stelling)
- Ja, ze moeten gewoon alle militairen uit Irak halen en die Turken en Marokkanen hier het land uitzetten!
- Ja bedankt meneer. Klik.
Ik heb het niet gehoord, maar het kon eigenlijk alleen maar Ruud de WIld zijn. Die gast is echt lomp grappigquote:Op woensdag 10 november 2004 18:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ruud de W., ja
SCH ?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef febster het volgende:
[..]
SCH werkt voor stand.nl op de radio, as in hij schijnt regelmatig hoorbaar te zijn
Wanneer komt de grap Danny?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:24 schreef daNpy het volgende:
Nederland 1, 20:22u.
Ook buitenlandse media besteden veel aandacht aan het gebeuren in Den Haag.
Het Belgische nieuws:
"... na de moord op Vincent van Gogh vorige week..."![]()
Nou. Dat moet je niet onderschatten hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef blieblie het volgende:
Tjow, wat een humor zo op de vroege avond![]()
Ben je dislectisch ofzo? werdtquote:Op woensdag 10 november 2004 21:01 schreef daNpy het volgende:
Dat is dus geen grap, maar dat werdt serieus uitgezonden
Jij leest ook over dingen heen die nogal obvious zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben je dislectisch ofzo? werdt
Dyslectischquote:Op woensdag 10 november 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben je dislectisch ofzo? werdt
Zoals Vincent van Gogh ipv Theo van Gogh?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij leest ook over dingen heen die nogal obvious zijn
Ja, vooral zo blijven denken. "Wat boeit mij dat nou, je snapt toch wat er staat?"quote:Op woensdag 10 november 2004 21:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dyslectisch
Wat boeit mij die T nou
lol en je schrijft zelf dislectisch ...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, vooral zo blijven denken. "Wat boeit mij dat nou, je snapt toch wat er staat?"
Slap excuus dat gebruikt wordt door mensen die vaak domme spelfouten maken.
Werdt is wel killing hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 21:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij leest ook over dingen heen die nogal obvious zijn
Oeh lekkerquote:Op woensdag 10 november 2004 21:42 schreef omegaproject het volgende:
Yeah ... FIGHT my bitches FIGHT!!!
Maybe you get lucky, and I'll stick a sigar up your ass
dussss........ik haat mensen die om hun eigen grappen lachen :')
ik ga naar jouquote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef daNpy het volgende:
Ik schrijf werdt gewoon met een t en als je je daaraan stoort is het jou probleem.
Dyslectie is heel wat anders (want dan weet je van 99% van de woorden niet hoe ze je moet schrijven).
Bovendien is een fout maken in een correctie-post net zo dom (maar wel een standaard regel).
Dat is echt té erg... maar die paar kleine foutjes vind ik nog niet zo ergquote:zo als julie wel weten heb ik geen golf meer wand die is totolos
Ach, als je maar een 5,6 hebt. Dat is toch hoog genoeg?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik ga naar jou
ik ga naar jouw zus
Maar ja, dan stoor ik me er maar aan. Ik zeg het alleen maar zodat jij ervan leert. Maar als jij zo eigenwijs bent om je er niks van aan te trekken dan moet je dat maar lekker zelf weten.
Ik vind het gewoon ontzettend dom overkomen als mensen zulke taalfouten maken.
En van iemand die HBO doet, verwacht ik wel wat beter. Zou eruit zien zeg, stel je gaat op school samen met een stel klasgenoten een verslag maken dat vol staat met zulke fouten (nee, je hebt geen spellingchecker) dan schaam je je toch kapot?
Ja ok. Kan ik wel inkomen. Maar "werdt" is zelfs op een forum ergquote:Op woensdag 10 november 2004 22:05 schreef daNpy het volgende:
Nee ik heb geen spellingchecker
Maar ik heb het vaak niet in de gaten en daarom maak ik die fout. Als ik hem tegen kom in een officieel (:W debje) verslag zal ik er meer op letten dan op een forum als ik snel een berichtje tiep.
Nee, liever dat ik dat niet hoef te doenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:18 schreef daNpy het volgende:
Jamaar, jamaar, Flow wil zo graag nog wat posts corrigeren
Ja, van leraar spelen word ik chagerijnigquote:Op woensdag 10 november 2004 22:19 schreef daNpy het volgende:
Ja je werd nogal boos
Waarom doe je niet mee aan zo'n dictee, da's wel iets voor jou hèquote:Op woensdag 10 november 2004 22:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ben er weg van
BitTorrent is echt té traag, zelfs met de juiste poorten open![]()
Het hele idee van dyslectie is juist dat je letters door elkaar gooit...En wat jij zegt geldt alleen als je de eerste en laatste letter laat staanquote:Op woensdag 10 november 2004 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zoals Vincent van Gogh ipv Theo van Gogh?
Dat heeft niks met dislectie te maken meid. Dat is ongeveer hetzelfde als wanneer je in een zin de letters van woorden door elkaar gaat gooien dan kun je de zin nog steeds heel gemakkelijk lezen.
lelijk is slechts een klein woord ... GADVERDAMME daar kots ik dus echt opquote:Op donderdag 11 november 2004 02:07 schreef febster het volgende:
Ieeuw, wat een lelijke playboyfoto's van Georgina Verbaan(can you spell boobjob?)
kijk eens op de bekende weblogs bv die ene die begint met rete en eindigt op cool puntje com
dacht jij vanmiddag niet dat die gast een meid was ...quote:Op donderdag 11 november 2004 03:13 schreef r8ality het volgende:
Feb. Feb. Feb. Wat is er met jou aan de hand.
Punt 1: G. Verbaan is geil
Punt 2: Who cares about the boobjob
Punt 3: G. Verbaan is geil
Punt 4: G. Verbaan is maar met 1 doel op deze wereld gezet
Punt 5: G.Verbaan is geil
Punt 6: Je spoort niet.
En ze vind Ananassen pijnlijkquote:Op donderdag 11 november 2004 04:32 schreef r8ality het volgende:
Georgina slikt. Dat lijkt me duidelijk. Meer is niet nodig..
en daarom mag je die dus wel meenemen, omdat ie wat korter isquote:Op donderdag 11 november 2004 09:12 schreef Inu het volgende:
Vage school heb ikJe mag niet je Glossary of Literary Terms (is een begrippen-boekje voor literaire werkjes) meenemen, maar wel je Anthologies (zijn 2 hele dikke boeken waarin alle gedichten ensow staan die we moest lezen) en achterin de Anthologies staat ongeveer hetzelfde als in de Glossary, alleen dan wat korter
En wat moet ik nou gaan leren???
Zo goed ben ik nou ook weer niet in spellingquote:Op woensdag 10 november 2004 22:57 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Waarom doe je niet mee aan zo'n dictee, da's wel iets voor jou hè![]()
Wel jammer, het Zesde Eindhovens Dictee is net geweest...
En gewonnen door een Belgische Eindhovense.
![]()
Precies, het ziet er niet uitquote:Op donderdag 11 november 2004 02:07 schreef febster het volgende:
Ieeuw, wat een lelijke playboyfoto's van Georgina Verbaan(can you spell boobjob?)
kijk eens op de bekende weblogs bv die ene die begint met rete en eindigt op cool puntje com
quote:Op donderdag 11 november 2004 07:31 schreef gazylady2 het volgende:
tussen al het terreurgeweld: 'Gratis sex voor verslaafden'
[irritant] Het is eindigtquote:Op donderdag 11 november 2004 11:30 schreef FlowDesign het volgende:
De Juffrouw:" noem een Engels woord dat begint met een F en eindigd met
een
K"
Pietje;"Firetruck"
Jij denkt dat ik dit zelf heb lopen typen? Copy, Paste damequote:Op donderdag 11 november 2004 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
[irritant] Het is eindigt[/irritant]
Dat betekent dat je dus weer ergens overheen hebt gelezen, meneerquote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dit zelf heb lopen typen? Copy, Paste dame
smoes niet geaccepteerdquote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dit zelf heb lopen typen? Copy, Paste dame
Is dat een uitbreiding voor een bepaald spel?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:43 schreef Blueman het volgende:
Zo eens even Rome: Total war ophalen
Pietje zit pas in klas 1, dan mag hij best 1 klein foutje makenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat betekent dat je dus weer ergens overheen hebt gelezen, meneer
Nope... gewoon een op zichzelf staan spel.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat een uitbreiding voor een bepaald spel?
http://www.totalwar.com/community/rome.htmquote:Op donderdag 11 november 2004 11:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat een uitbreiding voor een bepaald spel?
En daarom ga ik dat ook uitproberenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:46 schreef blieblie het volgende:
Schijnt erg gaaf te zijn.
Volgens mij ook jahquote:Op donderdag 11 november 2004 11:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
http://www.totalwar.com/community/rome.htm
Als me niet vergis is het een spel op zich.
Jupz... maar dan uitgebreider.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij ook jahBtje Age of Empires achtig toch?
Heb jij een bijna legale gevonden?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:03 schreef FlowDesign het volgende:
NFSU2
Naajsquote:Op donderdag 11 november 2004 12:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz... maar dan uitgebreider.
Whehehehequote:Op donderdag 11 november 2004 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
NaajsZal mijn pc toch wel niet trekken
Hij trekt sims 2 niet eens
Nej, het is gewoon een brakke videokaart... En ik weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 11 november 2004 12:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whehehehe.
Klok em over.
De Raad van Elfquote:Op donderdag 11 november 2004 12:31 schreef kib het volgende:
shit de raad van elf is vanmorgen bij elkaar gekomen en ik heb het gemist ...
want ik was NFSU2 aan het spelen !
Hij is nog net uit of hij moet al gepatched wordenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:03 schreef FlowDesign het volgende:
NFSU2
Jonguh, ga huilen achter je xBoxquote:Op donderdag 11 november 2004 12:45 schreef febster het volgende:
[..]
Hij is nog net uit of hij moet al gepatched worden
*verlangt van die goeie ouwe tijd dat ik gewoon vrij had op vrijdag*quote:Op donderdag 11 november 2004 15:23 schreef Partygurl het volgende:
weekend, altijd fijn
klink een beetje als het napraten van een nieuwsposting ...quote:Op donderdag 11 november 2004 13:14 schreef febster het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1591
ftp://ftp.ea.com/pub/ea/patches/nfsu2/
Lijkt me duidelijk
Het maakt niet uit of deel 2 tig keer beter is als deel 1 dat is het niet punt hier, maar als blijkt dat code door een redelijk aantal gamers als instabiel bevonden wordt (nu heb ik het over de demo) en dat dus ook schijnbaar zo bij het officiele spel is (anders komt er niet zo snel een patch) dan is het spel dus schijnbaar te vroeg uitgebracht. En dat vind ik persoonlijk schandelijk. Koop je een spel van 60 euro, komt het er in feite op neer dat het niet af is, en dat gebeurt meer dan je denkt... (vooral bij betreffend softwarehuis)quote:Op donderdag 11 november 2004 16:13 schreef kib het volgende:
[..]
klink een beetje als het napraten van een nieuwsposting ...
de reacties op dat bericht zijn ook al van het kaliber "wat een halfbakken game" terwijl het spel op alle fronten massaal veel beter is dan NFSU.
Geef mijn portie maar aan fikkie hoor, ik wacht wel op Juicedquote:Op donderdag 11 november 2004 16:13 schreef kib het volgende:
[..]
klink een beetje als het napraten van een nieuwsposting ...
de reacties op dat bericht zijn ook al van het kaliber "wat een halfbakken game" terwijl het spel op alle fronten massaal veel beter is dan NFSU. Ik zou niet weten wat de patch moet fixen, maar waarschijnlijk gaat het om iets mbt de multiplayer over internet want in de career mode loop je niet tegen bugs of glitches aan .. graphics zijn werkelijk geweldig, de soundtrack is goed (ik vond persoonlijk de soundtrack van NFSU beter, maar heb nog niet alle nummers gehoord denk ik), en er valt weer heel wat te racen
Eeuh, de uitgever van Juiced is failliet (ik meen Acclaim) en wordt nu wellicht uitgegeven door TakeTwo THQ maar das nog maar de vraag... (THQ zegt zomer 2005)quote:Op donderdag 11 november 2004 18:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan fikkie hoor, ik wacht wel op Juiced
Moet wel de sponsor verder willenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:29 schreef febster het volgende:
[..]
Eeuh, de uitgever van Juiced is failliet (ik meen Acclaim) en wordt nu wellicht uitgegeven door TakeTwo THQ maar das nog maar de vraag... (THQ zegt zomer 2005)
Het schijnt dat Marktplaats al een tijdje van "Het Goed" is. Je weet wel, die 2de hands winkelketen.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:55 schreef FlowDesign het volgende:
Owja, Marktplaats is verkocht aan Ebay. Die jongen die het heeft opgericht (komt uit Emmeloord) heeft er let op.... 225 miljoen Euro voor gekregen!!!![]()
[afbeelding]
Nee, die jongen werkte eerst in een zaak van Het GOed in Emmeloord en toen heeft hij het idee gekregen van "Hey, via internet kun je ook wel 2ehands spullen verkopen." Zo is het idee ontstaan.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het schijnt dat Marktplaats al een tijdje van "Het Goed" is. Je weet wel, die 2de hands winkelketen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:48 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Nederlanders die zich tot de islam bekeren zijn als NSB-ers die voor de Nazis werkten.
Oftwel landverraders op het hoogste niveau en dus straffen als landverraders: doodstraf.
"show boobs"quote:Op donderdag 11 november 2004 20:20 schreef FlowDesign het volgende:
Waaa... hoe vet is dit: http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm
Ik type voor de gein: "bend over" niet in de verwachting dat dat zou gebeuren, wel dus!
"lick boobs"quote:Op donderdag 11 november 2004 20:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
"show boobs"
Ja, dat is hetzelfde als "Strip" en dan komt er een hele grote kerel voor staanquote:Op donderdag 11 november 2004 20:24 schreef blieblie het volgende:
Als je "Put your pants off" typt doet ze der shirtje & bh uit.
Tjonge jonge, dat vroeg ik toch niet.
show assquote:Op donderdag 11 november 2004 20:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde als "Strip" en dan komt er een hele grote kerel voor staan
Verder:
- Dance
- Beer
- Bend over
Die heb ik al een keer gehad met een ander commando, weet alleen nie meer welkequote:Op donderdag 11 november 2004 20:30 schreef FlowDesign het volgende:
Touch
Vertelquote:Op donderdag 11 november 2004 20:31 schreef FlowDesign het volgende:
Ha! Ik weet welk bier er in dat glas zit!
Probeer maar een aantal merknamen, dan brengt ze op een gegeven moment dat glas bierquote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vertel
nerdquote:Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef blieblie het volgende:
http://www.virtualbartender.beer.com/Tammy.xml
Asjeblieft
Te laaaatquote:Op donderdag 11 november 2004 21:00 schreef FlowDesign het volgende:
ZDF?
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:35 schreef FlowDesign het volgende:
[afbeelding]
Nee, en nu nog niet...quote:Op donderdag 11 november 2004 21:35 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.retecool.com/f(...)fea2e8e7e5413ecd.gif
zo dan?
zagen jullie geen plaatje?
ik geloof "bier", maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:53 schreef omegaproject het volgende:
nogsteeds niks trouwens hoor
heej .. wat betekend 14.gif eigenlijk ...
ik moet nog 11%... dan heb ik em binnenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:35 schreef FlowDesign het volgende:
Als je dit zou doen:
- Motion blur => uitzetten
- Lights blur (oid) => uitzetten
- Full screen aa (gewoon helemaal uitzetten) => uitzetten
Zou den alle probs opgelost moeten zijn... ff tjekke
Dit bedoelde ik dus, had ik ook last van in de demo, beetje kloten dan lukt het wel, maar tochquote:Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
Hmmz... ik heb wel fouten bij NFSU2. Het beeld is zo goed als helemaal donker als ik "Horizon fog" aanzet. Zelfde verhaal bij nog een setting daar ergens (Advanced grphic setting).
In het spel zelf bij het rijden werkt alles nu goed, heb alleen nog dat de auto's er slecht en veel te donker uitzien in het menu wanneer je er eentje uit kan kiezen.
zo te zien zat dat probleem ook al in de Demo: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/974398/
toch wel slecht van EA hoor...
Ah, dit lost alle problemen opquote:Op donderdag 11 november 2004 22:35 schreef FlowDesign het volgende:
Als je dit zou doen:
- Motion blur => uitzetten
- Lights blur (oid) => uitzetten
- Full screen aa (gewoon helemaal uitzetten) => uitzetten
Zou den alle probs opgelost moeten zijn... ff tjekke
Waarom kun je dat nog niet dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:33 schreef omegaproject het volgende:
ik wil ook NFSU2 kunnen spelen!!!!
ik zal eens rondvragen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:29 schreef Tessje het volgende:
Nu ga ik het toch via jullie reeks proberen in de hoop dat iemand me kan helpen.... Ik zoek snel een appartementje/roommate in Eindhoven. Dit vanwege mijn opleiding aan het ROC daar, en elke dag 2 uur rijden (en dat alleen 's ochtends) is gewoon not done. Als één van jullie me misschien kan helpen om mijn geestelijke gemoedstoestand weer een beetje tot rust te krijgen ben ik jullie heel erg dankbaar :') ... Ik zoek links, appartementjes (niet te duur en alleen de basics. Met roommate mag het natuurlijk duurder zijn) telefoonnummers, e-mailadressen..... Adspirantje zijn verdient aardig, so no worries about having no money, so to speak... En ik zoek wel een rustige omgeving, dus ik zoek eigenlijk geen kamer in een studentenhuis (ivm gemoedstoestand
) Als iemand me een goede link kan geven... please... directwonen heb ik al gehad alsmede nog wat sites.. Alleen de SWS (ofzo
) had wat leuke aanbiedingen... Daar kijk ik ook nog even verder...
Bij voorbaat dank
Maar ze wil juist niet in een studentenhuis, Dus die eerste 2 vallen min of meer af.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:56 schreef kib het volgende:
[..]
ik zal eens rondvragen.
bij voorbaat alsjeblieft dan maar
maaruh alvast :
www.kamernet.nl [bemiddeling studentenwoningen]
www.vestide.nl [voorheen stichting sudentenhuisvesting eindhoven]
www.trudo.nl
www.directwonen.nl
En hang eens wat leuke briefjes op op de verschillende fontys hogescholen (locatie rachelsmolen en de locatie bij het maxima medisch centrum eindhoven ) dan heb je in no time iets gevonden.
PS mbt andere thread (die over anke) nu schuif ik wel een paar plekjes op op die wachtrij of nie
Mex_ zegt tegen de juf :quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:49 schreef amaranta het volgende:
voor een huis via sws moet je bijna 20 jaar ingeschreven staan
kamernet is meestal wel heel snel, maar wel duur
en anders direct wonen of ehm wooninc
quote:in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
Kapot is kapot.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:04 schreef r8ality het volgende:
Oja (en vooral Danny),
M'n Volvo was niets kapot aan. Helemaal niks. De gas-installatie wel, de verdamper (zet het vloeibare gas dat onder druk in de tank zit om naar bruikbare gasdamp) is namelijk een beetje rot. Ik wist het wel, Volvo en kapot gaat niet samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |