Hangt er helemaal vanaf wat je er mee doet... Ik ga er gewoon netjes mee om itt velen.quote:Terecht <gijssmiley> Modden zuigt !
mijne staat ook weer op processing...quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijne staat nog steeds op processing.
Hij stond op packed,.
Ja, de mijne heeft 100000000% zeker genoeg krediet!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
mijne staat ook weer op processing...![]()
verstuur het gvd, mijn CC heeft wel genoeg krediet![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!!!!!!
kostte zeker wel wat moeite voordat je eenmaal op de toonbank was aangekomen :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:42 schreef GinaG het volgende:
En ja mensen ik praktisch over de toonbank geklauterd om de cassiere te zoenen![]()
Ja die toonbanken zijn asociaal hoog manquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef Tain het volgende:
[..]
kostte zeker wel wat moeite voordat je eenmaal op de toonbank was aangekomen
Ik zit na 3 uur spelen in level 5. Eerste 3 levels zijn BELACHELIJK kort (ik dacht dat het er 1 was, maar toen ik keek had ik er al 3 gehadquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:45 schreef DinoPK het volgende:
Twi nu al in level 6? Er zijn er maar 15 ofzo, dat gaat wel heel erg hard zeg?....
Ik wist dat de singleplayer niet lang was maar zo kort...
Wel wordt er in erg veel reviews erop gewezen dat men de singleplayer niet op normal hoort te spelen, maar 1 tikje hoger omdat het anders te makkelijk zou zijn.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:34 schreef Mister_T het volgende:
Het ergste vindt ik nog wel dat ze hem hier in het centrum al verkopen en ik zit te wachten op de levering van de LE
Arggggggggggggggghquote:ik hoorde het en morgen belooft Microsoft ons alles te leveren en gaat alles ook gewoon los en de deur uit, per direct
DIMENSION PLUS
Henk
Goed gedaan ginag.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:42 schreef GinaG het volgende:
HALO 2 heeftVolgens de betreffende winkel kwam er net toen ik binnenkwam een fax binnen dat ze het niet mochten verkopen. Maar aan mij is het onder een andere code verkocht (officieel heb ik een xbox gekocht voor 65 euro) En ja mensen ik praktisch over de toonbank geklauterd om de cassiere te zoenen
![]()
Mooi, dus met digicam mag 't wel?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:29 schreef pkwarts het volgende:
Nog een kleine opmerking van de modjes. Er zal vanaf nu streng opgetreden worden tegen de zogenaamde 'webcam shots van LE versies'
Dit verziekt de sfeer enorm jongens
Wees blij dat ik je niet als menselijke schild heb hoeven te gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Goed gedaan ginag.
Ik ben wel een beetje jaloers
Ik ga even een banaanvraag posten achter de schermenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Mooi, dus met digicam mag 't wel?
[afbeelding]
Ach dat was juist wel een mooi verhaal geweestquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je niet als menselijke schild heb hoeven te gebruiken![]()
Baris wij zijn elkaar denk ik net mis gelopen in de Gameshop, ik was daar namelijk om ze mijn HALO 2 LE reservering te laten annuleren. En natuurlijk om ze mijn aankoop te showenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:11 schreef Baris het volgende:
Ik ga morgen gewoon weer naar mijn gameshop. Nu maar hopen dat ze het gewoon wel verkopen.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:58 schreef Fliepke het volgende:
banaanvraag
Al gebeld dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:03 schreef Rodie83 het volgende:
DAMN DAMN DAMN!!!! Zometeen gaat ik keihard checken in groningen, ik hoop dat ie er ergens al is.............
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Daar hebben we Bananenman al voor
Ik uiteraardquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:21 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel mensen van Fok hebben hem nou al?
Sjoemelen jongen in dit geval is flirten met vrouwelijke cassieres, dat zou jij leuk moeten vindenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:29 schreef Gimeone2 het volgende:
Ik w8 rustig en netjes af tot donderdag.. en geen gesjoemel op dinsdag of woensdag
Oja en me ouders gaan de xbox niet opsluiten want al me toetscijfers zijn boven de 6,5 ik ging ff hard leren voor de MC
Als je cijfer onder de 5,5 was werd ie opgesloten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:29 schreef Gimeone2 het volgende:
Ik w8 rustig en netjes af tot donderdag.. en geen gesjoemel op dinsdag of woensdag
Oja en me ouders gaan de xbox niet opsluiten want al me toetscijfers zijn boven de 6,5 ik ging ff hard leren voor de MC
ok, je bent te ver gegaan. inleveren die hap. nee geen geintje.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer dat ik geen digicam hebquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ok, je bent te ver gegaan. inleveren die hap. nee geen geintje.
ja. he. jammerquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen digicam heb![]()
Ik kan wel een leuke potje mee spelen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als je cijfer onder de 5,5 was werd ie opgesloten.
Nou beter dat je wel ken gamen.
Count me inquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:37 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
Ik kan wel een leuke potje mee spelen.
Als men vrijdag avond niets te doen heeft....Halo 2?+XboXlive?+dit weekend+Alleen fokkers!
Dat is toch niet zo'n prestatie, jij bent 1 meter 20 ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:28 schreef GinaG het volgende:
Trouwens Baris die pop is huge man!! Daar pas ik helemaal in![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n prestatie, jij bent 1 meter 20 ofzo
Ook dan is die pop hugequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:44 schreef twi het volgende:
Maar goed dat ik 1.90 ben dan
Was maar een grapje lief geitjequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook dan is die pop huge![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
je ne parle pas francaisquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Let maar niets op de interlace![]()
Ik ook niet, daarom is het spel ook in het Engels te koop.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je ne parle pas francais
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:02 schreef BMH het volgende:
[edit: Oops sorry Pkwarts, was vergeten dat je em nog niet hebt]
ideequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:07 schreef Gimeone2 het volgende:
Hey Pkwarts als jij nou kotor 2 en jade empire in de winkel zou kopen?
Oke, waar heb jij je LE gekocht dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Baris wij zijn elkaar denk ik net mis gelopen in de Gameshop, ik was daar namelijk om ze mijn HALO 2 LE reservering te laten annuleren. En natuurlijk om ze mijn aankoop te showen![]()
Die gezichten van Jamel en Wesely toen ik ze vertelde dat ik de cassiere gezoend had van die andere winkel![]()
Trouwens toen ik in de gameshop was had ik tegen Jamel gezegd dat jij langs zou komen, ik zag je naam namelijk in het reserveringsboekje staan
Your order for Dwangbuis (Small Version) has been posted.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:23 schreef Enemy het volgende:
Your order for Halo 2 (Standard Version) has been posted.
![]()
Ik word gek als ie niet voor het weekend in de bus ligt
Je kunt OOK in single player wraiths & tanks hijacken. Je springt op een tank/wraitch, waarna je op de B knop moet mashen om het luik te open. Je kunt op dat moment een granaat naar binnen smijten en em snel perenquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:29 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Kan je in de SP een Wraith Tank hijacken?
Of zijn die dingen alleen in MP beschikbaar?
Freaky shit, ik kon jullie al nooit uit elkaar halen door die avatar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:02 schreef Xante het volgende:
Ik ben broer van TC03 trouwens, dus wij hebben samen 1 exemplaar.
Heb je al geprobeerd om te schakelen tussen 50/60 herz, dat hielp bij mij.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:38 schreef BMH het volgende:
Snitzels! Mijn tv-kaart werkt niet goed. Anders kon ik wat mutliplayer leveltjes laten zien.
Niet als je via live speelt. Het tweede is wel erg iri. Ok, als je met mensen uit je friendlist speelt, zul je ze hoogst waarschijnlijk wel in de andere game terugvinden. Maar toch erg kloten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:57 schreef twi het volgende:
Dat tweede heeft een reden. Dat is om online ranking zo eerlijk mogelijk te laten zijnDat eerste is inderdaad vrij irritant, maar zou dat niet in te stellen zijn?
Als ik me xbox op 60hz doe geeft hij helemaal geen beeld. Snitzels!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om te schakelen tussen 50/60 herz, dat hielp bij mij.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:02 schreef Bananenman het volgende:
Twi, jij zit in level 6? Ik ook nu. Wát een verrassing en wat knap dat ze het zo goed verborgen hebben gehouden. Je weet waar ik het over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dr.Daggla op 09-11-2004 18:17:08 ]Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Heel simpel op te lossen door alleen friends uit je list mee te laten spelen, me dunkt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:54 schreef BMH het volgende:
Halo 2 via live is ...raar..
---Als jij een game joint, en jij hebt een betere verbinding dan de host, dan word jij automatisch de host!
Dus als jullie met wat fokkers een potje te zitten spelen, en er een duitser met een t3 verbinding binnenkomt, dan kan hij bepalen welke maps, modes etc jullie gaan spelen!
Maar met XBC kan je niet praten met elkaar, toch?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:59 schreef BMH het volgende:
Geen didicated server mogelijkheden..... Alle games zijn P2P!! Kun je net zo goed gratis xboxconnect gebruiken!
Fixed.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:14 schreef DinoPK het volgende:
Zet je op een na laatste zin even tussen die spoiler tag BMH. Het is sowieso al niet een erg goed bewaard geheim, en met die zin valt het enigzins te raden..
Of je mensen die je mag meteen toe voegen aan je friendslist.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel simpel op te lossen door alleen friends uit je list mee te laten spelen, me dunkt..
Wel raar als het niet in te stellen is.
Hij stuurt standaard zonder te slippen.. Als je wilt slippen moet je L inhouden. Maar omdat de versnellingen uit het spel zijn gehaalt, en levels als zanzibar te klein zijn om vaart te maken is dit een iritante manier om mensen te doden dan ze gewoon te raken als in halo 1.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:26 schreef rockstah het volgende:
Die warthog kan als het goed is nu powersliden.
idd. Maar laat je niet bedonderen door het aantal levels in deze screen. Het zijn meer hoofdstukken. De eerste 3 hoofdstukken behoren allemaal tot level 1. Dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:32 schreef twi het volgende:
Gelukkig kun je meerdere levels selecteren.
Geen een game is perfect, maar dit zijn zulke details dat het imo nauwelijks de spelplezier bederft.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Of je mensen die je mag meteen toe voegen aan je friendslist.....![]()
Er is nog wel meer raars aan deze game.
1) Geen bloedspatters als je een vijand mept of, als hij dood is, verder bewerkt..
2) Als je in een gevecht zit (vooral mp) dan kun je geen goede granaat/wapen combo meer doen. Gooi je een granaat, dan kun je een te lange tijd niet meer schieten. Gevolg= dood
3) Pop up ingame & cutscenes.
4) Normal mapping is niet constant![]()
5) Geen horizontale splitscreen op breedbeeld tv's![]()
6) Warthog rijd stroever + je kunt haast niemand meer onderrijden. Warthog in slayer: kans dat bestuurder dood gaat = 80%.
7) Energy sword & rocket launcher domineren de levels met gangen veel te erg.
![]()
Level select menu. (Warning! Spoilers!)
Bij Intertoys in de spuistraat, maar toen ik er was hadden ze net een fax ontvangen dat ze het niet mochten verkopen. Vandaar dat ik officieel een xbox heb gekocht voor 65 euroquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef Baris het volgende:
[..]
Oke, waar heb jij je LE gekocht dan?
Nogmaals. Ik vond HALO 1 op een splitscreen al kut.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:28 schreef BMH het volgende:
Voor daggla nog 1-tje:
Bijna alle games op live zijn ranked... Als je met wat vrienden online wilt spelen op 1 xbox (via splitscreen), dan moet iedere speler een eigen xbox live accaunt hebben! Zogenaamde gasten kunnen niet online spelen in ranked games.
1) Komt omdat je nog geen 18 bent, dan mag je dat ook helemaal niet zienquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Of je mensen die je mag meteen toe voegen aan je friendslist.....![]()
Er is nog wel meer raars aan deze game.
1) Geen bloedspatters als je een vijand mept of, als hij dood is, verder bewerkt..
2) Als je in een gevecht zit (vooral mp) dan kun je geen goede granaat/wapen combo meer doen. Gooi je een granaat, dan kun je een te lange tijd niet meer schieten. Gevolg= dood
3) Pop up ingame & cutscenes.
4) Normal mapping is niet constant![]()
5) Geen horizontale splitscreen op breedbeeld tv's![]()
6) Warthog rijd stroever + je kunt haast niemand meer onderrijden. Warthog in slayer: kans dat bestuurder dood gaat = 80%.
7) Energy sword & rocket launcher domineren de levels met gangen veel te erg.
Ik als hevig Perfect dark/n64 fan leef op splitscreen (mijn linker oog hangt onder de rechter). Erg jammer. Vertical stinkt naar davilex. 4:3 is mij te veel tros.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik vond HALO 1 op een splitscreen al kut..
Ik zuig sowieso op splitscreens, ook met racen.
Dan is hij toch juist niet grootquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:28 schreef GinaG het volgende:
Trouwens Baris die pop is huge man!! Daar pas ik helemaal in![]()
Riddick was ook 1 van de eerste... En daar zag het er prima uit, alleen af en toe pasten de puzzelstukjes niet echt op elkaar. Maar ik was positief verbaasd over de grafische kwaliteit van Riddick. En ik neem aan dat Halo 2 beter gebruik van Normal Mappingquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:39 schreef DinoPK het volgende:
4) Een van de eerste games met deze techniek, en het lijkt mij vrij zwaar om normal mapping op alle faces uit te voeren eerlijk gezegd.
Resultaten van http://www.speedtest.nlquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:45 schreef kepler het volgende:
mensen met de snelste verbinding worden dus altijd host
dan mogen jullie voortaan altijd naar mij luisteren![]()
You assume incorrectly. Halo 2 heeft grotere omgevingen + een killer Anti-aliasing, maar normal mapping is aardig medicore.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Riddick was ook 1 van de eerste... En daar zag het er prima uit, alleen af en toe pasten de puzzelstukjes niet echt op elkaar. Maar ik was positief verbaasd over de grafische kwaliteit van Riddick. En ik neem aan dat Halo 2 beter gebruik van Normal Mapping
Of je hebt opeens een wel erg lege friendslistquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:45 schreef kepler het volgende:
mensen met de snelste verbinding worden dus altijd host
dan mogen jullie voortaan altijd naar mij luisteren![]()
speedtest werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Nov 9 2004 om 18:47:53 UTC+0100)
Download : 508.9 KByte/sec
Upload : 58.5 KByte/sec
Connection : 1266.0 Conn/min
![]()
ach jah, als het maar lekker speeltquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:48 schreef BMH het volgende:
You assume incorrectly. Halo 2 heeft grotere omgevingen + een killer Anti-aliasing, maar normal mapping is aardig medicore.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn monitor barst als ik speedtest draai
ik zit op een 100mbit glasvezel van de TU Delft.
Zo genoeg gepatst nu![]()
Quote plz. Weet niet meer waar je op dult.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus. zie je uberhaupt iets als je horizontaal SS speelt op een breedbeeld.
Ik heb er net pas een en heb laatst PGR1 gespeeld zo. Vond het erg onoverzichtelijk.
Maar dat is vast een kwestie van smaak..
Dat van die MP begrijp ik niet helemaal. Dat moet in te stellen zijn toch?.
whehehe, en het kost me maar 9 euro per maandquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:51 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Boondock Saints en Goodfellas?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Freaky shit, ik kon jullie al nooit uit elkaar halen door die avatar.!
Maar hij is dus echt vet...Hmm, can't wait.. Hij is iig onderweg.
Dat van die host-changes en zo. Vind ik wel raar. Niet ernstig, maar opmerkelijk eerder.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:51 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
[..]
Quote plz. Weet niet meer waar je op dult.
Ja, maar beide met mannetjes.. En jullie posten min of meer in dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boondock Saints en Goodfellas?
DOPE!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat van die host-changes en zo. Vind ik wel raar. Niet ernstig, maar opmerkelijk eerder.
Raar dat je als degene die iets start, opeens je "rechten" kwijt bent.
(heb jij trouwens iets gebruikt of zo?. )
Maar de quicksearch heeft wel gewoon een browser toch?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef BMH het volgende:
[..]
DOPE!![]()
Iemand vroeg welke opties er waren voor het zoeken van matches: Quicksearch & optimatch. Optimatch laat geen browser zien. Je komt in een game, speelt 1 potje, en word naar een andere game gestuurd. Net vrienden gemaakt in die game? Zeg maar snel weer dag dag![]()
Ja, oké.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar beide met mannetjes.. En jullie posten min of meer in dezelfde stijl.
Grappig zeg..
Volgens mij wel, maar 't is niet écht instagib. Dus niet 'raak schieten = meteen dood'. Maar wel iets vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef gijsje79 het volgende:
Zit er ook een optie in de MP one shot, one kill?
Net zoiets als in UC?
Dus niet dat je je wapens helemaal leeg hoeft te schieten.![]()
Serieus, trouw met me.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef GinaG het volgende:
Nou heb net een gloeiend hete sauto soepje op om warm te worden.
Checklist:
- haar in een staartje
- bril op m'n koppie
- bier
- jointjes
Ik denk dat ik wel klaar ben om HALO 2 te spelen![]()
O dat zal wel cool zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar 't is niet écht instagib. Dus niet 'raak schieten = meteen dood'. Maar wel iets vergelijkbaars.
Oke, ach. De kans dat het uitverkocht is, is toch heel groot. Ik ga morgen gewoon weer naar de gameshop en maar hopen dat ze het toch verkopen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bij Intertoys in de spuistraat, maar toen ik er was hadden ze net een fax ontvangen dat ze het niet mochten verkopen. Vandaar dat ik officieel een xbox heb gekocht voor 65 euroJe kunt het morgen proberen.... Maar ach dat ene dagje maakt nou ook niets meer uit toch
![]()
Swords heet dat of rockets.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef gijsje79 het volgende:
Zit er ook een optie in de MP one shot, one kill?
Net zoiets als in UC?
Dus niet dat je je wapens helemaal leeg hoeft te schieten voordat iemand pas dood is.![]()
Dat verklaart een hoop, echt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, oké.
We zijn nog tweeling ook trouwens.
omdat je dan nu je xbox kwijt zou zijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus, trouw met me..
Damn, waarom zijn alle vrouwen niet zo!
Ik heb ook nog een PS2, GC en een PC waarop ik game.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
omdat je dan nu je xbox kwijt zou zijn
Intertoys heeft alleen aan mij de game verkocht, ze zijn niet van plan om het voor donderdag nog te verkopen..... Dus gooi charmes in de strijd morgen en zoen ook een cassiere.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:02 schreef Baris het volgende:
[..]
Oke, ach. De kans dat het uitverkocht is, is toch heel groot. Ik ga morgen gewoon weer naar de gameshop en maar hopen dat ze het toch verkopen.
Heb je ook positieve punten?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef BMH het volgende:
Iemand nog vragen over Halo 2?
waarom heb ik hem nog niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef BMH het volgende:
Iemand nog vragen over Halo 2?
Vraag et hier.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een vraag weer
Ik vind halo 3x niks nu krijg ik hem over een paar weken kado van iemand
Moet ik hem ruilen?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een vraag weer
Ik vind halo 3x niks nu krijg ik hem over een paar weken kado van iemand
Moet ik hem ruilen?
Nee bloedserieus ik vond halo geen vergelijking met UT2004quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]![]()
Geintje zeker.
Ik ook,quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef TC03 het volgende:
Op welk niveau spelen jullie trouwens? Ik heroïsch.
Dat vraag ik me ook al af.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:07 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom heb ik hem nog niet?
Ja, ik vond UT2k4 ook erg vet op de XBOX.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee bloedserieus ik vond halo geen vergelijking met UT2004![]()
Me 2. Alleen ben halverwege gestopt. Ben niet echt een fan vanquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef TC03 het volgende:
Op welk niveau spelen jullie trouwens? Ik heroïsch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Die fucking Dr Phill weet ook alles he`,en hij heeft een microsoft hoofd,dus ik vind hem niet echt betrouwbaarquote:
Zijn ook 2 verschillende soorten games.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee bloedserieus ik vond halo geen vergelijking met UT2004![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik vond UT2k4 ook erg vet op de XBOX..
.
.
Ik ga gewoon naar de gameshop. Als ik het daar niet kan krijgen, probeer ik het bij de intertoys.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Intertoys heeft alleen aan mij de game verkocht, ze zijn niet van plan om het voor donderdag nog te verkopen..... Dus gooi charmes in de strijd morgen en zoen ook een cassiere.....
UC is dat toch?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik vond UT2k4 ook erg vet op de XBOX..
.
.
Dreigen helpt ook wel es.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:10 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de gameshop. Als ik het daar niet kan krijgen, probeer ik het bij de intertoys.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
UC is dat toch?
Unreal Championship
ik krijg een reviewexemplaar, maar die is nog niet eens verstuurdquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af.
Ik betaal nooit meer van te voren.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krijg een reviewexemplaar, maar die is nog niet eens verstuurd
nu ga ik maar bier drinken
Dan zie ik je donderdag wel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krijg een reviewexemplaar, maar die is nog niet eens verstuurd
nu ga ik maar bier drinken
Met een pistool.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dreigen helpt ook wel es.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Me 2. Alleen ben halverwege gestopt. Ben niet echt een fan vanalsjeblieft verkoop je xbox...het enigste wat je doet is het bloed onder me nagels vandaan halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Maar we hebben het nu over de XBOX versie, je vergelijking sloeg dan ook nergens op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Halo is toch ook op de pc verschenen
[..]
Me 2. Alleen ben halverwege gestopt. Ben niet echt een fan vanJe vindt het dus eigenlijk een slechte game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Figures..
-
Tel tot 10.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alsjeblieft verkoop je xbox...het enigste wat je doet is het bloed onder me nagels vandaan halen...
Nee je let niet op,mn vergelijking was gebasseerd op het 1e deel van halo,die wel op de pc is verschenen,en die kan je dus wel vergelijken met UT2004quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar we hebben het nu over de XBOX versie, je vergelijking sloeg dan ook nergens op..
PC versie van HALO2 is nog niet aangekondigd. Ik denk dat het nog wel ff duurt, want deze game gaat een hoop XBOXen en LIVE pakketjes verkopen,.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:15 schreef Baris het volgende:
[..]
Met een pistool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Xbox 2 uit isquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar we hebben het nu over de XBOX versie, je vergelijking sloeg dan ook nergens op..
PC versie van HALO2 is nog niet aangekondigd. Ik denk dat het nog wel ff duurt, want deze game gaat een hoop XBOXen en LIVE pakketjes verkopen,.
[..]
Me 2. Alleen ben halverwege gestopt. Ben niet echt een fan vanAls je geen fan bent, waarom koop je het spel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet lang, want ik schiet je gelijk voor je bakkesquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zie ik je donderdag wel.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Kom dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar jij krijgt nu een XBOX versie en vergelijkt dat met een PC spel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee je let niet op,mn vergelijking was gebasseerd op het 1e deel van halo,die wel op de pc is verschenen,en die kan je dus wel vergelijken met UT2004
ik reageerde nog netjes...ik hield me heel goed in!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tel tot 10..
Waarom haalde je het nou weg?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:19 schreef taart het volgende:
-edit-![]()
![]()
Als jij je Gamecube verkooptquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alsjeblieft verkoop je xbox...het enigste wat je doet is het bloed onder me nagels vandaan halen...
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:18 schreef Baris het volgende:
[..]
Kom dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gerucht gaat dat de savegames van de gelekte versie juist voor alle bans zorgen op LIVEquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik reageerde nog netjes...ik hield me heel goed in!
anywayz...ik heb em al een heel stuk op een gemodde xbox gespeelt bij een maat van me...en de memory kaart meegenomen...dus in die dag voorsprong moeten jullie 11 levels inlopen op me
ik verziek geen topics met anti nintendo geblaat...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als jij je Gamecube verkoopt
is niet na te trekken...kheb gespeelt op de engelse pal versie...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat de savegames van de gelekte versie juist voor alle bans zorgen op LIVE.
Veel plezier,.
serieusquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat de savegames van de gelekte versie juist voor alle bans zorgen op LIVE.
Veel plezier,.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Je bent een politieman!
Uhm.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik verziek geen topics met anti nintendo geblaat...
ik post helemaal niet meer in nintendo topics...ik ga niet express flames uitlokken in nintendo topics omdat ik de xbox leuker vind...dat is gewoon triest...
nogmaals..ik houd me inquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lieverds, voor dit weer uit de hand gaat lopen.
Doe lief tegen elkaar.
Dat ie het geen topspel zou vinden, was te verwachten. Als Zelda ooit op de XBOX zou komen, dan had ie ook vnl kritiek gehad.
Dus voor het een flamewar wordt, respecteer elkaars mening gewoon.. Als hij zich wil focussen op de minpunten is dat zijn goed recht. Het bederfst zijn spelplezier, niet die van jou.
Dat ie een XBOX heeft zegt in principe toch al genoeg?.
Vertel, vertel, VERTEL!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:26 schreef Bastard het volgende:![]()
Ow.. my... FREAKIN' GOD!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vertel, vertel, VERTEL!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Theoretisch gezien kan dit wel hoor, als ik jou was zou ik gewoon opnieuw beginnen. Sommige games hebben een save die niet werkend gekopieerd kan worden (dus de saves zijn gelocked per xbox, waarschijnlijk door een code ofzo). Halo2 heeft gelijk een live update zoals Twi dit al vermelde. Wat nou als MS gewoon de gegenereerde code van die gelekte warez versie gelocked heeft net zoals met de Devilsown serial van XP?...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
is niet na te trekken...kheb gespeelt op de engelse pal versie...
en mocht het toch waar zijn...wat het 99.9% niet is...dan krijgt microsoft een hoop doodsverwensingen van me
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]al zo vaak gehoord..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef eens een overall cijfer tot nu toe.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef TC03 het volgende:
Dit topic gaat over Halo 2 jongetjes.
Ik weet niet waar ik moet beginnenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vertel, vertel, VERTEL!!
Neequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:26 schreef rockstah het volgende:
[..]
!
Je bent een politieman!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan dit wel hoor, als ik jou was zou ik gewoon opnieuw beginnen. Sommige games hebben een save die niet werkend gekopieerd kan worden (dus de saves zijn gelocked per xbox, waarschijnlijk door een code ofzo). Halo2 heeft gelijk een live update zoals Twi dit al vermelde. Wat nou als MS gewoon de gegenereerde code van die gelekte warez versie gelocked heeft net zoals met de Devilsown serial van XP?...lijkt me sterk dat ze andere versies gedrukt hebben nadat ie uitgelekt is...en ik kan me profiel van 1 block groot gewoon overzetten...lijkt me stug dat daar een code inzit die je live gebeuren verneukt
Ik denk zelf ook niet dat dit gedaan is hoor (dan zou je de save al niet op een memory card moeten kunnen zetten), maar op zich zou het kunnen.
Heb nog net geen traantje moeten wegpinken bij een van die beginscenes, waar ik toch vond dat er iets vreselijks gebeurdequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef taart het volgende:
[..]
al zo vaak gehoord..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan?RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb nog net geen traantje moeten wegpinken bij een van die beginscenes, waar ik toch vond dat er iets vreselijks gebeurde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]laatste niet...maar ja, boeit me niet, singleplayer doet me niet zo zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan?![]()
Neen, ik had em al op normal uitgespeeldquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vindt het dus eigenlijk een slechte game?
Figures..
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:37 schreef Bastard het volgende:
Ik weet serieus niet wat ik net heb meegemaakt... ja echt niet dus.
Begon met SP.. movies zijn erg cool om te zien.. Masterchief is zo coollll
Popups in movies.. een ZEIKERD die daar op let.. zijn erg praat. De SHIT die je nu kan doen.. DE dingen die ik in de eerste paar levels al gezien heb en gedaan... dammmm
Ben daarna heel even op MP geweest.. eigenlijk alleen om even te proeven, even kijken of er lag was, hoe het was geregeld met de kamers.
Tis allemaal erg overzichtelijk.. vlgs mij speelde ik CTF ... werd paar keer mol geschoten door god weet wie.. Wist niet wie de vijand was.Waren allemaal groen zeg maar als ik er op richtte,.. heb gevlogen in MP met zon ding
![]()
Je hoort degene die naast je staat ouwehoerenGEEENNN LAG!! Gereden met 3 man in een warthog.. en maar schieten
Na gekilled zijn kom je gewoon gerespawned
Lol. Ze springen er altijd vanzelf al af als jij bezig bent ze te kicken . waarna ze jou opblazen..... Anti-climax voor zo'n cool momentquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:46 schreef TC03 het volgende:
Trouwens, iemand van z'n Ghost afkicken gaat soms wel verkeerd.
Ik had het er meer over om heel stoer op zo'n ding af te rennen en vervolgens iets te laat beginnen met het eraf kicken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Lol. Ze springen er altijd vanzelf al af als jij bezig bent ze te kicken . waarna ze jou opblazen..... Anti-climax voor zo'n cool moment![]()
Wij gaan Donderdag zo heersenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Proost............quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:15 schreef kibber het volgende:
Kut tiefus tering dood sterf krijg allemaal enge ziektes.
Ik wil Halo 2 ook hebben. Als het een beetje meezit morgen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:15 schreef kibber het volgende:
Kut tiefus tering dood sterf krijg allemaal enge ziektes.
Sorry... moest even...
Ik wil ook Halo 2!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:14 schreef Robhimself het volgende:
Gdoverdomme! Net een Strategy Guide van San Andreas gekocht, omdat ik me daar 101% in wil verdiepen........was vergeten dat Halo 2 al zo vroeg uit kwam........
IK SCHAAM ME!!! Don't hit me!!!!!...............
Ik doe het zelf welquote:
Kan niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:06 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Iemand enig idee of je bots in de MP kunt toevoegen?
Ik donderdag pas...quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:25 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik wil Halo 2 ook hebben. Als het een beetje meezit morgen.
Geweldig idee. Begint u maar even.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:50 schreef Gimeone2 het volgende:
tuurlijk. mensen kraken het af omdat dat het enige niet zo goeie is . maar als we nou al het goeie opgaan noeme zijn we 1 topic verder.
Zoals de topic titel zegt; STERF ALLEMAAL!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:50 schreef Gimeone2 het volgende:
tuurlijk. mensen kraken het af omdat dat het enige niet zo goeie is . maar als we nou al het goeie opgaan noeme zijn we 1 topic verder.
JA he?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:59 schreef GinaG het volgende:
Mensen ''Dual Wielding'' is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat juist super makkelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
JA he?
Dat is zoooo cool om te doen!!
En een tikje ingewikkeld
Ja, dat je 2 wapens tegelijk kan gebruiken lijkt mij echt gaaf.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:33 schreef TC03 het volgende:
Het leveldesign is echt über. Tot nu toe dan, ben pas in level 4. Maar dat eerste buitenlevel is echt gaaf. Veel zijstraatjes, maar niet onoverzichtelijk ofzo. Awisselende gameplay, die niet stopt bij voertuigen. Elk gevecht is eigenlijk anders. Sommige kleine vernieuwingen tillen het spel echt naar een hoger niveau, zoals twee wapens tegelijk dragen bijvoorbeeld
.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:08 schreef Rahl het volgende:
* HomerJ wacht op gcshop, en tot ie hem heeft mijd ie dit topic
hmm, het is niet okay om in de 3de persoon over jezelf te praten
Kan ook hoor, met B verkoop je zo die Elites en Grunts een knalquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:52 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Ik had gehoord dat je met je linker trigger je linker gun bedient. Lijkt me kut,
in full contact battle beuk ik toch liever iemand met mijn elleboog
Dat ding is echt stoer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:53 schreef GinaG het volgende:
Ik heb een plasma sword, nu wordt het pas feest![]()
nog niet op verzonden jongenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:08 schreef Rahl het volgende:
* taart wacht op gcshop, en tot ie hem heeft mijd ie dit topic
hmm, het is niet okay om in de 3de persoon over jezelf te praten
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Warezposts.
Idd ik ga die ''the covies'' aan het spit rijgenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:55 schreef Xante het volgende:
Dat ding is echt stoer.
Ik heb hem ook daar besteld en hij is nu ook nu ook verzonden dus ik wacht rustig af... ik hoop donderdag aangezien ik dan en vrijdag vrij ben, maar vrijdag is ook goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang play.com er over gaat doen, maar eerst nog 2 reviews schrijven voor games.fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben ik aan het spoileren als ik vraag wat powersliden is? En hoe je dat doet![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door GinaG op 09-11-2004 23:14:56 ]
Waar besteld?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:03 schreef Mister_T het volgende:
Hijs verzondenMorgen Halo
bol.com en het is de LEquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Waar besteld?
Zie bij m'n GCShop status nog geen verandering.
Klinkt wel alsof het een leuk spel is als je de reacties van sommige mensen niet meeneemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:50 schreef twi het volgende:
Ben even klaar voor vanavond. Zit in level 9, en het is vertrouwd verbeterd al die covies afknallenSchitterende game. Minpuntjes vallen ook wel op, maar zijn zo klein dat ze het spelplezier niet of nauwelijks bederven.
Enige minpunt die ik er tot nu toe aan vind, ligt helemaal aan mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben het spel namelijk op normal aan het spelenVraag me niet hoe ik op DAT stompzinnige idee kwam..... Maar normal is te makkelijk.... (Dat mag ook wel als je HALO 1 op een gegeven moment alleen maar op Heroic heb gespeeld
)
Ik ga ook dood bij normalquote:Op woensdag 10 november 2004 00:12 schreef twi het volgende:
Ach, zelfs bij Normal ga ik nog dood hoor, ik doe hetzelfde namelijk
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 10 november 2004 00:21 schreef twi het volgende:
Enige probleem is dat 't vrij hard gaat met de levels dat je het verhaal eigenlijk een beetje te snel moet verwerken tijdens de cutscenes
Dat is nou echt de mooiste Xpod die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
khad nix te doen..kheb me xbox ff omgebouwt
Oow ok, ach icons komen later wel, misschien toch maar eerst mijn gamertag aan de clan linkenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:27 schreef twi het volgende:
Dat zijn de icons die iedereen heeft gemaaktMijn online Master Chief is compleet oranje, en heeft een wit handje met oranje achtergrond als logo
Soms zie ik een 1 rechts naast iemand z'n naam, maar ik heb geen flauw idee wat dat betekend.
Toch maar even het boekje lezen dan
Dat idee had ik nou ook, maar ach ik heb de boekjes niet eens aangeraakt dus geen zin om er wat aan te doenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:35 schreef twi het volgende:
Volgens mij moet die hele clan opnieuw opgezet worden, want ik heb nog nergens gezien dat ik daadwerkelijk al bij een clan hoor. Maargoed, ben ook nog niet op Live geweest, alleen maar SP gedaan.
clans moeten weer gekoppeld worden aan de group, dus hij moet nog ingame aangemaakt wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:35 schreef twi het volgende:
Volgens mij moet die hele clan opnieuw opgezet worden, want ik heb nog nergens gezien dat ik daadwerkelijk al bij een clan hoor. Maargoed, ben ook nog niet op Live geweest, alleen maar SP gedaan.
Ain't it coolquote:Op woensdag 10 november 2004 00:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook![]()
Wat betekenen eigenlijk al die verschillende tekentjes in mijn friendslist bij HALO 2? Bij jou staat er een oranje handje, bij Sailingace een schoppenaas ACE, bij GANGSTAR een paarse ster![]()
Ja.. ik heb de gewone editie.. en daar zit vlgs mij zelfs een 3 maanden trial bij!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:19 schreef rijkv het volgende:
Kan je me misschien helpen met mn vraag?
zit die halo 2 al in een doos met zo'n starterskit erbij
Zeker?!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik heb de gewone editie.. en daar zit vlgs mij zelfs een 3 maanden trial bij!
Euh ja..quote:Op woensdag 10 november 2004 07:21 schreef rijkv het volgende:
[..]
Zeker?!OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
SchitterendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben ik aan het spoileren als ik vraag wat powersliden is? En hoe je dat doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
Nicequote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
khad nix te doen..kheb me xbox ff omgebouwt
gisteren ochtend bij de Bart Smit hier hadden ze hem leuk liggen, kijk ik 's middags voor de grap weer en hebben ze alle display dingen weer teruggezet en druk aan het bellen :')quote:Op woensdag 10 november 2004 09:15 schreef Rodie83 het volgende:
Godver
Gister door Groningen heen gehobbeld, maar die beruchte fax was overal al aangekomen. Niemand die hem durfde te verkopen ivm boetes en sancties
Intertoys is uw domme vriendquote:Op woensdag 10 november 2004 09:15 schreef Rodie83 het volgende:
Godver
Gister door Groningen heen gehobbeld, maar die beruchte fax was overal al aangekomen. Niemand die hem durfde te verkopen ivm boetes en sancties
Die verkopen hem ook niet in Groningen, ben ik ook al geweestquote:Op woensdag 10 november 2004 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Intertoys is uw domme vriend
Ja, die zag ik gisteren ook liggen. Maar daar zijn er niet zoveel van.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:13 schreef rijkv het volgende:
Is die doos met 2 maanden proefabbonement al verkrijgbaar btw?
Zoen de cassiere, it worked for mequote:Op woensdag 10 november 2004 09:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Die verkopen hem ook niet in Groningen, ben ik ook al geweest
Maar wat is powersliden dan eigenlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 08:40 schreef Bastard het volgende:
Over dat powersliden met een warthog, de linkertrekker geeft een boost, als je die gebruikt in een bocht kan ik mij voorstellen dat je gaat powersliden
Zoveel gas geven dat je gaat driften en dwars alle covies kan pletten.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar wat is powersliden dan eigenlijk![]()
Dan weet ik nog niet wat het is ...quote:Op woensdag 10 november 2004 09:57 schreef twi het volgende:
[..]
Zoveel gas geven dat je gaat driften en dwars alle covies kan pletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |