Hangt er helemaal vanaf wat je er mee doet... Ik ga er gewoon netjes mee om itt velen.quote:Terecht <gijssmiley> Modden zuigt !
mijne staat ook weer op processing...quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijne staat nog steeds op processing.
Hij stond op packed,.
Ja, de mijne heeft 100000000% zeker genoeg krediet!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
mijne staat ook weer op processing...![]()
verstuur het gvd, mijn CC heeft wel genoeg krediet![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!!!!!!
kostte zeker wel wat moeite voordat je eenmaal op de toonbank was aangekomen :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:42 schreef GinaG het volgende:
En ja mensen ik praktisch over de toonbank geklauterd om de cassiere te zoenen![]()
Ja die toonbanken zijn asociaal hoog manquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef Tain het volgende:
[..]
kostte zeker wel wat moeite voordat je eenmaal op de toonbank was aangekomen
Ik zit na 3 uur spelen in level 5. Eerste 3 levels zijn BELACHELIJK kort (ik dacht dat het er 1 was, maar toen ik keek had ik er al 3 gehadquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:45 schreef DinoPK het volgende:
Twi nu al in level 6? Er zijn er maar 15 ofzo, dat gaat wel heel erg hard zeg?....
Ik wist dat de singleplayer niet lang was maar zo kort...
Wel wordt er in erg veel reviews erop gewezen dat men de singleplayer niet op normal hoort te spelen, maar 1 tikje hoger omdat het anders te makkelijk zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |