abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1618177
Ik hoor overal geruchten dat het gekaapte vliegtuig dat neergestort is in Pittburgh welk waarschijnlijk onder weg was naar het witte Huis dat dat uit de lucht is geschoten door straaljagers. Is dat waar?

Update:

Zag vanmiddag op TV dat nadat er een vliegtuig bij het Pentagon was neergestort er ook nog een onbekend vliegtuig laag over DC vloog met onbekende bestemming. Dit vliegtuig is achtervolgt door straaljagers. Dit was duidelijk op de beelden te zien!

Ik ben er nu van overtuigd dat dit hetzelfde vliegtuig is als het vliegtuig dat in de bossen van Pittsburgh (geen mensen) in neergestort!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door AirTimeDMC-12 op 12-09-2001 18:37]

pi_1618194
Volgens de US zelf is het niet neergeschoten.
I am the game!
pi_1618197
Dat is niet waar
  woensdag 12 september 2001 @ 13:35:45 #4
10152 Buffie
There is only one
pi_1618201
Hoorde dat dit vliegtuig onderweg was naar Camp David, niet naar het Witte Huis.
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_1618206
Geen idee.

Mijn 1e gedachte was dat de piloot dacht 'dan maar alleen alle passagiers' ipv in een gebouw crashen.

Maybe we'll never know...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 12 september 2001 @ 13:36:08 #6
3512 Chase
Beetje vage kleur
pi_1618208
Op Channel 4 in Engeland schijnen ze te roepen dat er in totaal 8 vliegtuigen gekaapt waren en mogelijk als projectiel gebruikt gingen worden. En dat het Amerikaanse leger er 4 uit de lucht geschoten heeft. Waarom ook niet die in Pittsburg?

Tja, ik weet het niet.

woensdag 12 september 2001 @ 13:37:22 #7
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1618213
Ik denk persoonlijk dat het wel door het leger (VS) is neergehaald, omdat bekend was dat dit vliegtuig gekaapt was en een andere bestemming had dan gepland
pi_1618239
Volgens mij heeft de pioot het vliegtuig laten crashen om meer slachtoffers te voorkomen. Het witte huis lijkt mij ook goed in het rijtje WTC en pentagon passen dus het zou een logisch doel zijn geweest.
This is this. This ain't something else, this is this!
  woensdag 12 september 2001 @ 13:42:44 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1618259
Maar de overige vliegtuigen werden hoogstwaarschijnlijk niet door de piloten, maar door de kapers bestuurd. Ik denk dat het vliegtuig uit veiligheidsoverwegingen is neergehaald toen men na de chaos in Washington en NYC in de gaten kreeg wat de plannen waren. Er zat immers bijna een uur tussen...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1618269
Ik weet niet of de luchtmacht idd het vliegtuig hebben neergehaald, maar uitgaande van twee keuzes:

1. vliegtuig met passagiers bovenop een ander doel met burgers;
2. vliegtuig met passagiers opblazen.

lijkt me de keuze, ondanks het gruwelijke ervan, toch niet zo heel moeilijk.

En wie zegt dat het niet de piloot zelf die deze keuze heeft gemaakt? Zou ik als piloot zijnde waarschijnlijk wel hebben gedaan.

Overigens het vliegtuig lag op een route richting Camp David en niet het Witte Huis. Zou ook niet logisch zijn daar het al een uur later was en het Witte Huis inmiddels zwaar bewaakt werd.

[Dit bericht is gewijzigd door Sony op 12-09-2001 13:45]

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  woensdag 12 september 2001 @ 13:44:25 #11
10752 clarify
maakt het wel duidelijk.......
pi_1618275
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:39 schreef Mza het volgende:
Volgens mij heeft de pioot het vliegtuig laten crashen om meer slachtoffers te voorkomen. Het witte huis lijkt mij ook goed in het rijtje WTC en pentagon passen dus het zou een logisch doel zijn geweest.
Het meest logisch was Capitol Hill geweest.
[b]C'est pas facile de savoir pourquoi.[/b]
pi_1618292
UHhhhhrrrmm....de US zou gek zijn, wanneer ze dit vliegtuig neer schijnen te hebben geschoten, om dat wereldwijd te gaan verkondigen...
lijkt mij....
@®|_()
  Redactie Frontpage woensdag 12 september 2001 @ 13:53:10 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1618343
Ik vroeg me dat ook al af. Net als in de film Critical Decision.
  woensdag 12 september 2001 @ 13:53:42 #14
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_1618346
Een overzicht van links over de aanval op amerika is te zien op www.paria.net
pi_1618354
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:46 schreef spooner2k het volgende:
UHhhhhrrrmm....de US zou gek zijn, wanneer ze dit vliegtuig neer schijnen te hebben geschoten, om dat wereldwijd te gaan verkondigen...
lijkt mij....
Misschien nu direct ja, maar als je nadenkt over de keuzes die ze voglens mij hebben (zie eerdere post) dan zal eenieder er uiteindelijk wel begrip voor moeten hebben. Het blijft uiteraard desondanks triest
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1618562
Onderstaande heb ik van een Duitse site. ALs ik dat zo lees, ben ik er vrij zeker van dat het inderdaad is neergeschoten:

------------------------------------------------

Aus dem Notrufzentrum in Pittsburgh verlautete am Abend, ein Mann habe aus der ebenfalls entführten Boeing 757 mit seinem Handy einen Notruf durchgegeben und mitgeteilt, die Maschine auf dem Flug von Newark in New Jersey nach San Francisco sei entführt worden. Der Mann habe gesagt, er habe sich auf der Toilette des Flugzeugs eingeschlossen. Der Anruf sei um 15.58 Uhr (MESZ) beim Notrufzentrum Westmoreland bei Pittsburgh eingegangen. Die Maschine stürzte um 16.06 Uhr (MESZ) südöstlich der Stadt Shanksville in ein Waldgebiet ab. Dem 31-jährige Public-Relations-Manager Mark Bingham gelang es, seine Mutter Alice Hoglan anzurufen. Hoglan berichtete, ihr Sohn habe gesagt: "Ich bin in der Luft. Ich rufe aus dem Flugzeug an. I love you. Sie übernehmen die Maschine, drei Männer mit einer Bombe." Dann habe er wiederholt: "Ich liebe dich sehr."

Der Sprecher konnte US-Medienberichte nicht bestätigen, wonach der Mann von einer Explosion an Bord und weißem Rauch berichtete, bevor die Verbindung abriss. Die Telefonaufzeichnungen wurden der amerikanischen Bundespolizei FBI zur Auswertung übergeben.

bron: www.spiegel.de

----------------------------------------------------

De GSM-beller heeft dus vlak voor dat het toestel neerstortte, melding gemaakt van een explosie en witte rook in de cabine...
Dat kan m.i. maar 1 ding betekenen: Het vliegtuig is geraakt door een raket.
Immers als het vliegtuig de grond raakt kun je zoiets niet meer zeggen.

Of anders hebben te terroristen zelf het vliegtuig opgeblazen, maar dan snap ik de link met de andere attacks niet.

Be careful what you wish...You just might get it.
pi_1618656
Het valt me wel op hoe weinig nieuws er over deze crash te horen/lezen valt. Iets zegt me dat dit vliegtuig idd is neergehaald.
O+. Ripley. O+.
pi_1618921
Klopt, er was zeer weinig te horen hierover.

Pas rond 24.00 kregen we de 1e beelden te zien van pittsburg. En amerika hield het behoorlijk stil, waar er wel veel bombarie werd gemaakt bij het WTC. Binnen 15 minuten 25+ tvcamera's

Life = Party
  woensdag 12 september 2001 @ 15:03:18 #19
627 Willy
Koekenbakker
pi_1618923
Waar blijft de link naar het bericht over het vermoedde doelwit van vliegtuig 4? Was misschien op weg naar de grootste Kerncentrale??
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_1618938
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:03 schreef Willy het volgende:
Waar blijft de link naar het bericht over het vermoedde doelwit van vliegtuig 4? Was misschien op weg naar de grootste Kerncentrale??
dat was Ludo....
O+. Ripley. O+.
pi_1618951
bericht gepost in ander topic. Nog niet officieel bevestigd, maar via goed geïnformeerde bronnen binnen het Ministerie hier.

4e vliegtuig was onder weg naar de grootste kerncentrale van de V.S. en is neergehaald door F16's

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1618957
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:03 schreef Willy het volgende:
Dat hoorde ik ook.... ze waren bang dat het doelwit een kerncentrale zou zijn....
oke Ludo, je was me net voor.
To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
pi_1618975
Ja iedereen heeft het gehoord maar niemand kan een link aanduiden waarop dit bevestigd wordt. Zo zou er gisteren ook een gekaapt vliegtuig onderweg zijn naar london. Iemand hier nog iets van gehoord>?
pi_1619027
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:07 schreef maximus_83 het volgende:
Ja iedereen heeft het gehoord maar niemand kan een link aanduiden waarop dit bevestigd wordt. Zo zou er gisteren ook een gekaapt vliegtuig onderweg zijn naar london. Iemand hier nog iets van gehoord>?
negative. geloof me binnen een paar uur wordt het officiëel bekend gemaakt.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1619030
quote:
Op woensdag 12 september 2001 15:07 schreef maximus_83 het volgende:
STerker nog, 2 zelfs.....
was op: dal.net #wtc
waar toch wel erg serieus werd gesproken
Life = Party
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')