abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1617960
Golfer heeft de vorige ten onrechte dichtgegooid toevallig omdat hij het bericht niet kon vinden

http://newssearch.bbc.co.uk/default.stm

bovenaan staat zo'n scroll news geval... more soon staat er achter

hier verder....

(of deze dicht en die andere weer open om het een beetje duidelijk te houden)

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  woensdag 12 september 2001 @ 13:07:55 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1617988
En dat terwijl ze gisteren nog stellig beweerden dat Bin Laden níet verantwoordelijk kon zijn. Kennelijk heeft die speech van Bush over 'those who harboured them' ze nogal bang gemaakt...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 12 september 2001 @ 13:08:51 #3
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1617999
Ja what the #@$% happenned?
Je moet niks!
pi_1618023
quote:
Op woensdag 12 september 2001 13:07 schreef Zanderrr het volgende:
En dat terwijl ze gisteren nog stellig beweerden dat Bin Laden níet verantwoordelijk kon zijn. Kennelijk heeft die speech van Bush over 'those who harboured them' ze nogal bang gemaakt...
denk niet dat dit ze veel helpt...

stel je voor...
een vriend van je pleegt een moord... jij verbergt hem dan 10 jaar terwijl hij gezocht wordt, dan lever je hem uit... ook dan ben je echt nog wel het bokje...

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  woensdag 12 september 2001 @ 13:12:58 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1618028
Mocht dit waar zijn, dan betekent het nog niet per sé dat Afghanistan erkent dat Bin Laden de schuldige is van de aanslag. Gisteren is immers ook de 'oorlog tegen terrorisme' aangekondigd, en dat Bin Laden sowieso vuile handen heeft en terroristen traint staat inmiddels wel vast.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1618044
Het bericht is al weer van die site afgehaald, was een hoax.

Klopt voorlopig niets van, dus het slotje op dat andere topic was terecht, evenals het slotje wat ik hier op zet.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')