Jou pc moet meer geheugen hebben dan passen er meer topics inquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam m niet tegennou ja, ik mail mn opticien maar weer eens
Als jij mijn post in het midden van mijn toipic maar intakt laat, daar ben ik kijlang mee bezig geweest toen om die te quoten van howstuffworks.comquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
topics zullen gemerged worden
kijgoed manquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als jij mijn post in het midden van mijn toipic maar intakt laat, daar ben ik kijlang mee bezig geweest toen om die te quoten van howstuffworks.com :')
Wel interessant, staat precies uitgelegd hoe het werkt enzo
Ja lach maarquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:51 schreef -Xerxes- het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja lach maar
Hier is'tie dan, de bmw 319
ik wist het ook niet hoor![]()
not again a bmwquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja lach maar
Hier is'tie dan, de bmw 319
ik wist het ook niet hoor![]()
Ik had met dit topic al voorkomen dat er een viercillinder bmw topic kwamquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
not again a bmw![]()
Het hoeft om mij niet te veranderen, maar er wordt vaak en door meerdere users geroepen dat de kW/PK nummers ondergeschikt zijn aan typenummers. Nu wil ik dat aangeven, en eventueel als regel toevoegen en komt er dit commentaar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:16 schreef ook_gek het volgende:
gho of je nou een slowchat hebt met een nummer in de naam of een nummerKW wat een gods vergeten verschil zou dat maken zeg. Echt Tjabbo ik vind het geweldig dat je PTA wilt verranderen. Maar stop je enargie dan in iets speciaals en niet in dit zinloze gebeuren![]()
mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |