Als je een gematigde nepmoslim bent dan ben je ook een target van de moordenaar van Theo van Gogh. Als jij je emoties laat leiden boven je verstand dan doe je dus hetzelfde als de debielen die aanslagen plegen op moskees maar dan zonder geweld. Ze hebben niet begrepen wat de boodschap was van de moordenaar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:28 schreef ClioSporT het volgende:
Mag ik als goed geintegreerd gematigde nep moslim iets zeggen. ?
Al die kutleiers die hier de moslims aanvallen en alle aanslagen op moskee's goedkeuren, doen mij zelfs de kant van de extremisten opduwen, kan je nagaan hoe het met andere moslims zal verlopen.
Uiteraard bij wijze van spreken allemaal, geen zin om politie voor me deur te hebben dalijk. Maar mijn punt is wel duidelijk denk ik.
Hoe kom je nou weer aan een zak uitwerpselenquote:Marokkaans consulaat besmeurd met uitwerpselen
Uitgegeven: 9 november 2004 14:58
ROTTERDAM - Bij het Marokkaans consulaat aan de Calandstraat in Rotterdam is in de nacht van maandag op dinsdag een zak met uitwerpselen naar binnen gegooid.
Een woordvoerder van de politie meldde dat de zak dwars door een ruit is geworpen. De politie verrichtte geen aanhoudingen.
Getsie!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:48 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan een zak uitwerpselen![]()
Hebben ze een dag lang met z'n allen in een plastic tas zitten schijten?
Zegt eigenlijk ook wel wat over jou... gelukkig dat je die 2e zin erbij had gezet...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:28 schreef ClioSporT het volgende:
Al die kutleiers die hier de moslims aanvallen en alle aanslagen op moskee's goedkeuren, doen mij zelfs de kant van de extremisten opduwen
join the club Mohammed, met de groeten van Arielquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:28 schreef ClioSporT het volgende:
Mag ik als goed geintegreerd gematigde nepjood iets zeggen. ?
Al die geieteneukers die hier de joden/blanken/homos/vrouwen aanvallen en alle aanslagen op synagoges en het wtc goedkeuren, doen mij zelfs de kant van de extremisten opduwen, kan je nagaan hoe het met andere joden/blanken/homos/vrouwen zal verlopen.
Uiteraard bij wijze van spreken allemaal, geen zin om politie voor me deur te hebben dalijk. Maar mijn punt is wel duidelijk denk ik.
quote:Marokkaans consulaat besmeurd met uitwerpselen
Uitgegeven: 9 november 2004 14:58
ROTTERDAM - Bij het Marokkaans consulaat aan de Calandstraat in Rotterdam is in de nacht van maandag op dinsdag een zak met uitwerpselen naar binnen gegooid.
Een woordvoerder van de politie meldde dat de zak dwars door een ruit is geworpen. De politie verrichtte geen aanhoudingen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:54 schreef SolidArt het volgende:
Harde shit... Probeer maar eens een drol door de ruit te gooien-..
well al least shit don`t kill.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja, en al die kutleiers die hier Nederlanders ritueel afslachten en brieven in hun borst steken met oorlogsoproepen, die voorbereidingen treffen om Schiphol op te blazen en weigeren te praten met Nederlanders omdat dat 'honden zijn', de rest ermee bedreigen, in moskeen oproepen tot oorlog tegen mijn volk, kerken in de fik steken en ga zo maar door doen zelfs mij de kant van extreem-rechts opduwen. Kan je nagaan hoe het met andere Nederlanders zal verlopen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:28 schreef ClioSporT het volgende:
Mag ik als goed geintegreerd gematigde nep moslim iets zeggen. ?
Al die kutleiers die hier de moslims aanvallen en alle aanslagen op moskee's goedkeuren, doen mij zelfs de kant van de extremisten opduwen, kan je nagaan hoe het met andere moslims zal verlopen.
http://w3s.rotterdamsdagb(...)w3s_template=Artikelquote:Keurt u de acties tegen Rotterdamse moskeeën dit weekeinde dan ook af?
Smit: ,,Die pamfletten over 'moskeevarkens' bij de Otmaan moskee, daar zit ik echt niet mee. Dat zijn woorden en die woorden zijn absoluut niet erger dan dat 'geitenneukers' van Theo van Gogh. Nee, dat vind ik echt nog wel kunnen. Ik denk altijd maar: zo lang mensen bezig zijn met pamfletten, mag je nog blij zijn. . . En die brandstichting bij de Mevlana Moskee; tja, dat gaat me te ver. Dat is niet goed te praten. Maar ik vind eigenlijk niet dat ik daar iets over hoef te zeggen. Ik keur het niet goed, ik keur het niet af: ik heb er gewoon niks mee te maken.''
Prima. Trappen we Smit eruit, maar trappen we dan ook die moslims waar jij het over hebt eruit?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:39 schreef ScienceFriction het volgende:
Michiel Smit doet hetzelfde als sommige Moslims deden na de moord of Theo van Gogh... een beetje onverschillig doen en van binnen een vette glimlach. Kan Michiel niet aan het werk in Oostenrijk bij de FPÖ? Zijn Duits zal toch wel goed zijn als Hitler-fan...
Ook de Moslims die niet willen integreren vanwege radicale standpunten gaan maar naar Irak of Saudi Arabië... Of het Tora Bora gebergte.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:47 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Prima. Trappen we Smit eruit, maar trappen we dan ook die moslims waar jij het over hebt eruit?
Maak daar maar 2 bezetiingslegers van, 1 daarvan probeert het eerst op de legale manier via Europa.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:58 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als de joden in opstand waren gekomen en zich niet als makke schapen hadden laten afmaken dan zag de geschiedenis er anders uit. Europeanen dienen dus nu in opstand te komen tegen het bezettingsleger dat hen in een wurgende angstgreep houdt.
quote:Brand bij islamitische basisschool Uden
UDEN (ANP) - Bij de Bedir Islamitische Basisschool in Uden is dinsdagavond brand gesticht. Op de school aan de Landschrijversveld zitten 140 leerlingen.
De politie meldde dat het om een uitslaande brand gaat. Burgemeester Kersten van de gemeente zei voor het NOS Journaal dat alleen sprake is van materiële schade. De brand brak rond kwart voor negen uit.
Op de muren van de school zijn teksten ontdekt die verwijzen naar de moord op cineast Theo van Gogh. Volgens ooggetuigen zou de tekst luiden 'Theo R.I.P (rust in vrede)'. Ook zou bij de tekst een 'white power'-teken staan, het wereldwijde symbool van blanke racisten. In Eindhoven werd maandagochtend een aanslag gepleegd op een islamistische basisschool. Burgemeester Sakkers van Eindhoven legde een verband tussen de aanslag en de moord op Van Gogh.
Ruim twee maanden geleden is een moskee in Uden beklad met racistische teksten en in het nabijgelegen Veghel is vorige week eveneens een moskee beklad met racistische teksten.
quote:Zus: Theo was altijd erg aanwezig
"Theo kon lastig, bemoeizuchtig en vervelend zijn. Mijn vader zei tegen hem: Je mag het wel zeggen, maar je hoeft het niet zo te zeggen", zei zus Josine.
"Andere moeders zeiden altijd: hij is zo beleefd. Moeder zei dan, neem hem dan maar eens in huis. Ook al zei hij niet veel, hij was altijd erg aanwezig".
Ze had de indruk dat mensen vinden dat hij de moord over zich heeft afgeroepen. "Het hoort niet zo te zijn dat filmmakers of wie dan ook bedreigd mogen worden. Het lijkt wel of we dat normaal vinden. Daar verzette Theo zich tegen. Mensen die moskeeën bekladden, daar zou Theo heel boos op worden. "
Mee eensquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Waarom denk je dat de efteling zo razend populair is?
Toch niet om de holle bolle gijsjes
New York Timesquote:In Mourning Slain Filmmaker, Dutch Confront Limitations of Their Tolerance
By CRAIG S. SMITH
Published: November 10, 2004
AMSTERDAM, Nov. 9 - Anger percolated through the crowd gathered Tuesday night outside the funeral for the Dutch filmmaker Theo van Gogh, who was killed a week ago on an Amsterdam street by a man the police described as a Muslim extremist.
That anger is adding new fuel to a public debate over conservative Islam in Europe's most liberal society, one that had already become a no-holds-barred affair even before the killing of Mr. van Gogh, who had repeatedly used epithets against Muslims. His killing has polarized the country, giving the rest of Europe a disturbing glimpse of what may be in store if relations with the Continent's growing immigrant communities are not managed more adeptly.
Officials suspect that a fire at an Islamic elementary school on Tuesday in Uden, in the south, was arson, part of what the Dutch authorities fear are reprisals after Mr. van Gogh's killing, The Associated Press reported. It said the authorities had reported that Muslim sites had been the target of a half-dozen attacks in the past week.
In what seemed to be retaliation, arsonists tried to burn down Protestant churches in Rotterdam, Utrecht and Amersfoort for the bombing of a Muslim elementary school in Eindhoven on Monday, The Associated Press quoted the police as saying.
The attacks have scratched the patina of tolerance on which the Dutch have long prided themselves, particularly here, in a city where the scent of hashish trails in the air, prostitutes beckon from red-lighted storefront brothels and Hells Angels live side by side with Hare Krishnas. But many Dutch now say that for years that the tradition of tolerance had suppressed an open debate about the challenges of integrating conservative Muslims.
Jan Colijn, 46, a bookkeeper from the central Dutch town of Gorinchem, who was at the funeral, complained that the generous Dutch social welfare system had allowed Muslim immigrants to isolate themselves. Because of that trend, "there is a kind of Muslim fascism emerging here," he said. "The government must find a way to break these communities open."
Another man, who declined to give his name, was more succinct: "Now, it's war."
For many years, such criticism of Islam and Islamic customs, even among Dutch extremists, was considered taboo, despite deep frustrations that had built up against conservative Islam.
Many here say this began to change after the Sept. 11 terrorist attacks, when the Netherlands, like many countries, began seriously to consider the dangers of political Islam. The debate fueled an anti-immigration movement and helped propel the career of Pim Fortuyn, a populist politician who was killed by an environmental activist shortly before national elections in 2002.
By all accounts here, Mr. Fortuyn's killing removed any remaining brakes on the debate surrounding immigrants.
"After Pim Fortuyn's murder, there were no limitations on what you could say," said Edwin Bakker, a terrorism expert at the Netherlands Institute of International Relations in The Hague. "It has become a climate in which insulting people is the norm."
He and others said the public discourse, even among members of government, had reached an extraordinary pitch and included language that went far beyond the limits set for public forums in the United States.
Ayaan Hirsi Ali, member of Parliament and one of a handful of politicians threatened with death by Islamic extremists, publicly called the Prophet Muhammad a "pervert" and a "tyrant." She made a film with Mr. van Gogh condemning sexual abuse among Muslim women, who were portrayed with Koranic verses written on their bare skin.
Mr. van Gogh himself was one of the most outspoken critics of fundamentalist Muslims and favored an epithet for conservative Muslims that referred to bestiality with a goat. He used the term often in his public statements, including a column he wrote for a widely read free newspaper and during radio broadcasts and television appearances.
ja, of ze zetten gewoon "goatfucker" neer....quote:an epithet for conservative Muslims that referred to bestiality with a goat
In de Bild wilden ze het ook niet overnemen, daar stond van de week "Ziegenfi....". In andere Duitse kranten schreven ze trouwens wel gewoon "Ziegenficker".quote:Op woensdag 10 november 2004 08:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, of ze zetten gewoon "goatfucker" neer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |