Mmm... ik denk het laatstequote:Op dinsdag 9 november 2004 01:31 schreef Xennia het volgende:
Heb je enig signaal gekregen dat het wederzijds is? Of ben jij er zo 1 die het nog niet in de gaten heeft als ze het voor je spelt?
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:31 schreef krakkemieke het volgende:
Maak iets uit een pakje.
Het verhaal van de TS zo lezende zal dat een kloteavond vol met pijnlijke stiltes worden...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:31 schreef krakkemieke het volgende:
Vraag of ze na een zware week tentamens wil komen eten. Maak iets uit een pakje. Kijk daarna hoe het loopt.
heel incidenteel een computer oplappen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:33 schreef Alessandro het volgende:
Foto's laten zien hoeft niets te betekenen. Ze kan gewoon sociaal zijn en doen wel meer meiden. Wat doe je daar voor klusjes en hoe lang blijf je daar nog werken??/
Maar misschien kan hij wel heel goed koken?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ga iets voor haar koken, desnoods uit een pakje..Vrouwen waarderen het als je voor ze kookt, desnoods uit een pakje....
Uit een pakje zekerquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef krakkemieke het volgende:
Na een tentamen is het aardig als iemand voorje kookt.....
Jij begon erover...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:42 schreef krakkemieke het volgende:
LOL!
Maar waarom moet er iemand dan over beginnen?
vrouwen in het algemeen zijn onbegrijpelijk... zo noem ik mijn zusje ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:41 schreef Frenzy_ls het volgende:
Paar dingen die mij opvallen...
- Ten eerste noem je "haar" een vrouw-mensch ? (geen goed begin)
Hun computersquote:- Je mag haar computer dus fixen ofzo ?
Heb ik niet met haar, zelfs geen msn adres van haar. Gewoon een paar keer gezellig in de huiskamer babbellen, met haar ouders er bij dus.quote:- Als je al redelijk (doch msn achtig) met haar gesproken hebt moet je toch op z'n minst wel hebben uitgevogeld of ze een vriend heeft.
Dat was een uiterste mogelijkheid... ze is te leuk om geen vriendje te hebbenquote:- Of ze wel op mannen valt ?? Dit heb ik me echt nog nooit af moeten vragen wanneer ik een dame leuk vond...
Nou ik zie haar dus niet, dus dat wil ik 'in gang proberen te zetten, als ik ergens eenmaal ben heb ik niet zo'n probleem met praten alleen hebben ik wel een probleem... op een of andere manier heb ik altijd een bigquote:- Tja van die foto's zou ik niet zo zwaar aan tillen, puppies zijn nou eenmaal lief
Zie je haar nu nog, of niet meer ? Want voordat je haar zal bellen om d'r uit te vragen zul je echt wel ff moeten uitvinden of ze nu een vriend heeft (ik denk't niet zo te horen btw)
Uit eten is een goed plan, mits je niet zo nerveus wordt dat je geen hap door je keel krijgt.
Als het gewoon "klikt" in de omgang en met praten gaat het bijna vanzelf (makkelijker gezegd dan gedaan, I know)
shoarmapannekoeken met veel knoflooksausquote:Op dinsdag 9 november 2004 02:04 schreef Skinkie het volgende:
Nouja koken lukt welDe pannenkoeken vandaag waren redelijk gelukt
Morgen ga ik me aan de shoarma wagen... Maarja mocht ik het lef hebben om haar te bellen wat maak je dan
Iig dat is stap 2
Voor het geld hoef ik het allemaal niet te doen... haar pa is de best betalende hulpbehoevende ooit... maar ik heb vandaag ook gewoon gezegd, ik hoef niets te hebben. Voor het geld doe ik het wat dat betreft toch niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:10 schreef Alessandro het volgende:
Maar weet wel dat als ze niet wilt dat je daar ook niet meer normaal zult kunnen bijklusen of ze is dan toevallig weg als jij er bent of ze zal je heel anders verwelkomen of ze vragen je nooit meer om te komen.
dat wordt het morgen onderanderequote:Op dinsdag 9 november 2004 02:13 schreef Xennia het volgende:
shoarmapannekoeken met veel knoflooksaus![]()
Laat even weten hoe je gesprek ging en succes m8quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:15 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Voor het geld hoef ik het allemaal niet te doen... haar pa is de best betalende hulpbehoevende ooit... maar ik heb vandaag ook gewoon gezegd, ik hoef niets te hebben. Voor het geld doe ik het wat dat betreft toch niet.
Dankje voor de tips, wat wel betekend dat ik een beetje op moet schieten met het maken met de eventuele voorbereiding
Nou het zit dus zo dat haar vader met mij moeder op de zelfde kamer bij de gemeente werkt en doordat ik wat reparaties deed voor de andere personeels leden ben ik ook bij hem gaan helpen. Voordag zij vorig jaar op pad ging in het buitenland om stage te lopen (dit wist ik al) heb ik met haar alleen op haar kamer een beetje zitten te babbelen. Dus ja beschermend, ik zou het niet weten, haar moeder loopt steeds hintjes te maken dat we precies dezelfde problemen hebben en toen zij, de dochter, de huiskamer binnen kwam lopen werd opgemerkt dat we samen maar eens op het binnenhof moesten gaan protesteren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:23 schreef Alessandro het volgende:
Oja heb nog een vraag. Zijn die ouders daar altijd toevallig aanwezig als je daar moet klussen.(mischien zie je er wel pimp achtig uit en willen ze hun dochter beschermen) Of ben je ook weleens alleen met haar thuis geweest
Ja en hoe wil je gewoon met haar praten... dat is mijn hele probleem ik heb op dit moment geen andere relatie met haar dan de-zoon-van-de-collega-op-mijn-vaders-werk-die-computers-komt-maken ohja hij heet Stefan... we staan te ver af van elkaar voor een gewoon gesprekje. Vanwege haar gezondheid (last van rook, ik ook trouwens), gaat ze niet meer uit, in het studentenleven had ik de vorige keer begrepen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:25 schreef Vampz het volgende:
ik zou gewoon es wat met haar praten, vraag of ze wel eens uitgaat ofzo? zo ja >> zeg dan oh misschien kunnen we keertje samen uitgaan ofzo? gewoon heel voorzich een beetje aftasten wat ze van je vindt.
Wow dude een nieuwe benamingquote:Op dinsdag 9 november 2004 03:40 schreef FokSpy het volgende:
jokkende pinokio
Is een zoentje (of drie) op de wang al voldoende trouwens, bij een eerste of tweede date?quote:Op dinsdag 9 november 2004 03:40 schreef FokSpy het volgende:
Het enige wat je moet doen is wat met haar gaan drinken en haar een lief onschuldig zoentje te geven bij het thuisbrengen
Je zegt het alsof het geld kost... je wilt vooral niet teveel zoenen, begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:47 schreef bylar het volgende:
[..]
Is een zoentje (of drie) op de wang al voldoende trouwens, bij een eerste of tweede date?
Haha, zo bedoel ik het niet. Het staat er ook een beetje dubbelzinnig, misschien.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het geld kost... je wilt vooral niet teveel zoenen, begrijp ik?![]()
ISBN?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:46 schreef Mute_Me het volgende:
Gewoon ervoor gaan, lees desnoods relatietips voor nerds door . (nofi)![]()
Zoiets was ik wel van plan... alleen wordt ik zenuwachtiger van het denken aan, ik moet haar bellen, dan aan het bellen zelf...quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:52 schreef Roellio het volgende:
Je denkt 'r veel teveel over na. Vraag gewoon of ze (vrijdag?) wat met je wilt eten. Zeg het op een opgewekte vrolijke manier, zodat er in je stem niet teveel druk op het etentje komt te liggen.
Gewoon van: "Hey, ik vroeg me laatst af of je zin heb om a.s. vrijdag samen wat te eten?"
Relatieregels voor Nerds -the real thing-quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:23 schreef Skinkie het volgende:
[..]
ISBN?
Relax, maak het niet te beladen. Praat met haar en vraag haar of ze zin heeft om een hapje met je te eten. Ze is zo verbaasd dat ze meteen ja zegt, je eet in een leuk eetcafeetje, babbelt valt en haalt de lijn binnenquote:Zoiets was ik wel van plan... alleen wordt ik zenuwachtiger van het denken aan, ik moet haar bellen, dan aan het bellen zelf...
Het gaat allemaal om de manier waarop je het brengt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:07 schreef Zusjevan het volgende:
Als een jongen die ik amper ken, mij vraagt bij hem te komen eten, dan sla ik in eerste instantie het aanbod af.
Een meisje vroeg het ook aan mij, en ze overdonderde me er zo mee, dat ik juist nee zei... Maarja, het was dan ook een studente van me en het was voor die avond... Volgende dag heb ik het goedgemaakt door te vragen of het aanbod nog gold...quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:23 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om de manier waarop je het brengt.
That's the spirit! Succesquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef Skinkie het volgende:
Ok... ik ga voor de derde keer de nerd manual door lezen om even van de zenuwen af te komen, en dan maar eens bellen of ze al thuis isWaarschijnlijk is haar oudere zus wel thuis, maarja schoon familie he
Samen foto's maken...dat hebben ze al gedaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:47 schreef Blessed het volgende:
Niet zoveel denken, gewoon doen.
Nou en, dan ga je maar weer op je bek. So fucking what. Het is effe kut, maar nou en, je krabbelt overeind en wandelt weer verder. Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren. Je bent al eens eerder op je bek gegaan en je zal ook wel vaker op je bek gaan, je kan het toch niet voorkomen.
En als je zo'n 'risico' neemt (want het is niet alsof je leven er vanaf hangt), heb je in ieder geval de kans dat er wat goeds uitkomt. Gewoon bellen, niet meteen uit eten gaan, dat is echt zo'n typische date. Ga, weet ik het, schaatsen of wandelen of samen foto's maken of weet ik het, iets wat je allebei leuk vindt. Gewoon, hou het luchtig.
No guts, no glory.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
Samen foto's maken...dat hebben ze al gedaan
Stel maakt naaktfoto's in winkel
Schaam je niet en deel ze vooral met onsquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:00 schreef Skinkie het volgende:
[..]ga ik overwegen
Ik heb een mooie camera en zij ook dus dat komt wel goed
...mits het een mooi meisje is... en jij niet ook op die foto staat (of iig niet naakt)quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schaam je niet en deel ze vooral met ons![]()
Dat is inderdaad waarquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...mits het een mooi meisje is... en jij niet ook op die foto staat (of iig niet naakt)
Ik wil niet het BHFH-niveau op... dus ik denk dat we maar eerst ons buikje rond moeten etenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is inderdaad waarwij willen geen piemels zien
Bij deze dame is vet een totaal onbekend lichaams element...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
een beetje vet kan nooit kwaad bij de vrouwtjes
quote:maar succes jongenik ben trots op je
Ze zit in haar tentamenweek, zo gek vind ik dat nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:22 schreef Alessandro het volgende:
Het feit dat ze pas volgend week kan en niet al wat eerder is twijfelachtig(meestal als ze je heel leuk vinden maken ze wel eerder een dagje vrij voor je).
Kijk als je nu te blij word en het word straks niks voel je je nog erger. Gewoon denken van ik heb een date en mocht het niet lopen zoals je had verwacht ja dan niet. Wil je alleen voorbereiden op een eventuele vrouwen actie.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:06 schreef Skinkie het volgende:je brengt het weer lekker subtiel... maarja het leven is kut en het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurd
Je ze kan dan best wel even weg, wil je zeggen dat ze de hele dag alleen maar aan het leren is??? Even tussenuit kan geen kwaad. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zit in haar tentamenweek, zo gek vind ik dat niet
Ikzelf begon altijd pas op het allerlaatste moment met leren. In de tentamenweek zelf leefde ik dan als een kluizenaar en leerde hele nachten doorquote:Op woensdag 10 november 2004 00:19 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Je ze kan dan best wel even weg, wil je zeggen dat ze de hele dag alleen maar aan het leren is??? Even tussenuit kan geen kwaad. Maar ik kan het mis hebben![]()
Maar als ik iemand echt leuk vind en ik krijg spontaan een telefoontje van wil je een keer eten met mij, nou tentamen of geen tentamen daar maak ik wel even een uurtje voor vrij. Als ik maar even uit ben en kan zien wat het kan worden(uurtje hoeft niet al te lang of zo zeker in tentamen weken). Het lijkt wel of ze het gewoon ziet van ach hij wil een date even in mijn overvolle agenda kijken of je er in past. Klinkt niet echt super enthousiast. Maar nogmaals ik was er niet bij en weet niet hou ze echt overkwam met haar stem en dergelijke. Het is meer een gedachte wat ik heb, maar ik denk gewoon mee met de tsquote:Op woensdag 10 november 2004 00:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ikzelf begon altijd pas op het allerlaatste moment met leren. In de tentamenweek zelf leefde ik dan als een kluizenaar en leerde hele nachten door
Als ik iemand echt leuk vind, vind ik hem over een week ook nog wel leuk. Tentamens gaan dan even voor. Bovendien wat is nou een uurtje? En daarna kun je je natuurlijk helemaaaal niet meer concentrerenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Maar als ik iemand echt leuk vind en ik krijg spontaan een telefoontje van wil je een keer eten met mij, nou tentamen of geen tentamen daar maak ik wel even een uurtje voor vrij. Als ik maar even uit ben en kan zien wat het kan worden(uurtje hoeft niet al te lang of zo zeker in tentamen weken). Het lijkt wel of ze het gewoon ziet van ach hij wil een date even in mijn overvolle agenda kijken of je er in past. Klinkt niet echt super enthousiast. Maar nogmaals ik was er niet bij en weet niet hou ze echt overkwam met haar stem en dergelijke. Het is meer een gedachte wat ik heb, maar ik denk gewoon mee met de ts
Was niet mijn bedoeling, maar ik zie zo vaak mensen,.. niet alleen hier. Dat ze zoveel verwachten en dan zo weinig terugkrijgen,.. en zo hard neergesmeten worden dat het uiteindelijk pijnlijker word. Je moet jezelf gewoon voorbereiden. En heeft ze nog haar mobielle nummer gegeven mocht ze niet bereikbaar zijn als je belt.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef Skinkie het volgende:
weet je wat nu zo klote is, dat ik vanmiddag na het telefoon gesprek in de zevende hemel was en na Alessandro z'n comment weer recht naar beneden ben gepleurd. En ik kan niets anders zeggen dan dat hij misschien best gelijk heeft... maarja misschien heb ik het ook wel niet door als een meid me echt niet wil
Iedereen is anders, ik zou dat dus niet doen. Als ik het echt druk heb, dan heb ik het echt druk en dan kan ik juíst niet even weg om een leuk iemand te ontmoeten. Want ik ken mezelf; als ik me voorneem om een uurtje weg te gaan en het is érg gezellig, kom ik 8 uren later thuis ofzo. Nee, ik zou dan uit voorzorg, net zoals dit meisje, de afspraak uitstellen tot ik meer tijd heb en dat het dan op de dag van de afspraak niet uitmaakt of het uitloopt.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef Alessandro het volgende:
Maar als ik iemand echt leuk vind en ik krijg spontaan een telefoontje van wil je een keer eten met mij, nou tentamen of geen tentamen daar maak ik wel even een uurtje voor vrij. Als ik maar even uit ben en kan zien wat het kan worden(uurtje hoeft niet al te lang of zo zeker in tentamen weken). Het lijkt wel of ze het gewoon ziet van ach hij wil een date even in mijn overvolle agenda kijken of je er in past. Klinkt niet echt super enthousiast. Maar nogmaals ik was er niet bij en weet niet hou ze echt overkwam met haar stem en dergelijke. Het is meer een gedachte wat ik heb, maar ik denk gewoon mee met de ts
vrouw-menschen moeten gewoon een mooi lichtje hebben dat aangaat als ze niet bezet zijn en jou leuk vinden...quote:Op woensdag 10 november 2004 00:33 schreef Alessandro het volgende:
Was niet mijn bedoeling, maar ik zie zo vaak mensen,.. niet alleen hier. Dat ze zoveel verwachten en dan zo weinig terugkrijgen,.. en zo hard neergesmeten worden dat het uiteindelijk pijnlijker word.
nee, ze vroeg wel indirect om mijn nummer... dat heb ik haar dan ook gegevenquote:Je moet jezelf gewoon voorbereiden. En heeft ze nog haar mobielle nummer gegeven mocht ze niet bereikbaar zijn als je belt.
Inderdaad, ik ook. Bovendien ben je na de tentamens ook weer ontspannen, heb je slaap bij getankt, zie je er weer beter uit en kun je er meer van genieten. Als ik in mijn tentamenweek zat en ik ging toch naar de kroeg dan dacht ik alleen maar de hele avond: eigenlijk zou ik nu moeten lerenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Iedereen is anders, ik zou dat dus niet doen. Als ik het echt druk heb, dan heb ik het echt druk en dan kan ik juíst niet even weg om een leuk iemand te ontmoeten. Want ik ken mezelf; als ik me voorneem om een uurtje weg te gaan en het is érg gezellig, kom ik 8 uren later thuis ofzo. Nee, ik zou dan uit voorzorg, net zoals dit meisje, de afspraak uitstellen tot ik meer tijd heb en dat het dan op de dag van de afspraak niet uitmaakt of het uitloopt.
Nee joh, dan hoeven mannen niet meer te jagen. Dan is de lol erafquote:Op woensdag 10 november 2004 00:38 schreef Skinkie het volgende:
vrouw-menschen moeten gewoon een mooi lichtje hebben dat aangaat als ze niet bezet zijn en jou leuk vinden...
ow kijk dat is weer positief(had je niet verteld) Als ze echt niet wou dan had ze dat niet gewild. Dus dat is wel weer goed van haarquote:Op woensdag 10 november 2004 00:38 schreef Skinkie het volgende:
nee, ze vroeg wel indirect om mijn nummer... dat heb ik haar dan ook gegeven
Dus eigenlijk wil ze over 2 weken pas afspreken. Zondag eind van week 2. Dat word dus lang wachten.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Skinkie het volgende:
volgende week heeft ze overigens geen tentamens meer... alleen zit ze die hele week tot laat op school omdat ze een vak moest inhalen waar ze niet blij mee was...
Ja, o.k., volgende week moet ze dus nog bijkomen van de tentamenweek én ze zit de hele week tot laat op school (waar ze waarschijnlijk ook nog voor moet leren, omdat ze dat vak moet inhalen). In dat weekend daarop heeft ze eindelijk rust en ontspanning in haar hoofd zodat ze een leuke dag met jou kan hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Skinkie het volgende:
volgende week heeft ze overigens geen tentamens meer... alleen zit ze die hele week tot laat op school omdat ze een vak moest inhalen waar ze niet blij mee was...
Klinkt even goed maar ze kon je toch ook gewoon vragen wat is je mobiele nummer.Maar gewoon afwachten dan denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:42 schreef Skinkie het volgende:
laten we zeggen ze zei iets in de trant van: "m'n vader heeft je nummer wel he?"...
Misschien is ze wel net zo onzeker en verlegen als Skinkie en durft ze dat dus niet zo rechtstreeks te vragenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:43 schreef Alessandro het volgende:
Klinkt even goed maar ze kon je toch ook gewoon vragen wat is je mobiele nummer.Maar gewoon afwachten dan denk ik.
Dat heeft een redenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:43 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Klinkt even goed maar ze kon je toch ook gewoon vragen wat is je mobiele nummer.Maar gewoon afwachten dan denk ik.
ff offtopic maar dat doet me denken aan een vriend van me.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zit in haar tentamenweek, zo gek vind ik dat niet
Grin ik 'ken' haar iets van anderhalf jaar... alleen liggen de kennis momenten wat ver uit elkaarquote:Op woensdag 10 november 2004 03:28 schreef El-Rico het volgende:
Ik had langer gewacht, iemand na zo'n korte kennismaking mee uit vragen, komt bij mij als hopeloos over.
Jij bent echt een lollig mannetjequote:Op woensdag 10 november 2004 03:28 schreef El-Rico het volgende:
Ik had langer gewacht, iemand na zo'n korte kennismaking mee uit vragen, komt bij mij als hopeloos over. En dat is volgens mij iets wat vrouwen niet willen. Maar je hebt t al gedaan, ga er dan ook maar niks van verwachten, kan t altijd meevallen. En ohja, heb absoluut niet de intensie om 1 of andere move te gaan maken, daar verneuk je alles mee.
Ik heb nog geen afzegging gehad als je dat bedoeldquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:11 schreef Alessandro het volgende:
Skinkie je hebt vast nog niets van haar gehoord?? Of wel:s
Of ze nog iets van zich heeft laten horen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:13 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen afzegging gehad als je dat bedoeld
Er is geen lol aan.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee joh, dan hoeven mannen niet meer te jagen. Dan is de lol eraf
Voor de dames welquote:Op woensdag 17 november 2004 00:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen lol aan.
neequote:Op woensdag 17 november 2004 00:44 schreef Alessandro het volgende:
Of ze nog iets van zich heeft laten horen.
Als je je prooi nooit mee kunt nemen naar je grot bedoel je?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen lol aan.
Nee, het hele jaag-gebeuren.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je je prooi nooit mee kunt nemen naar je grot bedoel je?
Als je de jacht tot een goed einde brengt is het toch wel leuk? Of mis je wat testosteron?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het hele jaag-gebeuren.
Het einde is prima, maar de jacht, daar is echt geen kloot aan.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je de jacht tot een goed einde brengt is het toch wel leuk? Of mis je wat testosteron?
Het is toch ook niet leuk als ze zichzelf aanbieden?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het einde is prima, maar de jacht, daar is echt geen kloot aan.
Euh, jawel?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het is toch ook niet leuk als ze zichzelf aanbieden?
Maar dan is de spanning er zo snel afquote:Op woensdag 17 november 2004 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, jawel?
Ik zit ook helemaal niet op spanning te wachten.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar dan is de spanning er zo snel af
Tja ieder z'n ding natuurlijk, maar mij lijkt dat niet leuk...Een beetje aftasten en proberen is veel leuker (zeker als het lukt)...Er zit altijd in de bus bij mij een grietje, ze kijkt de hele busreis (ruim half uur) naar mij...Bij haar staat't dus op haar voorhoofd geschreven. Ik vind haar alleen totaal niet antrekkelijkquote:Op woensdag 17 november 2004 01:38 schreef Skinkie het volgende:
Dat heb je helemaal goed Tijn... gezonde spanning voor een climax mag natuurlijk best, maar wat mij betreft mag een vrouw best op haar voorhoofd schrijven dat ze je leuk vindt.
quote:Op zondag 21 november 2004 23:49 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb haar net naar huis gebracht... ga zo even een stukje op de blog submitten hoe het is gegaan
mijn eerste reactie: wow
laat... de vorige stond er ook pas om drie uur vannacht op... en ik moet nog beginnen... dus een verhaaltje in de ochtendquote:Op maandag 22 november 2004 00:51 schreef prinsrob het volgende:
Wanneer wordt dat? Ik moet er morgen tamelijk vroeg uit.
Oke dan weet ik dat ik ga pitten, in ieder geval gefeliciteerd (I guess) en dan lees ik het morgen welquote:Op maandag 22 november 2004 00:59 schreef Skinkie het volgende:
[..]
laat... de vorige stond er ook pas om drie uur vannacht op... en ik moet nog beginnen... dus een verhaaltje in de ochtend
Ik hoef geen heel verhaal, met toen zei zij dit en toen zei ik dat en toen moest zij lachen. Ik wil weten of jullie gezoend dan wel gesekst hebben en of jullie een vervolgafspraak hebben. Dat is allesquote:Op maandag 22 november 2004 00:59 schreef Skinkie het volgende:
[..]
laat... de vorige stond er ook pas om drie uur vannacht op... en ik moet nog beginnen... dus een verhaaltje in de ochtend
Lachen veelvuldigquote:Op maandag 22 november 2004 02:48 schreef Xennia het volgende:
Ik hoef geen heel verhaal, met toen zei zij dit en toen zei ik dat en toen moest zij lachen. Ik wil weten of jullie gezoend dan wel gesekst hebben en of jullie een vervolgafspraak hebben. Dat is alles
quote:Op woensdag 17 november 2004 01:40 schreef Tijn het volgende:
En dan gaan ze ook nog eens expres 'hard to get' spelen. Want ze denken dat dat leuk is
quote:Op maandag 22 november 2004 09:50 schreef HenryHill het volgende:
En de volgende keer minimaal een volle zoen op d'r mond he!
Kusjes op de wangenquote:Op maandag 22 november 2004 02:49 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Lachen veelvuldigGezoend op de wangen bij mijn weggaan... vervolg afspraak is gemaakt, wordt nog geplanned.
Ik heb uit haar gedrag maar opgemaakt dat ze geen vriend heeft... maar iedereen schijnt wel op haar te 'geilen'. En ze is niet wanhopig opzoek naar sexquote:Op maandag 22 november 2004 14:07 schreef Alessandro het volgende:
Kusjes op de wangenNou ja,.. je hebt duidelijk een leuke dag gehad. Heeft ze een vriend of hebben jullie het daar niet over gehad?
Heb je nog een verhaaltje geschreven? Hoe het precies ging en zo?quote:Op maandag 22 november 2004 14:11 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ik heb uit haar gedrag maar opgemaakt dat ze geen vriend heeft... maar iedereen schijnt wel op haar te 'geilen'. En ze is niet wanhopig opzoek naar sex(Haar woorden niet de mijne
)
ik zie het SEX topic... hoe voor de eerste keer zoenen al aankomenquote:Op maandag 22 november 2004 15:27 schreef prinsrob het volgende:
Oke dat klint goed, volgende keer moet je haar wel echt zoenen bij het afscheid hoor.
Waarom pas bij het afscheid?quote:Op maandag 22 november 2004 15:27 schreef prinsrob het volgende:
Oke dat klint goed, volgende keer moet je haar wel echt zoenen bij het afscheid hoor.
quote:Op maandag 22 november 2004 15:42 schreef Skinkie het volgende:
[..]
ik zie het SEX topic... hoe voor de eerste keer zoenen al aankomen![]()
ja... ik vond dat niet echt een probleem...quote:Op maandag 22 november 2004 21:16 schreef PLAE@ het volgende:
Maar hebben je ouders nou meegegeten enzow?![]()
nee okquote:Op maandag 22 november 2004 21:18 schreef Skinkie het volgende:
[..]
ja... ik vond dat niet echt een probleem...
Ik vind haar signalen toch eenduidig te interpreteren. Als je dan maar belooft dat je haar de volgende keer wel zoentquote:Op maandag 22 november 2004 23:48 schreef Skinkie het volgende:
Ja... ik had gewoon het lef niet om haar een zoen vol op haar mond te geven... of meer de angst to blow everything up before it even started...
quote:Op maandag 22 november 2004 23:51 schreef Xennia het volgende:
Ik vind haar signalen toch eenduidig te interpreteren. Als je dan maar belooft dat je haar de volgende keer wel zoent
mmm... vanmorgen om half twaalf brak de fik los... ik sliep toen nog maar ik heb samen met het CSI team de brandhaard in m'n mailbox ontdekt. je kunt niet weten hoe blij ik was toen ik dat e-mailtje zagquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:54 schreef pmponer het volgende:
er staat wel veel wind hoor... ik hoop dat je ze ziet
Oeh wat stond erin?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:10 schreef Skinkie het volgende:
[..]
mmm... vanmorgen om half twaalf brak de fik los... ik sliep toen nog maar ik heb samen met het CSI team de brandhaard in m'n mailbox ontdekt. je kunt niet weten hoe blij ik was toen ik dat e-mailtje zag
Daar moet het gaan gebeuren vriend. Beetje mooie film uitzoeken en na afloop mischien nog drinken en dan kussen. Gewoon tongzoenen en dan heb je gescoord. Maar je bent dichtbij een goal denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:55 schreef Skinkie het volgende:
Waar we helemaal heen moesten voor de film... en dat ze het weer druk had met school...
Film is al bekend... ze wilde naar Snowfever... maar dat draait dus ver wegquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:00 schreef Alessandro het volgende:
Daar moet het gaan gebeuren vriend. Beetje mooie film uitzoeken en na afloop mischien nog drinken en dan kussen. Gewoon tongzoenen en dan heb je gescoord. Maar je bent dichtbij een goal denk ik.![]()
![]()
Film kijken is altijd goed, en als het maar beetje romantisch film is(snowfever is wel romantisch en lachen) En ja dan moet het wel goed komen denk ik. Of ze wil gewoon een vriendschappelijke relatie maar daar kom je wel gauw genoeg achter. Het klinkt positief allemaal en ze voelt zich volgens mij heel veilig als ze met je is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:03 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Film is al bekend... ze wilde naar Snowfever... maar dat draait dus ver wegik wacht even op haar reactie of ze er een avondje uit van wilde maken
help me even dan het volgende is best een groot risico, ik kan haar natuurlijk een zoen op haar mond geven... misschien zelfs verder gaan... maar dan nog steeds zijn we een uur weg van onze woonplaats... hoe voor kom je nu dat de 'pleuris' uitbreekt als ze het vriendschappelijk wil houden...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:15 schreef Alessandro het volgende:
Film kijken is altijd goed, en als het maar beetje romantisch film is(snowfever is wel romantisch en lachen) En ja dan moet het wel goed komen denk ik. Of ze wil gewoon een vriendschappelijke relatie maar daar kom je wel gauw genoeg achter. Het klinkt positief allemaal en ze voelt zich volgens mij heel veilig als ze met je is.Als je bedenkt dat je paar weken nog niet eens wist of je zou bellen ben je nu toch al aardig ver op weg. Nog even volhouden en dan zie je wel wat er in je schatkist zit.
Jullie hadden het toch al over het samensmelten van jullie beider toekomsten gehad? Hoeveel signalen heb je nog nodig? Ik denk eerder dat ze haar interesse in jou kan verliezen als je je zo onzeker en afwachtend blijft opstellenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef Skinkie het volgende:
[..]
help me even dan het volgende is best een groot risico, ik kan haar natuurlijk een zoen op haar mond geven... misschien zelfs verder gaan... maar dan nog steeds zijn we een uur weg van onze woonplaats... hoe voor kom je nu dat de 'pleuris' uitbreekt als ze het vriendschappelijk wil houden...
Pas kussen als jullie voor haar huis zijn of waar je ook afscheid neemt. Geef haar gewoon een kusje op de mond heel kort en zacht. Mocht ze toehappen dan kan je verder gaan. En als ze wegschrikt of zich terugtrekt. Ja dan wil ze het gewoon vriendschappelijk houden of niets meer met je te maken hebben. Maar net als dat bellen,... aan alles kleeft een risico en zo weet je meteen waar je aan toe bent. En hoef je je geen zorgen meer te maken of ze nu wilt of niet. Gewoon doen als je er klaar voor bent en nog een date afwachten lijkt me niet slim.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef Skinkie het volgende:
[..]
help me even dan het volgende is best een groot risico, ik kan haar natuurlijk een zoen op haar mond geven... misschien zelfs verder gaan... maar dan nog steeds zijn we een uur weg van onze woonplaats... hoe voor kom je nu dat de 'pleuris' uitbreekt als ze het vriendschappelijk wil houden...
GEEEEEN hand geven, vooral geen hand geven. Het is je suffe tante niet en evenmin een zakenpartnerquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:32 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Pas kussen als jullie voor haar huis zijn of waar je ook afscheid neemt. Geef haar gewoon een kusje op de mond heel kort en zacht. Mocht ze toehappen dan kan je verder gaan. En als ze wegschrikt of zich terugtrekt. Ja dan wil ze het gewoon vriendschappelijk houden of niets meer met je te maken hebben. Maar net als dat bellen,... aan alles kleeft een risico en zo weet je meteen waar je aan toe bent. En hoef je je geen zorgen meer te maken of ze nu wilt of niet. Gewoon doen als je er klaar voor bent en nog een date afwachten lijkt me niet slim.
En als je haar wilt kussen niet laten zien dat je zenuwachtig bent maar gewoon net doen of je het heel normaal vind en beetje macho houding. Lekker geurtje op doen en zorg dat je fris ruikt. Hand geven en zeggen dat je het leuk vond en dan kussen.
mmm... de hand had ik al gegeven mij de drie zoenen... maar ik moet m'n leven dus gauw beteren...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:41 schreef Xennia het volgende:
GEEEEEN hand geven, vooral geen hand geven. Het is je suffe tante niet en evenmin een zakenpartner
Ik geloof dat jij bij 'een hand geven' meer denkt aan zo'n echte mannen-"I'll crush your puny f*cking hand"-handshake, Alessandro zit volgens mij meer in termen van de romantische / Meg Ryan films te denken...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
GEEEEEN hand geven, vooral geen hand geven. Het is je suffe tante niet en evenmin een zakenpartner
Ja en toen had ik je daarvoor ook al een aanmaning gegevenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:45 schreef Skinkie het volgende:
[..]
mmm... de hand had ik al gegeven mij de drie zoenen... maar ik moet m'n leven dus gauw beteren...
Ik ben nog steeds niet onder de indruk van dat handje schuddenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij bij 'een hand geven' meer denkt aan zo'n echte mannen-"I'll crush your puny f*cking hand"-handshake, Alessandro zit volgens mij meer in termen van de romantische / Meg Ryan films te denken...
Ter verduidelijking: niet op de automonteur-manier, wel op de chick-flik manier![]()
Wat ontzettend fout zeg! Wat een afknapper! Je gaat een kus toch niet verbaal inleiden!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:11 schreef Godshand het volgende:
bij de film
bij een romantische scene zeg je: "mooi he? maar doen is leuker dan kijken" en dan plaats je je hand op haar achterhoofd en duwt hem jouw richting in
als ze tegenstribbelt kun je gezeik krijgen, werkt ze mee dan duw je zacht jouw lippen op de hare
Hmm doe dat dus maar niet. Wat je evt. kunt doen om alvast te checken of ze je leuk vindt is handig gebruik maken van de gezamenlijke euh hoe noem je dat ding, leuning? nouja zo'n ding wat aan de zijkanten van de stoelen zit om je arm op te leggenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:11 schreef Godshand het volgende:
bij de film
bij een romantische scene zeg je: "mooi he? maar doen is leuker dan kijken" en dan plaats je je hand op haar achterhoofd en duwt hem jouw richting in
als ze tegenstribbelt kun je gezeik krijgen, werkt ze mee dan duw je zacht jouw lippen op de hare
en als die zich openen wil ze tongzoenen aan jou de keus of je dat ook wilt...
Dat is al een stuk subtieler en spontaner jaquote:Op woensdag 24 november 2004 00:18 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Hmm doe dat dus maar niet. Wat je evt. kunt doen om alvast te checken of ze je leuk vindt is handig gebruik maken van de gezamenlijke euh hoe noem je dat ding, leuning? nouja zo'n ding wat aan de zijkanten van de stoelen zit om je arm op te leggen.
Lijkt me idd niet echt verstandig...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:53 schreef Xennia het volgende:
Wat ontzettend fout zeg! Wat een afknapper! Je gaat een kus toch niet verbaal inleiden!![]()
Dan heb jij betere ervaringen dan ik, ik kon enkele kokhalsneigingen nauwelijks onderdrukkenquote:Op woensdag 24 november 2004 00:50 schreef LintuxCx het volgende:
*herinneringen aan zijn eerste zoen komen naar boven... wat mooi was dat...*![]()
Daar kwam echt geen enkel woord aan te pas. Was er sowieso eerst even stil van.
Juist, jij snapt het beetje gevoelig hand vasthouden en diep in de ogen kijken. Vaak smelten ze dan maar nogmaals werkt niet altijd en ligt eraan hoe je overkomt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij bij 'een hand geven' meer denkt aan zo'n echte mannen-"I'll crush your puny f*cking hand"-handshake, Alessandro zit volgens mij meer in termen van de romantische / Meg Ryan films te denken...
Ter verduidelijking: niet op de automonteur-manier, wel op de chick-flik manier![]()
Wat raar dat ze niet op msn zit(veel vrouwen doen dat), wat doet ze de hele dag dan/En smsen mag ook wel hoor of bellen. Als jullie zo goed kunnen praten met elkaar dan kunnen jullie elkaar toch ook wel bellen soms??? EN steeds op haar mailtje wachten kan erg lang duren ja. Ze weet al wat jij van haar vind, en kan ze lekker zonder zorgen dingen doen. En wanneer het haar uitkomt, want jij wacht wel. Zorg ervoor dat je snel afspreekt zodat je niet al te lang hoeft te wachten tot je antwoord krijgt of ze wilt of niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:49 schreef Skinkie het volgende:
Even een misschien compleet offtopic reactie...
Ik merk wel dat ik vreselijk ongeduldig ben op dit moment, het feit dat zij geen interactief msn meisje is vind ik zeker prettig... maar er zit een nadeel aan. Oh wat zou ik graag nu nog wat van haar hebben gehoord, ipv misschien morgenochtend op de mail. De spanning van 'vindt ze me leuk' is het niet maar meer 'de heinwee naar huis' als je op vakantie bent. En zelfs nu er misschien pas een vonkje is kan ik me op het ene moment erg depressief voelen over dat ze er niet 'meer' is. Terwijl ik op het andere moment dol gelukkig uitkijk naar een volgende keer van ontmoeten.
Het stukje lef en ook geluk om haar binnenkort voor mij te winnen moet er goed uitkomen, en ik hoop dat de zeepbel op dat moment niet barst.
Hoe weet zij dan zo zeker dat hij haar leuk vindt? Hij heeft haar mee uitgevraagd, maar niet gekust dus misschien viel het hem wel tegenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:57 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat raar dat ze niet op msn zit(veel vrouwen doen dat), wat doet ze de hele dag dan/En smsen mag ook wel hoor of bellen. Als jullie zo goed kunnen praten met elkaar dan kunnen jullie elkaar toch ook wel bellen soms??? EN steeds op haar mailtje wachten kan erg lang duren ja. Ze weet al wat jij van haar vind, en kan ze lekker zonder zorgen dingen doen. En wanneer het haar uitkomt, want jij wacht wel. Zorg ervoor dat je snel afspreekt zodat je niet al te lang hoeft te wachten tot je antwoord krijgt of ze wilt of niet.
quote:Op woensdag 24 november 2004 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe weet zij dan zo zeker dat hij haar leuk vindt? Hij heeft haar mee uitgevraagd, maar niet gekust dus misschien viel het hem wel tegen
Omdat hij haar heeft gebeld om uit eten te gaan. Een vrouw ruikt meteen al of je met haar wilt of niet en dat moet jij weten. En ze zegt dat er wel meer mannen op haar geilen(need I say more)quote:Op woensdag 24 november 2004 02:20 schreef Alessandro het volgende:
[..]
De reden dat ze MSN schuw is geworden, is doordat haar dispuut leden haar zeggen dat ze ziek is tussen haar oren als ze niet tegen rook kan. Aangezien ik precies weet wat ze bedoelt met msn schuw en niet tegen de rook kunnen vind ik het helemaal niet vreemd.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:57 schreef Alessandro het volgende:
Wat raar dat ze niet op msn zit(veel vrouwen doen dat), wat doet ze de hele dag dan/En smsen mag ook wel hoor of bellen. Als jullie zo goed kunnen praten met elkaar dan kunnen jullie elkaar toch ook wel bellen soms??? EN steeds op haar mailtje wachten kan erg lang duren ja. Ze weet al wat jij van haar vind, en kan ze lekker zonder zorgen dingen doen. En wanneer het haar uitkomt, want jij wacht wel. Zorg ervoor dat je snel afspreekt zodat je niet al te lang hoeft te wachten tot je antwoord krijgt of ze wilt of niet.
Dat klopt inderdaad...maar je moet dus zorgen dat het moment daar komt (een rare stilte opeens is soms een goed teken)...het is een kwestie van aanvoelen! en vaak gaat het dus vanzelfquote:Op woensdag 24 november 2004 09:39 schreef pmponer het volgende:
duren lang he die dagen zo
Maar ik ben het helemaal met SilenChaos heen. Als het moment daar is weet je het. En het had al kunnen gebeuren zeg maar bij het vorige afscheid. Tis wel zo dat wanneer je bij de volgende ontmoeting niks onderneemt dan wordt het waarschijnlijk niks, je krijgt namelijk maar een paar kansen om het goed te doen.
Verder wil ik je niet nog zenuwachtiger maken
En wat was haar antwoord?quote:Op zondag 28 november 2004 01:27 schreef Skinkie het volgende:
Nu heb ik op een vrij ludieke manier aan haar gevraagd of ze uberhaupt wat zag in ons tweeen.
Nog niets terug gehad, had een SMSje gestuurd, maar ze zit nu in Friesland 'vakantie huisje' achtig.quote:Op zondag 28 november 2004 01:34 schreef Xennia het volgende:
En wat was haar antwoord?
Had me al op zo iets voorbereid.quote:Ik denk dat je even wat gas moet terug nemen en moet afwachten of en wanneer zij initiatief neemt tot een date
Zoiets kun je beter in real life vragen, dan zie je ook haar non-verbale signalen erbij en haar emoties en dan wordt het duidelijker. Bovendien heeft ze dan geen tijd om over een antwoord na te denkenquote:Op zondag 28 november 2004 01:46 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Nog niets terug gehad, ze zit nu in Friesland.
Wacht haar gewoon even afquote:Had me al op zo iets voorbereid.
Wij spreken dezelfde taal... ik had nooit aan dat SMS'en/mailen moeten beginnenquote:Op zondag 28 november 2004 01:49 schreef Xennia het volgende:
Zoiets kun je beter in real life vragen, dan zie je ook haar non-verbale signalen erbij en haar emoties en dan wordt het duidelijker. Bovendien heeft ze dan geen tijd om over een antwoord na te denken
ik zal wel moetenquote:Wacht haar gewoon even af
Dat probleem had ik ook. Terwijl ik mijn hoofd richting het hare bracht was ik nog hevig aan het afwegen of het nu mond of wang moest worden. Uiteindelijk werd het zon beetje ergens bij haar mondhoekquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Het gaat wel traag dan. Ik zou nooit zo lang kunnen volhouden. Zolang je happy bent NP tochquote:Op zondag 12 december 2004 19:39 schreef Skinkie het volgende:
Over?
Nou ik hoop het niet?Nee ze is wat druk in deze periode dus na een paar telefoontjes, sms'jes, mailen we wat geregelder. Er staat een volgend afspraakje op de planning. D'rnet stuurt ze een foto van haar en haar twee nieuwe troetel dieren. En vistte ze of ze ook gezellig mee kon hardlopen.
Trouwens die foto was wel even schrikken... ik had er helemaal niet omgevraagd enzo... en de vorige keer dat ik een foto wilde maken dook ze helemaal weg. Dus ik ben weer happy
ik ook nietquote:Op zondag 12 december 2004 19:43 schreef Alessandro het volgende:
Het gaat wel traag dan. Ik zou nooit zo lang kunnen volhouden. Zolang je happy bent NP toch![]()
alleen contact waar iemand van de KPN voor heeft gezorgd. Internet dan wel Bellenquote:Op zondag 12 december 2004 19:44 schreef Xennia het volgende:
Hebben jullie al gezoend of ander lichamelijk contact gehad?
Natuurlijk wel, weet ze meteen wat je wilt. Uiteraard kijk ik er heel lief bij als ik dit zegquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat ontzettend fout zeg! Wat een afknapper! Je gaat een kus toch niet verbaal inleiden!![]()
Precies, je maakt je heel erg druk, oftewel je bent eigenlijk al hartstikke gek op haar?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Skinkie het volgende:
ach ze zal vast wel echt ziek zijn en ik maak me zorgen om niets he mensen...
Vraag haar het hemd van het lijf! Speel op haar antwoorden in en probeer met de antwoorden die zei geeft iets over jezelf te vertellen....quote:Samenvatting:
Jongen faalt bij meisjes, jongen vindt leuk nieuw meisje, jongen wil met meisje kennis maken, hoe?
Dat had je r dus niet bij moeten zetten, nu kom je gewoon te onzeker over. Game over lijkt me, wees duidelijk voor jezelf. Laat r met rust, komt ze terug heb je een kans en anders ben je er zo over heen.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Skinkie het volgende:
De update ze mailt plus een smsje dat ze ziek is exact twaalf uur voor de inmiddels verplaatste afspraak van vanavond, dat ze ziek is.
Nou mensen, ik heb haar maar een mailtje met beterschap gestuurd. Ze schrijft dat we na de kerstvakantie nog maar eens een afspraak moeten maken en of ik dat wat vind.
Ik heb maar gereageerd dat die afspraak maken goed is... dat ik het jammer vind en dat ik aan een zieke [vul naam in] ook niets heb.
Aangezien mijn toon tussen hardgillen van boosheid en huilen van verdriet hangt, heb ik er maar in een psje bijgezet dat de bovenstaande e-mailtekst door mijn verstand en dat emo-skinkie niet weet wat hij hier mee aanmoet.
De bal ligt dus duidelijk bij haar en ik beloof dan ook plechtig dat ik geen enkele poging meer zal ondernemen om zelf een afspraakje te versieren. !@#*(&!@#*(&!@#(*#!{} Ja dat lucht op... ach ze zal vast wel echt ziek zijn en ik maak me zorgen om niets he mensen...
Mee eens, op deze manier leg je meteen al je kaarten op tafel. Je kunt wel laten merken dat je het jammer vindt, maar je moet het niet te dramatisch maken, met het risico dat zij zoiets heeft van "wat een onzekere, wanhopige kerel, geef mijn portie maar aan Fikkie". Als ik je verhaal zo lees, dan vermoed ik dat zij gewoon (nog) in de 'vriendschapsfase' zit, als in "leuke dingen samen doen".quote:Op donderdag 23 december 2004 02:45 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Dat had je r dus niet bij moeten zetten, nu kom je gewoon te onzeker over. Game over lijkt me, wees duidelijk voor jezelf. Laat r met rust, komt ze terug heb je een kans en anders ben je er zo over heen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |