Sterkte dr meequote:Op dinsdag 9 november 2004 01:06 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Na 2,5 jaar, ik ben totaal kapot, kan alleen maar huilen. Het voelt zo klote ik houzoveel van haar :'(
Ik heb hetzelfde afgelopen vrijdag meegemaaktquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:06 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Na 2,5 jaar, ik ben totaal kapot, kan alleen maar huilen. Het voelt zo klote ik houzoveel van haar![]()
wiens schuld het ook is het blijft kutquote:Op dinsdag 9 november 2004 02:18 schreef bas-beest het volgende:
heeft iemand zich al afgevraagd of het niet aan TS zelf ligt dat zijn vriendin het uit heeft gemaakt?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:20 schreef RedDevil085 het volgende:
Poep gebeurd... Zo heb je een leuke vriendin, zo ben je vrijgezel... Bekijk het van de positieve kant: Geen gezeik, meer!
Oh ja, je ondertitel bevat een spelfout. Het is Welcome Back, Mr. Anderson. (1 s)
Klote situatie?... het is met geen pen te beschrijven... ik zal binnenkort eens het hele verhaal posten wat er in die tijd gebeurd is. Heb nog toch meer vrije tijdquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:51 schreef Lula het volgende:
Klinkt als een klotesituatie wat je had...
Sterkte voor komende tijd!!!
Ik ben benieuwd of vriendschap nog mogelijk is. Heel vaak is dat toch moeilijker dan je denkt
nou ja kort.. hihi..sorry..quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hoe het gebeurd is...
Dat is een super lang verhaal, even kort samengevat:
yep niet wegstoppen, face it. Beste manier om zo snel mogelijk verder te kunnen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:00 schreef Blessed het volgende:
flink klote voelen, geen afleiding zoeken.
Afleiding zoeken = wegstoppen. Wegstoppen = opkroppen. Opkroppen = veel voorkomende oorzaak van stress. Stress = hartaanval op je 50e. Ok, dat laatste en beetje overdreven, but you get my point.
Voel je klote en ellendig. Je voelt vanzelf wanneer het beter gaat.
Mijn (misschien bevooroordeelde, hopelijk verhelderende) kijk op de zaak:quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hoe het gebeurd is...
*knip*
Wat herkenbaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:39 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Vanaf het begin dat ik mijn vriendin leerde kennen waren er dingen die er niet klopte, ze stoorde zich aan dingen die er niet waren, ze was kwaad om dingen die ik nog niet gedaan had. Toen bleek haar moeder me zwart te maken, zij wou niet dat haar dochter een vriend had. Ze zij dingen zoals dat ik later aan de drugs kwam,
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat herkenbaar! Ik heb ook ooit zo'n rare schoonfamilie gehad. Mijn ex-vriend was nogal een moederskindje en alles wat z'n moeder en broer zeiden, dat was waar voor hem! Maar ja, daar kwam ik eigenlijk pas achter toen ik al een half jaar met hem omging
, want al die tijd heeft hij alles verzwegen hoe zijn familie over mij praatte
.
Die familie heeft tegen hem lopen beweren dat ik zwaar aan de harddrugs zou zijn (ik heb nog nooit van m'n leven harddrugs gebruikt) en dat ik in de prostitutie gewerkt zou hebben (wat dus uiteraard ook niet waar is). Mijn ex-vriend geloofde dat allemaal. Maar ja, toen ik er dus achter kwam hoe ze (die familie en m'n ex-vriend zelf) over mij praatten, heb ik vrij snel een punt achter de relatie gezet.
Afgelopen zomer kwam ik mijn ex-vriend tegen op een terrasje en hij was samen met de vrouw van z'n broer. Zegt dat domme wijf tegen me: "En? Ben je al van de dope af?" Na zoveel jaar hebben ze het blijkbaar nog steeds over me!
En jij quote mij omdat?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:52 schreef HoansCage het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |