Zo te zien zijn het Parijse mobiele callcentermedewerkersquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef Andyvie het volgende:
Zijn dat die parijse footballspelers?
Ook leukquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:17 schreef tech het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het Parijse mobiele callcentermedewerkers
Doe mij die 'nerd' dan maar... Met zijn Windows NT boekquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ook leuk
Ja hoor ajuu... De linker is nog over... Neem!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:30 schreef ajuu het volgende:
eng wit kontje
hij heeft geen attribuutje behalve kontjequote:Op dinsdag 9 november 2004 18:32 schreef tech het volgende:
[..]
Ja hoor ajuu... De linker is nog over... Neem!
Straks wordt CDP nog beroemd!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:01 schreef beaverhausen het volgende:
Zag ik net CDP met Renee Zellweger bij RTL Boulevard?.
Ja nou.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk een schande dat we in dit topic, toch het stralende middelpunt van de homo-gemeenschap in Nederland, niet een BN-er in ons midden hebben.
.
Downloaden mag nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
rode kool is niet okee
en geen zin om te sporten
MAAR! ik ben world of warcraft aan het downloaden
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Downloaden mag niet
wel hoor de 'World of Warcraft Open Beta' kan je gewoon legaal via de site downloadenquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Downloaden mag niet
Ohw, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wel hoor de 'World of Warcraft Open Beta' kan je gewoon legaal via de site downloadenis wel 2400 mb en downloaden gaat nogal traag..
You're at a place called Vertigo?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
*met U2 meezing*
Unos, dos, tres, catorce!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
You're at a place called Vertigo?![]()
Daniel-Day Lewis in film 1 was wel yum hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh eindelijk twee films die je niet kijkt om d elekkere kerels erin!.
mogguh!.
Ik wilde al niks zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:09 schreef Nuvole het volgende:
Nu verwacht ik Waxxer toch wel binnen twee minuten...![]()
Wat voor werk zoek je?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:09 schreef Vlarp het volgende:
Heeft er iemand nog leuk werk voor me? Desnoods verhuis ik als het aanbod goed is
Moet het betaald werk zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:09 schreef Vlarp het volgende:
Heeft er iemand nog leuk werk voor me? Desnoods verhuis ik als het aanbod goed is
Die gele doekjes moet je ook wassen, in plaats van ze na één keer gebruiken direct weg te gooien.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet het betaald werk zijn?![]()
Ik wil ook wel zo'n poetshomo als bij Ang3l, maar mijn budget laat hoogstens een nieuw geel doekje toe. Maar jij werkt denk ik gewoon voor de lol en niet zozeer voor het geld, he?![]()
@Beav: Waxx is te laat...![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die gele doekjes moet je ook wassen, in plaats van ze na één keer gebruiken direct weg te gooien..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echt waar?.
Tuurlijk. Gewoon op zestig graden. Anders kun je net zo goed keukenpapier gebruiken. Of van die glorix hygienische vochtige doekjes.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echt waar?.
Ik ben niet op zoek naar een andere baan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:22 schreef Weemz het volgende:
Ohw! G_E... Je mag mijn baan wel overnemen hoor!
Iehl.. er staat Zaandam op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Misschien moet ik maar een keer een Workshop "Huishouden met G_E" houden..
Ik geef me liever op voor een workshop "Huishouden door G_E"quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Misschien moet ik maar een keer een Workshop "Huishouden met G_E" houden..
Als eten, inwonen en diverse andere dingen zijn inbegrepen doe ik het wel gratisquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet het betaald werk zijn?![]()
Ik wil ook wel zo'n poetshomo als bij Ang3l, maar mijn budget laat hoogstens een nieuw geel doekje toe. Maar jij werkt denk ik gewoon voor de lol en niet zozeer voor het geld, he?![]()
@Beav: Waxx is te laat...![]()
De beste poetsmiepjes komen uit Zaandam.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Iehl.. er staat Zaandam op..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geef me liever op voor een workshop "Huishouden door G_E".
Goh.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De beste poetsmiepjes komen uit Zaandam..
Kommansjnadda?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als eten, inwonen en diverse andere dingen zijn inbegrepen doe ik het wel gratis
Je wil dus gewoon trouwen en huisman worden?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als eten, inwonen en diverse andere dingen zijn inbegrepen doe ik het wel gratis
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je wil dus gewoon trouwen en huisman worden?
Ik heb een idee:quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Wat verwacht je dan psies van zo'n workshop, als ik vragen mag?.
.
Ik moet er ook wel plezier aan hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kommansjnadda?![]()
En dat plezier is dan beloning genoeg voor je?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel plezier aan hebben
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dat plezier is dan beloning genoeg voor je?![]()
*met notitieboekje en potloodje naast Nuvole op de eerste rij gaat zitten*quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb een idee:
Je maakt er een nieuw topic(reeks) van. In LIF.
Hoe doe ik effectief Het Huishouden met G_E.
Dan behandel je ieder week een nieuw onderwerp en dan kunnen de fokkers daarover vragen stellen, waarop jij dan weer antwoord geeft. Vervolgens gaat iedereen het geleerde van die week dan in praktijk brengen en brengt dan weer feedback uit in het topic.
Deze week dus deel 1:
[G_E-HUISHOUDEN - The Principles] Het Gele Doekje.
![]()
Let's not and say we did.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb een idee:
Trek die roze rubberen handschoenen maar alvast aan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*met notitieboekje en potloodje naast Nuvole op de eerste rij gaat zitten*
Vertel G_E! Neem ons mee naar een heel andere wereld!.
Gele doekjes zijn heel handig voor het schoonmaken van aanrecht, tafel, et cetera. Belangrijk om te realiseren is dat gele doekjes vies worden, als je ze gebruikt. Het is heel vies om een nat geel doekje te laten drogen op de verwarming en 'm daarna weer te gebruiken. In zo'n vochtig warm doekje - NUVOLE! NIET AAN BEAV'S POTLOODJE ZITTEN! - kunnen alle Enge Bacteriën die je net hebt opgeveegd namelijk uitstekend gedijen. En als je het doekje dan gebruikt om bv de tafel "schoon te maken", veeg je de tafel juist onder met een smurrie van Enge Beestjes.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*met notitieboekje en potloodje naast Nuvole op de eerste rij gaat zitten*
Vertel G_E! Neem ons mee naar een heel andere wereld!.
NOG EEN KEER EN IK ZET JE IN DE HOEK BIJ AL DIE ENGE ZILVERVISJES!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Trek die roze rubberen handschoenen maar alvast aan..
.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gele doekjes zijn heel handig voor het schoonmaken van aanrecht, tafel, et cetera. Belangrijk om te realiseren is dat gele doekjes vies worden, als je ze gebruikt. Het is heel vies om een nat geel doekje te laten drogen op de verwarming en 'm daarna weer te gebruiken. In zo'n vochtig warm doekje - NUVOLE! NIET AAN BEAV'S POTLOODJE ZITTEN! - kunnen alle Enge Bacteriën die je net hebt opgeveegd namelijk uitstekend gedijen. En als je het doekje dat gebruikt om iets "schoon te maken", veeg je het juist onder met Enge Beestjes.
*Vinger opsteekt*quote:Dus, gebruiken en daarna direct in de was. Een emmer of iets dergelijks in de keuken is dan heel handig. Daar gooi je alle keukendoekjes, handdoeken, dweilen en theedoeken in die je wilt wassen. En dan eens per week ofzo doe je een "vieze doekjes" was op 60 graden..
quote:Overigens, een geel doekje dat gewassen is, neemt beter vocht en vuil op dan een nieuw doekje. Dat komt omdat een nieuw doekje voorzien is van een bepaald stofje wat vuil- en waterafstotend is. Gebruiken ze ook in kleding, maar ook worden sinasappels ermee bespoten om ze mooi te laten glimmen. Bij de eerste wasbeurt gaat dat eruit..
Waarom kijkt u me nou zo dwingend aan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
NOG EEN KEER EN IK ZET JE IN DE HOEK BIJ AL DIE ENGE ZILVERVISJES!
Ik zou het niet riskeren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:16 schreef Nuvole het volgende:
of mogen we ook 'je' tegen u zeggen?
Alleen chloor (of Dethol oid) ontsmet voldoende. Maar de vraag is of je daar alles maar mee schoon wilt maken. Bovendien zit je doekje dan onder de Dethol met dooie bacteriën. En in tegenstelling tot wat veel mensen denken zijn dode bacteriën of gisten vaak net zo schadelijk als levende, doordat de gifstofjes die ze achterlaten niet verdwijnen met een ontsmettingsmiddel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:11 schreef Nuvole het volgende:
En kunnen we dan geen fles kopen waar dat spulleke inzit zodat we onze doekjes weer immuun kunnen maken voor de Enge Beestjes?
* briefje openfrummel *quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
*ijverig aantekeningen maak*.
*Nuvole van zich af mep*.
*briefje naar timmah schrijf*.
Jij blijft wéér zitten, DM, als je zo doorgaat.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
Enge Beestjes zijn goed voor je imuunsysteem.
Als jij toevallig nogal breed gebouwd bent, mag ik dan achter jou wegkruipen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou het niet riskeren..
Gewoon U zeggen tegen meneer Verwachtingen en direct oogcontact vermijden..
ach, meneer verwachiting luistert naar U2 (qua ultra-conservatieve stadiumrock van would-be werldverbeteraar nr. 1 bono ), dus ik kan hem nu al niet meer geloofwaaridg vindenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou het niet riskeren..
Gewoon U zeggen tegen meneer Verwachtingen en direct oogcontact vermijden..
*ajuu aantekeningen laat overschrijven*quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:16 schreef ajuu het volgende:
*spiekt bij beaf* o, dus daar zijn die doekjes voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |