Je weet niet hoe Office er tegenwoordig uit ziet, maar je denkt me wel te kunnen helpen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:32 schreef BaggerUser het volgende:
screenshot
Ja, ik heb al lopen zoeken, maar ik kan het niet vinden. Ik heb m'n XP ook zo plain mogelijk gestyled en zo wil ik eigenlijk al m'n programma's.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef mvt het volgende:
zit er niet gewoon een soort "klassieke styling-optie op zoals in windows XP??
jawel maar ik weet niet uit me hoofd welke versie bij welke knoppen horen ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet niet hoe Office er tegenwoordig uit ziet, maar je denkt me wel te kunnen helpen?
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:52 schreef Markster het volgende:
Apple neem je toch ook voor het mooie OSX ?
Dit is niet mooi, dit is irritant.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:52 schreef Markster het volgende:
het is ook nooit goed
Was jij geen applefreak? Apple neem je toch ook voor het mooie OSX ?
Ach, er is natuurlijk wel mee te werken, ik ga er niet dood van ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:56 schreef Jane het volgende:
maar ik vind het niet zo storend
Phew, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:57 schreef Tijn het volgende:
ik ga er niet dood van ofzo
Ja, je blijft altijd zeikerds houden. Dat blijkt maar weer. Ergerlijk idd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:00 schreef Mike het volgende:
Hallo.
Ik heb al een heleboel onzinnige opties aan Tijn voorgedragen, maar dat is allemaal niet goed genoeg voor meneer.
Ja, hallo, het werkt niet wat jij zegtquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:00 schreef Mike het volgende:
Hallo.
Ik heb al een heleboel onzinnige opties aan Tijn voorgedragen, maar dat is allemaal niet goed genoeg voor meneer.
Klinkt wel logischquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
<Mike> Heb je de knop 'laat knoppenbalk niet zien in stomme 3d-look, maar normale 2d-look' al geprobeerd?
Wat??? Heb je die knop nog niet geprobeerd?!quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hallo, het werkt niet wat jij zegt
<Mike> Heb je de knop 'laat knoppenbalk niet zien in stomme 3d-look, maar normale 2d-look' al geprobeerd?
Goeie tip, maar daar kan ik het ook niet vinden. Ik kan alleen iedereen aanraden om niet de optie 'Grote pictogrammen' te kiezen, want dan zijn ze pas echt heel erg lelijk!quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:08 schreef mvt het volgende:
kan je niet met de rechter muisknop op de balk drukken en dan bij opties/eigenschappen kijken??
Of zijn ze bij Microsoft niet zo slim om de meest fantastische knop op de hele pc niet daar ook te gebruiken??
Ik zou ook de optie 'laat pictogrammen snel knipperen in verschillende kleuren' uitlaten. Ik ken mensen die een epilepsie-aanval op die manier hebben gekregen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Goeie tip, maar daar kan ik het ook niet vinden. Ik kan alleen iedereen aanraden om niet de optie 'Grote pictogrammen' te kiezen, want dan zijn ze pas echt heel erg lelijk!
Nee. Gewoon nee. De looks heeft er geen zak mee te maken, dat interesseert me ook niks.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:15 schreef Markster het volgende:
[..]
Echt wel
Oh, dat is juist mijn favo-optie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zou ook de optie 'laat pictogrammen snel knipperen in verschillende kleuren' uitlaten. Ik ken mensen die een epilepsie-aanval op die manier hebben gekregen.
Nu kom ik er nooit meer vanaf. Want het is eigenlijk helemaal niet zo erg, maar elke keer als ik nu Word start, zie ik die balk en denk ik "Aaaaargh!".quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:13 schreef Jane het volgende:
Tjonge, je zit er gewoon mee opgescheept. Wat nu?
Dan zet je die balken uit. Een echte nerd kent de sneltoetsenquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu kom ik er nooit meer vanaf. Want het is eigenlijk helemaal niet zo erg, maar elke keer als ik nu Word start, zie ik die balk en denk ik "Aaaaargh!".
Ik vraag ze even of ze een knopje willen inbouwen die alles in 1 keer lekker Spartaans afstelt. Dan kan ik ten minste rustig werkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:18 schreef mvt het volgende:
En een mailtje naar microsoft imet een verwijzing naar dit topic is ook geen optie?
Kladblok misschien een idee?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu kom ik er nooit meer vanaf. Want het is eigenlijk helemaal niet zo erg, maar elke keer als ik nu Word start, zie ik die balk en denk ik "Aaaaargh!".
text-only-buttomquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vraag ze even of ze een knopje willen inbouwen die alles in 1 keer lekker Spartaans afstelt. Dan kan ik ten minste rustig werken
Zoals Janequote:Op dinsdag 9 november 2004 01:21 schreef mvt het volgende:
[..]
Of er zit een slimmerik daar die je naar notepad doorverwijst
werkt in office de F11 knop??quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vraag ze even of ze een knopje willen inbouwen die alles in 1 keer lekker Spartaans afstelt. Dan kan ik ten minste rustig werken
quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals Jane
Ik heb er nu een paar keer op gedrukt. Volgens mij gebeurt er niks. Hoop ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:22 schreef mvt het volgende:
[..]
werkt in office de F11 knop??
Heb geen office op mijn pc, kan dus even niet testen
En de knop 'Pause'?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er nu een paar keer op gedrukt. Volgens mij gebeurt er niks. Hoop ik
Ik denk dat ik de knop "Laat Mike alleen nog maar nuttige tips geven in plaats van allemaal onzin waar ik niks aan heb" even ga opzoekenquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:25 schreef Mike het volgende:
[..]
En de knop 'Pause'?
Succes, maar die zul je helaas niet vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de knop "Laat Mike alleen nog maar nuttige tips geven in plaats van allemaal onzin waar ik niks aan heb" even ga opzoeken
Sterker nog, ik heb vandaag hier een topic geopend. Da's al eentje meer dan in FTR.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:29 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Mike een geweldige DIG-mod zou zijn.
Heb je adaware al gedraaid?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:38 schreef Mike het volgende:
Ok, ontopic mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |