ja eng hehquote:Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef Dada het volgende:
[..]
KOM JIJ BUITEN DAN??
Die foto maakt het verhaal van geloofwaardig opeens ongeloofwaardig.quote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
Vuile klootzak daar maak je geen grappen over.quote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
Ok. KNIP Ooh ik heb ergens een foto: Foto
Waarheen???quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef toetatoet het volgende:
Ik ga bijna verhuizen
Vertel!! Waarheen?quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef toetatoet het volgende:
Ik ga bijna verhuizen
Mot ik die vuile economenkop nou weer verbouwen!! Godverredomme BVO FLIKKER OP!!quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef BVO het volgende:
Waarheen???
Naar Rottterdam?quote:Op maandag 8 november 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
me2
Leuk! Bij Christine dus.quote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef toetatoet het volgende:
naar Den Haag
heb er super veel zin in
Nee laat maar. Gewoon even serieus. Heb jij echt een kind?quote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Ok ok..ik zoek even een echte foto...
Maar ben er niet heel erg blij mee om zijn foto op internet te zetten....
Nee joh...quote:Op maandag 8 november 2004 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar Rottterdam?.
Jij wil ook altijd meer hehe.. *zwaait met haar*quote:Op maandag 8 november 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Ik wil ook een kind..
Jammer.quote:Op maandag 8 november 2004 23:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee joh...
Gewoon in de buurt.. alleen ander huis.
van hind zekerquote:Op maandag 8 november 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Ik wil ook een kind..
Nee kga denk ik in Nymegen of Utrecht Studeren...quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer..
Kom hier studeren dan! Leuk joh..
Nee joh, niet van die kleine kutMarokkaantjes.quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
van hind zeker
quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
van hind zeker
Utrecht is niet goed.quote:Op maandag 8 november 2004 23:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee kga denk ik in Nymegen of Utrecht Studeren...![]()
Gezien, haal ze maar snel weer weg.quote:
Utrecht is echt wel oke hoor...quote:Op maandag 8 november 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Utrecht is niet goed..
Nijmegen weet ik niet.. Maar Rotterdam is leuk enzo joh.
.
Met economie waren ze het slechts van het land.quote:Op maandag 8 november 2004 23:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Utrecht is echt wel oke hoor...
Maar goed....
Nee dat had ik al begrepenquote:Op maandag 8 november 2004 23:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Gezien, haal ze maar snel weer weg.
EDIT: Niet onaardig bedoelt ofzo. Maar omdat je ze al tegen je zin online zette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 8 november 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
Kuch....Ik praat voorlopig niet meer met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Economie?? Hello noquote:Op maandag 8 november 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Met economie waren ze het slechts van het land..
Maar goed, jij gaat geen economie doen he?.
Nja, vraag het Anita, die zit er..
quote:Op maandag 8 november 2004 23:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik praat voorlopig niet meer met jou.
quote:Op maandag 8 november 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
Kuch....Ik snapte die haarkleur al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Leuk joh.quote:Op maandag 8 november 2004 23:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Economie?? Hello no
Zei er uit respect niets van. Maar ja.quote:Op maandag 8 november 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
Ik snapte die haarkleur al niet..
economie en leuk dat gaat niet samenquote:Op maandag 8 november 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Leuk joh..
quote:Op maandag 8 november 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snapte die haarkleur al niet..
quote:Op maandag 8 november 2004 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Praten jullie even twee topics vol zonder mij![]()
![]()
Het kind is er dus niet.quote:Op maandag 8 november 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik ze dus gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |