Zeker wel!quote:Op maandag 8 november 2004 21:49 schreef Alicey het volgende:
En we komen er samen vast uit.
Hey, de mixmod in WFLquote:Op maandag 8 november 2004 21:54 schreef HeatWave het volgende:
Topics delelen is not done.
welkom en succes.
Ik ben niet zo zweperig.quote:Op maandag 8 november 2004 21:58 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
![]()
hoi Alicey, hoe voelt het nu om een mod zweep vast te mogen houden???
Nee, eigenlijk niet.quote:Heb je al ban-ideeen???
quote:Op maandag 8 november 2004 21:58 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Heb je al ban-ideeen???
wat een gemis, wat een gemis...quote:Op maandag 8 november 2004 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.Overigens kan ik niemand bannen.
HeatWave'je om het te vieren?quote:Op maandag 8 november 2004 21:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hey, de mixmod in WFL![]()
Oei, begin ik zomaar al met misdragen.quote:Op maandag 8 november 2004 21:54 schreef HeatWave het volgende:
Topics delelen is not done.
dank.quote:welkom en succes.
Dank je.quote:Op maandag 8 november 2004 22:20 schreef Schorpioen het volgende:
Ik geef graag het stokje aan je over Alicey! Hou die usertjes een beetje in bedwangen veel succes!!
You go girl!
FF doorbijtenquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:44 schreef Alicey het volgende:
Ik wordt haast verlegen van zo'n grote menigte.
Je houdt er van?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:39 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat je niet zo zweperig bent.
Zou me anders behoorlijk gaan misdragen![]()
Nog maar een bedankje dan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey !!!! gefeliciteerd hier ook nog maar even
Nee, bans daar gaan de Forum Admins en Administrators over.quote:dus je kunt Akkersloot niet unbannen als eerste daad ?
*vliegt Henk-Jan te hulp*quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:46 schreef Henk-Jan het volgende:
Help!!!!
iteejer mag eerder bang zijn dat ik hem niet gek maak denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Gefeliciteerd Alicey! Je lijkt me een hele goeie voor deze job.Laat iteejer je niet gek maken he!
Jij kunt echt heel opbeurend zijn he?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:39 schreef Geartsjuh het volgende:
Laat iteejer je niet gek maken he!
En jij ook...quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:43 schreef Alicey het volgende:
iteejer mag eerder bang zijn dat ik hem niet gek maak denk ik.
Het gaat wel een gekke bedoening worden zo.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jij kunt echt heel opbeurend zijn he?
[..]
En jij ook...
Jazeker..quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:01 schreef iteejer het volgende:
Jij kunt echt heel opbeurend zijn he?
Ik ken haar wel ja, al jaren, en als ik er niet achter gestaan zou hebben zou dit ook niet gebeurd zijn. En ik ga er niet met een VVD'er vandoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Er is toch wel chemie tussen jullie twee he?Want straks zitten we weken met gekibbel heen en weer waarna alles stuk loopt en iteejer er met een VVD'er en een kleine D66 aanhanger vandoor gaat. Dan heeft WFL gelijk geen vertrouwen meer in de machtsverhoudingen hiero..
Anders kom ik met een kloon: Iteejerslootquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:07 schreef Alicey het volgende:
Het gaat wel een gekke bedoening worden zo.
Op zich is het verschil tussen hoe rude de wiskunde ziet maar heel klein met hoe het wordt toegepast. Ik probeer er achter te komen waarom rude op de manier redeneert zoals hij doet. rude doet het in een eigen topic, dus ik zie er verder weinig kwaad in om het open te laten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:37 schreef Haushofer het volgende:
Mjah,als er hier dan toch mods kijken: hoelang laten jullie Rude zichzelf nog voor gek zetten? Die vrije mening van hem is nu wel duidelijk. ( niet dat ik me er niet mee vermaak ofzo....)
Pas maar op, anders kom ik nog met een kloon AliceySlot.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Anders kom ik met een kloon: Iteejersloot
Zolang hij in zijn eigen topic zijn eigen denkbeelden presenteert is er niks aan de hand, lijkt me. Het staat eenieder vrij om er al dan niet in te reageren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:37 schreef Haushofer het volgende:
Mjah,als er hier dan toch mods kijken: hoelang laten jullie Rude zichzelf nog voor gek zetten? Die vrije mening van hem is nu wel duidelijk. ( niet dat ik me er niet mee vermaak ofzo....)
Hoe wie wat waar wanneer?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:33 schreef iteejer het volgende:
Ik heb een eigen visie op modereren op FOK!, zal je misschien wel gelezen hebben in de column die daarover ging.![]()
hier: http://frontpage.fok.nl/column/2307quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoe wie wat waar wanneer?Vooral de 'waar' is in deze zin van belang.
![]()
Alicey is niet slechts bedoeld als tolk om WFL-stof om te vormen tot Libelle-gekeuvel hoorquote:Trouwens vind ik het wel erg tof dat we een vrouwelijke mod erbij hebben voor WFL. Is toch een soort van bewijs dat wetenschap ook aan vrouwen besteed is.
Op zich is het best opmerkelijk. Naar de cijfers kijkend studeren er meer vrouwen dan mannen af, en toch zijn ze in de minderheid waar het aankomt op de arbeidsmarkt. Overigens is dit een typisch Europees verschijnsel, in Azie lijkt dat verschil er veel minder te zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:45 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Trouwens vind ik het wel erg tof dat we een vrouwelijke mod erbij hebben voor WFL. Is toch een soort van bewijs dat wetenschap ook aan vrouwen besteed is.
Ik vind dat verschil nogal groot. En waarom die gast redeneert zoals hij doet, is duidelijk: hij heeft zijn basisschool niet afgemaakt. Dat verklaart ook gelijk waarom hij niets wil aannemen. Ben benieuwd hoelang hij het nog volhoudtquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zich is het verschil tussen hoe rude de wiskunde ziet maar heel klein met hoe het wordt toegepast. Ik probeer er achter te komen waarom rude op de manier redeneert zoals hij doet. rude doet het in een eigen topic, dus ik zie er verder weinig kwaad in om het open te laten.
Fundamenteel gezien is het enige verschil dat rude vermenigvuldigen, delen en optellen door elkaar gebruikt, en de meeste andere mensen dat als 3 verschillende operaties zien. Dat de gevolgen er van heel groot zijn is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vind dat verschil nogal groot.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij vergeet iets cruciaals te vertellen, en dat het dan wel klopt. Thabit heeft bijvoorbeeld ook een model laten zien waarin zijn redenaties houdbaar zouden kunnen zijn.quote:En waarom die gast redeneert zoals hij doet, is duidelijk: hij heeft zijn basisschool niet afgemaakt. Dat verklaart ook gelijk waarom hij niets wil aannemen. Ben benieuwd hoelang hij het nog volhoudt![]()
Een andere belangrijke eigenschap van ons aller Rude is dat hij niet van ophouden weet. Hij zal volgens mij nooit zeggen "Ah sorry jongens, ik zie waar ik fout zit. Jullie hebben gelijk!". Nee, Rude zal doorgaan tot iedereen ook vindt dat a + b = a / b. En dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang hij het nog volhoudt![]()
Ja, dat kan, hypotetisch gesproken. Maar geloof je echt dat er zoiets wiskundig geavanceerds aan Rude's ideeën ten grondslag ligt, terwijl hij hier op het forum geen enkele blijk geeft van enige wiskundige opleiding?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:24 schreef Alicey het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij vergeet iets cruciaals te vertellen, en dat het dan wel klopt. Thabit heeft bijvoorbeeld ook een model laten zien waarin zijn redenaties houdbaar zouden kunnen zijn.
Gaat dit over mij?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
en een kleine D66 aanhanger
Het hoeft niet per se iets wiskundig geavanceerds te zijn, het zou ook gewoon met een invalshoek te maken kunnen hebben..quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:26 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, dat kan, hypotetisch gesproken. Maar geloof je echt dat er zoiets wiskundig geavanceerds aan Rude's ideeën ten grondslag ligt, terwijl hij hier op het forum geen enkele blijk geeft van enige wiskundige opleiding?
Ja, dat kan. Maar als dat zo is, is er nog altijd de grote vraag: wat heb je aan rude's theorieen. En er is ook zoiets als Occam's Razor.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se iets wiskundig geavanceerds te zijn, het zou ook gewoon met een invalshoek te maken kunnen hebben..
Wat we er aan hebben is weer een volgens onderwerp om ons in te verdiepen, als eenmaal bekend is hoe het is opgebouwd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:32 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar als dat zo is, is er nog altijd de grote vraag: wat heb je aan rude's theorieen. En er is ook zoiets als Occam's Razor.
Ah leesvoer! Ga ik morgen even relaxt doorlezen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:54 schreef iteejer het volgende:
hier: http://frontpage.fok.nl/column/2307
Ik ging er ook niet vanuit dat dat haar functie zou zijn.quote:Alicey is niet slechts bedoeld als tolk om WFL-stof om te vormen tot Libelle-gekeuvel hoor(Niet dat het dat voor een groot deel al niet is, maar goed..
)
Dat is interessant! Heeft dat ook te maken met dat vrouwen meer gemotiveerd zijn om studies af te maken? Schijnt zo te zijn namelijk..quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:05 schreef Alicey het volgende:
Op zich is het best opmerkelijk. Naar de cijfers kijkend studeren er meer vrouwen dan mannen af, en toch zijn ze in de minderheid waar het aankomt op de arbeidsmarkt. Overigens is dit een typisch Europees verschijnsel, in Azie lijkt dat verschil er veel minder te zijn.
Dat eerste zou wel kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is interessant! Heeft dat ook te maken met dat vrouwen meer gemotiveerd zijn om studies af te maken? Schijnt zo te zijn namelijk..
Het verschil tussen Azië en Europa is wel frappant. Worden vrouwen in Azië meer gestimuleerd om zich met wetenschap bezig te houden?
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeen met zweep hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:03 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel![]()
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat is interessant! Heeft dat ook te maken met dat vrouwen meer gemotiveerd zijn om studies af te maken? Schijnt zo te zijn namelijk..
Waarschijnlijk is Europa niet zo geemancipeerd als het zich voordoet.quote:Het verschil tussen Azië en Europa is wel frappant. Worden vrouwen in Azië meer gestimuleerd om zich met wetenschap bezig te houden?
Dank je.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
gefeliciteerd !
Dat hangt een beetje van de users af.quote:komen er nu nog meer religie topics ?
aan mij zal het niet liggen op mijn topics in WFL reageert niemandquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt een beetje van de users af.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
aan mij zal het niet liggen op mijn topics in WFL reageert niemand
Misschien was het topic wel heel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
mijn topic met de meeste posts heeft maar 100 posts, en dat was een tournament ... een onzin topic dus !
ja achteraf had ik het topic beter de naam "biologen tournament, de winnaar wordt darwin" kunnen gevenquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien was het topic wel heel duidelijk.
Dat ik mod ben betekent natuurlijk niet dat ik straatveegster ben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja achteraf had ik het topic beter de naam "biologen tournament, de winnaar wordt darwin" kunnen geven![]()
(maar je hebt nu modrechten , haal deze zeurposts en het sub gedeelte van mijn eerste post maar even weg )
niet ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik mod ben betekent natuurlijk niet dat ik straatveegster ben.
Oh laat de zeurposts dan maar staanquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee.
Is goed schat.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh laat de zeurposts dan maar staan
En terecht, ik ben heel hardleersquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:36 schreef Alicey het volgende:
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeen met zweep hoor!
Er zijn nog wel meer dingen mogelijk dan alleen zweepjes.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:31 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
En terecht, ik ben heel hardleers![]()
Als ik zo doorga eindig ik nog in het keldertje![]()
Wat is hier het topic danquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer dingen mogelijk dan alleen zweepjes.![]()
Nu maar ff on-topic mkay?![]()
In ieder geval geen zweepjes.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wat is hier het topic dan![]()
Picsquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Ojeequote:Op dinsdag 9 november 2004 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pics waarvan?
Jou ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pics waarvan?
Schopje naar B&Hquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jou ?
Zal mijn fotoboek weer eens updaten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jou ?
En via IRC ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zal mijn fotoboek weer eens updaten.als ik er zin in heb
Ook als ik er zin in heb.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
En via IRC ?
Kan ik daarin iets betekenen ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook als ik er zin in heb.
Vanwaar dat aanbod?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kan ik daarin iets betekenen ?
De hunkering naar een fotoquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanwaar dat aanbod?
Verrassend.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
De hunkering naar een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |