maar ik denk dat op de meeste nieuws-sites ook weinig anders te vinden is.
quote:u r right
Op woensdag 12 september 2001 10:20 schreef mad26 het volgende:
Scherpe kantjes eraf?! Ik denk dat dat nog moet komen, als alle lijken uit het puin gehaald moeten worden. Dit gaat nog weken het nieuws domineren, dus ik adviseer een winterslaap als je er nu al genoeg van hebt.
Ja, de scherpe kantjes zijn eraf... Iedereen weet het nu al. Het is nu alleen nog afwachten op degene die de verantwoording neemt voor de aanslag.
Goed er zullen nog wel wat schokkende gebeurtenissen volgen waaronder het bekend maken van het aantal slachtoffers enzo maar er zal verder weinig nieuws gebeuren..
Het is ook niet zo dat ik er zat van ben, maar ik ben er wel zat van om op 20 van de 30 zenders constant de herhalingen te zien. Iedereen kan die beelden nu wel dromen en als ik ze wil zien surf ik wel ff naar CNN waar ze allemaal gecategoriseerd staan.
quote:is dat nou nieuws?
Op woensdag 12 september 2001 15:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
PSV heeft verloren...
Wil je gewoon even afstand van alle narigheid, kom dan naar mijn topic
quote:Jah ok, maar op de tv spreken absoluut nergens over. Ik begrijp wel dat mensen op de hoogte willen blijven, maar ik wil ook wel op de hoogte blijven van ander nieuws. Laten ze dan 1 kanaal volledig toewijden aan het nieuws (bijvoorbeeld ned3 (de nieuwszender toch?!)) zodat daar alle nieuwtjes komen en laat de rest gewoon doorgaan.
Op woensdag 12 september 2001 17:05 schreef Chandler het volgende:
Tuurlijk is er ander nieuws, maar de meeste mensen willen geinformeerd blijven over de toestanden in the us... dus blijft dat nr 1 news
Tuurlijk, je kunt 'ander nieuws' in je krant zetten, of op je site. Dat lijkt me echter toch enigszins hypocriet.
Of misschien wil je dat we, net zoals in Irak, eerst eventjes een kwartier de vergadering in het parlement doornemen, begeleid door rustgevende muziek?
quote:
Op woensdag 12 september 2001 10:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Wel verschrikkelijk wat er allemaal gebeurt is natuurlijk, maar is er opeens geen ander nieuws meer?
quote:
Veendam: jongen slaat ruit in
Een 17-jarige jongen uit Veendam is dinsdagavond aangehouden toen hij met een schep een ruit van de woning waarin hij woont insloeg. De begeleiders van de jongen waarschuwden de politie die hem meenam en na verhoor in vrijheid stelde. De jongen verklaarde boos geworden te zijn op zijn begeleiders en zo tot zijn daad was gekomen.
quote:Dat bedoel ik... Helemaal onderaan... Op dit moment moet je in de lijst waar ze allemaal onder elkaar staan minstens 30 berichten naar beneden om normaal nieuws te zien te krijgen. En dan moet je eerst op algemeen nieuws klikken!
Op woensdag 12 september 2001 17:04 schreef Forumpi het volgende:
Tuurlijk, kijk eens bij www.nu.nl Helemaal onderaan staat een aardige waslijst met overig nieuws.Wil je gewoon even afstand van alle narigheid, kom dan naar mijn topic
Neem hier ff rust van alle narigheid...
En hier staan geen nieuwe nieuwsberichten tussen.... Nadat de aanslagen zijn geweest is er totaal geen ander nieuws tussendoor gekomen
in palestijnse gebieden zijn 9 palestijnen doodgeschoten
op weg naar huis heb ik gezien hoe ze iemand onder de metro vandaan hebben gevist
quote:is er ook nieuws waarbij geen dooien zijn gevallen?
Op woensdag 12 september 2001 22:52 schreef Re het volgende:
in japan zijn er mensen door natuurgeweld om het leven gekomenin palestijnse gebieden zijn 9 palestijnen doodgeschoten
op weg naar huis heb ik gezien hoe ze iemand onder de metro vandaan hebben gevist
Wel kut trouwens dat je dat laatste heb mogen/moeten zien/ gezien hebt.
Maar kijk, mensen in japan door natuurgeweld om het leven... Ook erg maar daar hoor je niks over... zeker te weinig doden ofzo
quote:LOL
Op woensdag 12 september 2001 15:50 schreef Vork het volgende:[..]
is dat nou nieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |