Kun je meteen ff naar Aachen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef matthijst het volgende:
Duesseldorf is wel OK, veel winkels, kerstmarkt....
Koln schijnt ook mooi, nog niet geweest, ga in december....
Gewoon Frankfurt doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:59 schreef SunSun het volgende:
Bedankt voor alle tipsBinnenkort gaan we ons er eens wat meer in verdiepen en een knoop doorhakken.
Een kruik of 20 hebben we er met 10 mensen doorheen gejaagdquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:06 schreef Dual.Flipflop het volgende:
De Apfelwhein stubes hebben lange tafels en men bestelt bij voorkeur een kruik apfelwhein
Veel plezier, ik mis mijn Düsseldorf dagelijks.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef MCH het volgende:
Zaterdag ga ik naar dusseldorf. De kerstmarkt en de winkels daar eens bekijken.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:38 schreef Klonk het volgende:
ik ga een dezer weekenden ook maar weer eens naar Dusseldorf, maar sla de kerstmarkten over, ik ga lekker automobiel kwijlen in het nieuwe Meilenwerk![]()
Klopt, maar weer eens Nederlands horen vind ik leuk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Klonk het volgende:
goeie combinatie, ik moet eerlijk zeggen dat die kerstmarkten daar wel leuk zijn, maar je hebt echt het gevoel dat je in Nederland bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |