Oki, Nou ik ben 2 keer in Zuid-Duistland geweest(vooral in Füssen). http://www.fussen.de Dit is bij de beroemde Schloss Neuschwanstein en Schloss Hohenschwangau. De omgeving is zeer rustgevend. Wel verrekte veel toeristen (vooral Italianen en Aziaten).quote:Op zondag 26 juni 2005 20:02 schreef Étoile het volgende:
H-Master Zuid Duitsland is wel leuk ja, kun je wat specifiekere omgevingen noemen die mooi zijn?
Je hebt gelijk Rietvaerder, het hoeft niet perse een stad te zijn! Maar dat leek me wel handig omdat ik dan gemakkelijk kon opzoeken waar het (in de buurt) ligt.
Als je de Duitse alpen wilt bezoeken is de Deutsche (hoe logisch) Alpenstasse wel een leuke tour lijkt me. Die komt ook langs het hierboven genoemde Fussen. Zo is er ook de romantische strasse, die is wat meer gericht op stadjes, en loopt van wurzburg tot (wederom) Fussen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:22 schreef Étoile het volgende:
De alpen zijn ook wel heeel erg mooi HMaster!!
quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:05 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Een vakantie zonder Mc Donalds, is geen vakantie, in dit geval de Mac bij Gottingen.
4 km van de snelweg zit je voor minder geld lékker te eten in een rustig dorpje, en hoef je de Mac-rommel niet naar binnen te werken. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:44 schreef Frezer het volgende:
Ganz schön!
[..]
, das voor mij ook altijd standaard als ik niet (ver) van de snelweg wil om te eten. Het eten bij de normale wegrestaurants smaakt altijd alsof het al 12 uur staat te pruttelen en het is DUUR, dan vind ik zo'n Mac ineens bets aangenaam.
voor 12/13 euro (voor 2 personen) kun je geen gewoon restaurant vinden waar je voor dat geld kunt eten, ook in Duitsland niet neequote:Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
4 km van de snelweg zit je voor minder geld lékker te eten in een rustig dorpje, en hoef je de Mac-rommel niet naar binnen te werken. Maar goed, dat is mijn mening.
Als je dat restaurant als avondeten neemt bijvoorbeeld is het dus wel goedkoper. Ik denk niet dat jij een hele avond op een of ander Mac-'mealtje' kan teren. Dus dan moet je nog een keer eten. En wat kost nou een snitzel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor 12/13 euro (voor 2 personen) kun je geen gewoon restaurant vinden waar je voor dat geld kunt eten, ook in Duitsland niet nee![]()
en ten tweede ik kan prima met de caravan rijden, ook gepriegel is geen probleem, maar een grote parkeerplaats is zeker na een stuk rijden relaxter.
Als ik snel van A naar B wil heb ik geen zin om van alles te zoeken, en een Mac zie je (meestal) wel aankomen, dus geen gedoe. Als ik op mijn gemak aan het toeren (dus niet op de snelweg) ben deel ik je mening geheel. Buiten het reizen zelf kom ik eigelijk nooit in een Mac.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
4 km van de snelweg zit je voor minder geld lékker te eten in een rustig dorpje, en hoef je de Mac-rommel niet naar binnen te werken. Maar goed, dat is mijn mening.
ik kan na afgelopen vakantie alleen de Harz maar aanbevelen, ongeveer 350 km vanaf Venlo, dus ongeveer even ver (of mischien nog wat minder ver dan de moezel)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:04 schreef MaLo het volgende:
Wij willen volgend jaar met onze dochter van dan 2 met de auto op vakantie. Omdat we niet al te ver willen rijden, denken we aan Duitsland en dan de Eifel of Moezel.
Waar is de natuur het mooist? En wat zijn must-sees in die omgeving? En heeft iemand ervaring met een bungalowpark in de Eifel of Moezel? Ervaringen op Vakantiereiswijzer heb ik gelezen.
Alvast bedankt!
Toch leuk dat je die beschrijving na een foto zonder vakwerk zetquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:05 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Het historische vakwerkstadje Goslar, waar werkelijk waar alles in vakwerk is gebouwd.
Oer-Sensbachquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:07 schreef Klonk het volgende:
en wat waren de leukste plaatsen enzo ?
bron: www.centro.dequote:Offengarantie
Alle Geschäfte im CentrO Oberhausen sind von Montag bis Samstag von 10 bis 20 Uhr für Sie geöffnet. Ohne Ausnahme. Da können Sie sicher sein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |