Maar krijgt door de moord op TvG wel een extra lading.quote:Bron : AFA
Bomgooiers basisschool opgepakt
Door onze correspondent
Woensdag 2 juli, EINDHOVEN - Met de aanhouding van vijf Eindhovense verdachten in de afgelopen twee dagen heeft de politie de daders te pakken die op zondag 15 juni een molotovcocktail bij de islamitische basisschool Tarieq Ibnoe Ziyad in de Frankrijkstraat naar binnen gooiden.
Wat een gelul. Je weet net zo goed als ik dat het wat die controle betreft alleen maar woorden en geen daden is. In de praktijk doen die scholen wat ze zelf willen. Net als die moskees.quote:kLowJow (Nieuwsposter) - maandag 8 november 2004 @ 11:53
Daar kun je wel steeds op terugvallen, maar het is een suggestieve bewering zonder basis. Dit soort scholen worden veelvuldig beoordeeld en in de gaten gehouden. Als er op niet te verantwoorden wijze les gegeven zou zijn, en haat gezaaid zou worden, was deze school reeds gesloten.
Afkeuren is niet genoeg voor de Islamitische kaalkopjes zoals pro_jeex. Op een gegeven moment zal onze regering gedwongen zijn israelische maatregelen te nemen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik keur deze aktie af....... het moet niet gekker worden hier in Nederland. Godver de godver.![]()
Ja stakkers zijn het en die terrorheads laten ze lopen en pubertjes pakken ze op.quote:Op maandag 8 november 2004 12:11 schreef Code13.0 het volgende:
Het lijkt erop dat de politie vanaf nu wel wat anders te doen heeft dan flitsen
Nee, dat weet ik helemaal niet, en ik snap niet hoe jij erbij komt dat jij beter op de hoogte zou zijn van wat zich op die school af zou spelen dan de onderwijsinspectie en AIVD.quote:Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je weet net zo goed als ik dat het wat die controle betreft alleen maar woorden en geen daden is. In de praktijk doen die scholen wat ze zelf willen. Net als die moskees.
...over haat gesproken...quote:Op maandag 8 november 2004 12:14 schreef JohnDope het volgende:
Islamtischescholen en moskeen zijn de top van de haatpiramide, daar begint het allemaal en daarom steekt men die dingen in de fik.
Zolang er geen onschuldige doden vallen maakt mij het niet uit wat ze doen.
Met alle respect maar door mensen als jij is het nu zo`n puinhoop aan het worden in het land.quote:Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik helemaal niet, en ik zie niet in hoe jij erbij komt dat jij beter op de hoogte zou zijn van wat zich op die school af zou spelen dan de onderwijsinspectie en AIVD.
Ik steek die dingen toch niet in de fik, maar ik keur het niet af. Netzoals een grootdeel van de marokkanen ook niet theo van G zouden afslachten maar het ook niet afkeuren.quote:Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef Kiki het volgende:
[..]
...over haat gesproken...![]()
Met alle respect, maar door mensen als jij zal deze puinhoop alleen maar groter worden.quote:Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect maar door mensen als jij is het nu zo`n puinhoop aan het worden in het land.
Klopt omdat mensen als jij de dienst uitmaken in het land en wij burgers die laffe politiek van jullie niet meer pikken.quote:Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met alle respect, maar door mensen als jij zal deze puinhoop alleen maar groter worden.
Staan ze nog niet aan jouw deur?quote:Op maandag 8 november 2004 12:13 schreef JohnDope het volgende:
Ja stakkers zijn het en die terrorheads laten ze lopen en pubertjes pakken ze op.
Deze lijst ik in ok?quote:Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt omdat mensen als jij de dienst uitmaken in het land en wij burgers die laffe politiek van jullie niet meer pikken.
Moet jij niet zo naar een White Power bijeenkomst?quote:Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik steek die dingen toch niet in de fik, maar ik keur het niet af. Netzoals een grootdeel van de marokkanen ook niet theo van G zouden afslachten maar het ook niet afkeuren.
Waarom zouden ze bij mij langskomen volgens jou?quote:Op maandag 8 november 2004 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staan ze nog niet aan jouw deur?
Neem er nog 1 johquote:Op maandag 8 november 2004 12:21 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Moet jij niet zo naar een White Power bijeenkomst?
Ga eens mailen met *de politiek* en hou NU op met je vreselijk onzinnige postings hier.quote:Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt omdat mensen als jij de dienst uitmaken in het land en wij burgers die laffe politiek van jullie niet meer pikken.
quote:Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik keur die moord zwaar af op theo.quote:Op maandag 8 november 2004 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga eens mailen met *de politiek* en hou NU op met je vreselijk onzinnige postings hier.
Indirect keur je hetgeen er afgelopen dinsdag gebeurde ook goed JohnDope .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |