abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2004 @ 12:06:33 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  maandag 8 november 2004 @ 12:07:31 #2
89730 Drugshond
  maandag 8 november 2004 @ 12:09:32 #3
89730 Drugshond
pi_23162262
Overigens dit is niet de eerste aktie gericht aan deze school.
quote:
Bron : AFA
Bomgooiers basisschool opgepakt
Door onze correspondent
Woensdag 2 juli, EINDHOVEN - Met de aanhouding van vijf Eindhovense verdachten in de afgelopen twee dagen heeft de politie de daders te pakken die op zondag 15 juni een molotovcocktail bij de islamitische basisschool Tarieq Ibnoe Ziyad in de Frankrijkstraat naar binnen gooiden.
Maar krijgt door de moord op TvG wel een extra lading.

Kolere ik heb ooit 300 meter van die school vandaan gewoond.
  maandag 8 november 2004 @ 12:09:37 #4
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23162269
quote:
kLowJow (Nieuwsposter) - maandag 8 november 2004 @ 11:53
Daar kun je wel steeds op terugvallen, maar het is een suggestieve bewering zonder basis. Dit soort scholen worden veelvuldig beoordeeld en in de gaten gehouden. Als er op niet te verantwoorden wijze les gegeven zou zijn, en haat gezaaid zou worden, was deze school reeds gesloten.
Wat een gelul. Je weet net zo goed als ik dat het wat die controle betreft alleen maar woorden en geen daden is. In de praktijk doen die scholen wat ze zelf willen. Net als die moskees.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_23162288
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik keur deze aktie af....... het moet niet gekker worden hier in Nederland. Godver de godver.
Afkeuren is niet genoeg voor de Islamitische kaalkopjes zoals pro_jeex. Op een gegeven moment zal onze regering gedwongen zijn israelische maatregelen te nemen.

Met de vlam in pijp scheur ik met mijn bulldozer door Amsterdam Zuid-Oost.
pi_23162315
Het lijkt erop dat de politie vanaf nu wel wat anders te doen heeft dan flitsen
pi_23162335
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:11 schreef Code13.0 het volgende:
Het lijkt erop dat de politie vanaf nu wel wat anders te doen heeft dan flitsen
Ja stakkers zijn het en die terrorheads laten ze lopen en pubertjes pakken ze op.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23162360
Islamtischescholen en moskeen zijn de top van de haatpiramide, daar begint het allemaal en daarom steekt men die dingen in de fik.
Zolang er geen onschuldige doden vallen maakt mij het niet uit wat ze doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23162389
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat een gelul. Je weet net zo goed als ik dat het wat die controle betreft alleen maar woorden en geen daden is. In de praktijk doen die scholen wat ze zelf willen. Net als die moskees.

Nee, dat weet ik helemaal niet, en ik snap niet hoe jij erbij komt dat jij beter op de hoogte zou zijn van wat zich op die school af zou spelen dan de onderwijsinspectie en AIVD.
  maandag 8 november 2004 @ 12:15:57 #10
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_23162398
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:14 schreef JohnDope het volgende:
Islamtischescholen en moskeen zijn de top van de haatpiramide, daar begint het allemaal en daarom steekt men die dingen in de fik.
Zolang er geen onschuldige doden vallen maakt mij het niet uit wat ze doen.
...over haat gesproken...
Money talks, Bullshit walks!
pi_23162415
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik helemaal niet, en ik zie niet in hoe jij erbij komt dat jij beter op de hoogte zou zijn van wat zich op die school af zou spelen dan de onderwijsinspectie en AIVD.
Met alle respect maar door mensen als jij is het nu zo`n puinhoop aan het worden in het land.
pi_23162428
Inmiddels weet ik dus nog steeds niet waarom er in deze topics steeds in één adem over Pim Fortuyn wordt gesproken samen met deze moord?

Een of ander dom figuur plaatst daar wel meteen de volgende post onder:

wat denk je nu zelf, miepje

Maar dat is geen antwoord, dat is een zwaktebod.

Bovendien is het nog altijd: Mevrouw Miepje!
a woman, who seeks equality to men, lacks ambition!
pi_23162447
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef Kiki het volgende:

[..]

...over haat gesproken...
Ik steek die dingen toch niet in de fik, maar ik keur het niet af. Netzoals een grootdeel van de marokkanen ook niet theo van G zouden afslachten maar het ook niet afkeuren.
pi_23162449
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect maar door mensen als jij is het nu zo`n puinhoop aan het worden in het land.
Met alle respect, maar door mensen als jij zal deze puinhoop alleen maar groter worden.
pi_23162460
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Met alle respect, maar door mensen als jij zal deze puinhoop alleen maar groter worden.
Klopt omdat mensen als jij de dienst uitmaken in het land en wij burgers die laffe politiek van jullie niet meer pikken.
  maandag 8 november 2004 @ 12:19:22 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23162479
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:13 schreef JohnDope het volgende:

Ja stakkers zijn het en die terrorheads laten ze lopen en pubertjes pakken ze op.
Staan ze nog niet aan jouw deur?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23162489
Er is vrij veel controle op die scholen.
Ik heb eens een verslag gelezen van een schooldag op een islamitische school en guess what? Het zijn gewoon kinderen! Ze spelen gewoon tikkertje in plaats van zelfmoordenaartje en ze gaan zelfs naar de wc als echte mensen. Je zou bijna denken....oh nee, dan ben ik weer een linkse rakker...die verdomde linkse media ook altijd...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_23162497
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Klopt omdat mensen als jij de dienst uitmaken in het land en wij burgers die laffe politiek van jullie niet meer pikken.
Deze lijst ik in ok?
pi_23162518
quote:

[..]

Ik steek die dingen toch niet in de fik, maar ik keur het niet af. Netzoals een grootdeel van de marokkanen ook niet theo van G zouden afslachten maar het ook niet afkeuren.
Moet jij niet zo naar een White Power bijeenkomst?
pi_23162520
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Staan ze nog niet aan jouw deur?
Waarom zouden ze bij mij langskomen volgens jou?
pi_23162535
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:21 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Moet jij niet zo naar een White Power bijeenkomst?
Neem er nog 1 joh
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 12:22:39 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23162554
quote:

[..]

Ga eens mailen met *de politiek* en hou NU op met je vreselijk onzinnige postings hier.
Indirect keur je hetgeen er afgelopen dinsdag gebeurde ook goed JohnDope .
  maandag 8 november 2004 @ 12:23:00 #23
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_23162562
quote:

[..]

Money talks, Bullshit walks!
pi_23162571
De vergelijking met Pim Fortuijn is inderdaad onterecht, aangezien dat de actie van een man betrof. In dit geval moet een Imam goedkeuring geven voor een dergelijke vergelding. Dit valt dus domweg onder het kopje "georganiseerd".
pi_23162600
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ga eens mailen met *de politiek* en hou NU op met je vreselijk onzinnige postings hier.
Indirect keur je hetgeen er afgelopen dinsdag gebeurde ook goed JohnDope .
Ik keur die moord zwaar af op theo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')