abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23158417
http://nu.nl/news.jsp?n=437724&c=12
quote:
Bij een islamitische school aan de Frankrijkstraat in Eindhoven is maandagmorgen rond 03:30 uur een ontploffing geweest. Daardoor is de ingang van de school ernstig beschadigd, aldus een woordvoerder van de politie. Ruiten van woningen in de omgeving zijn door de ontploffing gesneuveld.

De politie vermoedt dat de explosie moet worden gezien in het licht van de nasleep van de moord vorige week op filmer en schrijver Theo van Gogh. De woordvoerder zei dat de politie geen signalen had ontvangen over mogelijke acties tegen islamitische instellingen.
Lijkt me vrij waarschijnlijk dat het een aanslag is. Ik heb trouwens niets gehoord, is toch te ver weg van waar ik woon.

Er waren geen mensen binnen, dat scheelt, verder kan ik er niet wakker van liggen eigenlijk.
pi_23158448
vl00000000m
pi_23158468
Mensen die dit doen zijn niet veel beter dan Mohhamed B. zelf.
Okuninushi
  maandag 8 november 2004 @ 07:36:25 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23158485
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:31 schreef Toyotomi het volgende:
Mensen die dit doen zijn niet veel beter dan Mohhamed B. zelf.
Sterker nog, ze zijn vele malen slechter. Mensen die dit soort dingen doen hebben nl. geen respect voor een hele bevolkingsgroep, terwij de dader van de moord op wijlen Theo alleen mensen met zo'n trollende provocerende zuigende mening haat

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23158499
Wat ik mij afvraag is, of dat tijdstip gekozen is of dat die per ongeluk op dat tijdstip afging. Het is niet tof wat daar gebeurde maar het had nog veel erger kunnen zijn........
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  maandag 8 november 2004 @ 07:41:04 #6
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23158502
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sterker nog, ze zijn vele malen slechter. Mensen die dit soort dingen doen hebben nl. geen respect voor een hele bevolkingsgroep, terwij de dader van de moord op wijlen Theo alleen mensen met zo'n trollende provocerende zuigende mening haat

Dan nog anders bekeken. Deze man/vrouw heeft geen slachtoffers gemaakt, die van Theo wel.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_23158506
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
terwij de dader van de moord op wijlen Theo alleen mensen met zo'n trollende provocerende zuigende mening haat
Moet je je nog geen zorgen maken dan?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_23158508
Een ontzette deur.
  maandag 8 november 2004 @ 07:43:22 #9
13462 BansheeBoy
pi_23158513
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Moet je je nog geen zorgen maken dan?
Hoe bedoel je ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_23158514
Wat is dit voor domme discussie.

Alle geweld moet veroordeeld worden, punt.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 8 november 2004 @ 07:45:18 #11
13462 BansheeBoy
pi_23158519
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dan nog anders bekeken. Deze man/vrouw heeft geen slachtoffers gemaakt, die van Theo wel.
Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Maar ik bekijk het niet zo

pi_23158529
Wat prettig toch, dat sommige mensen niet kunnen leven met het feit dat niet alle moslims haatdragend en anti-Nederlands zijn, en het daarom maar een beetje effectiever die richting in proberen te duwen, met dit soort bewijzen dat wíj juist deel uitmaken van een achterlijke cultuur.

Zodoende creëren ze zelf wel een gegrond excuus voor hun haat en onredelijkheid. Zij het met terugwerkende kracht.
  maandag 8 november 2004 @ 07:50:48 #13
50442 DaMook
pi_23158534
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Maar ik bekijk het niet zo

Ik zeg ook absoluut niet dat ik het goed keur. Beide zijn even fout.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  maandag 8 november 2004 @ 07:50:57 #14
13462 BansheeBoy
pi_23158535
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:43 schreef Manono het volgende:
Wat is dit voor domme discussie.

Alle geweld moet veroordeeld worden, punt.
Ik moet je hier helemaal gelijk in geven Manono. Waar ik mee zit is dat ik als Moslim hier op Fok! als één van de eerste de moord op wijlen Theo heb afgekeurd, ondanks zijn trollende provocerende zuigende gedrag toen hij nog leefde. Maar als ik dan zie dat er bij aanslagen op Moskeeën en Islamitische scholen er maar weinig zijn die dat afkeuren, dan gaat er een gevoel van irritatie bij mij krioelen omstreeks de maagstreek, ik hoop dat je het begrijpt

pi_23158536
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Maar dat is wellicht meer geluk dan wijsheid geweest.
Okuninushi
pi_23158542
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:48 schreef Bombie het volgende:
Zodoende creëren ze zelf wel een gegrond excuus voor hun haat en onredelijkheid. Zij het met terugwerkende kracht.
Wat een onzin. Als een lid van het nederlands verzet een Nazidoelwit opblies, was hij dan ook bang voor "haat en onredelijkheid met terugwerkende kracht"? Nee dus.
pi_23158544
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:51 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Ja, om half 4 s'nachts zijn er horden mensen aanwezig in een school.
  maandag 8 november 2004 @ 07:53:43 #18
50442 DaMook
pi_23158545
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:51 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Mischien wel. Laten we blij zijn dat er geen slachtoffers gevallen zijn

pi_23158546
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ?

Dat je moet oppassen omdat je een trollende provocerende zuigende mening hebt.
Dat bedoelt ie. Denk ik.
  maandag 8 november 2004 @ 07:54:17 #20
13462 BansheeBoy
pi_23158549
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:52 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als een lid van het nederlands verzet een Nazidoelwit opblies, was hij dan ook bang voor "haat en onredelijkheid met terugwerkende kracht"? Nee dus.
Hou je niet van de domme, de achtelijke mensen die het extreem-rechtse gedachtengoed als hobby er bij doen hebben met de moord op wijlen Theo een ijzersterk argument om hun ideoterie in de praktijk te brengen en er toch begrip voor te krijgen van het gepeupel

maandag 8 november 2004 @ 07:54:37 #21
50442 DaMook
pi_23158550
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik moet je hier helemaal gelijk in geven Manono. Waar ik mee zit is dat ik als Moslim hier op Fok! als één van de eerste de moord op wijlen Theo heb afgekeurd, ondanks zijn trollende provocerende zuigende gedrag toen hij nog leefde. Maar als ik dan zie dat er bij aanslagen op Moskeeën en Islamitische scholen er maar weinig zijn die dat afkeuren, dan gaat er een gevoel van irritatie bij mij krioelen omstreeks de maagstreek, ik hoop dat je het begrijpt

Er zijn zeker ook goede moslims Daar zul je mij niets over horen zeggen.

pi_23158564
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hou je niet van de domme, de achtelijke mensen die het extreem-rechtse gedachtengoed als hobby er bij doen hebben met de moord op wijlen Theo een ijzersterk argument om hun ideoterie in de praktijk te brengen en er toch begrip voor te krijgen van het gepeupel

Mij hoor je het niet goedpraten, alleen ik kan me echt niet druk maken om een kapotte deur.
pi_23158574
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat begrijp ik.

Het heeft dan ook absoluut geen zin om te praten over wat erger is, en al helemaal niet om een stel kinderen de dupe te laten zijn van het verziekte criminele gedrag van zogenaamd volwassen mensen, moslim of niet.
  maandag 8 november 2004 @ 08:01:09 #24
13462 BansheeBoy
pi_23158577
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:58 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Mij hoor je het niet goedpraten, alleen ik kan me echt niet druk maken om een kapotte deur.
Het gaat om het idee waarde medeFok!ker, de intentie van die zuigende trollerende extreem-rechtse terroristen is om zoveel mogelijk Islamitische symbolen te vernietigen. Dat dat niet gelukt is tekent dan toch hun zwakte, maar de intentie is er, en daar moeten die poedels op worden afgerekend, anders hebben ze wat mij betreft absoluut geen recht op een menswaardig bestaan, dan heb ik zelfs meer respect voor Lassie, de hond in spé

pi_23158584
quote:
Op maandag 8 november 2004 07:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het gaat niet om de materiele schade sufferd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')