Lijkt me vrij waarschijnlijk dat het een aanslag is. Ik heb trouwens niets gehoord, is toch te ver weg van waar ik woon.quote:Bij een islamitische school aan de Frankrijkstraat in Eindhoven is maandagmorgen rond 03:30 uur een ontploffing geweest. Daardoor is de ingang van de school ernstig beschadigd, aldus een woordvoerder van de politie. Ruiten van woningen in de omgeving zijn door de ontploffing gesneuveld.
De politie vermoedt dat de explosie moet worden gezien in het licht van de nasleep van de moord vorige week op filmer en schrijver Theo van Gogh. De woordvoerder zei dat de politie geen signalen had ontvangen over mogelijke acties tegen islamitische instellingen.
Sterker nog, ze zijn vele malen slechter. Mensen die dit soort dingen doen hebben nl. geen respect voor een hele bevolkingsgroep, terwij de dader van de moord op wijlen Theo alleen mensen met zo'n trollende provocerende zuigende mening haatquote:Op maandag 8 november 2004 07:31 schreef Toyotomi het volgende:
Mensen die dit doen zijn niet veel beter dan Mohhamed B. zelf.
Dan nog anders bekeken. Deze man/vrouw heeft geen slachtoffers gemaakt, die van Theo wel.quote:Op maandag 8 november 2004 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn vele malen slechter. Mensen die dit soort dingen doen hebben nl. geen respect voor een hele bevolkingsgroep, terwij de dader van de moord op wijlen Theo alleen mensen met zo'n trollende provocerende zuigende mening haat
Moet je je nog geen zorgen maken dan?quote:Op maandag 8 november 2004 07:36 schreef BansheeBoy het volgende:
terwij de dader van de moord op wijlen Theo alleen mensen met zo'n trollende provocerende zuigende mening haat
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 8 november 2004 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je je nog geen zorgen maken dan?
Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Maar ik bekijk het niet zoquote:Op maandag 8 november 2004 07:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan nog anders bekeken. Deze man/vrouw heeft geen slachtoffers gemaakt, die van Theo wel.
Ik zeg ook absoluut niet dat ik het goed keur. Beide zijn even fout.quote:Op maandag 8 november 2004 07:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Maar ik bekijk het niet zo
Ik moet je hier helemaal gelijk in geven Manono. Waar ik mee zit is dat ik als Moslim hier op Fok! als één van de eerste de moord op wijlen Theo heb afgekeurd, ondanks zijn trollende provocerende zuigende gedrag toen hij nog leefde. Maar als ik dan zie dat er bij aanslagen op Moskeeën en Islamitische scholen er maar weinig zijn die dat afkeuren, dan gaat er een gevoel van irritatie bij mij krioelen omstreeks de maagstreek, ik hoop dat je het begrijptquote:Op maandag 8 november 2004 07:43 schreef Manono het volgende:
Wat is dit voor domme discussie.
Alle geweld moet veroordeeld worden, punt.
Maar dat is wellicht meer geluk dan wijsheid geweest.quote:Op maandag 8 november 2004 07:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan nog anders bekeken. Deze man/vrouw heeft geen slachtoffers gemaakt, die van Theo wel.
Wat een onzin. Als een lid van het nederlands verzet een Nazidoelwit opblies, was hij dan ook bang voor "haat en onredelijkheid met terugwerkende kracht"? Nee dus.quote:Op maandag 8 november 2004 07:48 schreef Bombie het volgende:
Zodoende creëren ze zelf wel een gegrond excuus voor hun haat en onredelijkheid. Zij het met terugwerkende kracht.
Ja, om half 4 s'nachts zijn er horden mensen aanwezig in een school.quote:Op maandag 8 november 2004 07:51 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Maar dat is wellicht meer geluk dan wijsheid geweest.
Mischien wel. Laten we blij zijn dat er geen slachtoffers gevallen zijnquote:Op maandag 8 november 2004 07:51 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Maar dat is wellicht meer geluk dan wijsheid geweest.
Dat je moet oppassen omdat je een trollende provocerende zuigende mening hebt.quote:Op maandag 8 november 2004 07:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ?
Hou je niet van de domme, de achtelijke mensen die het extreem-rechtse gedachtengoed als hobby er bij doen hebben met de moord op wijlen Theo een ijzersterk argument om hun ideoterie in de praktijk te brengen en er toch begrip voor te krijgen van het gepeupelquote:Op maandag 8 november 2004 07:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als een lid van het nederlands verzet een Nazidoelwit opblies, was hij dan ook bang voor "haat en onredelijkheid met terugwerkende kracht"? Nee dus.
Er zijn zeker ook goede moslimsquote:Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet je hier helemaal gelijk in geven Manono. Waar ik mee zit is dat ik als Moslim hier op Fok! als één van de eerste de moord op wijlen Theo heb afgekeurd, ondanks zijn trollende provocerende zuigende gedrag toen hij nog leefde. Maar als ik dan zie dat er bij aanslagen op Moskeeën en Islamitische scholen er maar weinig zijn die dat afkeuren, dan gaat er een gevoel van irritatie bij mij krioelen omstreeks de maagstreek, ik hoop dat je het begrijpt
Mij hoor je het niet goedpraten, alleen ik kan me echt niet druk maken om een kapotte deur.quote:Op maandag 8 november 2004 07:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hou je niet van de domme, de achtelijke mensen die het extreem-rechtse gedachtengoed als hobby er bij doen hebben met de moord op wijlen Theo een ijzersterk argument om hun ideoterie in de praktijk te brengen en er toch begrip voor te krijgen van het gepeupel
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet je hier helemaal gelijk in geven Manono. Waar ik mee zit is dat ik als Moslim hier op Fok! als één van de eerste de moord op wijlen Theo heb afgekeurd, ondanks zijn trollende provocerende zuigende gedrag toen hij nog leefde. Maar als ik dan zie dat er bij aanslagen op Moskeeën en Islamitische scholen er maar weinig zijn die dat afkeuren, dan gaat er een gevoel van irritatie bij mij krioelen omstreeks de maagstreek, ik hoop dat je het begrijpt
Het gaat om het idee waarde medeFok!ker, de intentie van die zuigende trollerende extreem-rechtse terroristen is om zoveel mogelijk Islamitische symbolen te vernietigen. Dat dat niet gelukt is tekent dan toch hun zwakte, maar de intentie is er, en daar moeten die poedels op worden afgerekend, anders hebben ze wat mij betreft absoluut geen recht op een menswaardig bestaan, dan heb ik zelfs meer respect voor Lassie, de hond in spéquote:Op maandag 8 november 2004 07:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mij hoor je het niet goedpraten, alleen ik kan me echt niet druk maken om een kapotte deur.
Het gaat niet om de materiele schade sufferdquote:Op maandag 8 november 2004 07:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Mij hoor je het niet goedpraten, alleen ik kan me echt niet druk maken om een kapotte deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |