Same herequote:Op maandag 8 november 2004 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
De eerste van het nieuwe tijdperk!
En ik ben stiknieuwsgierig naar 'die nieuwe'!
Jij bent idd welkom.quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef knowall het volgende:
fok!radio is voor heaumeaux
Mijn stem is nog niet nichterig genoeg, maar ik blijf oefenen, maar ik ben toch bang dat mijn stem nooit zo nichterig zal worden zoals die van die fok!radiomensjesquote:Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Jij bent idd welkom.
Knowall luistert iedere dag naar gordonquote:Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef Lucille het volgende:
Jij bent idd welkom.
Ga jij maar weer terug naar school jochie, want van rekenen heb je blijkbaar nog niet genoeg meegekregen!quote:Op maandag 8 november 2004 14:09 schreef Adelante het volgende:
hmmm, kan ik 1 en 1 optellen en er 2 van maken. Brighteyes zei dat ze wederom te horen zal zijn en volgens mij heeft ze van DIG echt geen kaas gegeten, dus misschien dan wel als dé nieuwe presentatrice????![]()
![]()
Damn....quote:Op maandag 8 november 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ga jij maar weer terug naar school jochie, want van rekenen heb je blijkbaar nog niet genoeg meegekregen!
Ik denk het ook al te weten... Maar dat is puur op geruchten gebasseerd...quote:Op maandag 8 november 2004 14:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik denk dat ik het al weet.
Ik heb geen geruchten gehoord, maar ik kan wel 1 en 1 optellenquote:Op maandag 8 november 2004 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk het ook al te weten... Maar dat is puur op geruchten gebasseerd...
Dan heb je het niet van een betrouwbaar iemand gehoordquote:Op maandag 8 november 2004 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen geruchten gehoord, mij hebben ze het gewoon zo ingefluisterd
veel bier doet goeie dingen met mensen [afbeelding]
er waren er minimaal 2 die het 'fluisterden'quote:Op maandag 8 november 2004 14:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dan heb je het niet van een betrouwbaar iemand gehoord
ik welquote:Op maandag 8 november 2004 15:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik had geen bier op
Yvonne is er al met d'r roddelrubriekquote:Op maandag 8 november 2004 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Presentator![]()
Dat doe je helemaal verkeerd!!
Wij willen een zwoele geile vrouwenstem horen!
Die stem is al zo verrookt, het zou net zo goed een ouwe vent kunnen zijn met d'r gerochel.quote:Op maandag 8 november 2004 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Yvonne is er al met d'r roddelrubriek
Ah, is dat yvonne.quote:Op maandag 8 november 2004 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die stem is al zo verrookt, het zou net zo goed een ouwe vent kunnen zijn met d'r gerochel.
#fokradio it isquote:Op maandag 8 november 2004 19:53 schreef Blinky het volgende:
Is het IRC kanaal waar iedereen inzit nu fok! of fok!radio?
quote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef Shark.Bait het volgende:
golfer was toch de nieuwe?
quote:Op maandag 8 november 2004 20:05 schreef golfer het volgende:
![]()
De griek zit dichter bij...quote:Op maandag 8 november 2004 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Stuur Nolius maar naar de snackbar
Daar sturen ze iedere gast naartoequote:Op maandag 8 november 2004 20:18 schreef MutZ het volgende:
De griek zit dichter bij...
Gewoon dichtpleuren die handel...quote:Op maandag 8 november 2004 20:18 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we morgen weer een topic van Q verwachten in KLB waarin ie moppert dat ie eerst Nolius naar huis moet brengen met de trein en maar liefst 20 minuten moest wachten?
oooooh die is lekker! vooral die patat gyrosquote:Op maandag 8 november 2004 20:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
De griek zit dichter bij...
quote:Op maandag 8 november 2004 20:18 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we morgen weer een topic van Q verwachten in KLB waarin ie moppert dat ie eerst Nolius naar huis moet brengen met de trein en maar liefst 20 minuten moest wachten?
Dan is de griek blij.quote:Op maandag 8 november 2004 20:22 schreef Blinky het volgende:
Die Griek ziet zijn winst met 100% omhoog gaan !
Die heb ik niet geproefd... Volgende keer dan toch maar wat bij QuietGuy jatten...quote:Op maandag 8 november 2004 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooooh die is lekker! vooral die patat gyrosDamnz
Ik ga een botje schrijven dat ie automatisch dicht gaat.quote:Op maandag 8 november 2004 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gewoon dichtpleuren die handel...
Dan mis je wel watquote:Op maandag 8 november 2004 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die heb ik niet geproefd... Volgende keer dan toch maar wat bij QuietGuy jatten...
Is de pizzaboer eral?quote:
Nee..quote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef Qwea het volgende:zie kixass456 kanen op die webcam
Een echte computernerd dusquote:Op maandag 8 november 2004 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Quietguy zit echt vast aan die patser-notebook van em
Nog nooit zonder gezien
Post in DIG hoe je dat moet doen??quote:Op maandag 8 november 2004 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga een botje schrijven dat ie automatisch dicht gaat.
hilarisch die beeldenquote:Op maandag 8 november 2004 20:32 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nee..![]()
Tis maar waar je warm van wordtquote:Op maandag 8 november 2004 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
hilarisch die beelden![]()
*zag kixass supersnel kauwenlachen
doet me denken aan iemand die dat op school meegamaakt heeftquote:Op maandag 8 november 2004 20:39 schreef Renesite het volgende:
Ik zie het voor me, Stille jongen die zijn laptop laat vallen![]()
Nu zittie 'zielig' alleenquote:Op maandag 8 november 2004 20:35 schreef Blinky het volgende:
Een echte computernerd dus
(Maar positief bedoeld hoor!)
Staat er morgen.quote:Op maandag 8 november 2004 20:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Post in DIG hoe je dat moet doen??
pas maar op dat je niet tegen jhe scherm zit met je hoofdquote:Op maandag 8 november 2004 20:43 schreef Blinky het volgende:
Gaaf nummer dit!
'Smooth Criminal'
* Jump staat te headbangen
Laptop op schoot --> QuietGuyquote:Op maandag 8 november 2004 20:38 schreef classpc het volgende:
Ik zie toch niet wie nou wie is
Wat is headbangen in het Frans?quote:Op maandag 8 november 2004 20:43 schreef Blinky het volgende:
Gaaf nummer dit!
'Smooth Criminal'
* Dirkh staat te headbangen
Daar niet van iigquote:Op maandag 8 november 2004 20:38 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Tis maar waar je warm van wordt![]()
Ik zowiezo niet van kixass456quote:Op maandag 8 november 2004 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar niet van iig
Which reminds me: Waar was je gisteren kixass456???!!!quote:Op maandag 8 november 2004 20:48 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik zowiezo niet van kixass456![]()
Maar een des te leuker koppie op de cam!quote:Op maandag 8 november 2004 20:48 schreef Heliospan het volgende:
Breuls heeft echt géén radiostem
Breuls heeft tot nu toe ook geen kaasverhaal zitten ophangen, misschien wordt het daar eens tijd voorquote:Op maandag 8 november 2004 20:48 schreef Heliospan het volgende:
Je gaat je nu op het Toy-boy gebied begeven Brighteyes?quote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Maar een des te leuker koppie op de cam!
Dat werd mij net in een PM op IRC ingefluisterd, en ik kan het er wel mee eens zijn!
Ze hebben hem ook om zijn uiterlijk genomen met de nieuwe cam.quote:Op maandag 8 november 2004 20:48 schreef Heliospan het volgende:
Ik? Nee hoor, de kuisheidsgordel heb ik vanmiddag al gepoetst, in afwachting van... dus die heb ik nu om...quote:Op maandag 8 november 2004 20:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je gaat je nu op het Toy-boy gebied begeven Brighteyes?
quote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor,
Oooooooooooow! ZEG dat dan!!! Je gaat voor roodquote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik? Nee hoor, de kuisheidsgordel heb ik vanmiddag al gepoetst, in afwachting van... dus die heb ik nu om...
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet gewoon kan en mag kijken, en een complimentje kan geven?
Je bent jaloers!quote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook om zijn uiterlijk genomen met de nieuwe cam.
quote:Op maandag 8 november 2004 20:55 schreef Blinky het volgende:
Je bent jaloers!
Wat lief!
![]()
Ik ben toch veel knapper dan al die mannen daar achter de cam.quote:Op maandag 8 november 2004 20:55 schreef Blinky het volgende:
[..]
Je bent jaloers!
Wat lief!
![]()
Mja we zouden komen, maar er kwam wat tussenquote:Op maandag 8 november 2004 20:49 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Which reminds me: Waar was je gisteren kixass456???!!!
Het was lief bedoeldquote:Op maandag 8 november 2004 20:55 schreef Blinky het volgende:
[..]
Je bent jaloers!
Wat lief!
![]()
Wat denk jij dan! Gisteren eerst hele tijd met Nikky en Cynix zitten kletsen en tijdens het eten tussen Breuls en Nikky in! Ik kom er wel!quote:Op maandag 8 november 2004 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oooooooooooow! ZEG dat dan!!! Je gaat voor rood
*inkoppertjequote:Op maandag 8 november 2004 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja we zouden komen, maar er kwam wat tussen
Aha.. eerst Fa en dan Aquote:Op maandag 8 november 2004 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Wat denk jij dan! Gisteren eerst hele tijd met Nikky en Cynix zitten kletsen en tijdens het eten tussen Breuls en Nikky in! Ik kom er wel! :')
tsk, zeker wat beters te doenquote:Op maandag 8 november 2004 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja we zouden komen, maar er kwam wat tussen
Ik had een budget ja!quote:Op maandag 8 november 2004 21:03 schreef Mr. Orange het volgende:
Amd..
Niks mis met AMD!quote:Op maandag 8 november 2004 21:05 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik had een budget ja!
ik heb een supercharged 8086quote:Op maandag 8 november 2004 21:02 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb een 2800 XP.
Ok... Kan er mee doorquote:Op maandag 8 november 2004 21:05 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik had een budget ja!
En ik wil een supercharged V8 in mn Jag.quote:Op maandag 8 november 2004 21:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb een supercharged 8086
Jij bent film aant kijken??quote:
neh kix is nog al egoïstichquote:Op maandag 8 november 2004 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*inkoppertje
Jullie zijn samen gekomen?
quote:Op maandag 8 november 2004 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
neh kix is nog al egoïstich
ik had het al doorquote:Op maandag 8 november 2004 21:18 schreef Angelic1 het volgende:
Oh Qwea, je pakketje is nog niet op de post. Sowwy.
inkoppertjequote:Op maandag 8 november 2004 21:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 8 november 2004 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
inkoppertje
Hij is net zo lang als andere FOK columnsquote:Op maandag 8 november 2004 21:23 schreef Jump het volgende:
ik vond hem persoonlijk iets langs de lange kant![]()
![]()
het spijt me, vergeef me, ik kan het echt niet anders uiten.quote:Op maandag 8 november 2004 21:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Reageer is nie zo laat![]()
het is waarschijnlijk omdat die voorgelezen is, als je zo'n column leest ga je er iets sneller overquote:Op maandag 8 november 2004 21:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hij is net zo lang als andere FOK columns
Hehehe, het zij u vergeven voor deze ene keerquote:Op maandag 8 november 2004 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
het spijt me, vergeef me, ik kan het echt niet anders uiten.![]()
Ik hoop dat je verpletterd wordt door de melkbussenquote:Op maandag 8 november 2004 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die stem is al zo verrookt, het zou net zo goed een ouwe vent kunnen zijn met d'r gerochel.
wauwquote:Op maandag 8 november 2004 21:30 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hehehe, het zij u vergeven voor deze ene keer![]()
Ken Rob Zombie wel, maar dit nummer niet, zal eens ff op zoek gaanquote:Op maandag 8 november 2004 21:27 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
lekker nummertje he
Ja, fijn en nu opbokkenquote:Op maandag 8 november 2004 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
wauw![]()
![]()
dan zla ik nooit een foto inzenden als ik ooit reviewer wil wordenquote:Op maandag 8 november 2004 21:34 schreef Angelic1 het volgende:
Er worden wel reviewers op foto aangenomen!
Zet die cam nou maar weer op Breuls...quote:Op maandag 8 november 2004 21:37 schreef DigiJasper het volgende:
Richt de cam eens op Nolius
quote:Op maandag 8 november 2004 21:38 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ja, fijn en nu opbokken![]()
![]()
In maart?quote:Op maandag 8 november 2004 21:40 schreef Blinky het volgende:
Wordt er een fok! 5 jaar 1/2 meet georganiseerd?
Op dezelfde camping?![]()
Ja! Blauwbekken met fok!quote:Op maandag 8 november 2004 21:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In maart?
quote:Op maandag 8 november 2004 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]kut oldbie
Hmmm, eens kijken bij wie ik een slaapplaats kan ritselen in een van de huisjes!quote:Op maandag 8 november 2004 21:40 schreef Blinky het volgende:
Wordt er een fok! 5 jaar 1/2 meet georganiseerd?
Op dezelfde camping?![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 21:42 schreef Blinky het volgende:
Ja! Blauwbekken met fok!![]()
Dan zorg ik dat ik in een ander huisje ligquote:Op maandag 8 november 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm, eens kijken bij wie ik een slaapplaats kan ritselen in een van de huisjes!
We houden het spannend. Het gaat morgen op de post!quote:Op maandag 8 november 2004 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had het al doorje kan het goed maken door te vertellen wat erin zit
quote:Op maandag 8 november 2004 21:48 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik in een ander huisje lig
die met zen blauwe hawai shirtquote:Op maandag 8 november 2004 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
marty, wie ben jij, zwaai eens
Brabants.quote:Op maandag 8 november 2004 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
'zen'
Ah... ik heb wel een ding met accenten enzo... maar ze moeten niet geschreven worden!quote:Op maandag 8 november 2004 22:21 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Brabants.![]()
Wrom nie??quote:Op maandag 8 november 2004 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah... ik heb wel een ding met accenten enzo... maar ze moeten niet geschreven worden!
Zooooooo'n afknapper!quote:Op maandag 8 november 2004 22:33 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wrom nie??
quote:Op maandag 8 november 2004 22:31 schreef Blinky het volgende:
Ik vind dat de modjes deze week een schouderklopje hebben verdienen, ze hebben het heel druk gehad deze week ivm Theo
Ik typ ook niet met een accent..quote:Op maandag 8 november 2004 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zooooooo'n afknapper!
Dat je met Sun geneukt hebt nadat iedereen weg was/ naar bed was?quote:Op maandag 8 november 2004 23:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, heb ik iets gemist, wat ik wel zou moeten weten ofzo?
Mag toch hopen dat ze dat niet gemist heeft!quote:Op maandag 8 november 2004 23:27 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat je met Sun geneukt hebt nadat iedereen weg was/ naar bed was?
Ik heb net zoveel geneukt als jij met Cynix tijdens jullie datequote:Op maandag 8 november 2004 23:27 schreef Blinky het volgende:
Dat je met Sun geneukt hebt nadat iedereen weg was/ naar bed was?
De tuinhek was ik overheengeklommen nadat de steutel in de voordeur was afgebroken. Ik heb van zes uur 'savonds tot drie uu 's nachts bier gezopen. Ik weet niet hoe jij dan nog neukt Arno. Vertel eens.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iets met een tuinhek en een sleutel en neuken
Ik ga jou nu niet uitleggen hoe je moet neukenquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De tuinhek was ik overheengeklommen nadat de steutel in de voordeur was afgebroken. Ik heb van zes uur 'savonds tot drie uu 's nachts bier gezopen. Ik weet niet hoe jij dan nog neukt Arno. Vertel eens.
Shit! Dat is klote!quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:14 schreef Nolius het volgende:
Ok, ik heb ff een kutmededeling:
Door een volle harde schijf is de automatische opname er na 9 mb (9m55s) mee gekapt. Heeft iemand nog een opname van de uitzending?
Euhm....quote:Op maandag 8 november 2004 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
kijk, ik dacht al dat zoiets gezegd was
wie heeft dat verzonnen
Oei, dat is idd klote!quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:14 schreef Nolius het volgende:
Ok, ik heb ff een kutmededeling:
Door een volle harde schijf is de automatische opname er na 9 mb (9m55s) mee gekapt. Heeft iemand nog een opname van de uitzending?
Da's goed. Zeg maar hoe de file heet en waar die staat. Ik heb hem niet opgenomenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:06 schreef Nolius het volgende:
Stuur me dat ingesproken stukje van Blinky nu eens
vleermuis welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |