Die kijk ik wel als ik de game eenmaal hebquote:Op maandag 8 november 2004 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Videoreview op IGNin high res !
364 Mb en Spoiler free ! NOTE: We've made sure our Video Review is completely spoiler-free.
http://insider.ign.com/videos/articles/564/564295p1.html
Jaquote:Op maandag 8 november 2004 11:49 schreef Bastard het volgende:
Kun je ook stats zien per Clan?
quote:Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef O-Ren het volgende:
Het was zo onwijs romantisch![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 12:02 schreef O-Ren het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef O-Ren het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef Bastard het volgende:
komt een stijve piemel hard aan in je gezicht?
quote:Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef Bastard het volgende:
komt een stijve piemel hard aan in je gezicht?![]()
Serieus,........ die onwetendheid,....dat postgedrag van sommige mensenquote:Op maandag 8 november 2004 12:43 schreef Bastard het volgende:
komt een stijve piemel hard aan in je gezicht?![]()
Gijs, alsof jij daar nooit aangedacht hebtquote:Op maandag 8 november 2004 12:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat een kneus
![]()
Schatje het nieuws heeeeeerstquote:Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef O-Ren het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties![]()
![]()
Heerlijk he!quote:Op maandag 8 november 2004 12:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schatje het nieuws heeeeeerstHet gaat gebeuren nu
Het is je zo gegunt........... het wordt een fantastische dag ! Kan echter maar niet begrijpen waarom het nu een neger moet zijn. Je kan zoveel beter krijgen johquote:Op maandag 8 november 2004 12:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk he!
Ben zo blij![]()
Ja jij bent al bezetquote:Op maandag 8 november 2004 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is je zo gegunt........... het wordt een fantastische dag ! Kan echter maar niet begrijpen waarom het nu een neger moet zijn. Je kan zoveel beter krijgen joh
Hij heerst schat,.........quote:Op maandag 8 november 2004 12:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hij is wel heel lief hoor
quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij heerst schat,.........Ben heel blij voor jullie
En nu een baby ja !
![]()
Daar heeft ie vast wel aan gedacht gijs... en misschien wel gedaan ook... maar bij hem deed het gewoon geen pijn..quote:Op maandag 8 november 2004 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, alsof jij daar nooit aangedacht hebt
Ik gunt het jullie heeeeeeeeel erg hoor... HE HEEEEEERLIJK!!!quote:Op maandag 8 november 2004 12:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk he!
Ben zo blij![]()
Dus het woord "Zwaaien" is een overschatting voor hem.. duwen komt meer in de buurt.quote:Op maandag 8 november 2004 13:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tenminste... ik voelde hem pas toen hij in mijn oog sloeg!!
quote:Op maandag 8 november 2004 13:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik gunt het jullie heeeeeeeeel erg hoor... HE HEEEEEERLIJK!!!![]()
Zwaaien...... neeee gijs... hij moet echt kracht zetten om zijn notedopje te bewegen.quote:Op maandag 8 november 2004 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus het woord "Zwaaien" is een overschatting voor hem.. duwen komt meer in de buurt.
Deed zeer vanwege de scherpte zekerquote:Op maandag 8 november 2004 13:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar heeft ie vast wel aan gedacht gijs... en misschien wel gedaan ook... maar bij hem deed het gewoon geen pijn..
Tenminste... ik voelde hem pas toen hij in mijn oog sloeg!!
helaasch, ook het cursuscentrum heeft internetquote:Op maandag 8 november 2004 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop op donderdag
Geen Haloquote:Op maandag 8 november 2004 13:15 schreef Chocobo het volgende:
* Dimplus opent *![]()
![]()
[afbeelding]
*zucht* ,........
quote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
helaasch, ook het cursuscentrum heeft internet
FRS gebeld, hebben hem nog niet zeggen zequote:Op maandag 8 november 2004 13:15 schreef Chocobo het volgende:
* Dimplus opent *![]()
![]()
[afbeelding]
*zucht* ,........
...........eerd ei !quote:Op maandag 8 november 2004 13:17 schreef Magneet het volgende:
Brown & O-Ren gefelicitaart
De 10e zal die hier en daar te koop zijn, en ik denk dat ze dan ook verzonden worden. Ik denk dat het de 11e wordt voor mequote:Op maandag 8 november 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FRS gebeld, hebben hem nog niet zeggen zeIk vrees dat het gewoon de 11e wordt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 8 november 2004 13:21 schreef Chocobo het volgende:
s' AVONDS DIRECT ONLINE
Fok is daar best traag in vind ikquote:Op maandag 8 november 2004 13:21 schreef kepler het volgende:
mijn reviewjetser is ook nog niet verstuurd...
hij krijgt um gewoon pas volgende weekquote:Op maandag 8 november 2004 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fok is daar best traag in vind ikIn ieder geval kan je hem wel misschien een dagje eerder zien Gijs,... mits ze morgen uiterlijk versturen
Fok niet, microsoft. Als Microsoft dat ding niet opstuurt kan Fok er ook niks aan doen. Zodra ze binnen zijn worden ze gelijk doorgestuurd. Zo was Fable wel een week eerder binnenquote:Op maandag 8 november 2004 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fok is daar best traag in vind ikIn ieder geval kan je hem wel misschien een dagje eerder zien Gijs,... mits ze morgen uiterlijk versturen
Magneet van Friends-list afketstquote:Op maandag 8 november 2004 13:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij krijgt um gewoon pas volgende week
Later dan de releasequote:Op maandag 8 november 2004 13:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij krijgt um gewoon pas volgende week
Slecht voor je Stats!quote:Op maandag 8 november 2004 13:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Magneet van Friends-list afketst
Magneet weer terug zet, maar de mute aanquote:Op maandag 8 november 2004 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slecht voor je Stats!
Ligt niet aan FOK!quote:Op maandag 8 november 2004 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
heeeel slechtquote:Op maandag 8 november 2004 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slecht voor je Stats!
Ik wilde het net over Sudeki hebben. Die kreeg ik zooo laat Gijs !quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt niet aan FOK!Kijk naar jouw Sudeki en Donkey Konga bijv, die waren voor de launch bij de reviewer.
quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Magneet weer terug zet, maar de mute aan
Hebben we spuitelf weerquote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt niet aan FOK!Kijk naar jouw Sudeki en Donkey Konga bijv, die waren voor de launch bij de reviewer.
quote:Op maandag 8 november 2004 13:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Hebben we spuitelf weer
quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde het net over Sudeki hebben. Die kreeg ik zooo laat Gijs !
Net als Fable trouwens, die hadden we op release onlinequote:Op maandag 8 november 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Hij was 2 weken ervoor beschikbaar
Dat is het ergequote:Op maandag 8 november 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Hij was 2 weken ervoor beschikbaar
K****** HOERquote:Op maandag 8 november 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb HALO2 net gehaald hier in Utrect bij de lokale Gameshop![]()
![]()
ga hem zometeen openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!!!quote:Op maandag 8 november 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb HALO2 net gehaald hier in Utrecht bij de lokale Gameshop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zoooooooooooooooooooo niet waarquote:Op maandag 8 november 2004 13:38 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb HALO2 net gehaald hier in Utrecht bij de lokale Gameshop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 8 november 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je lult
quote:Op maandag 8 november 2004 13:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!!!
quote:Op maandag 8 november 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je trouwplannen Gijs. Hoop dat het een superdag word voor je
Maar toch even die twijfel.. dat had ik ook.quote:Op maandag 8 november 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
K****** HOER![]()
![]()
Je lult
quote:Op maandag 8 november 2004 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar toch even die twijfel.. dat had ik ook.
quote:Gelukkig hebben ze erg veel besteld. Dus voor 2.50 heb ik halo 2 bersteld, heb hem wel in mijn hand gehad de limited edition..... Maar de doosjes met spel moeten nog komen hihi... heb je al een harde haha ik had halo vast gemeen he
Ja ik ookquote:Op maandag 8 november 2004 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar toch even die twijfel.. dat had ik ook.
Klootzak ... we hadden er het toch even over hier...quote:Op maandag 8 november 2004 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef Bastard het volgende:
Mijn vrouw begrijpt me
[..]
Whahahahah heb je al een harde ookquote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef Bastard het volgende:
Mijn vrouw begrijpt me
[..]
quote:Op maandag 8 november 2004 14:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Klootzak ... we hadden er het toch even over hier...![]()
quote:Halo 2 - Xbox Live Statistics
(last 24 hrs)
Unique Players: 647
Matches Logged: 1016
Players Online: 197
Vorige week alquote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze zijn begonnen![]()
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ik een tinteltje voelquote:Op maandag 8 november 2004 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Hoe zou dat voelen om de cd er voor het eerst in te doen......... Al ladende weet je dat je komende avond gaat heersen !![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 15:39 schreef Bastard het volgende:
Treinreizigers zitten minutenlang in doodsangst
Speciale sleutel
Die is gewoon te koop bij een ijzerwaren winkel..
Standaard gereedschap voor inbrekers inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2004 15:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb er thuis nog 2 liggen volgens mij
je kan er toch ook die paaltjes die in weg zitten mee naar beneden halen?quote:Op maandag 8 november 2004 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Standaard gereedschap voor inbrekers inderdaad.
quote:Op maandag 8 november 2004 15:59 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan er toch ook die paaltjes die in weg zitten mee naar beneden halen?
Ja.. en andere kastjes mee openenquote:Op maandag 8 november 2004 15:59 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan er toch ook die paaltjes die in weg zitten mee naar beneden halen?
dat is geen sleutel 10, dat is als het goed is sleutel 14quote:Op maandag 8 november 2004 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. en andere kastjes mee openen
Hij past trouwens niet op verkeersborden.. dat is gewoon sleutel 10.
quote:Op maandag 8 november 2004 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. en andere kastjes mee openen
Hij past trouwens niet op verkeersborden.. dat is gewoon sleutel 10.
als het goed is dat wel sleutel 10quote:Op maandag 8 november 2004 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is geen sleutel 10, dat is als het goed is sleutel 14
Ik dacht 10quote:Op maandag 8 november 2004 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is geen sleutel 10, dat is als het goed is sleutel 14
daar zul jij zeker wel gelijk in hebbenquote:Op maandag 8 november 2004 16:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als het goed is dat wel sleutel 10
quote:Op maandag 8 november 2004 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht 10![]()
Nou ja.. khoef ze niet meer..
Hee.. die flitskasten hebben toch ook een sleutel nodig van de ijzerwarenwinkel?
wat een respectquote:Op maandag 8 november 2004 16:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ligt in de auto bij me
Je weet maar nooit!
dat is een lastquote:Op maandag 8 november 2004 17:24 schreef ChOas het volgende:
Die verbazing die ik voelde toen ik mijn vriezer opendeed en er geen lichtje ging branden
dat leven van jouquote:Op maandag 8 november 2004 17:24 schreef ChOas het volgende:
Die verbazing die ik voelde toen ik mijn vriezer opendeed en er geen lichtje ging branden
TANDJES!!!!quote:
hoezo n00bquote:Op maandag 8 november 2004 18:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereen heeft die foto`s van Tara Reid nu wel gezien. Dus hier het filmpje
[urlhttp://ezshare.de/files-en/53997/97/Tara_Reid-pdiddy.avi]Hoezo blond[/url]
heh last, je hebt mn mediaspeler kapot gemaaktquote:Op maandag 8 november 2004 18:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereen heeft die foto`s van Tara Reid nu wel gezien. Dus hier het filmpje
[urlhttp://ezshare.de/files-en/53997/97/Tara_Reid-pdiddy.avi]Hoezo blond[/url]
quote:Op maandag 8 november 2004 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Waarmee feliciteren we Brown en O-Ren?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...quote:Op maandag 8 november 2004 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ja!quote:Op maandag 8 november 2004 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...Echt?
Wat een respect![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 18:42 schreef Strolie75 het volgende:
*biertje schroeft*
UWV Mac
Struikrover
Geef eens wat meer details? Wanneer heeft hij O-Ren gevraagd? Was ze dronken toen ze ja zei?quote:Op maandag 8 november 2004 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja!! Zoooooo tof voor ze
Mac is niks vergeleken bij UWV. Hoe zou jij het vinden als je voor vrijdag een miljoen big Mac's moest maken terwijl ze maandag uit het assortiment zouden gaan en dus nooit meer verkocht zouden worden? Dit alles door een klotecollega's die diep in de reet van het management zit en allerlei toezeggingen heeft gedaan.quote:Op maandag 8 november 2004 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar gaat z`n Harleyquote:Op maandag 8 november 2004 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja!! Zoooooo tof voor ze
Ze waren een weekendje weg, en daar was Brown op zijn knieen gegaanquote:Op maandag 8 november 2004 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geef eens wat meer details? Wanneer heeft hij O-Ren gevraagd? Was ze dronken toen ze ja zei?
quote:Op maandag 8 november 2004 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mac is niks vergeleken bij UWV. Hoe zou jij het vinden als je voor vrijdag een miljoen big Mac's moest maken terwijl ze maandag uit het assortiment zouden gaan en dus nooit meer verkocht zouden worden? Dit alles door een klotecollega's die diep in de reet van het management zit en allerlei toezeggingen heeft gedaan.
Hij gaat wel mee naar Innercityquote:En Struikrover inderdaad
Huiliequote:Op maandag 8 november 2004 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mac is niks vergeleken bij UWV. Hoe zou jij het vinden als je voor vrijdag een miljoen big Mac's moest maken terwijl ze maandag uit het assortiment zouden gaan en dus nooit meer verkocht zouden worden? Dit alles door een klotecollega's die diep in de reet van het management zit en allerlei toezeggingen heeft gedaan.![]()
quote:En Struikrover inderdaad
Tijdens het schoenen poetsen dus gevraagd....wat romantisch.quote:Op maandag 8 november 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze waren een weekendje weg, en daar was Brown op zijn knieen gegaan![]()
Meer weet ik ook niet op dit moment
Er loopt nu een groot project binnen UWV waar ik her erg druk me heb. Paar managers hebben iets bedacht om zichzelf voor de reorganisatie te profileren. Datgene ze bedacht hebben is inefficient, achterhaald en zal bij chaos bij de uitvoering en dus ontevreden klanten leiden. Kontkruipende collega heeft ze naar de mond zitten praten. Ik mag het gaan inregelen.quote:Waaaaaaaaaaaat the fuck
![]()
Serieus fucked up.
Ook alleen maar om wijven te kijken.quote:Hij gaat wel mee naar Innercity![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
...UWV...
[..]
Tijdens het schoenen poetsen dus gevraagd....wat romantisch.
Heerlijk die structuur in bepaalde bedrijven. De mensen die dingen gaan regelen en er niets vanaf weten moeten echt opzouten. Onze baas heeft dat ook btw, het is wel niet zo vergaand als bij jou op het UWV bijvoorbeeld, maar hij wil wel dingen anders regelen dan McDonalds' standaard... Terwijl de standaard toch echt het beste werkt.quote:Er loopt nu een groot project binnen UWV waar ik her erg druk me heb. Paar managers hebben iets bedacht om zichzelf voor de reorganisatie te profileren. Datgene ze bedacht hebben is inefficient, achterhaald en zal bij chaos bij de uitvoering en dus ontevreden klanten leiden. Kontkruipende collega heeft ze naar de mond zitten praten. Ik mag het gaan inregelen.
Toen ik vanmiddag vroeg of het wel verstandig was werd me verteld dat ik mijn bek moest houden en dat het vorige week al beslis was.![]()
quote:Ook alleen maar om wijven te kijken.
Het is niet eens zoveel werk voor me. Maar ik weet gewoon dat het een puinzooi wordt wat (weer) ten kosten van onze klanten gaat. Mensen die sowieso al in de shit zitten omdat ze geen werk hebben. En dat allemaal vanwege de power plays van een paar van die managers en een anuslikkende collega.quote:Op maandag 8 november 2004 18:57 schreef ChOas het volgende:
Er lopen vast ook wel wat leuke topics in POL waar je je woede even kwijt kanquote:Op maandag 8 november 2004 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere, ik kon nu wel wat Convenant gebruiken om me op af te reageren.![]()
[..]
Tijdens het schoenen poetsen dus gevraagd....wat romantisch.![]()
Moewhahahahehaha, guntquote:[..]
Er loopt nu een groot project binnen UWV waar ik her erg druk me heb. Paar managers hebben iets bedacht om zichzelf voor de reorganisatie te profileren. Datgene ze bedacht hebben is inefficient, achterhaald en zal bij chaos bij de uitvoering en dus ontevreden klanten leiden. Kontkruipende collega heeft ze naar de mond zitten praten. Ik mag het gaan inregelen.
Limburgsquote:Toen ik vanmiddag vroeg of het wel verstandig was werd me verteld dat ik mijn bek moest houden en dat het vorige week al beslis was. Niet letterlijk, maar daar kwam het wel op neer.![]()
Duhquote:[..]
Ook alleen maar om wijven te kijken.
Dat na-apenquote:Dat quoten
Halo 1quote:Op maandag 8 november 2004 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere, ik kon nu wel wat Convenant gebruiken om me op af te reageren.![]()
Dat huilenquote:Op maandag 8 november 2004 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat na-apen
quote:Op maandag 8 november 2004 19:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja dus
Is dat leuk ?quote:Op maandag 8 november 2004 19:17 schreef kepler het volgende:
uit eten met de collega's van de makro![]()
Voor Kepler of voor die collega's?quote:Op maandag 8 november 2004 19:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Is dat leuk ?
Gewoon express één dag voordat ik er kom werken ookquote:Op maandag 8 november 2004 19:17 schreef kepler het volgende:
uit eten met de collega's van de makro![]()
guntquote:Op maandag 8 november 2004 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon express één dag voordat ik er kom werken ook
Kosten drukken he.quote:Op maandag 8 november 2004 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon express één dag voordat ik er kom werken ook
HAHAHHA "Schiet 'm, schiet 'm"quote:Op maandag 8 november 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/filmpjes/buurtregisseur.wmv![]()
kut-marrokaantje, een trap tegen de camera en rennen maarrrrr...
Ja, de eikels.quote:Op maandag 8 november 2004 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kosten drukken he.
Mevrouw Tokkie had hem best een paar petsen mogen verkopenquote:Op maandag 8 november 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/filmpjes/buurtregisseur.wmv![]()
kut-marrokaantje, een trap tegen de camera en rennen maarrrrr...
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 8 november 2004 18:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daar gaat z`n Harley![]()
[gam slowchat] anti-pc games titel enzoquote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...Echt?
Wat een respect![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!
![]()
Je hebt eens een goed idee......quote:Op maandag 8 november 2004 20:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Friends kijken
Die vriendelijkheidquote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef Toadette het volgende:
[..]
Je hebt eens een goed idee......
Op de Gamecube toch? Op de maat van de muziek met Master Chief trommelen?quote:Op maandag 8 november 2004 21:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Halo 2 bijna uitkomt, donderdag geloof ik
quote:We reden de eerste GT op Europese bodem, in Nederland. Uiteraard stuurden we ‘m direct richting Autobahn, 300 km/h haalt de GT op zijn sloffen...
Jaa, dat is `mquote:Op maandag 8 november 2004 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op de Gamecube toch? Op de maat van de muziek met Master Chief trommelen?![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 21:55 schreef Fiona het volgende:
CHOCOBO HIER:
AaarrgghhhIk dacht dat ik Sander kon dissen maar ik zat per ongeluk op Fiona's account
Check wat ik gedaan heb
![]()
Ik zuig piemels !Excuses Fiona !
CHOCOBO:quote:Op maandag 8 november 2004 21:56 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehehehehehehehehehehehehehe...dat sucken van Cho.
Heb Sander alsnog gedissed in dat topic.
CHOCOBO:quote:Op maandag 8 november 2004 21:57 schreef ChOas het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 21:55 schreef Fiona het volgende:
CHOCOBO HIER:
AaarrgghhhIk dacht dat ik Sander kon dissen maar ik zat per ongeluk op Fiona's account
Check wat ik gedaan heb
![]()
Ik zuig piemels !Excuses Fiona !
Laat die hoofdletters maar weg Gijs, alleen jij kan zo'n actie uithalen!quote:Op maandag 8 november 2004 21:59 schreef Fiona het volgende:
CHOCOBO:
Dus je beweert dat je kan lezen als ik het benquote:Op maandag 8 november 2004 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat die hoofdletters maar weg Gijs, alleen jij kan zo'n actie uithalen!
Badkamer afmaken.quote:Op maandag 8 november 2004 22:03 schreef Fiona het volgende:
Dus je beweert dat je kan lezen als ik het benIn ieder geval moet ik het even goedmaken met Fiona. Iemand een idee ?
quote:Op maandag 8 november 2004 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Badkamer afmaken.![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 21:59 schreef Fiona het volgende:
[..]
CHOCOBO:
Ik schaam me diepHet erge was dat ze er bij stond maar niks zei
Dank je welquote:Op maandag 8 november 2004 22:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
T-trouwen![]()
Gefeliciteerd Rens en Ernesto![]()
![]()
![]()
Ik ben zo blij voor jullieWeet even niks te zeggen
quote:Op maandag 8 november 2004 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is je zo gegunt........... het wordt een fantastische dag ! Kan echter maar niet begrijpen waarom het nu een neger moet zijn. Je kan zoveel beter krijgen joh
quote:Op maandag 8 november 2004 23:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Truste
quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Halo 2 - Xbox Live Statistics
(last 24 hrs)
Unique Players: 11939
Matches Logged: 12212
Players Online: 8682
Tis daar nu tussen de 5 en 9 uur vroeger als hierquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Vast wel (Live Aware).quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Players online, zouden dat ook de players van de sp bij zitten ?
Moggeuhquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Mogguh trouwens strol
Voorlopig niet.quote:wanneer ga jij trouwen ?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Je kunt gewoon medals winnen, dat wist ik nog niet![]()
![]()
http://bungie.net/Stats/p(...)n=medals&page=medals
quote:Amerikaanse stormloop op Canadese immigratiesite
MONTREAL - Sinds de Amerikaanse president George Bush is herkozen, bezoeken Amerikanen massaal de website van het Canadese ministerie van Immigratie om uit te zoeken hoe ze in Canada kunnen gaan wonen. Dat heeft het hoofd communicatie van het ministerie, Maria Ladinardi, maandag gezegd.
Van gemiddeld 20.000 bezoekers per dag is het aantal Amerikaanse bezoeken aan de site omhooggeschoten naar 115.628 op de dag na de herverkiezing van Bush.Zondag waren het er nog "slechts" 45.227, aldus Ladinardi. De vele bezoeken aan de site hebben nog niet geleid tot een opmerkelijke stijging van het aantal aanvragen voor een werkvergunning bij de Canadese consulaten.
Vrijdag liet de immigratiedienst van Nieuw-Zeeland al weten sinds de verkiezingsuitslag in de VS te worden platgebeld door teleurgestelde Democraten die willen emigreren.
"We vragen jullie voor de laatste keer en jullie hebben nog steeds een kans, om te stoppen met aanvallen op onze moskeeën, scholen en de moslimgemeenschap in Holland want anders betalen jullie een hoge prijs",quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Stront aan de knikker
Slechte zaak als student zijndequote:Op dinsdag 9 november 2004 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo dan... Ik was ff vergeten hoe het voelde om op te staan voor colleges
Kom dan!!! KOM DAN WAUS!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Stront aan de knikker
Pfff.. inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:32 schreef Chocobo het volgende:
1.5 uur file
Jij ook Gijsquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pfff.. inderdaad.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:32 schreef Chocobo het volgende:
1.5 uur file
Ja niet op de snelweg hoor.. maar tussen de snelweg en huis ben ik niet boven de 30 uit gekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook Gijs
het is oorlogquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:44 schreef Bastard het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=438373&c=12
Marokkanen.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sinds wanneer is een 8.5 slecht
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom dan!!! KOM DAN WAUS!!! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het is oorlog
Gijs serieus... je zou het gewoon moeten doen bij die mongolen die die brief hebben geschrevenquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom dan!!! KOM DAN WAUS!!! [afbeelding]
Gevaarlijke mannetjes dat !quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs serieus... je zou het gewoon moeten doen bij die mongolen die die brief hebben geschreven
Bij iedere mongool Gijs.. ben het zat met ze!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs serieus... je zou het gewoon doen bij die mongolen die die brief hebben geschreven
whahahahaha,....quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij iedere mongool Gijs.. ben het zat met ze!!!
Allemaal opgesodemieterd.. ook die kankerlijers die nu in een zielig hoekje gaan zitten.. argh altijd dat zielige gedoe van die mafkezen.. hierrrrrr!!!!! [afbeelding]
Wat lul je dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is het niet !
Flikker jij ook maar op met je gekke Gaycube!!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat lul je dan?
Mario Power Tennis scoort beter dan Mario Tennis, dus dat is ook onzin
Geweld wordt dus toch veroorzaakt door domme shooters.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Flikker jij ook maar op met je gekke Gaycube!!!! [afbeelding]
SAY HELLO TOO MY LITTLE FRIEND!
Je hebt al een dag voorsprong als ik m`n dvd in de lade legquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef Bastard het volgende:
Ben echt toe aan HALO2.. Die CTF wedstrijden die er komen gaan.. gillen, rennen met die vlag [afbeelding]
Heb ik m al danquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hebt al een dag voorsprong als ik m`n dvd in de lade leg![]()
![]()
Gijs,..... doe rustigquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat lul je dan?
Mario Power Tennis scoort beter dan Mario Tennis, dus dat is ook onzin
Jij hebt `m donderdag ochtend toch, ikke ws vrijdag ochtendquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik m al dan
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij iedere mongool Gijs.. ben het zat met ze!!!
Allemaal opgesodemieterd.. ook die kankerlijers die nu in een zielig hoekje gaan zitten.. argh altijd dat zielige gedoe van die mafkezen.. hierrrrrr!!!!! [afbeelding]
WHAHAHHAAHHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee door domme mensen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geweld wordt dus toch veroorzaakt door domme shooters.
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee door domme mensen...
HAHHAHA.. zo zat allemaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BASTARD![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs,......... wij beschermen Big B met ons levenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:02 schreef -Struikrover- het volgende:
*Sailingace met de vlag in handen neerschiet met 1 sniperschot*
als ik hem donderdagavond al heb word het weinig slapen ben ik bangquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Die Bastard met al die woede,......Klopt Gijs... het wordt gillen
Vlag in je hand en gillen... schreeuwen om hulp en backup... het worden weer avonden !
![]()
Krijg je datquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,......... wij beschermen Big B met ons leven
Gijs, ze schieten zo langs jouw af, Strol & ik moeten dat doen wij hebben nog een beetje massa genoeg daarvoor.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamerankings:quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,..... doe rustigHet is mijn mening en die blijft zo. De gehele review komt bij mij over als 'de formule werkt nog steeds' en 'hiermee kom je de vakantie's door'. Het is gewoon niet leuk meer denk ik. Tevens zeg ik niet dat een 8.5 slecht is. Weet niet waar je dat vandaan haalt.
Weinig spellen zijn leuk tot vernieuwend op de Cube vind ik. En dan heb ik het over de oude museum games zoals Zelda en Mario en Metroid..... over het algemeen goede games maar ik de schaduw van hun voorgangers....
En Mario Power Tennis scoort beter dan Mario Tennis 64 (is het trouwens) whahaha,.. Gijs. Je moet soms niet van die domme dingen zeggen
http://ign64.ign.com/articles/164/164400p1.html
Kan best zijn dat ze hem donderdag pas versturenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
als ik hem donderdagavond al heb word het weinig slapen ben ik bang
gaycube ooooookkkkquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
HAHHAHA.. zo zat allemaal tegenwoordig
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs, ze schieten zo langs jouw af, Strol & ik moeten dat doen wij hebben nog een beetje massa genoeg daarvoor.
We gaan weer zoooooo lachen met dat spel....quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef Bastard het volgende:
Ben echt toe aan HALO2.. Die CTF wedstrijden die er komen gaan.. gillen, rennen met die vlag [afbeelding]
ik ben nu in Utrecht voor de cursus en zit in hotel op vredeburg of hoe het ook heet dus ik kom zo goed als langs de mediamarkt smorgens vroegquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ze hem donderdag pas versturenHeb ik hem vrijdag pas
![]()
Mario Power Tennis beter noemen op basis van 5 reviews op gamerankings.com waarvan er maar 2 echt betrouwbaar zijn ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Puur en alleen op IGN afgaan is niet slim.
En met mijn andere hand I'm gonna shoot me some niggas!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
"GRENAAAATTEEEE"quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Die Bastard met al die woede,......Klopt Gijs... het wordt gillen
Vlag in je hand en gillen... schreeuwen om hulp en backup... het worden weer avonden !
![]()
Ga jij eens terug naar je bedquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:09 schreef O-Ren het volgende:goede morgen schatjes
Het is weer lekker vroegen ik kan eigenlijk uitslapen
![]()
Ik kan het denk ik ook niet laten om Surfer uit zijn jeep te schieten met een rocketlauncher... herinner je nog de E3 demo waarin ze dat stuk op het strand lieten zien.... Homing missilesquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
"GRENAAAATTEEEE"
Gijs.... jemig man... je bent pissed om een discussie over games.....................quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed. Tis wel goed zo. Ik ga douchen.
Gijs, ik gooi een sticky grenate op je voor je het door hebt... BYE BYE!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:02 schreef -Struikrover- het volgende:
*Sailingace met de vlag in handen neerschiet met 1 sniperschot*
nu klopt bovenstaandequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We gaan weer zoooooo lachen met dat spel....![]()
Dat gillen als ik dood ga vlak voordat ik een punt score ... of omdat ik pissed bent omdat ik verlies
Die avonden ... zo genieten..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:09 schreef O-Ren het volgende:goede morgen schatjes
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
The bride of chucky
Chick !quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:09 schreef O-Ren het volgende:goede morgen schatjes
![]()
Zo nu klopt het bovenstaandequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
Ik ben een fag... en ik zuig
Zooooo droooog gaat dit worden Gijs..quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan het denk ik ook niet laten om Surfer uit zijn jeep te schieten met een rocketlauncher... herinner je nog de E3 demo waarin ze dat stuk op het strand lieten zien.... Homing missilesIk geef geld om Surfer te zien vliegen !
*Kettingzaag zoekt*quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed. Tis wel goed zo. Ik ga douchen.
Je maakt me lekker !quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zooooo droooog gaat dit worden Gijs..
Las iets over dat veld met dat strand.. je hebt een ford in het midden waar het ene team begint.. 3 ingangen, en dan het andere team vanaf het strand. En dan gaan aanvallen.. dit word zzoooo ontzettend goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |