quote:Op maandag 8 november 2004 18:48 schreef Khadgar het volgende:
He? Waarom kunnen jullie doorposten na een slotje?
* Tain checkt z'n modrechten...
KUT....
Dan duurt het nog maar 2 dagen voor de Sinterklaas intochtquote:Op maandag 8 november 2004 18:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat er donderdag nou allemaal aan de hand is?.
Omdat jij nog steeds een coole leuke avater hebt. Niet z'on domme, neppe, slechte en onorginele Halo 2-avaterquote:
O.A en Tain is knettergek....quote:Op maandag 8 november 2004 19:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Omdat jij nog steeds een coole leuke avater hebt. Niet z'on domme, neppe, slechte en onorginele Halo 2-avater
waarom zou ik ook een halo 2 avatar hebben...quote:Op maandag 8 november 2004 19:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Omdat jij nog steeds een coole leuke avater hebt. Niet z'on domme, neppe, slechte en onorginele Halo 2-avater
en knettergek == coolquote:Op maandag 8 november 2004 19:07 schreef Chen het volgende:
[..]
O.A en Tain is knettergek....
maak mij eens lid van halo 2 clan !quote:Op maandag 8 november 2004 18:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee. wat dan
quote:Op maandag 8 november 2004 19:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
maak mij eens lid van halo 2 clan !
nou ok...quote:Op maandag 8 november 2004 19:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
verrader!quote:Op maandag 8 november 2004 19:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vind mn Bastard icon ook nog steeds praatquote:Op maandag 8 november 2004 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik verander nagenoeg nooit van avatar, alleen tijdens het EK..
quote:Op maandag 8 november 2004 20:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort mijn nieuwe avatar...
ik.... ik kan het uitleggen! het is niet wat je denkt!quote:Op maandag 8 november 2004 19:50 schreef capibar het volgende:
[..]
verrader!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag je wel gisteren die gamesshop inlopen en vragen of je halo 2 kon reserverenquote:Op maandag 8 november 2004 20:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik.... ik kan het uitleggen! het is niet wat je denkt!
quote:Op maandag 8 november 2004 20:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zag je wel gisteren die gamesshop inlopen naar gcshop.nl surfen en vragen of je halo 2 kon reserveren![]()
ken ik alquote:Op maandag 8 november 2004 20:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort mijn nieuwe avatar...
quote:Op maandag 8 november 2004 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK!Games breidt uit!
Gewoon de slowchat verplaatsen naar crewforum....quote:Op maandag 8 november 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
[..]je wilt toch geen slowchattende crew hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |