ik snap t best als je met de auto komt, helemaal met dit weer.quote:Op maandag 8 november 2004 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat voor klein rondje? Even optrekken van 0-100 met vol vermogen?![]()
![]()
In 2.8 seconden dus.![]()
Nee als ik kom dan is het met de auto denk ik. Ook nog nooit een echt lang stuk mee gereden.
Want Arnhem is best ver vanaf Hoogvliet.
---
En ze gaan lekker door met slowchatten in het meettopic he.![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik laat t morgen gewoon schoonvegen door de huishoudster(door MutZ dus)
Sorry ik was druk vanavondquote:Op maandag 8 november 2004 23:43 schreef Hugster het volgende:
wat is het stil hier
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 07:18 schreef BoJo het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
ik heb geen zin![]()
ik was om kwart voor 9 hierquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
En toch zit ik er al![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
doe dan maar morning.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:08 schreef Thermo het volgende:
hell of morning
Nee nee gek ik zat echt bij mensen thuisquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
en ook_gek, tmf chatten is geen sociaal leven hebben hoor![]()
?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doe dan maar morning.
college fuck fest ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee gek ik zat echt bij mensen thuis
Ik kon ze nog aanraken ook![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:14 schreef Thermo het volgende:
[..]
?
Iedergeval moet ik vanmiddag naar eindhoven omdat ik officieel nergens sta ingeschreven volgens de gemeente eindhoven... *zucht*
Nee gewoon kennisen die vroeger hier om de hoek woonde en daar zat ik dan elke dag. Elke avond ging ik er heen zo dat ik op tijd was voor het toetje. En dan kon ik lekker mee etenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
college fuck fest ?
je blijft ook een kindje hequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee gewoon kennisen die vroeger hier om de hoek woonde en daar zat ik dan elke dag. Elke avond ging ik er heen zo dat ik op tijd was voor het toetje. En dan kon ik lekker mee eten
Ik had zelfs een eigen sleutel van dat huis![]()
nee ik sta nergens meer ingeschreven, eindhoven is uitwonend, hulst zou thuiswonend zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]je staat als uitgeschreven iemand zo dat je meer studie geld krijgt
![]()
* Thermo doet belastinggelden niet meer oplichten. Voor je het weet heb je opeens een rechtzaak
En ik spreek uit ervaring
Je lijkt wel een wijf. Die zegt dat ook altijd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
je blijft ook een kindje he![]()
ik bedoelde het niet denigrerendquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf. Die zegt dat ook altijd.
Oh kan je niet 1X serieus doen. Het leven is niet 1 groot feest hoor *zucht*
Nou ik vind het leven wel 1 groot feest
Serieus doen kan altijd nog als je 80 bent![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:19 schreef Thermo het volgende:
[..]
nee ik sta nergens meer ingeschreven, eindhoven is uitwonend, hulst zou thuiswonend zijn.
Mijn oude adres in eindhoven hebben ze me uitgeschreven, nieuwe adres was iets fout gegaan en hebben ze me niet ingeschreven, komen ze 5 maanden na dato mee.
Het leven is toch niet moeilijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet denigrerend![]()
kindje zijn is leukAls kindje is alles nog simpel
![]()
He daar heb je zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef Sjoewe het volgende:
Oudheid tenamen is wel moeilijk
Waarom moet je over de oudheid dingen weten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef Sjoewe het volgende:
Oudheid tenamen is wel moeilijk
Jij verdient wel meer punten als je je naam goed kunt spellenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom moet je over de oudheid dingen weten.
Mijn reactie was altijd dat ik liever naar de toekomst kijk dan naar het verleden. Als je naar het verleden kijkt sta je over het algemeen stil. Als je naar de toekomst kijkt zal je moeten werken om dat te halen. En dus sta je dan niet stil. Fuck het verleden![]()
Dit heeft ooit wel eens 3 punten gehaalt op een tentame. Was beter dan alles fout hebben en dan een 0.5 te krijgen wegens het goed spellen van je naam![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:04 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, integratiecursus zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |