You're a nice fluffy rabbit, aren't yah?quote:Op maandag 8 november 2004 15:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij deze dan: nee
Ja, jij ook dus...quote:Op maandag 8 november 2004 15:14 schreef D-Devil het volgende:
[..].
.
Notes blijven altijd staan...quote:Op maandag 8 november 2004 15:15 schreef PeuRac het volgende:
worden je notes na verloop van tijd weggehaald?
quote:NSB addict
nutteloze, kansloze topickick
en nog van een kuttopic ook :p
fijnquote:Op maandag 8 november 2004 15:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Notes blijven altijd staan...
aanklagen! Ik vind niet dat ze dat kunnen maken, je staat vast sterk. laat niet zo over je heen lopen!quote:Op maandag 8 november 2004 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijnzit ik daar met een note die niet eens waar is.
ik ben nog nooit gebantquote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens een ban heeft gehad heeft notes...
Dat wil nog niet zeggen dat je geen notes heb...quote:Op maandag 8 november 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gebant![]()
Al die note dingen van mij kloppen niet. Gek genoeg denkt de crew daar anders overquote:Op maandag 8 november 2004 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijnzit ik daar met een note die niet eens waar is.
quote:Op maandag 8 november 2004 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al die note dingen van mij kloppen niet. Gek genoeg denkt de crew daar anders over![]()
ik ga ook me huis eens opzoekenquote:Op maandag 8 november 2004 16:11 schreef BazzoS het volgende:
En ik ben weer weg, laterr
Nee man, het is cool, en die programma's zijn echt van hele hoge kwaliteit.quote:Op maandag 8 november 2004 15:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Linux
heb ik notes?quote:Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je geen notes heb...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |