Nopequote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik notes?![]()
en ik?quote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik notes?![]()
even overhevelen naar de volgende pagina... toch niemand die de laatste post op een pagina leestquote:Op maandag 8 november 2004 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
en nu we het toch over nites hebben? Waar gaan mijn drie notes over?of mag je dat als modje niet verklappen?
Jij wel...quote:Op maandag 8 november 2004 16:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en ik?
@ xtreem
Corolla bevalt prima!![]()
Ben nu bezig met wat modificatie's.
Ik lees het wel hoor...quote:Op maandag 8 november 2004 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even overhevelen naar de volgende pagina... toch niemand die de laatste post op een pagina leest
quote:Op maandag 8 november 2004 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga even wat boeken zoeken.. morgen moet sandra bloedprikken () en derhalve gaan we na de tijd bij mnouders eten, gecombineerd met internet
tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
Ik dacht al dat ik een bekend geluid hoordequote:Op maandag 8 november 2004 16:59 schreef D-Devil het volgende:
Zo, mijn dag training in amsterdam zit er weer op.
Nu de stad in om te eten. en te drinken
.
quote:Op maandag 8 november 2004 17:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een bekend geluid hoorde![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 15:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sterkte! Dat klinkt allemaal flink kut.quote:Op maandag 8 november 2004 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
't is uit met mijn vriendin en ik ben gister op bezoek geweest bij mijn ernstig zieke oom![]()
dankje... dat is het ookquote:Op maandag 8 november 2004 18:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sterkte! Dat klinkt allemaal flink kut.
ik ben ermee genokt......quote:Op maandag 8 november 2004 18:18 schreef Sjoewe het volgende:
Vrouwen![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 18:20 schreef Hugster het volgende:
Herman:sterkete
quote:Op maandag 8 november 2004 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
ik ben ermee genokt......
Rustig beginnen hequote:Op maandag 8 november 2004 18:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tommy: mods? verlagen/velgen of motormods?
quote:
thnx!quote:Op maandag 8 november 2004 18:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Rustig beginnen he
Heb net een stuur gemonteerd van een Celica (T20, zonder airbag).
Velgen ben ik nog voor aan het kijken.
Geluid ingebouwd, nieuwe radiator enz
@ vink:
sterkte dude.
kzal maar niet vragen wanneerquote:Op maandag 8 november 2004 18:38 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ja. Mijn relatie is nu twee maanden uit, maar ik mis d'r bij vlagen nog ontzettend.
geen verplichtingen hebben isquote:Op maandag 8 november 2004 18:47 schreef MutZ het volgende:
Single zijn bevalt mij het ene moment ook beter dan het andere... Maar dat heeft iedereen denk ik wel...
waar blijft het bier, ik vind dat we collectief het vedriet moeten wegdrinkenquote:Op maandag 8 november 2004 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
bedankt allemaal! En ik kom er wel overheen....
Pratenquote:Op maandag 8 november 2004 18:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen verplichtingen hebben isMaar damn wat heb ik met een mooi meissie gepraat zaterdag, daar wil ik wel wat vrije tijd voor inleveren
sorry ik was de '' vergetenquote:Op maandag 8 november 2004 19:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Praten
kom maar een biertje halen hoor!!!quote:Op maandag 8 november 2004 18:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
waar blijft het bier, ik vind dat we collectief het vedriet moeten wegdrinken
Dat ken ik... Dat dubbele...quote:Op maandag 8 november 2004 18:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen verplichtingen hebben isMaar damn wat heb ik met een mooi meissie gepraat zaterdag, daar wil ik wel wat vrije tijd voor inleveren
waaaar ?quote:Op maandag 8 november 2004 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kom maar een biertje halen hoor!!!
hmm, dat redt ikquote:Op maandag 8 november 2004 19:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
r'dam hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |