quote:Op maandag 8 november 2004 11:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het graag doen maar mijn ip is geblokkeerd op homedrive.home.nl![]()
don't ask me why want weet het zelf ook nog niet![]()
laatst ook alquote:Op maandag 8 november 2004 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is weer net als vroegah.... de sc site loopt een xx aantal sc's achter
Dat is dan weer mijn voordeel... ik heb qua roes niet echt een verschil tussen weekend / studieweekquote:Op maandag 8 november 2004 12:00 schreef Thermo het volgende:
[..]
weekeindroes eindigd altijd abrupt wanneer je op maandagochtend op je werk komt.
Beetje te veel realiteit na een zwaar weekeind vind ik.
quote:Op maandag 8 november 2004 11:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met jou.....
aa'erquote:Op maandag 8 november 2004 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is dan weer mijn voordeel... ik heb qua roes niet echt een verschil tussen weekend / studieweek
1) ik ben niet anoniemquote:Op maandag 8 november 2004 12:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aa'er![]()
u bent een doordeweekse alcoholist dusquote:Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) ik ben niet anoniem
2) in het weekend zuip ik niet zo veel
Dat word ken je toch welquote:Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vertieft??
parttime alcoholist ja...quote:Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
u bent een doordeweekse alcoholist dus![]()
* ook_gek drinkt nooitquote:Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
parttime alcoholist ja...
Maar da benne gij in de weekend....
kloptquote:Op maandag 8 november 2004 11:59 schreef Steve-O het volgende:
ziek zijn zuigt
geeft toequote:Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij bent up and above dat niveauquote:Op maandag 8 november 2004 12:11 schreef BoJo het volgende:
riep er iemand alcoholist ?![]()
Samen zijn jullie dus full-time alcoholist...quote:Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
bij mij ook maar 2quote:Op maandag 8 november 2004 12:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geeft toe![]()
maar dat zijn maar 2 dagen in tegenstelling tot jou 5 dagen![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 12:11 schreef BoJo het volgende:
riep er iemand alcoholist ?![]()
Xtreem, dan heb jij veel gemist als jij denkt dat Blowjo alleen maar blowt...quote:Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
bij mij ook maar 2
dinsdag & donderdag....
en Bobjoh:
jij blowt toch alleen
zo kijkt -ie iig.... en een paar zatte brabbel posts... maar zo post ie nuchter ookquote:Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Xtreem, dan heb jij veel gemist als jij denkt dat Blowjo alleen maar blowt...
quote:Op maandag 8 november 2004 12:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zo kijkt -ie iig.... en een paar zatte brabbel posts... maar zo post ie nuchter ook
www.topshift.comquote:Op maandag 8 november 2004 12:17 schreef Fugie het volgende:
* ThaFreak heeft het gehad vandaag![]()
tf, heb je linkje van dat tuningspelletje ?
ga werken manquote:Op maandag 8 november 2004 12:26 schreef ThaFreak het volgende:
* Xtreem de stad in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |