Ik zie het probleem van katten op het aanrecht niet. Als ik de afwas doe maakt het volgens mij niet uit want de schone vaat gaat eerst in het afdruiprek en dan in de kast, dus komt als het schoon is niet op het aanrecht, en als ik kook gebruik ik een snijplank om ingredienten op te leggen en dingen als mn pollepel. Dus wat maakt die kat nou uit? Die springt er niet op als ik daar bezig ben.quote:Op maandag 8 november 2004 11:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ow, de katten lopen ook wel eens over het aanrecht hier hoor.![]()
Ik kan prima mensen uitnodigen, want het is in een uurtje netjes. Onverwachte visite heb ik liever niet. Zo ligt er nu op de bank de was van de afgelopen week die gevouwen en gestreken moet worden, ligt er op tafel een bak met hobbyspullen die ik even uit moet zoeken en is het alweer een week geleden dat ik gestoft en gezogen heb en dat zou wel weer eens kunnen gebeuren. Bovendien struikel je nu in de gang over het wasrekje, want mijn vriendje was even 'vergeten' dat hij morgen een belangrijke bespreking heeft en zijn pak aanmoet, dus dat hangt te drogen. Vies of smerig is het echter niet, rommelig dus wel. We hebben het dan ook druk met andere (belangrijkere) dingen. Als we om half elf 's avonds klaar zijn met werk en studie hebben we niet altijd (lees; meestal geen) zin om het huis helemaal op-en-top netjes te maken.quote:Op maandag 8 november 2004 10:55 schreef Computerleek het volgende:
Welke FOKker/ster kan met goed fatsoen geen mensen meer uitnodigen, omdat ie zich schaamt voor de enorme bende in z'n huis?
Heel regelmatig, en dat mag hier gewoon. Dat vind ik helemaal niet vies, eerder goed voor je weerstandquote:Op maandag 8 november 2004 10:39 schreef Computerleek het volgende:
katten zitten op het aanrecht
Jeetje.... Hoeveel tijd in de week ben je kwijt met schoonmaken??quote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef schatje het volgende:
Ik ben erg schoon en netjes. Dat heb ik vanuit huis meegekregen. Ieder dag netjes het bed opschudden, twee keer in de week het beddengoed verschonen, alles afstoffen, laminaatvloer uitgebreid afdoen; Swiffer en daarna met een vochtige doek, gele doekjes voor in de keuken worden iedere dag gewassen. En zo zijn er wel meer dingen.
Neem witte tegels, dan heb je dat na 3 minuten alquote:Op maandag 8 november 2004 13:05 schreef dafjedaf het volgende:
Verder vind ik wel dat mn vloerbedekking snel vies lijkt, als ik heb stofgezogen lijkt het de volgende dag al weer een week geleden. Ik heb ook best donkere vloerbedekking en als ik ga luchten moet mn buitendeur open (heb geen raam wat open kan) en dan waaien er allemaal blaadjes enzo naar binnen.
Toen ik hier kwam wonen zaten er bloedvegen op het behang, echt grote dikke. De woningbouw zei dat de vorige bewoonster afrikaans is (aan de naam op de post te zien is dat ook zo) en dat ze kippen slachtte. Ik hoop het maar. Die muur is nu donkerpaarsblauwig, viel niet overheen te witten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:25 schreef trueblue het volgende:
Dat was toen we hier kwamen wonen wel anders.
O, dat is ook fijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zaten er bloedvegen op het behang, echt grote dikke. De woningbouw zei dat de vorige bewoonster afrikaans is (aan de naam op de post te zien is dat ook zo) en dat ze kippen slachtte. Ik hoop het maar. Die muur is nu donkerpaarsblauwig, viel niet overheen te witten.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zaten er bloedvegen op het behang, echt grote dikke. De woningbouw zei dat de vorige bewoonster afrikaans is (aan de naam op de post te zien is dat ook zo) en dat ze kippen slachtte. Ik hoop het maar. Die muur is nu donkerpaarsblauwig, viel niet overheen te witten.
Iedere werkdag zo'n 2 a 3 uur. Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jeetje.... Hoeveel tijd in de week ben je kwijt met schoonmaken??
Moet ge ook goesting voor hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:51 schreef schatje het volgende:
Iedere werkdag zo'n 2 a 3 uur. Valt wel mee hoor.
In het weekend ben ik iets makkelijker.
OMG!! Vind je het echt zo veel van je tijd waard dat alles zo verschrikkelijk schoon is?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:51 schreef schatje het volgende:
En slik je daar nog medicaie voor ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:51 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
[..]
In het weekend ben ik iets makkelijker.
Mijn wasgoed heeft gelukkig z'n eigen slaapkamerquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:40 schreef Blapiet het volgende:
Het wasgoed is heir btw wel een probleem, we hebben geen van twee zin om het op te vouwen en in de kast te leggen, strijken is sowieso een no-no. Resultaat is dat de slaapkamer altijd vol ligt met (schoon) wasgoed![]()
Hmmm, hier op het werk ook al 4 jaar niet gedaan. Ik kan dus ook niet meer naar buiten kijken ... Wil ik thuis toch niet meemaken ...quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:25 schreef Blapiet het volgende:
Ramen zemen
doen mensen dat nog?
Wij niet iig
Graagquote:Op donderdag 11 november 2004 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Zouden je huisgenoten niet eens uh... wat meer kunnen gaan doen?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:41 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Mijn wasgoed heeft gelukkig z'n eigen slaapkamer![]()
Vinding hè! Ik heb alleen weer geen logeerbedquote:Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef marLeash het volgende:
[..]Ja, bij mij ook!!!
![]()
Echt heel handig!! En als er iemand blijf logeren, moet ik eerst het bed leeghalen, maar dan gooi ik het net zo makkelijk op de strijkplank (om het vervolgens niet te strijken....)
Dat moet hier ook wel.... een keer zei hij heel trots: 'Ik heb de was voor jou naar beneden meegenomen'. Ik was laaaaaaiendquote:Op donderdag 11 november 2004 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Als ik ze vraag staan ze ook wel klaar. Alleen ik moet het wel altijd vragen en ben niet vaak genoeg thuis om het te vragen![]()
ooooh herkenbaar!!quote:Op donderdag 11 november 2004 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat moet hier ook wel.... een keer zei hij heel trots: 'Ik heb de was voor jou naar beneden meegenomen'. Ik was laaaaaaiend![]()
Mijn was, hoezo mijn was??? Zijn jouw vuile onderbroeken mijn was
?? Tegenwoordig zegt-ie dus heel braaf 'voor ons'
![]()
![]()
![]()
Zo ken ik er ook nog wel eentje. Toen we gingen samenwonen had hij na twee jaar zelf z'n overhemden strijken het helemaal gehad. Dat mocht ik dus gaan doen. OK, gezien de rest wel aardig verdeeld was ging ik daar maar mee akkoord.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat moet hier ook wel.... een keer zei hij heel trots: 'Ik heb de was voor jou naar beneden meegenomen'. Ik was laaaaaaiend![]()
Mijn was, hoezo mijn was??? Zijn jouw vuile onderbroeken mijn was
?? Tegenwoordig zegt-ie dus heel braaf 'voor ons'
![]()
![]()
![]()
Oh nee, dat gelukkig niet. mister_d is niet zuinig met bedankjes en complimentjes. Ik soms welquote:Op donderdag 11 november 2004 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooh herkenbaar!!Daar heb ik ook een keer een hele discussie over gehad. Zo van "hoezo mijn afwas??" En als hij iets doet dan moet ik complimentjes geven en dank je wel zeggen en als ik iets doe dan is dat vanzelfsprekend. Zo vaag.
Nou jaaaaaaaa.... oh, daar zou ik ook heel boos om wordenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:45 schreef kleinmeiske het volgende:
Komt 'ie een paar weken geleden met de vrolijke mededeling dat hij er toch zo'n gruwelijke hekel aan heeft als ik in de huiskamer strijk (lees: als hij TV zit te kijken en ik daarbij sta te strijken)! Dat is toch zo'n irritant geluid ... Ik kon 'm wel schietensta ik daar al anderhalf jaar ervoor te zorgen dat 'ie netjes gestreken aan het werk kan, nooit geen bedankje voor een gestreken overhemd, maar wel klagen! Ik ben maar even een blokje rond gegaan.
Ik was acuut gestopt met het strijken van zijn spullen. Uit consideratie natuurlijk; dan ben ik sneller klaar en heeft hij minder lang last van me tijdens het tv kijken.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:45 schreef kleinmeiske het volgende:
Komt 'ie een paar weken geleden met de vrolijke mededeling dat hij er toch zo'n gruwelijke hekel aan heeft als ik in de huiskamer strijk (lees: als hij TV zit te kijken en ik daarbij sta te strijken)!
Haha, had ik kunnen doen. Maar dan ben ik bang dat hij mij alle verbouwingen en reparaties aan het huis zou laten doen, en da's niet verstandigquote:Op donderdag 11 november 2004 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was acuut gestopt met het strijken van zijn spullen. Uit consideratie natuurlijk; dan ben ik sneller klaar en heeft hij minder lang last van me tijdens het tv kijken.
Laat mij maar de lampjes verwisselen en de plankjes ophangen, dan mag hij wel gaan strijken!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:07 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Haha, had ik kunnen doen. Maar dan ben ik bang dat hij mij alle verbouwingen en reparaties aan het huis zou laten doen, en da's niet verstandig![]()
Ik strijk dus nog even vrolijk voort voor de TV in de huiskamer.
Huisvrouwtje.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:25 schreef Sorbootje het volgende:
Mensen die meerdere uren per dag aan het schoonmaken zijn werken zeker niet? Of in deeltijd? Anders kan ik me persoonlijk niet voorstellen dat je het op kunt brengen...
Herkenningquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:41 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Mijn wasgoed heeft gelukkig z'n eigen slaapkamer![]()
Ja, en als je vriendje dan erg opruimerig is dan 'heb je een goeie vent getroffen'.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooh herkenbaar!!Daar heb ik ook een keer een hele discussie over gehad. Zo van "hoezo mijn afwas??" En als hij iets doet dan moet ik complimentjes geven en dank je wel zeggen en als ik iets doe dan is dat vanzelfsprekend. Zo vaag.
Ja precies... van het: 'je hebt het zo getroffen'quote:Op donderdag 11 november 2004 20:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, en als je vriendje dan erg opruimerig is dan 'heb je een goeie vent getroffen'.
Maar als je als vrouw bijkans smetvrees hebt, is dat vanzelfsprekend.
Ben je echter niet zo'n huisvrouwtje, dan ben je een 'slons'. Maar een man is dan een 'man'.
Bij mij wel, maar ik ben dan ook de trotse mama van een haarbalquote:Op donderdag 11 november 2004 16:03 schreef Exuimtum het volgende:
Mensen hebben nog nooit een niesaanval gehad in mijn huis, dus met het stof zit het ook wel goed.
Hoe treffend uitgedruktquote:Op donderdag 11 november 2004 16:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Laat mij maar de lampjes verwisselen en de plankjes ophangen, dan mag hij wel gaan strijken!!!!
Wat een BOUTklus is dat zeg.
Dat is bij mij nu ook altijd de reden tot schoonmakenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, vandaag is de dag dat ik echt even heftig schoon ga maken. Krijg morgen 10 man over de vloer waarvan de meesten blijven slapen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens wel sterk de neiging om op momenten dat eigenlijk het hele huis een bende is en nodig moet worden schoongemaakt de cd-hoesjes te gaan poetsen![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 13:42 schreef es70 het volgende:
Mijn huis is schoon genoeg om gezond te zijn, en vies genoeg om gelukkig te zijn![]()
Oh, ennuh, we hebben dus vrienden die allergisch zijn voor katten.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar ik ben dan ook de trotse mama van een haarbal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Heel goed BrighteyesHier is alleen de woonkamer schoon
Poets ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens wel sterk de neiging om op momenten dat eigenlijk het hele huis een bende is en nodig moet worden schoongemaakt de cd-hoesjes te gaan poetsen![]()
Nou ik kan niet ontspannen als mijn wasbak onder de smoezelige kattenpootafdrukjes ziet, de kattenbak vol stront zit en mijn vloer onder de dotten haar.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:07 schreef Aventura het volgende:
Mijn huis is nu een teringbende maar het mag!
1.ik ben net verhuisd
2. ik krijg geen bezoek dit weekend (nou ja wel zondag, maar dat betekent dus afstel tot zondagochtend)
Vanavond wentel ik me heerlijk in mijn rotzooi. Ben blij dat ik niet zo iemand ben, die zich niet kan ontspannen als het niet opgeruimd is
Hulp in de houshuiding! Whahaha ik zie nu mijn schrijffout maar ik laat 'm lekker staanquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:22 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]It's a start!! Jullie zijn goed
![]()
Gelukkig was het vandaag hulp-in-de-huishouding-week én belde m'n vent net op dat hij in de supermarkt staat, dus ik kan morgen uitslapen ............ kleinmeiske is zeer gelukkig
Nah, het kan erger...quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:13 schreef Aventura het volgende:
Heel goed!
Ik ga trouwens vandaag de prijs van meest vunzig persoon winnen volgens mij. Gisteren rookte ik een sigaret, die ik aftipte in een plastic koffiebekertje met een slootje koude koffie erin. Echter, de peuk brandde toch een gaatje in de beker, waardoor een plasje donkerbruin koffie/asmengsel ontstond op de kast van mijn computer, waarna het kon aankoeken tot een viezige plak. Nu, een dag later, valt mijn oog er pas weer op. Ik vraag me af wanneer het volgende moment komt dat ik het opmerk, en er dan iets aan ga doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |