Ik zou met drie man centraal spelen en aan de zijkanten Maxwell en Trabelsi.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Nigel de Jong linksback zetten, denk ik. Sowieso niet Escudé, die wordt er door Castelen uitgelopen.
Castelen speelt waarschijnlijk niet. Ik zou de Jong echter ook wel op stellen.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Nigel de Jong linksback zetten, denk ik. Sowieso niet Escudé, die wordt er door Castelen uitgelopen.
wat voor gare mongool gaat nou weer dit soort dingen verzinnen? op AT5 zeggen ze er namelijk helemaal niks over.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:59 schreef Max-Westerman het volgende:
http://www.lunaticnews.ne(...)?ID=3732&loadMenu=No
lol
het is geen psvquote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
LOL. Straks nog het gerucht: "Ajax wordt volgend seizoen Feyenoord 2"
Kan ook goed ja. Al zou ik dan toch Rosales ipv Yannis doen.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou met drie man centraal spelen en aan de zijkanten Maxwell en Trabelsi.
Een soort van 3-5-2-variant.
Grygera, Escude en Heitinga. En Maxwell en Trabelsi.
Middenveld met Galasek, Pienaar en Nigel de Jong en een vooruitgeschoven VDV.
Voorin Anastasiou.
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
5 verdedigers is in de door de Radegast gedane suggestie natuurlijk wisselend. Het zijn lateralen, dus evengoed kan je stellen dat je er 3 hebt lopen.
Onze verdediging is de laatste tijd ook niet erg stabiel, dus ik denk dat we gewoon ook moeten gaan aanvallen. Gewoon vd Vaart in de punt. En dan Rosales en/of de Ridder erom heen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel waar ja, maar onze aanval is het zwakste deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |